Wie weet komt dat ook niet 😉 Bij mij niet iig 😊quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn buikbaby is ook best actief de laatste tijd, maar gelukkig nog geen pijn door gehad of wakker door geworden.
Door hier jaren mee te lezen had ik me al ingesteld op gekneusde ribben en alles, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
Wie weet komt dat ook niet 😉 Bij mij niet iig 😊
Dat klopt. Het zou de aanmaak van ijzer moeten stimuleren. Anyway, mijn HB is hoger geworden (kan toeval zijn ja) dus ik gebruik het. Baadt het niet dan schaadt het nietquote:Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef WupWup het volgende:
Overigens kun je floradix voor je ijzer net zo goed door het toilet spoelen. In heel zo'n fles zit nog minder ijzer dan in 1 tablet ferrofumaraat.
Oh ik ook, maar dan heel absurd. Ik was ineens onder controle bij de directeur van mijn werk, die dus in het echte leven geen vk of gyn is. Toch weer gedoe over de ligging, en of ik het dan niet gevoeld had dat ze weer gedraaid was.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:00 schreef Burdie het volgende:
Echt hè, heb de halve nacht gedroomd over de zwangerschap, vk controles en dwarsliggende babies, heel vermoeiend![]()
.
Beetje dubbel dus, maar goed slapen is idd wel veel waard!quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgelezen.
Sinds ik zwanger ben ben ik hondsmoe maar slaap ik als een roosje. Ik zat voor de zwangerschap in een periode van heel slecht slapen dus vind het een vooruitgang.
quote:Ik zag een post van Tweedle langskomen, ik herken het gevoel van eerdere zwangerschappen. Nu voel ik me niet beter dan in mijn vorige zwangerschappen maar heb het nu meer geaccepteerd en ik moet zeggen dat dat het een stuk makkelijker maakt. Hopelijk voel je je beter als je voorbij de 12 weken bent![]()
Werkze!quote:Zo, nu snel weer aan het werk want mijn extra () pauze zit er weer op.
Nou gestript volgens mij niet hoor omdat het nog zo dicht zat (?) Ze zei meer van ik heb wat extra gewroet dus kan nu wel iets zelf gebeuren... ook omdat ik gisteren weer flink voorweeen had...quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:32 schreef mignonne het volgende:
eresh waarom is er gestript als er een ks geplanned staat? En als jij zelf hoopt die ks-datum gewoon te halen is het dan aan je gevraagd of er gestript mocht worden?
Wat je omschrijft klinkt als strippen voor mij. Als ze met 1 vinger bij het hoofdje kan dan zit het dus niet helemaal dicht nog. Als je dan gaat wroeten ben je aan t strippen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Nou gestript volgens mij niet hoor omdat het nog zo dicht zat (?) Ze zei meer van ik heb wat extra gewroet dus kan nu wel iets zelf gebeuren... ook omdat ik gisteren weer flink voorweeen had...
Ze deed nu inwendig onderzoek om te kijken of er al iets vanzelf gebeurde....
Ik heb ook half kunnen luisteren deze keer omdat ons Flint er bij was en ik hem constant in de gaten moest houden. Begreep het ook niet echt vond het vooral erg pijnlijk.
Echo daarna maakte veel goed....
Op dit moment verder nergens last van buik voelt rustig en soepel en hoop dat dat blijft
Hmmz dat is wel vaag dan...zij heeft zelf de keizersnede ingepland dus...Maar heb echt geen idee wat t nut was....quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat je omschrijft klinkt als strippen voor mij. Als ze met 1 vinger bij het hoofdje kan dan zit het dus niet helemaal dicht nog. Als je dan gaat wroeten ben je aan t strippen.
Ik verbaas me er over dat dit gebeurt terwijl jij zelf aangeeft liever gewoon de ks te hebben. Bovendien is op een nog niet 'rijpe' baarmoedermond gaan strippen niet erg sjiek maar goed dat terzijde. Ik hoop voor jou dat het rustig blijft en wens je een mooie keizersnede toe.
Vanaf 8 paar uurtjes elk halfuur/driekwartier wakker om te draaien, me af te drogen, uit te hijgen, ff bijkomen van nachtmerrie, te plassen, wat drinken, m'n rug masseren en weer verderquote:Op vrijdag 2 september 2016 07:35 schreef Quoi het volgende:
Helaas, die kwam niet. Dus nu koffie![]()
Jij nog wel geslapen dan, Unihipilli?
Ja, en het meer accepteren maakt het idd ook niet minder vervelend, zeker met een bevalling voor de boeg. Wat balen dat je al zo lang slecht slaapt...quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:58 schreef Unihipili het volgende:
Ik ben bekend met slaapproblemen ja, ik slaap al 10+ jaar oppervlakkig, ook vaker zoiets als nu.
Vk merkte al op dat ik er anders mee omging dan de meeste zwangeren.
Enige verschil is nu dat mijn lichaam het nog even 7683x zo zwaar heeft en ik nog een bevalling voor de boeg heb waar energie voor nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |