mandala'squote:Op maandag 5 september 2016 18:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook altijd. Wat kleur je?
Oh man, ik haat jurkjes dragen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:09 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff heerlijk lange douche genomen. Morgen weer mijn jurk aan, zo stom maar kan me enorm verheugen op zo iets kleins
Hahah ik vond het vroeger ook vreselijk ;p maar ben echt veranderd daarin, Loop nu altijd in jurkjes en rokken als het warm weer isquote:Op maandag 5 september 2016 20:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh man, ik haat jurkjes dragen.
Ik ben een beetje stoere chick!
Maar fijn dat je daarvan geniet
Oh myquote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef LPFAN het volgende:
Ik loop sinds dit jaar zelfs de hele tijd in hemdjes en 3 kwarts broeken ookWou ik ook nooit.
Haha ook nicequote:Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh my
Ik haat jurkjes, rokjes etc
Mijn style is petjes, skinny jeans en shirts met print. En hoodies.
Ik heb volgens mij alleen maar hoodiesquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ook niceIk heb nu een bandshirt aan. Hoodies zijn ook fijn ja.
Haha lekkerquote:Op maandag 5 september 2016 20:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen maar hoodies
Ja, misschien heb ik mazzel en heeft de kledingbank er binnenkort 1quote:
Zou moeten lukken toch?quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik mazzel en heeft de kledingbank er binnenkort 1
Hangt er vanaf wat mensen inleveren.quote:
Welke kledingmaat heb je?quote:Op maandag 5 september 2016 20:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat mensen inleveren.
Ahh lief van je, maar kom vast wel weer aan 1quote:Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ow balen, is groter dan mijnes. Anders had ik wel hoodie voor je
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ahh lief van je, maar kom vast wel weer aan 1![]()
Tuurlijk mag je wel klagenquote:Op maandag 5 september 2016 20:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik besef me nu wel dat ik nie mag klagen
Oh ik mag niet klagenquote:Op maandag 5 september 2016 20:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je wel klagenIk red me prima. Krijg 50 euro boodschappengeld in de week, en kan daar meestal wel wat van sparen dus kan misschien binnenkort wel zelf kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |