abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 08:49:20 #176
269689 crew  Viv
pi_165029739
Mijn buikbaby is ook best actief de laatste tijd, maar gelukkig nog geen pijn door gehad of wakker door geworden. :Y)
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:56:58 #177
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165029821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn buikbaby is ook best actief de laatste tijd, maar gelukkig nog geen pijn door gehad of wakker door geworden. :Y)
Wie weet komt dat ook niet 😉 Bij mij niet iig 😊
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 09:23:24 #178
269689 crew  Viv
pi_165030159
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
Wie weet komt dat ook niet 😉 Bij mij niet iig 😊
Door hier jaren mee te lezen had ik me al ingesteld op gekneusde ribben en alles, dus het kan alleen maar meevallen. :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:23:57 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165030169
Het is ook niet het drukke, maar het volle waar ik wakker van word/blijf. Links of rechts, ik lig altijd op die kleine nu en daar wordt mijn buik hard en pijnlijk van. Op mijn rug liggen betekent dat de kleine ruzie zoekt met mijn ribben en dat doet ook auw, zelfs al staat mijn hoofdeind hoger nu.

En nu elk uur naar het toilet :D En wakker betekent: ook de baby, poezen en vriendlief wakker.

Maar hey, nog ffies ;)

En bij iedereen ligt het kind anders!

Oja en Vivi, balen van je werkspotters. Dat is dan weer het nadeel, dat je ook rotte appels kunt treffen. Vanaf nu iig volle kracht vooruit dan maar.
pi_165030302
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:42 schreef WupWup het volgende:
Overigens kun je floradix voor je ijzer net zo goed door het toilet spoelen. In heel zo'n fles zit nog minder ijzer dan in 1 tablet ferrofumaraat.
Dat klopt. Het zou de aanmaak van ijzer moeten stimuleren. Anyway, mijn HB is hoger geworden (kan toeval zijn ja) dus ik gebruik het. Baadt het niet dan schaadt het niet :Y)
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:00:09 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165030731
Echt hè, heb de halve nacht gedroomd over de zwangerschap, vk controles en dwarsliggende babies, heel vermoeiend ;( :').
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 10:08:19 #182
269689 crew  Viv
pi_165030891
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:00 schreef Burdie het volgende:
Echt hè, heb de halve nacht gedroomd over de zwangerschap, vk controles en dwarsliggende babies, heel vermoeiend ;( :').
Oh ik ook, maar dan heel absurd. Ik was ineens onder controle bij de directeur van mijn werk, die dus in het echte leven geen vk of gyn is. Toch weer gedoe over de ligging, en of ik het dan niet gevoeld had dat ze weer gedraaid was. 8)7
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:12:16 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165030974
Zwangerschapsdromen, gotta love them :').

Ik slaap trouwens 10x beter als ik oordopjes in doe (ookal is er helemaal geen geluid om me heen). Misschien het proberen waard voor anderen die slecht slapen?
KuikenGuppy
pi_165031320
Zo, ik ben ook weer bijgelezen.

Sinds ik zwanger ben ben ik hondsmoe maar slaap ik als een roosje. Ik zat voor de zwangerschap in een periode van heel slecht slapen dus vind het een vooruitgang.

Ik zag een post van Tweedle langskomen, ik herken het gevoel van eerdere zwangerschappen. Nu voel ik me niet beter dan in mijn vorige zwangerschappen maar heb het nu meer geaccepteerd en ik moet zeggen dat dat het een stuk makkelijker maakt. Hopelijk voel je je beter als je voorbij de 12 weken bent :*

Thee, een knipper *O*

Zo, nu snel weer aan het werk want mijn extra ( :D ) pauze zit er weer op.
pi_165031511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgelezen.

Sinds ik zwanger ben ben ik hondsmoe maar slaap ik als een roosje. Ik zat voor de zwangerschap in een periode van heel slecht slapen dus vind het een vooruitgang.
Beetje dubbel dus, maar goed slapen is idd wel veel waard!

quote:
Ik zag een post van Tweedle langskomen, ik herken het gevoel van eerdere zwangerschappen. Nu voel ik me niet beter dan in mijn vorige zwangerschappen maar heb het nu meer geaccepteerd en ik moet zeggen dat dat het een stuk makkelijker maakt. Hopelijk voel je je beter als je voorbij de 12 weken bent :*

:*
Ik lees dit terwijl ik een half uurtje op bed lig energie te tanken voor een afspraak die vanmiddag langskomt. Mede mogelijk gemaakt doordat mijn lief vanmorgen op mijn verzoek al gestofzuigd heeft O+ . Potje janken kan ik ook al afstrepen voor vandaag ^O^ Dus ik heb goed naar jullie geluisterd :)

quote:
Zo, nu snel weer aan het werk want mijn extra ( :D ) pauze zit er weer op.
Werkze!
pi_165031987
Quoi, dat probleem met slapen herken ik inderdaad. Soms moet ik eerst mn buik een kant op slingeren en dan weer anders gaan liggen....
Kan niet wachten tot ik weer gewoon lekker op mn buik kan slapen!

Vandaag 39 weken! Vanochtend controle gehad, ze kon 1 vinger op t bolletje leggen ( is dat dan ook 1 cm??) Baarmoedermond was wel wat verweekt. Daarna heeft ze nog extra gewroet om misschien iets op gang te brengen....pff nou deed nondeju zeer !! Nu verder gewoon afwachten of het dit weekend zelf gaat beginnen of dat we de datum van de keizersnede gaan halen....
We zijn er klaar voor!
*O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_165032087
O eresh dan had ik het verkeerd begrepen :o
Dacht dat jij sowieso een ks zou krijgen. Nou, hopen dat dat gewroet wat gaat doen voor je! :Y)

En buikslapen :9~ :9~ :9~
pi_165032568
Keizersnede staat ook gepland hoor... en eerlijk...ik hoop dat ik die datum ook gewoon haal...
Begreep ook niet goed waarom dat inwendig onderzoek voor nodig was maar goed prima....
We wachten t maar gewoon af vind het wel een fijn idee dat na vanmiddag vriendlief gewoon vakantie heeft ipv dat hij nog bijna 2 uur moet rijden als er iets gebeurt... zo fijn dat ze er in de planning rekening mee hebben gehouden :') maar goed daardoor is hij nu wel 4 ipv 3 weken thuis O+
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:33:42 #189
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165033489
Zeker een fijner idee eresh!

Tweedle ik was de eerste 12/14 weken ook ontzettend moe, daarna ging t een stuk beter.

Burdie ik slaap ook beter met oordoppen :Y alleen even kijken hoe dat straks met de baby gaat :')

Ik heb de rest bijgelezen maar weet zo even niet meer alles om op te reageren O-)

Gisteren weer goedgekeurd bij de VK, aangegeven dat ik wel last begin te krijgen van vocht vasthouden... Ja mijn gewicht steeg nu indd wel ja (i know alsof ik er blij mee ben :') )
Groeiecho met 33 weken eind september omdat alles vol.zat bij t echocentrum en de vk die t doet in hun team met vakantie is..
En wij gaan ook genieten van mijn mans vakantie :D volgende week een weekje zeeland
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:49:32 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165033816
Over echo's gesproken... Weet iemand (Wup?) waarom bij een niet-hoofdligging altijd nog een liggingsecho 'nodig' is?
KuikenGuppy
pi_165034184
Om te bevestigen dat wat je voelt klopt (of niet). Verder is het zinvol om voor de bevalling te weten of het gaat om een onvolkomen stuit, half onvolkomen of volkomen stuit.
pi_165034606
eresh waarom is er gestript als er een ks geplanned staat? En als jij zelf hoopt die ks-datum gewoon te halen is het dan aan je gevraagd of er gestript mocht worden?
:)
pi_165037235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:32 schreef mignonne het volgende:
eresh waarom is er gestript als er een ks geplanned staat? En als jij zelf hoopt die ks-datum gewoon te halen is het dan aan je gevraagd of er gestript mocht worden?
Nou gestript volgens mij niet hoor omdat het nog zo dicht zat (?) Ze zei meer van ik heb wat extra gewroet dus kan nu wel iets zelf gebeuren... ook omdat ik gisteren weer flink voorweeen had...
Ze deed nu inwendig onderzoek om te kijken of er al iets vanzelf gebeurde....
Ik heb ook half kunnen luisteren deze keer omdat ons Flint er bij was en ik hem constant in de gaten moest houden. Begreep het ook niet echt vond het vooral erg pijnlijk.
Echo daarna maakte veel goed....
Op dit moment verder nergens last van buik voelt rustig en soepel en hoop dat dat blijft
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_165038843
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Nou gestript volgens mij niet hoor omdat het nog zo dicht zat (?) Ze zei meer van ik heb wat extra gewroet dus kan nu wel iets zelf gebeuren... ook omdat ik gisteren weer flink voorweeen had...
Ze deed nu inwendig onderzoek om te kijken of er al iets vanzelf gebeurde....
Ik heb ook half kunnen luisteren deze keer omdat ons Flint er bij was en ik hem constant in de gaten moest houden. Begreep het ook niet echt vond het vooral erg pijnlijk.
Echo daarna maakte veel goed....
Op dit moment verder nergens last van buik voelt rustig en soepel en hoop dat dat blijft
Wat je omschrijft klinkt als strippen voor mij. Als ze met 1 vinger bij het hoofdje kan dan zit het dus niet helemaal dicht nog. Als je dan gaat wroeten ben je aan t strippen.

Ik verbaas me er over dat dit gebeurt terwijl jij zelf aangeeft liever gewoon de ks te hebben. Bovendien is op een nog niet 'rijpe' baarmoedermond gaan strippen niet erg sjiek maar goed dat terzijde. Ik hoop voor jou dat het rustig blijft en wens je een mooie keizersnede toe.
:)
pi_165039302
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wat je omschrijft klinkt als strippen voor mij. Als ze met 1 vinger bij het hoofdje kan dan zit het dus niet helemaal dicht nog. Als je dan gaat wroeten ben je aan t strippen.

Ik verbaas me er over dat dit gebeurt terwijl jij zelf aangeeft liever gewoon de ks te hebben. Bovendien is op een nog niet 'rijpe' baarmoedermond gaan strippen niet erg sjiek maar goed dat terzijde. Ik hoop voor jou dat het rustig blijft en wens je een mooie keizersnede toe.
Hmmz dat is wel vaag dan...zij heeft zelf de keizersnede ingepland dus...Maar heb echt geen idee wat t nut was.... :{ we houden t hopelijk rustig, en komt t wel op gang is het ook goed hoor...zal even flink omschakelen zijn maar daar komen we wel over heen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_165040394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:35 schreef Quoi het volgende:
Helaas, die kwam niet. Dus nu koffie c_/

Jij nog wel geslapen dan, Unihipilli?
Vanaf 8 paar uurtjes elk halfuur/driekwartier wakker om te draaien, me af te drogen, uit te hijgen, ff bijkomen van nachtmerrie, te plassen, wat drinken, m'n rug masseren en weer verder :'). Ik zou het niet echt slapen kunnen noemen.
pi_165043047
Wat gek van het ongevraagd "strippen" Eresh! Gek dat zoiets je kan overkomen zonder dat je alert genoeg bent om door te vragen hè. Hopelijk blijft het rustig.

En wat betreft het slapen: een goede nacht is sinds ik kinderen heb een uitzondering, ik merk dat mijn instelling echt veranderd is. Waar ik eerst balend wakker werd, denk ik nu al snel "ook vandaag wordt het wel weer 7 uur :) ". Dat is het voordeel van volgende zwangerschappen, dat je acceptatieniveau wat hoger (of lager, net hoe je het bekijkt) ligt.

Gisteren bij de VK geweest, mooie lage bloeddruk, hartje gehoord, baarmoeder mooi op groei. Toch fijn, die bevestiging! En ik verlies per dag 3 naaktslakken :9 , was vergeten hoe erg dat kan zijn...
pi_165043560
Ik ben bekend met slaapproblemen ja, ik slaap al 10+ jaar oppervlakkig, ook vaker zoiets als nu.
Vk merkte al op dat ik er anders mee omging dan de meeste zwangeren.
Enige verschil is nu dat mijn lichaam het nog even 7683x zo zwaar heeft en ik nog een bevalling voor de boeg heb waar energie voor nodig is.
pi_165044950
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:58 schreef Unihipili het volgende:
Ik ben bekend met slaapproblemen ja, ik slaap al 10+ jaar oppervlakkig, ook vaker zoiets als nu.
Vk merkte al op dat ik er anders mee omging dan de meeste zwangeren.
Enige verschil is nu dat mijn lichaam het nog even 7683x zo zwaar heeft en ik nog een bevalling voor de boeg heb waar energie voor nodig is.
Ja, en het meer accepteren maakt het idd ook niet minder vervelend, zeker met een bevalling voor de boeg. Wat balen dat je al zo lang slecht slaapt...
  vrijdag 2 september 2016 @ 22:21:53 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165046180
Mijn dikke buik werd vanavond aangegrepen bij een poging om ons op straat te hervormen tot het Evangelie :D Hoe we aankeken tegen dat wondertje in mijn buik? ("Nou, een mooie combi van een ei- en zaadcel") Ieder zijn geloof, maar dit was tamelijk hilarisch. Werd toch best een leuk gesprek.

Vriend heeft me vanavond het terras op gesleept (en wat winkeltjes in) en dat was maar goed ook. Zag 'm ff niet zo rooskleurig vandaag door het wachten, slaapgebrek en alle ongemakken enzo. Werd een heerlijk avondje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')