Met bier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:32 schreef Abed het volgende:
Kan een mooie meet opleveren. Ik ga overigens alleen als haan33 gaat.
shoutoutquote:
Kan je mij er daar ook 1 van doen, heb voor de rest geen extra eisen of trek om er moeite in te stoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:45 schreef Drug het volgende:
willekeurige bitch die ik gegarandeerd kan bangen
als je er maar je piemel in kan stopen jatoghquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Kan je mij er daar ook 1 van doen, heb voor de rest geen extra eisen of trek om er moeite in te stoppen.
gaat erom met wie je op red carpet verschijntquote:Op donderdag 1 september 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dit topic niet, de hele zaal zit vol ermee dan toch?
quote:Op donderdag 1 september 2016 06:31 schreef Drug het volgende:
[..]
gaat erom met wie je op red carpet verschijnt
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
als je er maar je piemel in kan stopen jatogh
Ze verkopen daar gewoon Grolsch hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:16 schreef Leonos het volgende:
Je tas word niet gecontroleerd bij ingang toch?
Beetje bieries en hashies mee
haan33 is gestoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:32 schreef Abed het volgende:
Kan een mooie meet opleveren. Ik ga overigens alleen als haan33 gaat. Beetje aanstaren met een blik Gladiator in mijn klauwen terwijl hij Kanon drinkt.
#bucketlistgenot
Ter info:quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:16 schreef Leonos het volgende:
Je tas word niet gecontroleerd bij ingang toch?
Beetje bieries en hashies mee
quote:7. Het is verboden de volgende voorwerpen in Kinepolis binnen te brengen of binnen te laten brengen:
- alcohol, flessen, glazen, blikken, drugs en/of opwekkende middelen;
- projectielen of explosieven in vaste, vloeibare of gasachtige toestand;
- ontvlambare producten of stoffen, spuitbussen;
- opnamemateriaal (foto, video en audio);
- versnaperingen (waaronder drank en kauwgom) en andere voedingswaren die niet in Kinepolis zijn aangekocht;
- (vouw)fietsen, rolschaatsen, skateboards, skates, etc.;
- elk wapen of gevaarlijk, snijdend of kneuzend voorwerp dat als dusdanig zou kunnen gebruikt worden; of alle andere voorwerpen die als middel zouden kunnen gebruikt worden om de orde te verstoren, de veiligheid van de bezoekers in gevaar te brengen en/of schade toe te brengen aan goederen en personen.
Dat gaat een lege zaal wordenquote:7. Het is verboden de volgende voorwerpen in Kinepolis binnen te brengen of binnen te laten brengen:
- alcohol, flessen, glazen, blikken, drugs en/of opwekkende middelen;
- projectielen of explosieven in vaste, vloeibare of gasachtige toestand;
- ontvlambare producten of stoffen, spuitbussen;
- opnamemateriaal (foto, video en audio);
- versnaperingen (waaronder drank en kauwgom) en andere voedingswaren die niet in Kinepolis zijn aangekocht;
- (vouw)fietsen, rolschaatsen, skateboards, skates, etc.;
- elk wapen of gevaarlijk, snijdend of kneuzend voorwerp dat als dusdanig zou kunnen gebruikt worden; of alle andere voorwerpen die als middel zouden kunnen gebruikt worden om de orde te verstoren, de veiligheid van de bezoekers in gevaar te brengen en/of schade toe te brengen aan goederen en personen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |