Driehuis lag niet op de route en Loetje ben ik niet kapot van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
niet even een overheerlijk ijsje in Driehuis gegeten ?
en bij Loetje in Overveen kun je heerlijk eten
Dat krijg je met die rare namen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
De mp3-tag maakt er een puinhoop van:
Måns Zelmerlöw - Hanging On To Nothing
Vorig jaar won Måns het Songfestival, met het liedje Heroes.
Mensen kijken bij Loetje is idd beter dan het etenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Driehuis lag niet op de route en Loetje ben ik niet kapot van.
De ijsshop in Overveen had ook files voor de deur. Je wordt er ook gek van de Jan Juliussen, de Bernadettes en Maarten Keesen...
quote:
Ik heb geen ervaring met Mixxx. Dus kan je helaas niet helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Verdorie.... dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mixxx crasht zomaar ineens.
komt bij de beste dj's voor, no probquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Verdorie.... dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mixxx crasht zomaar ineens.
Snap ik, maar moet niet te vaak gebeuren, zulke dingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
komt bij de beste dj's voor, no prob
Ik vind de biefstukken te dik...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen kijken bij Loetje is idd beter dan het eten
komt ook veel voorbij met dubbele kak-namen
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig duurt deze track 7 minuten
Er is ook een radio-edit van, maar ik vind de lange versie lekkerder
Alweer een onbekende (voor mij).quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van Dua Lipa (bekend van Be The One).
Beetje hetzelfde verhaal als Izzy Bizu. Allebei waren ze genomineerd voor de BBC Sound Of 2016. Zie ook dit topic: MUZ / The Sound Of 2016quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer een onbekende (voor mij).
Dua Lipa ken je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer een onbekende (voor mij).
Wil dat zeggen dat het beide 'nieuwe' artiesten zijn? Of kan een artiest die al 30 jaar in het vak zit ook genomineerd worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde verhaal als Izzy Bizu. Allebei waren ze genomineerd voor de BBC Sound Of 2016. Zie ook dit topic: MUZ / The Sound Of 2016
Heeft iets te maken met hits gescoord hebben. Als een artiest al eens een Top 20-hit heeft gehad, kan -ie niet meer als "nieuwe artiest" gelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat het beide 'nieuwe' artiesten zijn? Of kan een artiest die al 30 jaar in het vak zit ook genomineerd worden?
Wat raar. Dus stel: mijn debuutsingle kom op plaats 10. Dan kan ik tijdens de verkiezing een half jaar later niet meer als nieuwe artiest gelden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met hits gescoord hebben. Als een artiest al eens een Top 20-hit heeft gehad, kan -ie niet meer als "nieuwe artiest" gelden.
Nee, ouwe meuk, uitgerangeerd, vuilnis, kortingsbak, drank, drugs, goot...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat raar. Dus stel: mijn debuutsingle kom op plaats 10. Dan kan ik tijdens de verkiezing een half jaar later niet meer als nieuwe artiest gelden?
Klopt. Het is een blik vooruit, in de toekomst. De winnaar van de Sound of 2016 is begin januari bekendgemaakt. Dat was trouwens Jack Garratt. De BBC houdt deze verkiezing elk jaar en het gaat er eigenlijk steeds serieuzer aan toe. Allerlei deskundigen uit de muziekindustrie geven hun input.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat raar. Dus stel: mijn debuutsingle kom op plaats 10. Dan kan tijdens de verkiezing een half jaar later niet meer als nieuwe artiest gelden?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ouwe meuk, uitgerangeerd, vuilnis, kortingsbak, drank, drugs, goot...
Simpel...
Ach, wat is uitgerangeerd hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ouwe meuk, uitgerangeerd, vuilnis, kortingsbak, drank, drugs, goot...
Simpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |