abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:18:48 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164986149
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja hoop dat deze man ooit nog tot verantwoording wordt geroepen voor zijn beleid.
Hij geeft meer om Pinoy en Pinay dan jij en zij ook meer om hem dan jij. Oftewel: het is niet relevant wat jij hoopt.
pi_164986179
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij geeft meer om Pinoy en Pinay dan jij en zij ook meer om hem dan jij. Oftewel: het is niet relevant wat jij hoopt.
Extreem liberaal. Wie weet wil ze president worden van de Filipijnen. Kijken hoe ze al die bloeddorstige groeperingen en criminelen gaat aan pakken. Foei, ik geef jullie 10 uur huisarrest. Alleen rechters zijn corrupt? De rechtsstaat functioneert niet? Hoe ga je dat aan pakken? En het duurt ook te lang voor alle enorme problemen. Gewoon schoonmaak houden. Dat is nodig. Hij wisselt het ook af met vredesonderhandelingen met NPA. Wie weet volgt MILF in de toekomst.
pi_164986198
Ja jullie kunnen wel zo reageren natuurlijk maar het is niet vreemd dat ik dit afkeur.
pi_164986209
quote:

[..]

Net zo relevant als jouw expertise op het gebied van de Philippijnen.
pi_164986220
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja jullie kunnen wel zo reageren natuurlijk maar het is niet vreemd dat ik dit afkeur.
Grootste naties worden gebouwd op bloed en zweet. Niet met vrouwenpraat. Ik zou je adviseren om even in de historie te duiken van het Romeinse, Mongoolse, Egyptische en Ottomaanse rijk. Duik ook even in de historie van USA en Europese landen tot voor 200 jaar geleden.
pi_164986230
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:23 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Grootste naties worden gebouwd op bloed en zweet. Niet met vrouwenpraat.
Gaan we het daar op gooien. Niveautje weer dit.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:24:18 #157
396550 Richestorags
pi_164986232
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:20 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Extreem liberaal. Wie weet wil ze president worden van de Filipijnen. Kijken hoe ze al die bloeddorstige groeperingen en criminelen gaat aan pakken. Foei, ik geef jullie 10 uur huisarrest. Alleen rechters zijn corrupt? De rechtsstaat functioneert niet? Hoe ga je dat aan pakken?
Ja, de oplossing volgens roze brilletjes in dit topic:

Laten we criminelen voor de rechter brengen. Hey, maar deze crimineel heeft de plaatselijke politiecommandant, de rechter en de gevangenisdirecteur op zijn loonlijst staan. Tevens heeft de openbaar aanklager hem maar voor een flutvergrijp aangeklaagd want die staat ook op zijn loonlijst of is bedreigd door hem. Hij gaat een half jaar de cel in waar hij een tv en allerlei luxe heeft en leeft als God in frankrijk.
pi_164986254
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gaan we het daar op gooien. Niveautje weer dit.
Je bent naïef. De waarheid van het westen is maar een deel van de wereld. USA is ook enorm smerig als het gaat om haar belangen. Hoeveel doden zijn gevallen om de grootste natie allertijden zo groot te maken als het vandaag de dag is? Hoe is de Grachtengordel in Amsterdam gefinancierd die we vandaag de dag zo bewonderen? Hoe zijn de piramides in Egypte gebouwd? Zo precies, zo nauwkeurig, en dat 3000 jaar geleden? Ik schaam mij niet om de Grachtengordel. Het is prachtig, maar het is niet zuiver tot stand gekomen. Laat mij duidelijk zijn. Het is life.
pi_164986258
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja, de oplossing volgens roze brilletjes in dit topic:

Laten we criminelen voor de rechter brengen. Hey, maar deze crimineel heeft de plaatselijke politiecommandant, de rechter en de gevangenisdirecteur op zijn loonlijst staan. Tevens heeft de openbaar aanklager hem maar voor een flutvergrijp aangeklaagd want die staat ook op zijn loonlijst of is bedreigd door hem. Hij gaat een half jaar de cel in waar hij een tv en allerlei luxe heeft en leeft als God in frankrijk.
Maar met de journalisten ben je het dan weer niet eens. Het opvallend hoe vaak jij jezelf tegenspreekt hoor.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:26:19 #160
396550 Richestorags
pi_164986262
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Net zo relevant als jouw expertise op het gebied van de Philippijnen.
Is net zo min relevant inderdaad. Maar hij voert een beleid uit waarmee ik een glorieuze toekomst voor het land tegemoet zie. Zijn economische en sociale beleid is namelijk zeer goed geweest in Davao City en voorlopig kent de Filipijnen grote economische groei, onder Duterte weet je dat de bevolking dit deels terug gaat zien en het niet alleen in de zakken van corrupte ambtenaren en politici verdwijnt. Tevens kunnen mijnbouwers deze man niet zomaar omkopen, wat voorheen op grote schaal gebeurde.
pi_164986265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:25 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Je bent naïef. De waarheid van het westen is maar een deel van de wereld. USA is ook enorm smerig als het gaat om haar belangen. Hoeveel doden zijn gevallen om de grootste naties allertijden zo groot te maken als het vandaag de dag is?
Betekent toch niet dat ik het goedkeur. Dat is mijn punt. Hoe kan je dit goedkeuren?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:27:05 #162
396550 Richestorags
pi_164986269
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar met de journalisten ben je het dan weer niet eens. Het opvallend hoe vaak jij jezelf tegenspreekt hoor.
Want een corrupte journalist is hetzelfde als een meedogenloos kartellid met volautomatische machinegeweren?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:28:16 #163
396550 Richestorags
pi_164986291
quote:

[..]

Betekent toch niet dat ik het goedkeur. Dat is mijn punt. Hoe kan je dit goedkeuren?
Jij keurt het niet goed omdat je vanuit een westerse bril naar niet-westerse struggles kijkt. Geeft niet, hebben wel meer roze wolk mensen last van. De werkelijke wereld is smerig, grillig en vuil. Extraordinary circumstances require extraordinary measures. En die neemt hij :Y
pi_164986299
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Want een corrupte journalist is hetzelfde als een meedogenloos kartellid met volautomatische machinegeweren?
Volgens de beste man verdienen ze het beide om te sterven.... Die man die het allemaal zo goed doet volgens jou. Eerst zijn het de drugsdealers/gebruikers, dan de journalisten want die zijn te kritisch en wie volgt dan? Dat is het probleem met dit soort mensen.
pi_164986308
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij keurt het niet goed omdat je vanuit een westerse bril naar niet-westerse struggles kijkt. Geeft niet, hebben wel meer roze wolk mensen last van. De werkelijke wereld is smerig, grillig en vuil. Extraordinary circumstances require extraordinary measures. En die neemt hij :Y
Ook die journalisten dus :p

Maar daar was je het niet mee eens.
pi_164986319
quote:

[..]

Nou ja, ik snap de walging vanuit west-europees perspectief maar je bent als een muur. Zie je dan de andere kant van het verhaal echt niet? De wanhoop van de Filipinos. Hoe wil je verbetering gaan brengen als het land meer dan extreem aan de grond zit zonder extreem door te pakken? Een rechtsstaat opbouwen kost jaren en jaren. Duterte heeft maar 6 jaar om een fundament neer te leggen voor de toekomst waarop men de eerste etage kan aanleggen. En het is niet alleen extreem. Hij heeft ook handreikingen gedaan aan de communistische rebellenbeweging NPA en de islamitische terreurbeweging MILF.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:30:06 #167
396550 Richestorags
pi_164986327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens de beste man verdienen ze het beide om te sterven.... Die man die het allemaal zo goed doet volgens jou. Eerst zijn het de drugsdealers/gebruikers, dan de journalisten want die zijn te kritisch en wie volgt dan? Dat is het probleem met dit soort mensen.
Hij doet het inderdaad erg goed, maar niemand is perfect. Dit zijn fouten. Maar met de situatie waar hij in verkeert is het makkelijk om fouten te maken. Ik hoop dat hij van deze fouten afziet in het vervolg.
pi_164986334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:29 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap de walging maar je bent als een muur. Zie je dan de andere kant van het verhaal echt niet? De wanhoop van de Filipinos. Hoe wil je verbetering gaan brengen als het land meer dan extreem aan de grond zit zonder extreem door te pakken? Een rechtsstaat opbouwen kost jaren en jaren. Duterte heeft maar 6 jaar om een fundament neer te leggen voor de toekomst waarop men de eerste etage kan aanleggen.
De erbarmelijke situatie daar is voor mij geen reden om dit goed te keuren nee. Sowieso is het weinig betrouwbaar dat het alleen om echte criminelen gaat.
pi_164986347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij doet het inderdaad erg goed, maar niemand is perfect. Dit zijn fouten. Maar met de situatie waar hij in verkeert is het makkelijk om fouten te maken. Ik hoop dat hij van deze fouten afziet in het vervolg.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]

quote:

[..]

Nu begin je al met terugkrabbelen zo te zien.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:31:45 #170
396550 Richestorags
pi_164986351
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:29 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap de walging vanuit west-europees perspectief maar je bent als een muur. Zie je dan de andere kant van het verhaal echt niet? De wanhoop van de Filipinos. Hoe wil je verbetering gaan brengen als het land meer dan extreem aan de grond zit zonder extreem door te pakken? Een rechtsstaat opbouwen kost jaren en jaren. Duterte heeft maar 6 jaar om een fundament neer te leggen voor de toekomst waarop men de eerste etage kan aanleggen.
Mensen hier zien vooral niet dat hij EN EN doet en het geen of of verhaal is. Hij pakt de corruptie aan, criminelen, werkt aan ontwikkeling op allerlei gebieden, sluit vrede met terroristen. Waardoor je in de toekomst dit verhaal voorkomt. Maar eerst moet de puinzooi van decennia aan geweld, oorlog, corruptie en dictatorschap worden opgeruimd.
pi_164986356
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De erbarmelijke situatie daar is voor mij geen reden om dit goed te keuren nee. Sowieso is het weinig betrouwbaar dat het alleen om echte criminelen gaat.
Tja, collateral damage. Die vallen in oorlog. Dat zijn afwegingen die men maakt voordat men het startsein geeft als leider. Haast onmogelijk om dat te voorkomen. Noem eens oorlog op zonder onschuldige burgerdoden? Hij noemt het niet voor niks oorlog. Wie weet eens de betekenis van het woord opzoeken.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:32:21 #172
396550 Richestorags
pi_164986357
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nu begin je al met terugkrabbelen zo te zien.
Nee hoor, is een VVD stemmer het eens met alles wat Mark Rutte zegt?
pi_164986365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:32 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Tja, collateral damage. Die vallen in oorlog. Haast onmogelijk om dat te voorkomen. Noem eens oorlog op zonder onschuldige burgerdoden?
Dit is toch geen oorlog jongens?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:33:23 #174
396550 Richestorags
pi_164986377
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is toch geen oorlog jongens?
Met tussen de 26 en 42 moorden per dag voor zijn beleid kan je rustig spreken van een land in oorlog.
pi_164986382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor, is een VVD stemmer het eens met alles wat Mark Rutte zegt?
Nee maar het is wel typisch hoe je begint te hopen dat wat jij toevallig wel erg vindt niet meer zal voorkomen. Blijkbaar heeft die een totaal andere mening... Maar dat maakt verder niet uit want hij doet verder zoveel andere goede dingen dus dit vergeven we hem dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')