Je zal ook nog een beetje je draai en meest effectieve manier van studeren moeten vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag behalve vandaag dan ook vanaf half 10 tot een uur of 4 bezig geweest met mijn studie, maar dit is echt best veel voor "daarnaast".
Dat is zeker waar. Pfff. Dit wil ik niet iedere week doen voor anderhalf jaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zal ook nog een beetje je draai en meest effectieve manier van studeren moeten vinden.
Doorzetten Brammetje, wordt vanzelf beter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Pfff. Dit wil ik niet iedere week doen voor anderhalf jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een feyenoorder johquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben wakker hoor
Ik probeer kaarten te kopen voor Feyenoord in de Europa League. Maar hun ticketsysteem zuigt apenballen.
Dat is toch ook bijna onmogelijk met de verplicht half lege Kuip tijdens de EL-thuiswedstrijden?quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben wakker hoor
Ik probeer kaarten te kopen voor Feyenoord in de Europa League. Maar hun ticketsysteem zuigt apenballen.
En een ticketsysteem wat totaal niet werkt. Van de helft van de mensen met een seizoenskaart wordt hun kaart helemaal niet herkend en kun je dus niet eens 1 kaart kopenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is toch ook bijna onmogelijk met de verplicht half lege Kuip tijdens de EL-thuiswedstrijden?
Wel jammer; ManU en Fenerbahçe zijn mooie affiches.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En een ticketsysteem wat totaal niet werkt. Van de helft van de mensen met een seizoenskaart wordt hun kaart helemaal niet herkend en kun je dus niet eens 1 kaart kopen.
Uhuhquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer; ManU en Fenerbahçe zijn mooie affiches.
Ja, best eng hè?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam, voetbal en techno. We zitten eigenlijk wel redelijk op een lijn Vlarp.
Dat klopt. Al gaat het financieel wel iets beter tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is stom. Volgens mij heeft Feyenoord elke cent nodig. Of is dat inmiddels niet meer het geval?
Ze zitten tegenwoordig weer in de gezondste financiële categorie van de KNVB en kunnen weer investeren. Maar het gat met de begrotingen van Ajax en Feyenoord is nog wel groot.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is stom. Volgens mij heeft Feyenoord elke cent nodig. Of is dat inmiddels niet meer het geval?
Maar daar bestaat ook geen twijfel overquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meh, gewoon bewijs dat hier goed volk woont.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig is er bierkoffie.
ze hebben de verkoop tijdelijk stil gelegd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:21 schreef Vlarp het volgende:
Maar de samenvatting van de afgelopen 1,5 uur is: KUT!
En ik (en een vriend van me) hebben dus geen kaarten.
Goeie tijdsbesteding wel.
Ik weet het. En Feyenoord en EventIM wijzen naar elkaar wie de schuldige is van de puinhoopquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ze hebben de verkoop tijdelijk stil gelegd.
het neerlandsche poldermodel all over again.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet het. En Feyenoord en EventIM wijzen naar elkaar wie de schuldige is van de puinhoop.
Nou, neuken dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
Rotterdam, voetbal en techno. We zitten eigenlijk wel redelijk op een lijn Vlarp.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
wordt wel tijd, een nieuw fokstelletje.
Peter, Ik, Dirk en verder ben ik ook niet meer bekendquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo lang niet in dit topic geweest dat ik niet meer precies de Fok stelletjes ken...
er zijn zelfs bingokaarten vanquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Ach, er zijn genoeg fokstelletjes, of moet ik zeggen gelegenheidsfokstelletjes, zonder dat dat allemaal bekend wordt.
Dat was t ook volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Peter, Ik, Dirk en verder ben ik ook niet meer bekend
Heuuuu ben ik ook geweest!quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
Vakantie was trouwens leuk.
[ afbeelding ]
Gauw, doez alle verplichtingen wegquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:36 schreef Rezania het volgende:
Waarom doe ik dit nu? Hoe dom ben ik?Doezen nu, mss helpt het.
Mijn agenda kan niet praten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:43 schreef Renesite het volgende:
Mijn agenda zegt, nog drie dagen werken
Doezuh! Lekkurrrr leidsch pratuh iig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gauw, doez alle verplichtingen weg
he siriquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn agenda kan niet praten.
quote:Op zondag 4 september 2016 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hard aan het studeren, hele weekend al.
Het is gelukkig best leuk. Maar 'leuk' is nogal relatief ja als je je hele godse weekend van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zit te studeren.quote:
Ook net 2 dagenquote:Op zondag 4 september 2016 13:19 schreef Rezania het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik weer terug in Nederland ben. Gelijk regen, wind en kou.
Ik kwam gisteravond thuis en toen was het nog best lekker.quote:
er is ook lion cornflakes bij de Coop he!quote:Op zondag 4 september 2016 13:38 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens deze meegenomen uit Frankrijk, nu even proberen.
Dacht al, vond achogolatofgblablabla niet frans klinkenquote:Op zondag 4 september 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was gelukkig maar 2,60 bij de Hyper U.
Chocolademelk met karamel.quote:Op zondag 4 september 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:
Wat is dat dan? Bij Lion denk ik gewoon aan die reep/bar a la Mars, Snickers etc. die uit automaten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |