SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Fake en madquote:
Vraagteken mag wel weg uit het plaatje in de OP.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Oh als linksbuiten vond ik hem ook maar zo-zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij bedoelde linksbuiten Hans.Oh.![]()
Niet fake. Staat gewoon op de website van de Drontenaar.nl en is ook door hun zelf opgenomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Fake en mad
Vraagteken mag wel weg uit het plaatje in de OP.![]()
Oké en nu?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet fake. Staat gewoon op de website van de Drontenaar.nl en is ook door hun zelf opgenomen.Oh.![]()
Je bent wel mad hequote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dat belooft nog wat meneertje heeft geen zin in verdedigenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:19 schreef j95 het volgende:
Ziyech geeft toe de laatste tijd niet meer mee te verdedigden omdat hij er geen zin meer in had. Prima instelling!twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 19:15:31Hakim Ziyech: "De redder van Ajax? Dat zeggen ze ja" https://t.co/Sbmz9bh6Nj reageer retweet
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dat mogen de werkertjes Gudelj en Klaassen voor hem opknappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat belooft nog wat meneertje heeft geen zin in verdedigen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Als hij maar wel druk wil zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ach, trainen is ook niet echt zijn ding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij lijkt wel zo'n 12 jarig jochie op Twitter. Echt genieten hoe jelly je bent.quote:![]()
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Deze meneer, die ook geen zin heeft om te verdedigen, speelt vanaf nu bij jullie.Oh.![]()
Gudelj voelt zich daar vast te groot voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat mogen de werkertjes Gudelj en Klaassen voor hem opknappenOh.![]()
Ik hoor het alweer, de slechtste aankoop sinds Sulejmani.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, trainen is ook niet echt zijn ding.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, ik was ooit lyrisch over de terugkeer van Aron Winter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, de slechtste aankoop sinds Sulejmani.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
inb4 spierscheuring op eerste trainingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan moet Ziyech hem tien keer door de benen spelen op de training , misschien gaat Gudelj het dan begrijpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj voelt zich daar vast te groot voor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit dus, hij trollt nog slechter dan Badderquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jij lijkt wel zo'n 12 jarig jochie op Twitter. Echt genieten hoe jelly je bent.
Dat dere faal.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Tja niemand heeft ook zin om jouw waardeloze, nutteloze posts te aanschouwen maar we doen het toch maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Deze meneer, die ook geen zin heeft om te verdedigen, speelt vanaf nu bij jullie.![]()
http://www.ajax.nl/teams/ajax-1/selectie.htm
Heiko Westermann hier tussen is wel een beetje gênant he.![]()
Die heeft een enorme plaat voor zijn kop, dus ben bang van niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet Ziyech hem tien keer door de benen spelen op de training , misschien gaat Gudelj het dan begrijpenOh.![]()
Njah, dat is toch ook niet iets nieuws. Bij balverlies speel je gewoon met een mannetje minder, dus zullen de andere middenvelders een paar stapjes extra moeten zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mooie foto van Krulquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
http://www.ajax.nl/teams/ajax-1/selectie.htm
Heiko Westermann hier tussen is wel een beetje gênant he.Oh.![]()
Dit heb je nu al tien keer gepost Sunrijst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Deze meneer, die ook geen zin heeft om te verdedigen, speelt vanaf nu bij jullie.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Zal Ziyech weer zo'n mooi applaus krijgen straks in De Kuip? Wat genant was dat. En lachwekkend achteraf.![]()
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sulejmani en Aisatti van Jol trappen moesten lopen in de ArenA. Filmpje erbij, machtig was datquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, de slechtste aankoop sinds Sulejmani.![]()
![]()
Jolgodquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Kunnen jullie je nog herinneren dat Sulejmani en Aisatti van Jol trappen moesten lopen in de ArenA. Filmpje erbij, machtig was datOh.![]()
Omdat Ziyech helemaal niet nodig was met Nuri en Sink al in de selectie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat viel reuzemee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had ook geen tactiek man, dat was alle ballen op Suarez en daar dan 2e mee worden.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat Ziyech helemaal niet nodig was met Nuri en Sink al in de selectie.Wie is Nuri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Eigenlijk raar, want met die tactiek zou je best kampioen kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had ook geen tactiek man, dat was alle ballen op Suarez en daar dan 2e mee worden.
Suarezgod![]()
Onder Jol werd er gewoon prima vol gas voetbal gespeeld. Pantelic als het aanspeelpunt, Siem de Jong die daarachter opdook. De Zeeuw en Enoh als de motors op het middenveld.
Zat niet zo slecht in elkaar, en we scoorden genoeg en hadden weinig tegengoals.Oh.![]()
O nee hoor, ik ben niet jelly. Ik wens ze veel geluk samen. Maar Ajax had Ziyech echt niet gehaald als die wedstrijd om de CL goed verlopen was en ze niet afgegaan waren tegen Willem 2.quote:
Aankoopje in blinde paniek, niks mis mee. Je hebt toch al 12.000 middenvelders.Laffe huichelaar![]()
Jelly.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O nee hoor, ik ben niet jelly. Ik wens ze veel geluk samen. Maar Ajax had Ziyech echt niet gehaald als die wedstrijd om de CL goed verlopen was en ze niet afgegaan waren tegen Willem 2.
Aankoopje in blinde paniek, niks mis mee. Je hebt toch al 12.000 middenvelders.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Sorry jongens, het is natuurlijk ook wat veel gevraagd gewoon een normaal gesprek over voetbal en transferbeleid te voerenquote:Laffe huichelaar![]()
Dat hadden ze volgens mij ook moeten worden toen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Eigenlijk raar, want met die tactiek zou je best kampioen kunnen worden.
SuarezgodVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oké Hans, ga nu maar weer naar je vriendjes op de frontpage waar niemand op kijkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry jongens, het is natuurlijk ook wat veel gevraagd gewoon een normaal gesprek over voetbal en transferbeleid te voeren![]()
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry jongens, het is natuurlijk ook wat veel gevraagd gewoon een normaal gesprek over voetbal en transferbeleid te voeren
Oh.![]()
Het is een paniekaabkoop ja, maar dat had het niet moeten zijn. Gewoon meteen moeten halen, maar wanbeleidquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry jongens, het is natuurlijk ook wat veel gevraagd gewoon een normaal gesprek over voetbal en transferbeleid te voerenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze verdienden het toen meer dan die vier jaar erna dat het wel lukte ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hadden ze volgens mij ook moeten worden toen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: