Ow, coolquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het echt zijn ze een beetje roestig
het zijn deze:
[ afbeelding ]
Advies: Meer gebruiken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het echt zijn ze een beetje roestig
quote:
Ik zag het ook alweer staan. Ik moet nu weg. Als niemand anders wil, doe ik wellicht vanavond een show.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag het ook alweer staan. Ik moet nu weg. Als niemand anders wil, doe ik wellicht vanavond een show.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:20 schreef tailfox het volgende:
Als er plaats is draai ik vanavond wel even
De één hoeft de ander niet uit te sluiten natuurlijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zie nu dat elf ook wilt. Die heeft voorrang
jupquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De één hoeft de ander niet uit te sluiten natuurlijk!
Ik kan ook voor of na je draaien. Ik heb geen 'voorrang'...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zie nu dat elf ook wilt. Die heeft voorrang
quote:
Wil je eerder of later op de avond draaien?quote:
Dank voor de update!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
Muis is nog steeds erg moe, mede door de zware antibiotica, maar met kleine muizenstapjes gaat ze vooruit
Ze slaapt veel en Lucky is er weer om haar onder de duim te houden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
Muis is nog steeds erg moe, mede door de zware antibiotica, maar met kleine muizenstapjes gaat ze vooruit
Beterschap.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |