Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.quote:
Daarom is het nog wel jammer dat je niet meer wil posten, of iig minder. Je kan nog steeds je verhaal kwijt.quote:Op maandag 5 september 2016 18:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.
True. Voorlopig gaat 't wel ok.quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel jammer dat je niet meer wil posten, of iig minder. Je kan nog steeds je verhaal kwijt.
Wat voor dingetjes?quote:Op maandag 5 september 2016 18:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
True. Voorlopig gaat 't wel ok.
Heb zo mn dingetjes
Je kan en mag je verhaal (over mij dus) ook kwijt in mijn PM. Alleen durf je dat blijkbaar dan weer niet. Terwijl ik zelfs heb gezegd dat het op jouw harde manier mag, heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 5 september 2016 18:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.
Last van mn stuitje en erge rugpijn laatste tijd.quote:
Haha dat heb ik ook altijd. Wat kleur je?quote:Op maandag 5 september 2016 18:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb heel veel gekleurd vandaag, tot op mijn handen
Oh dat klinkt niet goed idd..quote:Op maandag 5 september 2016 18:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Last van mn stuitje en erge rugpijn laatste tijd.
En ik ben heel stram smorgens met opstaan. Ben doodsbang voor fibro ofzo, aangezien dat ook in de familie zit. En ik ook behoorlijk veel klachten in die richting heb. Maar dat weet de huisarts niet.
Zou ik wel doen, dan voel je je ook meer gerust.quote:Op maandag 5 september 2016 18:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee maar om nou met alles naar de huisarts te gaan.
Haha nou nee hoor. Want ze huisarts zegt gewoon: psycho somatische klachten.quote:Op maandag 5 september 2016 18:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, dan voel je je ook meer gerust.
Opwarmse!quote:Op maandag 5 september 2016 18:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha nou nee hoor. Want ze huisarts zegt gewoon: psycho somatische klachten.
Anywayz ik ga ff mn eten opwarmen
mandala'squote:Op maandag 5 september 2016 18:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook altijd. Wat kleur je?
Oh man, ik haat jurkjes dragen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:09 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff heerlijk lange douche genomen. Morgen weer mijn jurk aan, zo stom maar kan me enorm verheugen op zo iets kleins
Hahah ik vond het vroeger ook vreselijk ;p maar ben echt veranderd daarin, Loop nu altijd in jurkjes en rokken als het warm weer isquote:Op maandag 5 september 2016 20:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh man, ik haat jurkjes dragen.
Ik ben een beetje stoere chick!
Maar fijn dat je daarvan geniet
Oh myquote:Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef LPFAN het volgende:
Ik loop sinds dit jaar zelfs de hele tijd in hemdjes en 3 kwarts broeken ookWou ik ook nooit.
Haha ook nicequote:Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh my
Ik haat jurkjes, rokjes etc
Mijn style is petjes, skinny jeans en shirts met print. En hoodies.
Ik heb volgens mij alleen maar hoodiesquote:Op maandag 5 september 2016 20:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ook niceIk heb nu een bandshirt aan. Hoodies zijn ook fijn ja.
Haha lekkerquote:Op maandag 5 september 2016 20:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen maar hoodies
Ja, misschien heb ik mazzel en heeft de kledingbank er binnenkort 1quote:
Zou moeten lukken toch?quote:Op maandag 5 september 2016 20:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik mazzel en heeft de kledingbank er binnenkort 1
Hangt er vanaf wat mensen inleveren.quote:
Welke kledingmaat heb je?quote:Op maandag 5 september 2016 20:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat mensen inleveren.
Ahh lief van je, maar kom vast wel weer aan 1quote:Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ow balen, is groter dan mijnes. Anders had ik wel hoodie voor je
Tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ahh lief van je, maar kom vast wel weer aan 1![]()
Tuurlijk mag je wel klagenquote:Op maandag 5 september 2016 20:52 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik besef me nu wel dat ik nie mag klagen
Oh ik mag niet klagenquote:Op maandag 5 september 2016 20:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je wel klagenIk red me prima. Krijg 50 euro boodschappengeld in de week, en kan daar meestal wel wat van sparen dus kan misschien binnenkort wel zelf kopen
Oh getverquote:Op maandag 5 september 2016 20:56 schreef PrisTheShiz het volgende:
Morgen met poes naar de dierenarts. Ze eet niet goed en is aan de diarree. Al paar dagen
Hope so.quote:Op maandag 5 september 2016 20:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh getverHopelijk is het niks ernstigs.
Geen idee? Valt mij niet op. Liggen op het moment ook mensen op bed, en zijn mensen weg. Dus denk het nietquote:Op maandag 5 september 2016 20:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hope so.
Ligt het trouwens aan mij dat niemand hier post als ik hier post?
Nee hoor, ik was ff met mn handletteringproject bezig.quote:Op maandag 5 september 2016 20:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hope so.
Ligt het trouwens aan mij dat niemand hier post als ik hier post?
quote:Op maandag 5 september 2016 21:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen idee? Valt mij niet op. Liggen op het moment ook mensen op bed, en zijn mensen weg. Dus denk het niet
Ja morgen ff prik in dr kont en ze kan er weer tegenaanquote:Op maandag 5 september 2016 21:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was ff met mn handletteringproject bezig.
Maar rot van poes
Ga je het vieren?quote:Op maandag 5 september 2016 21:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]naar bed is een goed idee.
Nog twee nachtjes en dan..
Ben ik jarig
Leuk!quote:Op maandag 5 september 2016 21:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja in drie keer verdeeld.
En zondag efteling
Ja wel veel zin in.quote:
Hahahaquote:Op maandag 5 september 2016 21:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja wel veel zin in.
Maar eerst nog 3x mijn verjaardag vieren.
Heb 7 taarten besteld voor op mijn werk
Okquote:Op maandag 5 september 2016 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Efteling is leuk.
En ik hou ook van hoodies. Draag 's winters alleen maar hoodies.Daarom mag het van mij nu ook instant winter (-10) worden.
![]()
Oh en jurkjes draag ik wanneer ik dat wil. En dat is toch wel soms. Zeker mijn jaren 50 jurk.Maar liever een broek en trui.
Dat scheelt iddquote:Op maandag 5 september 2016 21:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]samen met andere jarige collega
Anders is het onbetaalbaar
Wat voor documenten?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:33 schreef sararaats het volgende:
beuh, ik kan geen documenten meer bewerken maar op zoek naar een alternatief.
Ja het zal straks bij mij ook anders uitzien als ik straks een kort kapsel heb en dan m'n jaren-50-jurk aan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Spuit 11;
Jurkjes en rokjes
En dan ben ik toch best wel een stoer wijf hoor![]()
Combi met zwarte leggings, gympen en een hoofd vol piercings
Word documentenquote:
Al bij een dermatoloog geweest?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja het zal straks bij mij ook anders uitzien als ik straks een kort kapsel heb en dan m'n jaren-50-jurk aan.
Wat trouwens eind deze week gaat gebeuren (kapper), ik word namelijk nogal gillend gek van de witte dingetjes in m'n haar.
Antiroosshampoo werkt niet want het is geen roos. Het is ook geen schimmel, maar ja, wat is het dan wel? Dus maar kort haar, dan blijven ze ook niet hangen in langer haar...
Ik moet zo medicijnen ophalen, dan maak ik gelijk een afspraak (en kan ik het de assistente(s)) ook showenquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al bij een dermatoloog geweest?
Ik kan er niet mee zitten. Heb eindeloos geduld in zulke situaties.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:52 schreef mootie het volgende:
Daar zou ik toch echt voor passen, een uur zitten wachten in een wachtkamer.
Leuk hè, de pilquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:10 schreef LPFAN het volgende:
Damn, in dat dierenarts programma behandelen ze een lapjeskat, hallo waterlandersBen echt de laatste paar weken een emotioneel wrak bah.
Nou echt welquote:
Maar heeft het al effect voor je menstruatie?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nou echt welvreetbuien, lage bloeddruk, stolling van bloed en die emotionele buien, Het is feest
Geen idee, Over een week eerste stopweek dus zal het dan merken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar heeft het al effect voor je menstruatie?
Succes!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen idee, Over een week eerste stopweek dus zal het dan merken.
Sterkte met poesquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Poes is bij de dokter geweest. Ze heeft prednison gehad. En middeltje tegen de diarree.
Hopelijk gaat het dan wat beter
Hoop het ook!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
Poes is bij de dokter geweest. Ze heeft prednison gehad. En middeltje tegen de diarree.
Hopelijk gaat het dan wat beter
Hoop dat die bijwerkingen gauw weg gaan, vooral die lage bloeddruk is niet fijn. ( Terwijl je er een hoge bloedddruk juist van krijgt meestalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |