Dat zou wat zijn.... een artiest draait al 40 jaar mee, maar heeft nog nooit een top 20 notering gehad. Wordt meteen bestempeld als nieuwe artiest.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, wat is uitgerangeerd hè?
Straks nog een nieuwe single van een formatie die al meer dan 30 jaar ononderbroken bezig is
Sta je daar dan met je Philips oorbellen, grijze baard, buizenversterker en sigarenkistjes gitaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.... een artiest draait al 40 jaar mee, maar heeft nog nooit een top 20 notering gehad. Wordt meteen bestempeld als nieuwe artiest.
Zou in theorie kunnen, maar erg realistisch is het niet. Er wordt een longlist van 15 namen gemaakt. Ik denk niet dat ze daar 60-jarige knakkers op gaan zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.... een artiest draait al 40 jaar mee, maar heeft nog nooit een top 20 notering gehad. Wordt meteen bestempeld als nieuwe artiest.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
Een jingle uit de D-show gaat op herhaling...
Veel plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:24 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes, de buren roepen
was heel plezier hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel plezierBedankt voor het luisteren.
Niet te zat hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:24 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes, de buren roepen
Oké, ik zend nog tot 22:00 uur uit. Daarna is de koek op. Uiteraard kan iemand anders het daarna overnemen. Tailfox wellicht? Als hij zich nog meldt...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:28 schreef Melting het volgende:
Ik kan zo meteen even 10 minuutjes niet meeluisteren.
Maar daarna luister ik weer vrolijk mee.
Ik haak om 22.00 uur sowieso wel af.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, ik zend nog tot 22:00 uur uit. Daarna is de koek op. Uiteraard kan iemand anders het daarna overnemen. Tailfox wellicht? Als hij zich nog meldt...
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een nieuwe track van een compleet onbekende zanger, nog niet eerder gedraaid
Bijnaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog?
Oh... ik dacht dat je bedoelde na dit nummer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna
Ene Ansel Elgort met Home Alone
Vind ik ook wel. Had ik eigenlijk al eerder moeten draaien. Ik heb straks nog zo'n plaat (waarvan ik ook vind dat ik 'm eerder had moeten draaien).quote:
Dan haak ik nu maar vast aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik haak om 22.00 uur sowieso wel af.
Morgen weer vroeg op.
Dus kwam het wel goed uit dat Mixxx een keer crashte?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nog 4 nummers te gaan. Ik lijk het nét te gaan redden voor 22:00 uur. Mits Mixxxx niet opnieuw rare kuren krijgt.
Het heeft me eerder tijd gekostquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus kwam het wel goed uit dat Mixxx een keer crashte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |