Ik wil dat de kijker een levensechte ervaring heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik mensen in elkaar beuk draag ik ook vaak een bodycam
incl vr bril..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil dat de kijker een levensechte ervaring heeft.
Waarom wil je niet met me partychattenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef Der_Mann het volgende:
You have lost connection to the EA servers.
goed begin al
ik wil best naar je zwoele stem luisteren maar meer gaat er niet van komenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom wil je niet met me partychatten
Is het echt omdat je geen oortjes hebt of omdat je niet durft of wilt of waaromquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best naar je zwoele stem luisteren maar meer gaat er niet van komen
dit vraag je aan iemand die taylor swift en mariah carey en jamai liedjes in vocaroo hier heeft gepostquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het echt omdat je geen oortjes hebt of omdat je niet durft of wilt of waarom
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luke Cage komt 30 september, wellicht zit Jessica daarin. Maar Jessica Jones S2 zou niet komen voordat Luke Cage, Iron Fist en The Defenders eigen serie hebben gekregen.
Marvel is er maar druk mee
PS master race he. Nergens last van gehad op de Xbox.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:02 schreef Der_Mann het volgende:
You have lost connection to the EA servers.
goed begin al
kan het tenminste wel in hoger dan 900p spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PS master race he. Nergens last van gehad op de Xbox.
Als je kan spelen nadat je een halve dag bezig bent geweest om 6 GB te downloaden wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan het tenminste wel in hoger dan 900p spelen
zit al te spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je kan spelen nadat je een halve dag bezig bent geweest om 6 GB te downloaden wel ja.
ben liever een normale fan, anders word ik zo'n ash met bbquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Mja waarom doe ik nog moeite, de echte fans speelden het gisteren al, je bent gewoon een meeloper.
Niks mis mee toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben liever een normale fan, anders word ik zo'n ash met bb
veel succes met de ondertitelingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga sporten met Dragon Ball Super op de achtergrond, dat wordt vast heel cool.
Vind het srs tof in het Japans, maar het is wel opletten ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel succes met de ondertiteling
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is de leeftijd waarop je een volwassene wordt zegt mijn oom elke zaterdagnacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |