Nounounou haten doe je maar in de klb sc.quote:Op zondag 25 september 2016 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom stel je zo godverdomme veel vragen altijd. Onnozele hals.
Stik in zaad.quote:Op zondag 25 september 2016 14:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nounounou haten doe je maar in de klb sc.
Braddie we zijn weggegaan uit de KLB SC om ons niet met jou bezig te houden. Wil je dat alsjeblieft respecteren?quote:
vertel dan verdommequote:Op zondag 25 september 2016 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je mij die dm stuurt zal ik het je vertellen.
Lool?quote:Op zondag 25 september 2016 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hee Chai.
Wat hoorde ik? Dat je mij niet mocht woowowow
jaa vernomen van betrouwbare bronnen jwzquote:Op zondag 25 september 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lool?Ik zou mijn favoriete FOK!ster niet mogen?
ja maar here we meet againquote:Op zondag 25 september 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja het is waar. Ben ook expres geband geraakt om van je af te zijn.
Two faced bitch.quote:Op zondag 25 september 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja het is waar. Ben ook expres geband geraakt om van je af te zijn.
Haha deze keer wil je er alvast zijn voordat ik geband word? Zodat het niet lijkt alsof je alleen post wanneer ik geband ben.quote:
jaquote:Op zondag 25 september 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha deze keer wil je er alvast zijn voordat ik geband word? Zodat het niet lijkt alsof je alleen post wanneer ik geband ben.
hoezo dan lolquote:Op zondag 25 september 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Crip heeft een KLB ban, dus kan niet posten in dat subforum.
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.quote:
Jeuj trammelantsquote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.
Moest van Tardis.quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Mooi kaalgeschoren daar bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |