Ik stap uit ons teamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wijkt af van ons 'oke' protocol.
We zijn nu wel 150 jaar na de afschaffing van de slavernij, en 50 jaar na de Civil rights act hè. Op een gegeven moment is het ook geen excuus meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht. Maar dat wordt erg lastig wanneer een groep eeuwenlang verboden is om te leren schrijven, lezen en rekenen. Of om te mogen stemmen op voor hun gunstige politici.
Zeggen tegen een zwarte in het Alabama van 1934 dat hij het zelf moet doen klinkt niet alleen onrealistisch maar ook wat cru. Voorts heb ik liever een staat waarin verzorging wordt geboden aan allen die het om wat voor reden even niet redden dan een staat waarin men is overgeleverd aan de grillen van 'de burger'.
waarom zou je speciaal iemand ontvrienden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik standaard als ik iemand ontvriend
Aai ga je loesoe. Truste oude manquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
zijn te weinig mensen die me weltrusten wensen
beetje jammer
Omdat ik er niet van hou als iemand 10+ statusberichten per dag neerpleurt met duizend smileys voor aandacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
waarom zou je speciaal iemand ontvrienden?
Op een geschiedenis wat de VS betreft van pak 'm beet 400 jaar lijkt me dat vrij relatief. Zijn toch tot vijf tot zes generaties.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zijn nu wel 150 jaar na de afschaffing van de slavernij, en 50 jaar na de Civil rights act hè. Op een gegeven moment is het ook geen excuus meer.
Gr grquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
zijn te weinig mensen die me weltrusten wensen
beetje jammer
Hoezo lees jij je timeline?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik er niet van hou als iemand 10+ statusberichten per dag neerpleurt met duizend smileys voor aandacht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik er niet van hou als iemand 10+ statusberichten per dag neerpleurt met duizend smileys voor aandacht.
Ja? 6 generaties terug waren mijn voorouders ook op een krakkemikkig boerderijtje aan het rondhobbelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op een geschiedenis wat de VS betreft van pak 'm beet 400 jaar lijkt me dat vrij relatief. Zijn toch tot vijf tot zes generaties.
Goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jaa pas als ik er wat van zeg dan wel ineens he
Leuke film he?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net Jungle Book de film gezien.
voter suppresion en rodne cing zijn nog aan de orde van de dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zijn nu wel 150 jaar na de afschaffing van de slavernij, en 50 jaar na de Civil rights act hè. Op een gegeven moment is het ook geen excuus meer.
De mijne ook; maar voor zover ik weet zijn wij niet als zwarten geboren in MIssissippi.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja? 6 generaties terug waren mijn voorouders ook op een krakkemikkig boerderijtje aan het rondhobbelen.
Haha bang voor een banquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan.
Ik heb nog steeds moeite met Bambi.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net Jungle Book de film gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |