hahah XDquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow haha dat was geen Pinman
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Trollscience het volgende:
hij heeft mijn cd gesigneerd met mijn naam erbij
Omdat dit een kloon van pinman is maar met een andere naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom roep je de hele tijd dat je niet meer pinman heet, maar reageer je nu wel op die post?
Wellicht. Maar dat wordt erg lastig wanneer een groep eeuwenlang verboden is om te leren schrijven, lezen en rekenen. Of om te mogen stemmen op voor hun gunstige politici.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan geen goede oplossing. Ten eerste omdat affirmative action niet effectief is. Ik denk dat we dat na 30 jaar wel kunnen stellen, kijkend naar de huidige situatie in de VS. En ten tweede omdat het niet de rol van de overheid is. Toen Locke en De Tocqerville hun principes opschreven had je heel wat armere mensen dan nu, maar het principe is belangrijker dan potentieel persoonlijk ongerief. Juist omdat het alternatief - verzorgingsstaat, een land vol afhankelijke en kansloze mensen - zoveel erger is.
Zwarten moeten zelf wat doen om een goed leven te leiden, en daar moeten ze helaas meer voor doen dan de doorsnee blanke. Dat is jammer, maar het is nu eenmaal zo.
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Omdat dit een kloon van pinman is maar met een andere naam.
Dus ik ben nog wel pinman maar ik heb een account aangemaakt met een andere naam omdat ik de naam pinman kut vond
Snap je het nog?
waarom zou je die moeite doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
Iemand is boos op me omdat ik hem geblockt heb op FB.
Nee. Leg nog eens uit en nu rustiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Omdat dit een kloon van pinman is maar met een andere naam.
Dus ik ben nog wel pinman maar ik heb een account aangemaakt met een andere naam omdat ik de naam pinman kut vond
Snap je het nog?
Wasn't mequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
Doe ik standaard als ik iemand ontvriendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
waarom zou je die moeite doen?
Je wijkt af van ons 'oke' protocol.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Leg nog eens uit en nu rustiger.
nu kan ik geen glitterplaatjes meer sturenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
Ik las: Log eens uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |