senpai ;$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Dragon Ball in het Japans is wel echt beter.
doe eens normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Dragon Ball in het Japans is wel echt beter.
ah ja, dan mag het.quote:
zou haar sws scharenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zou het goed kunnen vinden met chloro
nee we wonen samen, maar hij kan sws niet meer weg, heb m helemaal in mn liefdesweb verstrengeldquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dan mag het.
toch wel al getrouwd he?
anders kan hij nog weglopen
Valsaard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee we wonen samen, maar hij kan sws niet meer weg, heb m helemaal in mn liefdesweb verstrengeld
lijkt me echt aangenaam om niet samen te wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Iedereen met een relatie woont samen.
Behalve ik
Hij heeft niets te klagenquote:
waarom woon je niet samen danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Behalve ik
wat leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee we wonen samen, maar hij kan sws niet meer weg, heb m helemaal in mn liefdesweb verstrengeld
waarom niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Behalve ik
We zijn voorzichtiger dan de gemiddelde mens. En hebben geen ballen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij heeft niets te klagen
[..]
waarom woon je niet samen dan
hoe lang hebben jullie een relatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We zijn voorzichtiger dan de gemiddelde mens. En hebben geen ballen.
3 jaar nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang hebben jullie een relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |