Oh ik ga na de was ophangen, sporten en lunchen ook even kijken naar de gamequote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
in battlefield 4 stond ik meestal wel in de top 5 in conquest, tot nu toe nog geen een kill
wat een plezier
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de leeftijd waarop je een volwassene wordt zegt mijn oom elke zaterdagnacht
Terwijl je toch flinke voorwerpen in je mond krijgt als je het echt wil, dat heb je bewezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
deze sushi is kapot groot gesneden krijg t nauwelijks in mn bakkes
intikkertje wel hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl je toch flinke voorwerpen in je mond krijgt als je het echt wil, dat heb je bewezen
ja maar meestal zit ik dan op mn knieen en kijk ik omhoog dan dan ik mijn mond optimaal openen en is mn keel vrijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl je toch flinke voorwerpen in je mond krijgt als je het echt wil, dat heb je bewezen
ben al lang weg daarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
kom even langs fontys is vanaf station zitterd maar 4 min fzo xo
oquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben al lang weg daar
zit tussen eindhoven en 's-hertogensbosch
Ik ga zo masturberen door deze post.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar meestal zit ik dan op mn knieen en kijk ik omhoog dan dan ik mijn mond optimaal openen en is mn keel vrij
jij was werken en school en dingen en ik moest beetje bijtijds weg want moet mn messen ophalenquote:
De eeuwige nr 2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik sta op #2 in een team met 32 mensen met 5 kills en 6 deaths
nummer 1 heeft 21 kills en 6 deaths en 20 meer punten
wat ben ik goed
ja ben nu ook op school, heb zo ict ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij was werken en school en dingen en ik moest beetje bijtijds weg want moet mn messen ophalen
geilquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga zo masturberen door deze post.
beter wis je de system32 map kun je lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben nu ook op school, heb zo ict ;s
plsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wis je de system32 map kun je lachen
kom league of legendsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:54 schreef Crip het volgende:
ik verveel me wel hier, mensen zijn beetje apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |