oke, dat is wel al best langquote:
helemaal ontspoord..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in de trein en ik haat jullie gvd
Kusjes
ik heb geen grap gemaaktquote:
Ben wat vrijer dan hij en hij is conservatiever dan ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou er onderhand gewoon voor gaan. Waar hebben jullie twijfels over?
Is het een Turk?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat vrijer dan hij en hij is conservatiever dan ik.
Heb al n scheiding achter de rug. Ik ben gewoon voorzichtiger.
Nobody caresquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh kan al bijna uit de train doei fekkits
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben wat vrijer dan hij en hij is conservatiever dan ik.
Heb al n scheiding achter de rug. Ik ben gewoon voorzichtiger.
Nee Koerd. Ook geen aleviet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het een Turk?
Maar met jouw achtergrond snap ik het ja. Met dingen waar ik eerder op mn bek mee ben gegaan ben ik ook voorzichtiger.
wist niet dat jij al eens getrouwd wasquote:
Egt welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat jij al eens getrouwd was
Ja die komen in Nederland vaak uit conservatieve kringen. Maar jullie komen er vast wel uit met zn tweetjes.quote:
dat bepaal ik zelf welquote:
Heb je lekkere sex gehad gisteren?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja die komen in Nederland vaak uit conservatieve kringen. Maar jullie komen er vast wel uit met zn tweetjes.
Heb echt een kki positieve instelling tegenwoordig.
je hebt geen honger, je verveelt je gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb honger maar moet nog 2 uur wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |