Wat is dat wjf ook ontzettend irritant, impulsief egoistisch, dom en had ik al dom genoemd?
Zaak opzetten maar totaal niet over nadenken, lijkt me leuk laten we het doen. Spreken geen woord Spaans en nauwelijks engels, denken dat mensen zich maar aan hun moeten aanpassen en Nederlands moeten spreken, denken dat er het hele seizoen door wel genoeg Nederlanders zitten. In het hoogseizoen misschien maar daarbuiten heb je dan een groot probleem en dat gaat gegarandeerd fout en gaat het failliet. Van mij mogen ze beiden een enkeltje Spanje krijgen of het liefst ergens nog verder weg. Verschrikkelijk toch ook dat Michael totaal niet de kinderen wil/kan opvoeden, geen eens weten waar de kleren liggen van de jongste en zijn zus inroept bij het minste op gegeringste. Waarom heb je dan 2 kinderen als je der geen eens mee om kan/wil gaan. Eerste serie was was al duidelijk dat alleen Gucci al teveel was dus laten we nog twee kinderen bij nemen en ook nog maar een hond. Zulk soort mensen moeten ze gewoon prefentief steriliseren.
Zaak opzetten in Spanje, spreken geen Spaans en nauwelijks engels, denken dat ze met alleen Nederlanders redden. Dat is leuk in het hoogseizoen maar daarbuiten heb je dan een groot probleem dat overleef je niet. Dan hebben we het nog geen eens over de kinderen, nemen er nog een hond bij wat ook lekker handig is. Het is jammer dat ze al kinderen hebben maar dat soort mensen moet je gewoon preventief steriliseren.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."