Dat is stom... Heeft u hier nog ideeën of oplossingen voor ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Jullie hebben één en hetzelfde IP-adres. Dat mag niet bij vele online games.
Tenzij die ook spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Eén van jullie kan inloggen via de wifi van de buren.
Ja, dan hang je.quote:
Heb je een PlayStation Plus abonnement?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef DidideNinja het volgende:
Wij betalen ook voor 140 mbs, en de buren gamen inderdaad ook.
En gamen op 40 mbs standaard huis en tuin internet van andere buuren, word het ook niet..
Gamen gaat prima hoor op 40mbs. Denk dat 90% van de wereld daar geeneens aan komt. Dat je beide op hetzelfde netwerk zit moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef DidideNinja het volgende:
Wij betalen ook voor 140 mbs, en de buren gamen inderdaad ook.
En gamen op 40 mbs standaard huis en tuin internet van andere buuren, word het ook niet..
Maar natuurlijk, anders kan ik niet online multiplayer;)quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je een PlayStation Plus abonnement?
Ja, soms open en soms moderate ,ik zie dat altijd staan bij black ops. Of bedoelde u dat nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gamen gaat prima hoor op 40mbs. Denk dat 90% van de wereld daar geeneens aan komt. Dat je beide op hetzelfde netwerk zit moet gewoon kunnen.
Het probleem ligt waarschijnlijk in je eigen netwerk. Staat je NAT open ?
Ik weet niet wat VPN inhoud, we wouden eventueel proberen om er een router ding tussen te zetten, maar ik weet niet hoe dat heet..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef NightH4wk het volgende:
Via een VPN? Maar dan moet je wel iets tussen de router en de PS4 zetten. Geen idee of Sony die IP-adressen blokkeert.
Dan zou het volgens die link moeten kunnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:33 schreef DidideNinja het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, anders kan ik niet online multiplayer;)
Dan zit daar je probleem. NAT moet open staan. Zoek even uit hoe je dat voor elkaar krijgt en je probleem is verholpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:34 schreef DidideNinja het volgende:
[..]
Ja, soms open en soms moderate ,ik zie dat altijd staan bij black ops. Of bedoelde u dat niet
Ja ik ben bevriend met mijn vriend op playstation.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou het volgens die link moeten kunnen.
http://manuals.playstatio(...)friends/request.html
Dat ook al gedaan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:39 schreef DidideNinja het volgende:
[..]
Ja ik ben bevriend met mijn vriend op playstation.
Dan ga ik toch voor Sjemmert's oplossing inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dan zit daar je probleem. NAT moet open staan. Zoek even uit hoe je dat voor elkaar krijgt en je probleem is verholpen.
Helaas niet.. mijn vriend en ik staan allebij op open ,en nog kunnen we niet joinen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dan zit daar je probleem. NAT moet open staan. Zoek even uit hoe je dat voor elkaar krijgt en je probleem is verholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |