Staat erop.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor even niks meer van Tailfox... - kan iemand mij om 20:00 uur inroosteren?
DJ11 - New Music Recap
Ik richt me op het vullen van 2 uur, maar dat kan ik ook naar 1,5 uur inkorten, mocht Tailfox wat eerder willen draaien.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schrapt rap de muziek bij elkaar
spannendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
New Music Recap, met de nieuwe muziek die ik in de afgelopen 6-7 shows heb gedraaid, aangevuld met een aantal nieuwe tracks die ik nog niet eerder heb gedraaid
Leuk dat je meeluistertquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
spannend
ik kan luisteren totdat de buren roepen dat de wijn klaar staat
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
New Music Recap, met de nieuwe muziek die ik in de afgelopen 6-7 shows heb gedraaid, aangevuld met een aantal nieuwe tracks die ik nog niet eerder heb gedraaid
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
En we zijn weer los. Met een selectie van goede, nieuwe muziek (volgens uw dienstdoende DJ), uit pakweg de afgelopen maand.
Vandaag onder meer:
- Een nieuwe track van een oud-songfestivalwinnaar
- Er is leven na Keane
- The bitch is back...
En een nieuwe tussen-jingle, die ik vanavond nog even heb gemaakt
Issie dood?!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
overduidelijk gebaseerd op de dit jaar overleden Ph.D.
Ja, helaas.quote:
Detailquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Voor ons gelukkig wel. Gelukkig hebben we de muziek nog.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens geen volgorde bepaald qua tracklisting, dus het rolt er allemaal uit in een volgorde die ik ter plekke bedenk
Ik Izzy niet eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna maar even de nieuwe tussen-jingleGevolgd door Daniel Wilson; een zanger met een aparte stem, die bijzondere nummers maakt (vind ik dan).
De track die nu speelt, is de gloednieuwe single van Izzy Bizu
De stem komt me wel bekend voor. Naam zegt me niksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
De track die nu speelt, is de gloednieuwe single van Izzy Bizu
Afgeleid van mijn hoofdjinglequote:
Ze is een nieuwe, getalenteerde zangeres. Haar bekendste track tot nu toe is White Tiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De stem komt me wel bekend voor. Naam zegt me niks
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk vermaakt iedereen zich een beetje?
Sowieso leuk dat jullie luisteren. Het is toch een wat andere show dan normaal, omdat het alleen gaat om nieuwe muziek.
Hehehe sorry ben hier weer met van alles bezig maar over en minuut of 5 ben ik meer hier!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk vermaakt iedereen zich een beetje?
Sowieso leuk dat jullie luisteren. Het is toch een wat andere show dan normaal, omdat het alleen gaat om nieuwe muziek.
Het spreekwoord "Op ieder potje past een dekseltje" gaat hier niet opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik weer. Een Amerikaanse vriendin wil wel met mij 2 maanden door Europa reizen. Blijkt dat ze lesbisch is.
#epicfail
Tenzij dekseltjes ook vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Het spreekwoord "Op ieder potje past een dekseltje" gaat hier niet op
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik weer. Een Amerikaanse vriendin wil wel met mij 2 maanden door Europa reizen. Blijkt dat ze lesbisch is.
#epicfail
Ja, wat??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |