Gefeliciteerd! Jongen of meisje?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben misselijk. Heb het gevoel dat ik zo over m'n nek ga....
niet meer in de spiegel kijken maybe?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
toevallig op dat moment net niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kon de e niet vinden, zit hier in het donker.
SGquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Correct; en dat was ook de aanleiding voor lieden als Yarborough, Johnson en Humphrey de federale staat in te schakelen. Het 'overlaten aan de burgers' werkte niet in het zuiden waar een groot deel (de zwarten) niet eens als burger beschouwd werd (zelfs wettelijk vastgelegd). Ziedaar de noodzaak voor federaal ingrijpen om constitutionele rechten voor al haar burgers te verdedigen en implementeren.quote:
vind die linker wel tofquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil deze 2
[ afbeelding ]
Komen ook daar weg.
Ik ben een meisje hoes0w? ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jongen of meisje?
Oh ja er zat hier gisterennacht een schaap of zo bij mijn huisquote:
Ja. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
toevallig op dat moment net niet he
Oke.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh ja er zat hier gisterennacht een schaap of zo bij mijn huis
Ik kon echt bijna niet in slaap komen van dat beest
WANNEER BEN JE UITGEREKEND?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een meisje hoes0w? ;s
Ga je naar de kerk of ben je een 90-jarige non? ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil deze 2
[ afbeelding ]
Komen ook daar weg.
Vervelend meid.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Wheeljack het volgende:
Snap ook niet wat dat beest hier in een woonwijk doet
Tering, woon jij op een kinderboerderij ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh ja er zat hier gisterennacht een schaap of zo bij mijn huis
Ik kon echt bijna niet in slaap komen van dat beest
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering, woon jij op een kinderboerderij ofzo?
Allebei.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga je naar de kerk of ben je een 90-jarige non? ;s
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker pinman terugpakken met zijn 'Oke' hè.Doe ik ook.
Ja dat vind ik dan geen goede oplossing. Ten eerste omdat affirmative action niet effectief is. Ik denk dat we dat na 30 jaar wel kunnen stellen, kijkend naar de huidige situatie in de VS. En ten tweede omdat het niet de rol van de overheid is. Toen Locke en De Tocqerville hun principes opschreven had je heel wat armere mensen dan nu, maar het principe is belangrijker dan potentieel persoonlijk ongerief. Juist omdat het alternatief - verzorgingsstaat, een land vol afhankelijke en kansloze mensen - zoveel erger is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Correct; en dat was ook de aanleiding voor lieden als Yarborough, Johnson en Humphrey de federale staat in te schakelen. Het 'overlaten aan de burgers' werkte niet in het zuiden waar een groot deel (de zwarten) niet eens als burger beschouwd werd (zelfs wettelijk vastgelegd). Ziedaar de noodzaak voor federaal ingrijpen om constitutionele rechten voor al haar burgers te verdedigen en implementeren.
Samen staan wij sterk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker pinman terugpakken met zijn 'Oke' hè.Doe ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |