Ik begrijp dat je niet meer laat zien.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Je had het gewoon fout, met je 'die laten ze niet zien'. Deal with it.
Nee, dat is geen animatie van het heliocentrische model.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef francorex het volgende:
Dit is een animatie van het Heliocentrisch model:
Wat is het dan wel?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is geen animatie van het heliocentrische model.
Net gaf je nog toe dat de maanfasen ontstaan door de positie van de maan tov de zon.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef francorex het volgende:
De Maan geeft haar eigen licht en dat licht heeft tegenovergestelde eigenschappen van zonlicht.
Klop, de maanfasen komen ook niet door de aarde.quote:Wat een absurde en wilde claim om te stellen dat de fasen van de Maan veroorzaakt worden door de Aarde die haar schaduw werpt op een object dat 400.000 km is verwijderd.
Jij zegt nooit, dan is 1 voorbeeld genoeg. Hoe de sterren er uit zien kan je in die foto zien.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef francorex het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet meer laat zien.
Maar toch nog eens proberen...18 jaar ISS, hoe zien de sterren eruit?
Oh jazeker wel, de stand van de sterren door de seizoenen heen bewjizen dat de aarde om de zon draait en de beweging van de sterren door de nacht bewijzen dat de aarde om zijn eigen as draait.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef francorex het volgende:
Geen enkel observatie, meting of test toont aan dat de Aarde beweegt.
tja, dat is dus onzin.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:17 schreef francorex het volgende:
[..]
Het bal-model.
Niet alleen de schaduw van de Aarde valt op de Maan. Maar de schaduw is zelfs perfect afgelijnd.
Straffe claim. Ongelooflijk bijna.
Niet relevant, jij beweert dat nasa nooit sterren laat zien, Tuinhek toont aan dat je maar wat roept.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:39 schreef francorex het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan tonen, een animatie?
Elke vraag die je beantwoord wordt teruggekaatst met twee nieuwe vraagstukken en twee nieuwe plaatjesquote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Je had het gewoon fout, met je 'die laten ze niet zien'. Deal with it.
Heb je die video nog gezien, paar topics terug?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elke vraag die je beantwoord wordt teruggekaatst met twee nieuwe vraagstukken en twee nieuwe plaatjessommigen zijn zo random dat je er een nieuw topic over kunt openen, bijvoorbeeld die nieuwe maanlicht theorie.
Atmosfeer belemmert ver kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:31 schreef illusions het volgende:
Volgens mij is deze vraag nog niet voorbij gekomen, maar hoe komt het eigenlijk dat we 's nachts met een telescoop de zon niet kunnen bekijken?
Maar kun je de maan 24/7 zien met een telescoop?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:45 schreef illusions het volgende:
Ja maar als de maan wel met het blote oog gezien kan worden? Dan de zon toch ook lijkt me, helemaal met een telescoop - zoveel verder als de zon is 'ie immers niet, volgens het FE-model.
Ik weet niet hoe hoog die dome is, maar als de zon te ver is om te zien, maar de maan met het blote oog gezien kan worden, dan zitten we volgens mij aan het uiteinde van een enorm condoom.
Nope, apart wel.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je die video nog gezien, paar topics terug?Was iemand die zo snugger was om vlak buiten zijn huis de temperatuur van de patio op te meten, dicht bij het huis in de schaduw, en wat verder weg in maanlicht. Dan krijg je inderdaad een verschil in temperatuur, die niets met de maan te maken heeft.
Idd, de maan zie je ook niet 24/7.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar kun je de maan 24/7 zien met een telescoop?
Nee, zou wel moeten kunnen, maar aangezien de zon veel feller schijnt kan ik begrijpen dat de FE-theorie zegt dat je die overdag niet altijd kan zien, maar de zon en maan verschillen niet enorm veel van hoogte in de FE, dus als je de maan al met het oog kan zien, moet je de zon altijd kunnen zien met telescoop.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar kun je de maan 24/7 zien met een telescoop?
Het topic staat er vol van.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Retpeks het volgende:
[..]
Geeft eens voorbeelden van dergelijke observaties en metingen.
Coriolis effect bestaat niet. De Aarde is immers stationair.quote:Hoe verklaar jij het coriolis effect op een platte, onbeweeglijke aarde?
Ruim behandeld in dit topic...quote:Hoe verklaar jij dat objecten op grote afstanden gedeeltelijk onder de horizon lijken te verdwijnen?
Is dat zo?quote:Hoe verklaar jij dat de zwaartekracht op de evenaar minder is dan op de polen,
Is dat zo? kun je dat demonstreren?quote:en dat dit overeen komt met de berekende waarde van de middelpuntvliedende kracht die daarvan de oorzaak zou moeten zijn op de evenaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |