Met bier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:32 schreef Abed het volgende:
Kan een mooie meet opleveren. Ik ga overigens alleen als haan33 gaat.
shoutoutquote:
Kan je mij er daar ook 1 van doen, heb voor de rest geen extra eisen of trek om er moeite in te stoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:45 schreef Drug het volgende:
willekeurige bitch die ik gegarandeerd kan bangen
als je er maar je piemel in kan stopen jatoghquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:52 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Kan je mij er daar ook 1 van doen, heb voor de rest geen extra eisen of trek om er moeite in te stoppen.
gaat erom met wie je op red carpet verschijntquote:Op donderdag 1 september 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dit topic niet, de hele zaal zit vol ermee dan toch?
quote:Op donderdag 1 september 2016 06:31 schreef Drug het volgende:
[..]
gaat erom met wie je op red carpet verschijnt
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
als je er maar je piemel in kan stopen jatogh
Ze verkopen daar gewoon Grolsch hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:16 schreef Leonos het volgende:
Je tas word niet gecontroleerd bij ingang toch?
Beetje bieries en hashies mee
haan33 is gestoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:32 schreef Abed het volgende:
Kan een mooie meet opleveren. Ik ga overigens alleen als haan33 gaat. Beetje aanstaren met een blik Gladiator in mijn klauwen terwijl hij Kanon drinkt.
#bucketlistgenot
Ter info:quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:16 schreef Leonos het volgende:
Je tas word niet gecontroleerd bij ingang toch?
Beetje bieries en hashies mee
quote:7. Het is verboden de volgende voorwerpen in Kinepolis binnen te brengen of binnen te laten brengen:
- alcohol, flessen, glazen, blikken, drugs en/of opwekkende middelen;
- projectielen of explosieven in vaste, vloeibare of gasachtige toestand;
- ontvlambare producten of stoffen, spuitbussen;
- opnamemateriaal (foto, video en audio);
- versnaperingen (waaronder drank en kauwgom) en andere voedingswaren die niet in Kinepolis zijn aangekocht;
- (vouw)fietsen, rolschaatsen, skateboards, skates, etc.;
- elk wapen of gevaarlijk, snijdend of kneuzend voorwerp dat als dusdanig zou kunnen gebruikt worden; of alle andere voorwerpen die als middel zouden kunnen gebruikt worden om de orde te verstoren, de veiligheid van de bezoekers in gevaar te brengen en/of schade toe te brengen aan goederen en personen.
Dat gaat een lege zaal wordenquote:7. Het is verboden de volgende voorwerpen in Kinepolis binnen te brengen of binnen te laten brengen:
- alcohol, flessen, glazen, blikken, drugs en/of opwekkende middelen;
- projectielen of explosieven in vaste, vloeibare of gasachtige toestand;
- ontvlambare producten of stoffen, spuitbussen;
- opnamemateriaal (foto, video en audio);
- versnaperingen (waaronder drank en kauwgom) en andere voedingswaren die niet in Kinepolis zijn aangekocht;
- (vouw)fietsen, rolschaatsen, skateboards, skates, etc.;
- elk wapen of gevaarlijk, snijdend of kneuzend voorwerp dat als dusdanig zou kunnen gebruikt worden; of alle andere voorwerpen die als middel zouden kunnen gebruikt worden om de orde te verstoren, de veiligheid van de bezoekers in gevaar te brengen en/of schade toe te brengen aan goederen en personen.
Ben jij serieus gegaan? Heb nog gezocht of er een topic was ofzo, of dat er iets op de front page stond (ja, ben serieus naar de fp gegaan), maar niets nada noppes.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Fijn dat alle FOK!sters massaal met mij over de rode loper wilde paraderen.
Nouja het was mijn poging om sarcastisch te doen. Aangezien geen smabal zich heeft durven melden bij me.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ben jij serieus gegaan? Heb nog gezocht of er een topic was ofzo, of dat er iets op de front page stond (ja, ben serieus naar de fp gegaan), maar niets nada noppes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |