abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:26:55 #151
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165756652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:21 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]

Na 8 speelrondes. Netjes weer.
Waar een klein clubje iets minder klein in kan zijn.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:36:29 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165756886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:21 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]

Na 8 speelrondes. Netjes weer.
Excelsior nam toch altijd veel minder lui mee? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165756947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:21 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]

Na 8 speelrondes. Netjes weer.
Utrecht valt me dan toch echt tegen. Stad die zo centraal ligt, dus afstanden zijn nooit erg groot. En normaal gesproken ook een beste achterban.

En Feyenoord is opgekrikt door de wedstrijd bij PSV, daar kunnen weet ik hoeveel man in.
Zo'n statistiek is dus wel leuk, maar zegt nog niet alles.
Je moet over een heel jaar kijken of een percentage berekenen per capaciteit (dat is nog het meest eerlijk).
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_165756952
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Boeiend
ok
pi_165756992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Excelsior nam toch altijd veel minder lui mee? :D
Bij Twente zaten er zeker geen 100. Maar ze hebben ook een wedstrijd in de Kuip gehad. Dat is een paar KM verderop dus dan is er natuurlijk veel meer animo.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 16:13:15 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165771564
quote:
Niet vrouwen slaan wanneer ze het verdienen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165771936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Niet vrouwen slaan wanneer ze het verdienen :')
Net alsof jij ooit een vrouw tegenkomt op zolder :')
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:55:16 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165772318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Net alsof jij ooit een vrouw tegenkomt op zolder :')
Zo

Koekoek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 16:59:47 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165772408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Net alsof jij ooit een vrouw tegenkomt op zolder :')
Denken dat ik op zolder zit :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165807125
V.Oostveen zielige loser :')
Volgens de politie zijn er nooit serieuze bedreigingen geweest van Twente supporters. Met z'n jank verhaal... Wat een grap die vent. Kan het natuurlijk totaal niet hebbben dat FCT nog bestaat :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Stefanovich op 07-10-2016 09:49:00 ]
pi_165808208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Denken dat ik op zolder zit :')
Keldertje?
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:18:43 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165808576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:25 schreef Stefanovich het volgende:
V.Oostveen zielige loser :')
Volgens de politie zijn er nooit serieuze bedreigingen geweest van Twente supporters. Met z'n jank verhaal... Wat een grap die vent. Kan het natuurlijk totaal niet hebbben dat FCT nog bestaat :D
:')_!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:42 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Keldertje?
Appartement 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:25:20 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165808686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 09:25 schreef Stefanovich het volgende:
V.Oostveen zielige loser :')
Volgens de politie zijn er nooit serieuze bedreigingen geweest van Twente supporters. Met z'n jank verhaal... Wat een grap die vent. Kan het natuurlijk totaal niet hebbben dat FCT nog bestaat :D
_O-

Jij tilt het begrip 'Calimero' echt keer op keer naar eenzame hoogtes.
pi_165809156
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Jij tilt het begrip 'Calimero' echt keer op keer naar eenzame hoogtes.
Heeft hier wel een punt. Knap droevig om bedreigingen te gaan verzinnen.
pi_165810840
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Jij tilt het begrip 'Calimero' echt keer op keer naar eenzame hoogtes.
Tja, lijkt toch echt op een poging om de club Twente en haar supporters door het slijk te halen? Vertellen dat hij beveiliging had vanwege bedreigingen door Twente supporters, terwijl dat dus helemaal niet het geval was... :z Naar mannetje. Snap niet precies wat er calimero aan mijn reactie is... ;)
pi_165982263
Matchday!!!

Ondanks de kuttijd toch erg veel zin in. Zwolle is dit seizoen echt te pakken. Tegen Heracles hadden we een off day, dat kan met zo'n jonge ploeg. Ben benieuwd of Van der Lelygod in de basis staat. En ook erg benieuwd naar onze huurlingen weer.

Kun je nagaan; vorig seizoen hingen we voor deze thuiswedstrijd nog aan de rand van de afgrond, met een indrukwekkende mars richting het stadion voor een mooie overwinning.


Ik zeg 2-1
Celina en Unal
en Wout Brama scoort (misschien in eigen doel).
pi_165989004
godnondeju, wat een drama is die Higler! fluiten om de meest minuscule 'overtredingen' :N

en Karagounis maakt een overtreding, Higler laat PEC doorspelen, Karagounis staat 20 meter verder vrij (door die overtreding), geeft de bal aan Warmerdam en die scoort. lekker hoor :r
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_165989195
Godverdomme. Frustrerende middag, genoeg kansen gehad in de tweede helft. Higler die belabberd floot.

En dan die Mokhtar vieze rat. Typisch mocro gedrag weer, voelt zich onrechtvaardig behandeld bij Twente en blablabla. Hopelijk glijdt ie uit onder de douche.

2-2 was gewoon echt niet nodig geweest.. Die gast werd gewoon helemaal vrij gelaten.

Slechte invalbeurt van Seys trouwens.
pi_166001051
Walgelijk ventje die Mokthar. Riant (joop tijdperk) salaris opstrijken en geen reet presteren. 0,0 zelfreflectie. En dan zo juichen voor VakP.

Higler is een amateur. Die snapt zelf niet eens waar hij voor fluit steeds.

2e helft leuk voetbal gezien... verdedigend moet het stukken beter, dan hebben we warempel gewoon een subtopploeg......
pi_166132331
Heerlijke overwinning. En verdiend. Eerste helft heel erg goed voetbal, tweede helft laten ze zich te ver achteruit drukken. Celina had wel een hattrick kunnen maken btw.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:33:52 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166132364
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_166132436
LOL na tien wedstrijden de helft van de punten ter voorkoming van degradatie al binnen. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het binnenhalen van het succesvolle trio Unal, Yeboa en Celina? Mag wel een bosje bloemen heen.
Jesus saves but death prevails.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:36:52 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_166132441
Lekkere overwinning inderdaad, Unal had zijn dag niet. Dat is wel jammer, gewoon vijfde plek op dit moment
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_166132448
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:36 schreef Shivo het volgende:
LOL na tien wedstrijden de helft van de punten ter voorkoming van degradatie al binnen. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het binnenhalen van het succesvolle trio Unal, Yeboa en Celina? Mag wel een bosje bloemen heen.
Tedgod, die gaat helaas binnenkort weg..
pi_166145161
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Tedgod, die gaat helaas binnenkort weg..
Die is al weg. Heb er nog niet echt fiducie in dat Jan van Halst dezelfde capaciteiten heeft.
pi_166152179
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:28 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Die is al weg. Heb er nog niet echt fiducie in dat Jan van Halst dezelfde capaciteiten heeft.
Mee eens, hou m'n hart vast voor volgend jaar als al deze topboys weg zijn.

Maargoed nu gewoon knap vijfde!

TWENTE KOMT ERAN
pi_166154914
17 uit 10, dikke vette prima :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_166170188
Eerste helft was wel genieten hoor :D GAE kan er dan ook helemaal niets van dus laten we niet te hoog van de toren blazen...2e helft zetten ze wat druk en Twente raakt al half in paniek. Zit echt veel voetballend vermogen in deze ploeg maar ze moeten nog wel wat slimmer en koeler worden. Maarja, tis ook wel erg jong grut allemaal :)

Zin aan vrijdag... das ook het mooiste... je hebt weer echt zin aan Twente!
Veel credits voor Hake, Ted en Ufuk de ijsbeer :D
pi_166173281
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 13:29 schreef Stefanovich het volgende:
Eerste helft was wel genieten hoor :D GAE kan er dan ook helemaal niets van dus laten we niet te hoog van de toren blazen...2e helft zetten ze wat druk en Twente raakt al half in paniek. Zit echt veel voetballend vermogen in deze ploeg maar ze moeten nog wel wat slimmer en koeler worden. Maarja, tis ook wel erg jong grut allemaal :)

Zin aan vrijdag... das ook het mooiste... je hebt weer echt zin aan Twente!
Veel credits voor Hake, Ted en Ufuk de ijsbeer :D
Ik begrijp je reactie, en ik voel hetzelfde.
Je hebt weer zin om naar Twente te kijken of te gaan. Maar dat hadden we ook in 2008-9-10 toen we richting het kampioenschap gingen.
Toen was het Joop god etc etc.
Dus ik wil niet al te hard van stapel lopen. Want je begrijpt zelf ook dat het vertrouwen in het management er nog niet is zoals het toen was (en misschien wel onterecht dat het er nu niet is, maar dat moet de toekomst uitwijzen).

Mannen als Dik Wessels investeren nu niet vanwege die ongein. Persoonlijk heb ik veel liever dat zo'n iemand de club koopt. Die heeft de middelen en hoeft geen vage constructies te gebruiken als er een keer geld nodig is. Zo'n bedrijfspersoon kan Twente omzetten naar een club die geld verdiend. Daar moeten we naar toe, winst maken. Met winst koop je beter spelers en kun je ze ook daadwerkelijk betalen. En met betere spelers win je meer wedstrijden, wat weer meer geld oplevert. En zo gaat het balletje continu rond.
Dat is de enige manier om ooit weer mee te doen aan de top.

De manier die we nu gebruiken kan ook, en is misschien voor de continuďteit wel beter. Jonge spelers blijven huren en elk jaar je team opbouwen. Als je dan een goed jaar draait misschien een keer zo'n jongen overnemen, zoals nu de 3 City huurlingen. Als je er daar 1 of 2 van zou kunnen kopen kun je daar een paar jaar mee verder. Tot ze zich ontpoppen tot een Ziyech of Chadli en weer naar een grote club willen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_166175155
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 16:11 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik begrijp je reactie, en ik voel hetzelfde.
Je hebt weer zin om naar Twente te kijken of te gaan. Maar dat hadden we ook in 2008-9-10 toen we richting het kampioenschap gingen.
Toen was het Joop god etc etc.
Dus ik wil niet al te hard van stapel lopen. Want je begrijpt zelf ook dat het vertrouwen in het management er nog niet is zoals het toen was (en misschien wel onterecht dat het er nu niet is, maar dat moet de toekomst uitwijzen).

Mannen als Dik Wessels investeren nu niet vanwege die ongein. Persoonlijk heb ik veel liever dat zo'n iemand de club koopt. Die heeft de middelen en hoeft geen vage constructies te gebruiken als er een keer geld nodig is. Zo'n bedrijfspersoon kan Twente omzetten naar een club die geld verdiend. Daar moeten we naar toe, winst maken. Met winst koop je beter spelers en kun je ze ook daadwerkelijk betalen. En met betere spelers win je meer wedstrijden, wat weer meer geld oplevert. En zo gaat het balletje continu rond.
Dat is de enige manier om ooit weer mee te doen aan de top.

De manier die we nu gebruiken kan ook, en is misschien voor de continuďteit wel beter. Jonge spelers blijven huren en elk jaar je team opbouwen. Als je dan een goed jaar draait misschien een keer zo'n jongen overnemen, zoals nu de 3 City huurlingen. Als je er daar 1 of 2 van zou kunnen kopen kun je daar een paar jaar mee verder. Tot ze zich ontpoppen tot een Ziyech of Chadli en weer naar een grote club willen.
De City jongens overschaduwen wel de rest van het team. Mokotjo, Klich maar ook onze eigen jongens (Lely, ter Avest, Bijen, Marsman etc.) groeien met de week. Dat is alleen maar gunstig. Dat zijn spelers die je eigendom zijn en ook wel wat langer blijven dan de huurlingen. Ik zie Klich en Mokotjo in de toekomst wel voor redelijk wat verkocht worden, afgelopen wedstrijd(en) ook weer erg sterk.

Dat van Wessels weet ik nog zo niet, natuurlijk is een financiële injectie fijn maar hij wil ook meteen wat te zeggen hebben, en dat moet je aan de deskundigen overlaten en niet aan iemand uit de bouwwereld.

Al met al jammer dat Ted weg is. Het scoutingsapparaat waar we zo om bekend stonden vanaf 2007/8 is ook zo goed als verdwenen. Door middel daarvan hebben we kapitaal opgebouwd en dus ook een goed elftal.

Maargoed ik heb ook zeker weer zin om naar het stadion te gaan vrijdag, sfeer in het stadion is ook stukken beter.
pi_166175537
Antonia trouwens maar 2 wedstrijdjes schorsing :') !
pi_166176221
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:25 schreef Ties02 het volgende:
Antonia trouwens maar 2 wedstrijdjes schorsing :') !
zal wel zijn vanwege het ontbreken van (zware) opzet, meen dat het GAE daar over had. dat hij sprong om de bal te blokken en ongelukkig terechtkwam.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_166176458
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:03 schreef Ties02 het volgende:

[..]

De City jongens overschaduwen wel de rest van het team. Mokotjo, Klich maar ook onze eigen jongens (Lely, ter Avest, Bijen, Marsman etc.) groeien met de week. Dat is alleen maar gunstig. Dat zijn spelers die je eigendom zijn en ook wel wat langer blijven dan de huurlingen. Ik zie Klich en Mokotjo in de toekomst wel voor redelijk wat verkocht worden, afgelopen wedstrijd(en) ook weer erg sterk.

Dat van Wessels weet ik nog zo niet, natuurlijk is een financiële injectie fijn maar hij wil ook meteen wat te zeggen hebben, en dat moet je aan de deskundigen overlaten en niet aan iemand uit de bouwwereld.

Al met al jammer dat Ted weg is. Het scoutingsapparaat waar we zo om bekend stonden vanaf 2007/8 is ook zo goed als verdwenen. Door middel daarvan hebben we kapitaal opgebouwd en dus ook een goed elftal.

Maargoed ik heb ook zeker weer zin om naar het stadion te gaan vrijdag, sfeer in het stadion is ook stukken beter.
Ik heb zelf dan weer helemaal niks met Mokotjo, ik zie hem niet naar Liverpool of Fener gaan bijvoorbeeld. Eerder naar rang 13-16 club uit Duitsland Spanje Engeland. Maar goed dat heeft ook te maken met dat ik er niks mee heb.

Wat betreft Wessels denk ik juist dat het goed zou zijn. Hele rvc en bestuur eruit en opnieuw beginnen. Heeft niets met voetbal te maken in dat geval, puur en alleen zakelijk de shit weer op orde krijgen en winst maken, en dat kan hij.
Ik zeg niet dat hij meteen de voetbal kant over moet nemen, maar daar moet hij mensen voor zoeken die er verstand van hebben. En die kan de club (c.q. hij) dan ook betalen.
Je moet zorgen dat je weer een goede scouting opbouwt, een goed 2e elftal waar je ze in kan laten groeien en overhevelen naar het 1e. Maar dat deel moet hij over laten aan mensen die hij op die positie zet.

Het mooiste voor de club is natuurlijk dat hij er ff 10-20-30 miljoen inpompt en zegt "jongens succes". Maar daar schiet Twente uiteindelijk niks mee op als dat geld over de balk wordt gegooid aan dure jongens die niks waar maken (bestuur/rvc etc).

Ander voorbeeld, Trump in Amerika.
Is hij een goede politicus? Absoluut niet, maar die man weet hoe je geld moet maken. En zorgt dat deal gebeurd met hem in het voordeel. Dat heeft Amerika nu nodig.
Dit laat niet weg dat het een klootviool eerste klas is, maar de kennis en power die hij heeft zullen Amerika goed doen (financieel). Net zoals de invloed en het geld Twente goed zouden doen van Wessels.
Nu is het een beetje een rare vergelijking, maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_166176494
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:25 schreef Ties02 het volgende:
Antonia trouwens maar 2 wedstrijdjes schorsing :') !
Vindt ik persoonlijk nog 1 te veel.
Ik zie 0 opzet. Is het dom? Absoluut. Maar je ziet al aan zijn reactie dat dit nooit zijn bedoeling was (of hij kan heel goed toneel spelen).

Zo heel erg was het nou ook weer niet.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_166177652
Er is niets mooier dan jeugd die doorbreekt. En dan niet zoals bij Ajax, die 'jeugd' koopt. Maar echt jongens uit de streek zoals Ter Avest, Bijen en van der Lely. Het opleidingsapparaat moet naar een hoger plan, zodat elke generatie een aantal eredivisiewaardige jongens voortbrengt op verschillende posities. Maar dan mag er wel wat meer naar Engelse of Duits trainingsmethoden gekeken worden. Fysiek moet zwaarder gaan wegen, hup het krachthonk in. De nadruk ligt te veel op techniek. Zo'n Oosterwijk is een schrijnend voorbeeld. Heeft het fysiek, maar heeft geen idee hoe hij dit moet gebruiken. De jeugd zou altijd de grootste pijler moeten zijn waar Twente op steunt. Daarnaast het scoutingsapparaat in ere herstellen en slim scouten (Chadli was het perfecte voorbeeld...aangedragen door Ted toentertijd(!), niet eens in Twentse dienst zijnde :D..... of Luuk de Jong). En nooit meer de ambitie hebben met de top mee te doen...Twente heeft als club buiten de traditionele top 3 de meeste potentie (af en toe) met de top mee te doen. En daar ligt ook meteen het gevaar. Dan moet je niet je hoofd verliezen. Nooit meer. Gewoon normaal doen ;) Ik hoop dat Rutten snel terugkomt, als technische man. Laat Jan zich maar alleen op het commerciele richten. En hake trainer laten, die man snapt het spelletje en weet donders goed wat wij als supporters graag zien. Minimaal passie en strijd.
pi_166177953
PASSIE
STRIJD
INZET
MES TUSSEN DE TANDEN
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT

Ik mis er nog een paar
pi_166186823
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 20:11 schreef Ties02 het volgende:
PASSIE
STRIJD
INZET
MES TUSSEN DE TANDEN
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT

Ik mis er nog een paar
DE WIJK IN?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_166188698
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 20:01 schreef Stefanovich het volgende:
Er is niets mooier dan jeugd die doorbreekt. En dan niet zoals bij Ajax, die 'jeugd' koopt. Maar echt jongens uit de streek zoals Ter Avest, Bijen en van der Lely. Het opleidingsapparaat moet naar een hoger plan, zodat elke generatie een aantal eredivisiewaardige jongens voortbrengt op verschillende posities. Maar dan mag er wel wat meer naar Engelse of Duits trainingsmethoden gekeken worden. Fysiek moet zwaarder gaan wegen, hup het krachthonk in. De nadruk ligt te veel op techniek. Zo'n Oosterwijk is een schrijnend voorbeeld. Heeft het fysiek, maar heeft geen idee hoe hij dit moet gebruiken. De jeugd zou altijd de grootste pijler moeten zijn waar Twente op steunt. Daarnaast het scoutingsapparaat in ere herstellen en slim scouten (Chadli was het perfecte voorbeeld...aangedragen door Ted toentertijd(!), niet eens in Twentse dienst zijnde :D..... of Luuk de Jong). En nooit meer de ambitie hebben met de top mee te doen...Twente heeft als club buiten de traditionele top 3 de meeste potentie (af en toe) met de top mee te doen. En daar ligt ook meteen het gevaar. Dan moet je niet je hoofd verliezen. Nooit meer. Gewoon normaal doen ;) Ik hoop dat Rutten snel terugkomt, als technische man. Laat Jan zich maar alleen op het commerciele richten. En hake trainer laten, die man snapt het spelletje en weet donders goed wat wij als supporters graag zien. Minimaal passie en strijd.
Oosterwijk kan er technisch ook gewoon geen knuppel van. Balletje fatsoenlijk aannemen is teveel gevraagd. Je kunt naar Engeland en Duitsland kijken, maar kijk vooral ook eens in België en Zagreb hoe ze daar met minder financiële middelen toch een aantal hele goede opleidingen neerzetten. Hake moet idd trainer blijven. Voor van Halst lijkt mij een functie als uithangbord geschikt, de sponsoren die Twente gered hebben schrokken van zijn gebrek aan inhoudelijke kennis.
pi_166213000
Mijn gevoel zegt dat we een doelpuntrijke wedstrijd gaan zien vrijdag, ik zeg 4-0! ^O^
Doelpuntenmakers: Unal 2, ter Avest en Bijen! COTE _O_
Je weet het niet?!
pi_166221227
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)porters-spuugzat.htm

Vergeten ze nog even dat de busramen in zijn gegooid. Maargoed in ieder geval een club die het serieus neemt..
pi_166249833
Van der Lelygod weer gepasseerd :{

Hake wat doe je
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 27 oktober 2016 @ 22:55:27 #193
408813 crew  trein2000
pi_166252065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Van der Lelygod weer gepasseerd :{

Hake wat doe je
Die tuinkabouter kan niet voetballen, oké hij heeft dit jaar een paar wedstrijden géén fout gemaakt. Maar dan nog goede beslissing.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_166252082
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 22:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die tuinkabouter kan niet voetballen, oké hij heeft dit jaar een paar wedstrijden géén fout gemaakt. Maar dan nog goede beslissing.
Vind je Trajkovski echt beter, of Ter Avest?

Ik niet namelijk
  Moderator donderdag 27 oktober 2016 @ 23:21:01 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166252818
Waarom niet een keertje starten met Trajkovski en Lely? Laatstgenoemde kleunt er de laatste tijd harder en beter in dan Ter Avest.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_166253694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom niet een keertje starten met Trajkovski en Lely? Laatstgenoemde kleunt er de laatste tijd harder en beter in dan Ter Avest.
Hake doet het prima maar maakt soms onverklaarbare keuzes

Ede bijv.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:44:09 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166254531
quote:
15s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:46 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hake doet het prima maar maakt soms onverklaarbare keuzes

Ede bijv.
Ede ja :') Heeft soms een leuke werkende actie in huis, maar dat was het ook wel. Begin gewoon met Jensen en breng Ede dan eventueel maar in de laatste 15 minuten in als er een stormram nodig is.

Eigenlijk is het best erg dat we nu alweer zitten te zeuren _O- Paar maanden geleden blijdschap dat we nog leefden en nu mopperen dat een speler maar op de bank moet zitten :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_166254550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eigenlijk is het best erg dat we nu alweer zitten te zeuren _O- Paar maanden geleden blijdschap dat we nog leefden en nu mopperen dat een speler maar op de bank moet zitten :D
Achja, alleen maar prima toch. Ik praat liever over de rechtsback dan over een crediteurenakkoord of de licentiecommissie. Het gaat weer over voetbal, lekker man.
pi_166255912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ede ja :') Heeft soms een leuke werkende actie in huis, maar dat was het ook wel. Begin gewoon met Jensen en breng Ede dan eventueel maar in de laatste 15 minuten in als er een stormram nodig is.

Eigenlijk is het best erg dat we nu alweer zitten te zeuren _O- Paar maanden geleden blijdschap dat we nog leefden en nu mopperen dat een speler maar op de bank moet zitten :D
De beste helft voetbal die we dit jaar te zien kregen was mét Ede. Nee,hij is niet de beste speler van ons, maar ik zie ook geen anderen die beter zijn op die positie. Jensen ook niet in ieder geval.

(nou kun je t natuurlijk een proberen door Trajkovski linksback en van der Lely op de plek van Ede te zetten.)
pi_166259207
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 07:05 schreef Neede_Radical het volgende:

[..]

De beste helft voetbal die we dit jaar te zien kregen was mét Ede. Nee,hij is niet de beste speler van ons, maar ik zie ook geen anderen die beter zijn op die positie. Jensen ook niet in ieder geval.

(nou kun je t natuurlijk een proberen door Trajkovski linksback en van der Lely op de plek van Ede te zetten.)
Beste helft vond ik de tweede tegen ADO met Jensen. Maar de eerste helft tegen Go Ahead mocht er ook zijn. Ik hou zelf van wat meer diepgang en heb daarom liever Jensen. Maar qua kwaliteit ontloopt het elkaar niet veel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')