Was dat geen zuurkool?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:11 schreef YokiKloon het volgende:
Ik eet vrij ongezond, en nooit pompoen.. maar Uc had geloof ik iets wat ik nog eens zou komen eten. Ja en taart, maar dat duurt nog even.
Yoki neemt de rookworst meequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat geen zuurkool?
Of was dat iemand anders
Ongetwijfeld iemand anders want zuurkool ga ik niet aan beginnen.. volgens mij was het pompoensoep maar ik heb geen idee, het was iig gezond en interessant.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat geen zuurkool?
Of was dat iemand anders
Oh de pompoengembersoepquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iemand anders want zuurkool ga ik niet aan beginnen.. volgens mij was het pompoensoep maar ik heb geen idee, het was iig gezond en interessant.
Gewoon het recept doorverkopen aan Unox, die verneuken het dan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh de pompoengembersoepik geloof dat ik gewoon een keer 100ltr moet maken omdat ik die overal loop te promoten
Volgens mij heb ik het zelf ergens van een site gehaald ooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon het recept doorverkopen aan Unox, die verneuken het dan wel.
Gooi jij overal gember in?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh de pompoengembersoepik geloof dat ik gewoon een keer 100ltr moet maken omdat ik die overal loop te promoten
Waarom vraagt iedereen dat, omdat ik 1kg per maand koop zekerquote:
Als ik rijst of bami maak, hak ik wat fijn om er zo rauw overheen te tyfen. In de thee vind ik niet te drinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom vraagt iedereen dat, omdat ik 1kg per maand koop zeker
Maar nee hoor, alleen in mijn thee en soms als ik die soep maak.
Bij vis vind ik het ook wel lekker trouwens.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik rijst of bami maak, hak ik wat fijn om er zo rauw overheen te tyfen. In de thee vind ik niet te drinken
Die uitspraak over de rechter die op de stoel van de redactie ging zitten vond ik wel hilarisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Dominique Weesie is echt een walgelijke man.
Volgens mij is het de vader van David.
Volgens mij vind Flyax er wel fan van, net als van Jan Roos.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Heel naar kereltje, die gun je wel dat ie met zijn blote voeten op een legoblokje gaat staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |