Aan de overkant van de weg bij de Utwente, net 3 dratini's gevangenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:59 schreef DJKoster het volgende:
Op mijn wekelijkse ballenrondje rond het FC Twente stadion nu al 6 Magikarps gevangen in een uurtje.
De onixen uit mijn eieren zijn steeds ~400, dus misschien moet jij niet miepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:45 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Niet miepen, ik liep 10 km en kreeg een jynx van ~900 cp.
Maar, maar ik heb nog geen onixquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:07 schreef Valerie. het volgende:
[..]
De onixen uit mijn eieren zijn steeds ~400, dus misschien moet jij niet miepen
Als je geduldig bent geweest om 400 candies te sparen kan je ook voor 500 sparen en wachten tot je wel een sterke hoge pokemon hebt die waardig is om te evolueëren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:20 schreef Valerie. het volgende:
Wel jammer, mijn 143 karp is beter dan mijn 155
Ja maar mn eerste was 140 en die werd 1559, dus ik vind dat niet zo erg, dan power ik hem toch gewoon.. hij is 88,9%quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:23 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Als je geduldig bent geweest om 400 candies te sparen kan je ook voor 500 sparen en wachten tot je wel een sterke hoge pokemon hebt die waardig is om te evolueëren.
Ik heb inmiddels 550 candy's. En mijn 142cp magicarp is ook sterker dan mijn 152cp. Maakt die 10cp minder erg veel verschil? Ben toch geneigd om voor die 142cp te gaan. Die kwam ook net uit een eiquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:23 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Als je geduldig bent geweest om 400 candies te sparen kan je ook voor 500 sparen en wachten tot je wel een sterke hoge pokemon hebt die waardig is om te evolueëren.
142cp pakken, evolven - checken of hij goede aanvallen heeft - zo ja: upgraden - zo nee, dan moet je zelf kiezen om hem up te graden of te wachten op een volgendequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 550 candy's. En mijn 142cp magicarp is ook sterker dan mijn 152cp. Maakt die 10cp minder erg veel verschil? Ben toch geneigd om voor die 142cp te gaan. Die kwam ook net uit een ei
Nope. Wel een paar keer op de radar gehad. Vanmorgen nog in de auto gezien dat hij in de buurt was. Alleen was ik te ver om hem op te pikken en kon moeilijk omdraaien. Nu dus alsnogquote:
Ik heb er ook nog maar 1, en sinds vorige week pasquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nope. Wel een paar keer op de radar gehad. Vanmorgen nog in de auto gezien dat hij in de buurt was. Alleen was ik te ver om hem op te pikken en kon moeilijk omdraaien. Nu dus alsnog
Precies, had laatst 150cp Magicarp met 100% iv, en die kreeg Twister als sterkste aanval. Had ik dus alsnog niks aan. Dit wordt mn 3e Magicarp evolve, en de 4e komt er ook alweer snel aan denk ik zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
142cp pakken, evolven - checken of hij goede aanvallen heeft - zo ja: upgraden - zo nee, dan moet je zelf kiezen om hem up te graden of te wachten op een volgende
Ik had gelukkig net op tijd gelezen dat twister blijkbaar het slechtste is, anders had ik die vast vet stardust lopen voerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, had laatst 150cp Magicarp met 100% iv, en die kreeg Twister als sterkste aanval. Had ik dus alsnog niks aan. Dit wordt mn 3e Magicarp evolve, en de 4e komt er ook alweer snel aan denk ik zo. Die van 100% iv en Twister heb ik overigens niet geupgrade.
Haha dat scheelt weer idd. Al heb ik 300k stardust, dus echt snel zal het niet op gaan hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:56 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik had gelukkig net op tijd gelezen dat twister blijkbaar het slechtste is, anders had ik die vast vet stardust lopen voeren
Heb je nooit iets power gegeven of zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer idd. Al heb ik 300k stardust, dus echt snel zal het niet op gaan haha
Helaas, niets gezien toen ik er even was. Na 5 minuten daar was mijn telefoon leeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Aan de overkant van de weg bij de Utwente, net 3 dratini's gevangen
Jawel, mn Laprassen die wel sterk zijn. En sterke Vaporeon heeft aardig stardust gehad. Moet eerst weer Lapras candy's hebben voor de volgende lading stardust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Heb je nooit iets power gegeven of zo?
Ik doe het tegenwoordig ook niet meer, maar toen ik nog jong en dom was heb ik wel lopen voeren. Heb nu maar 50k, maar toch ook weer meer dan ooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, mn Laprassen die wel sterk zijn. En sterke Vaporeon heeft aardig stardust gehad. Moet eerst weer Lapras candy's hebben voor de volgende lading stardust.
Ach, nu ben je tenminste oud en wijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig ook niet meer, maar toen ik nog jong en dom was heb ik wel lopen voeren. Heb nu maar 50k, maar toch ook weer meer dan ooit
Gelukkig was ik in dit spel al heel vroeg oud en wijs, dus heb ik mn 125 candy's nu binnen ^^quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:05 schreef Valerie. het volgende:
Wel jammer dat ik nog onwetend was toen ik twee dragonairs maakte. Die blijken 55 en 65 te zijn of zo. Moet dus maar 125 gaan sparen voor een goede dragonair en dragonite.. En heb er maar 13 nog
Yeaah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nope. Wel een paar keer op de radar gehad. Vanmorgen nog in de auto gezien dat hij in de buurt was. Alleen was ik te ver om hem op te pikken en kon moeilijk omdraaien. Nu dus alsnog
De laatste dagen zijn sowieso leuk. Veel nieuwe erbij. En dan moet ik nog naar Kijkduin.quote:
Niiiiice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:29 schreef Vanyel het volgende:
zomaar een lapras en een vulpix uit 2 eieren direct na elkaar. Had ik allebei nog niet.
Dat maakt de weedles, poliwags en magikarps van afgelopen 2 weken weer een beetje goed.
Wat is je level dan ondertussen? O_oquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer idd. Al heb ik 300k stardust, dus echt snel zal het niet op gaan haha
Bij mij is t steeds op. In t begin onwetend gespendeerd; nu alleen aan m'n "astounding, a wonder" Gyarados met hydro pump, maar die slurpt het met 4000 per keer opquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Same. 1 dragonite, 1 lapras, 3 gyarados, 1 vaporeon, allemaal > 95% IV en perfecte moves. Kosten nu 2x4500. Dus atm 54k per level.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is t steeds op. In t begin onwetend gespendeerd; nu alleen aan m'n "astounding, a wonder" Gyarados met hydro pump, maar die slurpt het met 4000 per keer op
Bij mij ook, heb nu een Slowbro, Golduck, Jolteon en 3x Gyarados. Kost me 60k om ze allemaal een level omhoog te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Same. 1 dragonite, 1 lapras, 3 gyarados, 1 vaporeon, allemaal > 95% IV en perfecte moves. Kosten nu 2x4500. Dus atm 54k per level.
Precies dit. Als de pokemon niet in het top 10 (of zelfs 5) lijstje van defenders / attackers staat, is het t gewoon niet waard om er dust aan te verspillen, ookal is hij verder perfect.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Als je je dust niet in grote maten heb verspild dan kan dat makkelijk inderdaad. Maar vind het toch jammer want de enige waar ik dust aan besteed zijn snorlax, dragonite en lapras want die zijn het beste voor gym's.
Wat is de top 10 danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies dit. Als de pokemon niet in het top 10 (of zelfs 5) lijstje van defenders / attackers staat, is het t gewoon niet waard om er dust aan te verspillen, ookal is hij verder perfect.
Www.pogomoves.comquote:
Als je kijkt puur naar de pokemon in de gym's en hoe moeilijk ze soms te verslaan zijn: (uit mijn hoofd)quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Www.pogomoves.com
En dan ergens in het menu de attack/defend/duel rankings.
En je kan er meteen kijken hoe goed de moves van je pokemon zijn.
Merci!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je kijkt puur naar de pokemon in de gym's en hoe moeilijk ze soms te verslaan zijn: (uit mijn hoofd)
Exeguttor
Vaporeon
Snorlax
Lapras
Dragonite
Slowbro
Arcanine
Gyrados
Dat is mijn ervaring. Andere moeilijkere pokemon zijn poliwrath, hypno
Ik hoef geen 100%, maar de meeste van mij zijn echt ruk met 50% of mijn Vaporeon van 28%quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:28 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog niet veel geupped (heb een beetje mij gyarados bijgehouden) maar ga ook gewoon leuke pokemon uppen hoor. Dat perfectionistische van iedereen hier
Een Lapras van 2500 gaat net zo hard een gym uit als mijn fantastische Marowak van 1400. En die laatste is veel leuker om erin te zetten. Dat je van je attacker pokemon misschien wel alleen de beste wilt uppen kan ik op zich nog inkomen, maar van die defense beestjes?
Ik moet in ieder geval lachen over die mensen die dit spel veel te serieus spelen
Oh dat begrijp ik, dat je goede IV beestjes wilt uppen logisch. Mijn punt is vooral dat het zonde is niet ook gewoon andere dan de 'standaard' pokemon te uppen. Ik vind het leuker om met originele pokemon te gyms te bevuilen dan met de 5000e Lapras of Snorlax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:29 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik hoef geen 100%, maar de meeste van mij zijn echt ruk met 50% of mijn Vaporeon van 28%dan ga ik daar toch geen stardust aan besteden, hoezo maakt dat het te serieus
Ik evolueer mijn cubonequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:28 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog niet veel geupped (heb een beetje mij gyarados bijgehouden) maar ga ook gewoon leuke pokemon uppen hoor. Dat perfectionistische van iedereen hier
Een Lapras van 2500 gaat net zo hard een gym uit als mijn fantastische Marowak van 1400. En die laatste is veel leuker om erin te zetten. Dat je van je attacker pokemon misschien wel alleen de beste wilt uppen kan ik op zich nog inkomen, maar van die defense beestjes?
Ik moet in ieder geval lachen over die mensen die dit spel veel te serieus spelen
Oh dan heb ik je niet goed begrepen. Ik heb geen Lapras of Snorlax, though. Ik heb een Slowbro die slecht is maar wel 1600+ en een Poliwrath die modder gooit in gyms. Yes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik, dat je goede IV beestjes wilt uppen logisch. Mijn punt is vooral dat het zonde is niet ook gewoon andere dan de 'standaard' pokemon te uppen. Ik vind het leuker om met originele pokemon te gyms te bevuilen dan met de 5000e Lapras of Snorlax.
Die schatjes zijn i-de-aal tegen gyarados. It's super effective! (en ze dodgen lekker snel, dus die hydro pump is wel te vermijden).quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:36 schreef Valerie. het volgende:
Ik vecht wel graag met mijn Jolteons. Sowieso zit hier veel water in the gyms, maar mijn Jolteons zijn toevallig ook mijn beste qua IV al zijn ze beide maar iets van 1300.
Bliksembeestjes gaan echt helemaal tegen Gyarados, fantastisch. Mijn 1000 CP Magneton met niet eens de beste aanvallen won van een 1800 CP Gyarados, en ik deed niet eens mijn best te dodgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Die schatjes zijn i-de-aal tegen gyarados. It's super effective! (en ze dodgen lekker snel, dus die hydro pump is wel te vermijden).
Ik vind Eevee zo leuk en alle evoluties, maar het was wel even schrikken van mijn Vaporeonquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Die schatjes zijn i-de-aal tegen gyarados. It's super effective! (en ze dodgen lekker snel, dus die hydro pump is wel te vermijden).
Zelfde voor Flareon en Lapras btw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bliksembeestjes gaan echt helemaal tegen Gyarados, fantastisch. Mijn 1000 CP Magneton met niet eens de beste aanvallen won van een 1800 CP Gyarados, en ik deed niet eens mijn best te dodgen
tegen Gyarados? of andersomquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfde voor Flareon en Lapras btw.
Ja, heb nog geen goede Flareon maar mijn Arcanine en Rapidash ownen Lapras ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Zelfde voor Flareon en Lapras btw.
Ik dacht dat vuur slecht is tegen water, dat andersom juist goed werkt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Een aanvallende Flareon tegen een verdedigende Lapras.
Hehe, ik heb nog geen arcanine, rapidash, ninetales, charmeleon/charizard, magmar, dus houd het bij een flareonquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, heb nog geen goede Flareon maar mijn Arcanine en Rapidash ownen Lapras ja.
Lapras is inderdaad zowel van het ijs-type als het water-type. Dus uiteindelijk heft dat elkaar wel ongeveer op, als het aankomt op de vuur-damage die flareon doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik dacht dat vuur slecht is tegen water, dat andersom juist goed werkt..
Ik heb ook 3 magmars van 1000+, zijn die ook goed danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Lapras is inderdaad zowel van het ijs-type als het water-type. Dus uiteindelijk heft dat elkaar wel ongeveer op, als het aankomt op de vuur-damage die flareon doet.
Maar Lapras heeft alleen maar ijs-aanvallen. En die doen maar de helft damage tegen flareon's vuurtype.
Flareon is iig de makkelijkst te verkrijgen vuur-pokemon. 7 Eevee's en je bent er.
De bulba spawn lijkt weer terug trouwens en beter dan ooit, had gisteren er 3 tegelijk gevangen daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Lapras is inderdaad zowel van het ijs-type als het water-type. Dus uiteindelijk heft dat elkaar wel ongeveer op, als het aankomt op de vuur-damage die flareon doet.
Maar Lapras heeft alleen maar ijs-aanvallen. En die doen maar de helft damage tegen flareon's vuurtype.
Flareon is iig de makkelijkst te verkrijgen vuur-pokemon. 7 Eevee's en je bent er.
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
De bulba spawn lijkt weer terug trouwens en beter dan ooit, had gisteren er 3 tegelijk gevangen daar
Ik heb het gevoel dat ik 80% 2km heb, 0,05% 10km en de rest 5km.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:33 schreef Norrage het volgende:
Ik krijg nooit 2 km eieren, en zelden 10 km eierne (nu 4 gehad totaal, en misschien 10 2 km, 90 eieren uitgebroed ofzo totaal). Ik heb 95% van de keren 5 km eieren. Net wel eindelijk een 10 km ei
Dat kan je gewoon doen hoor, de prullenbak staat alleen 2 kilometer verderopquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:30 schreef Valerie. het volgende:
Het zou wel fijn zijn als je al die 2km eieren weg kan flikkeren, net zolang tot je weer eens een 10km tegenkomt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon doen hoor, de prullenbak staat alleen 2 kilometer verderop
Totdat generation 2 zijn intrede doet. Dan heb ik heel graag een goede Onix en veel candy.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:35 schreef timmmmm het volgende:
Wat een misselijke titel, Onix is de meest waardeloze pokemon die je maar kan bedenken, meteen afschieten
Hoe kun je wel een Mr. Mime hebben maar geen Fearow?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kun je wel een Mr. Mime hebben maar geen Fearow?
Ik 80 procent 5km. Verder 19 procent 2km en 1 procent 10kmquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:37 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik 80% 2km heb, 0,05% 10km en de rest 5km.
Hahaha, kuthomo's! Stelletje lapzwansen daar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:07 schreef Valerie. het volgende:
Het zou fijn zijn geweest als je al die info in het begin zou hebben gehad. Ik heb nu echt veel dust weggegooid door superslechte pokemon te upgraden, maar ja, wist ik veel.
Ik vind dat dat appraise er ook vanaf het begin had moeten zijn. En de werkende tracker. Beetje kuthomo's daar bij Niantic
Ik ben nu zo ongeveer bij level 25. Waar zit jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Wat is je level dan ondertussen? O_o
Mwah Steelix is ook niet heel interessant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Totdat generation 2 zijn intrede doet. Dan heb ik heel graag een goede Onix en veel candy.
Ik heb hem überhaupt nog niet. Nooit gezien op de radar ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:16 schreef Unites het volgende:
Ik heb net ook m'n 2de Onix gekregen binnen 7 dagen tijd uit een 10KM-ei
Tjongejongejonge zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:35 schreef firecow het volgende:
Even rond gefietst in het Rembrandtpark. (Adan) Gericht gezocht wat ik meerdere zag doen. Niet slecht 15 stuks in 1.5 uur! Zijn er ook nog 3-4 ontsnapt
[ afbeelding ]
Flink gas geven danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:19 schreef maikel112 het volgende:
Dat is klote, een Blastoise met nog maar 8 minuten spawn terwijl het 12 minuten rijden is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:18 schreef DaMart het volgende:
Vanavond anderhalf uur naar Kijkduin geweest. Was wel wat rustiger dan de vorige keer dat ik daar was... wel weer aardig wat kunnen vangen.
Jeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
![]()
![]()
Ja, in het begin niet veel bijzonders maar na half negen kwamen er ineens veel leuke Pokemon tevoorschijnquote:
Welk natuurgebied? Woon in midden-brabant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:40 schreef superkimmi het volgende:
Gisteren voor het eerst met een vriend naar een natuurgebied in west brabant geweest. Hij komt daar elke dag en ik weet nu waarom. Allejezus, het is net kijkduin maar dan rustiger!
En een blastoise in mn tuin gevangen vandaag. Mn tuin is altijd een goede spawnplek geweest maar dit was dusver wel t hoogtepunt
Ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:14 schreef maikel112 het volgende:
Welke site gebruiken jullie om te zoeken? Ik nu fastpokemap.
LOLquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij was deze Voltorb het gespartel van de Magikarp zat en probeerde hij daar een eind aan te maken.
[ afbeelding ].
Dat had ik ook met Bellsproutquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, in het begin niet veel bijzonders maar na half negen kwamen er ineens veel leuke Pokemon tevoorschijn.
Maar heb nu dus zowel de eerste als laatste evolutie van de Machop, maar mis alleen de middelste nog.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij was deze Voltorb het gespartel van de Magikarp zat en probeerde hij daar een eind aan te maken.
[ afbeelding ].
Bergvliet, Biesbosch, Bergen op Zoom of iets anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:40 schreef superkimmi het volgende:
Gisteren voor het eerst met een vriend naar een natuurgebied in west brabant geweest. Hij komt daar elke dag en ik weet nu waarom. Allejezus, het is net kijkduin maar dan rustiger!
En een blastoise in mn tuin gevangen vandaag. Mn tuin is altijd een goede spawnplek geweest maar dit was dusver wel t hoogtepunt
Al mijn datesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Unites het volgende:
Plannen jullie trouwens weleens Pokémon GO-uitjes met vrienden/familie/collega's/vreemden (buiten FOK! om dan)?
A.s zaterdag met vreemden toevallig haha. Doe jij dat wel eens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Unites het volgende:
Plannen jullie trouwens weleens Pokémon GO-uitjes met vrienden/familie/collega's/vreemden (buiten FOK! om dan)?
welk natuurgebied? West Brabant is voor mij dichterbij dan Kijkduin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:40 schreef superkimmi het volgende:
Tot nu toe drie maal een scyther gehad, allemaal rond de 1100. Vorige week in het wild een snorlax gevangen, wel helaas maar 700 cp.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:42 schreef Tomatenplant het volgende:
Net eindelijk mijn 10km ei kunnen uitbroeden!
Kwam er een scyther uit van 1150cp. Ik had hem nog niet, dus ben er wel blij mee, maar volgens mij had ik best een betere kunnen krijgen op lvl 21 toch?
Ik heb nog een 10km staan, hopelijk komt daar dan een snorlax uit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Welk natuurgebied? Woon in midden-brabant.
Dan heb ik voor jou in ruil een mooie plek in Tilburg.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bergvliet, Biesbosch, Bergen op Zoom of iets anders?
Kop van het hoofd heet het. Daar lopen een paar lange rechte wegen langs het water, met daartussen een graspad. Als je iets tegenkomt op de radar zit het altijd recht vooruit of terug, dus zoeken js makkelijk. (Bijzondere) Vangst maandag:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welk natuurgebied? West Brabant is voor mij dichterbij dan Kijkduin.
Net.... 26, maar dan ook echt net net hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben nu zo ongeveer bij level 25. Waar zit jij?
Wauw nice! Je bent lekker bezig. Ik speel nu 4 weekjes. Jij korter zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Net.... 26, maar dan ook echt net net haha
Haha nee, sinds 6 juliquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw nice! Je bent lekker bezig. Ik speel nu 4 weekjes. Jij korter zeker?
Grappig, ik ook grotendeels van en naar werk. Is zo'n 12km fietsen. Dus dat tikt wel lekker aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:26 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Haha nee, sinds 6 juli
Dus het duurt nog geen week voordat je mij voorbij bent.
Ik speel het alleen van en naar mijn werk eigenlijk - af en toe een beetje in het weekend. en Afgelopen weekend zelfs met een vriend van me op pad geweest voor een Venussaur maar verder ben ik niet al te fanatiek
Jup jup - dat is 3x langer dan ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grappig, ik ook grotendeels van en naar werk. Is zo'n 12km fietsen. Dus dat tikt wel lekker aan.
Ja ik fiets altijd langzaamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:32 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Jup jup - dat is 3x langer dan ik.
Fiets je langzaam genoeg om je eitjes uit te broeden? Ik loop altijd dus dat zit wel snor!
Kan het zo snel niet vinden op Google Maps, maar zal vanavond nog eens naar en adres zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kop van het hoofd heet het. Daar lopen een paar lange rechte wegen langs het water, met daartussen een graspad. Als je iets tegenkomt op de radar zit het altijd recht vooruit of terug, dus zoeken js makkelijk. (Bijzondere) Vangst maandag:
Squirtle (4x)
Charmander (2x)
Bulbasaur
Ekans (6x)
Nidoran beide geslachten (8x)
Ponyta (2x)
Doduo
Geodude (3x)
Machop
Tangela
Verder heeft die vriend daar genoeg growlithe gevangen voor een arcanine, een blastoise gevangen, een nidoking gevangen.. Enz..
Zou wel met de fiets gaan, want dan kan je de ronde vaker doen (rondje is lekker groot, dus als je opnieuw kom zitten op alle spawns weer nieuwe of dezelfde zeldzamere pokemon)
Ik ga vanavond weer!
Noordlandseweg (net zelf ff de naam gezocht)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden op Google Maps, maar zal vanavond nog eens naar en adres zoeken.
Ah,thanksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Noordlandseweg (net zelf ff de naam gezocht)
Tof, ik ga zaterdag wss ook voor het eerstquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:48 schreef GekkeMat het volgende:
Zijn er nog meer van dat soort plekken in Brabant? of in de buurt.. ik woon zelf in Eindhoven en ga zaterdag voor het eerst naar kijkduin... hoorde ook van een parkeerplaats ergens met een frietkraam maar die kan ik nergens vinden (de naam).. stadswandelpark is best ok in Eindhoven maar daar blijft het ook bij ..
Het is van de noordlandsedijk tot aan de markiezaatskade. die laatste ga je niet op, maar vlak daarvoor naar links een graspad op (eerst wel klein stukje naar rechts op die rotone want tot de scherpe bocht zijn nog 2 spawnplekken)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah,thanksEn dan na het water? Daarvoor zit industrie gebied.
Wat ik heb gehoord: kussentje meenemen (de trap is hard) en afwisselen met lopen en zitten vermoed ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tof, ik ga zaterdag wss ook voor het eerst.
Wat zijn de tips, gewoon lekker rondlopen daar? Of vaste plekken?
Ik liep gewoon continu rondjes. Deltaplein trappen dan links langs restaurants naar speeltuin, via zandpad weer terug en dan bij frietkraam verder omhoog naar bunker omkeren weer naar trappen via kleine pleintje. En soms even naar het strand. Ik heb er echt extreem veel gevangen. Had 25.000 stardust na een dagje kijkduinquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tof, ik ga zaterdag wss ook voor het eerst.
Wat zijn de tips, gewoon lekker rondlopen daar? Of vaste plekken?
Oh ja daar. Gevonden op de kaart.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het is van de noordlandsedijk tot aan de markiezaatskade. die laatste ga je niet op, maar vlak daarvoor naar links een graspad op (eerst wel klein stukje naar rechts op die rotone want tot de scherpe bocht zijn nog 2 spawnplekken)
Zo maak ja dis een groot vierkant
Wauw nice, en hoe lang ben je dan geweest? Beetje rondlopen lijkt me ook t best idd. En af en toe even bij de meute zitten zoals Gekkemat zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:53 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik liep gewoon continu rondjes. Deltaplein trappen dan links langs restaurants naar speeltuin, via zandpad weer terug en dan bij frietkraam verder omhoog naar bunker omkeren weer naar trappen via kleine pleintje. En soms even naar het strand. Ik heb er echt extreem veel gevangen. Had 25.000 stardust na een dagje kijkduin
Als je vanaf dat industrieterrein komt heb je vlak voor dat kleine weggetje naar links een slagboom, daarvoor staan altijd wel een hoop auto's dus dat wijst zich vanzelfquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja daar. Gevonden op de kaart.Waar kan je daar ergens makkelijk parkeren met de auto?
top. Nu alleen nog een keer tijd vinden om daar eens heen te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je vanaf dat industrieterrein komt heb je vlak voor dat kleine weggetje naar links een slagboom, daarvoor staan altijd wel een hoop auto's dus dat wijst zich vanzelf
Misschien werd je in de gaten gehouden en hebben ze hem snel weer gevuld...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:45 schreef Tomatenplant het volgende:
Huh ik ben even in de war
Ik heb net een gele gym veroverd, maar toen ik gewonnen had, zaten er opeens weer een pidgeot en een blastoise in van het gele team.. is dus niet op grijs gegaan.
Hoe kan dat dan?
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef GwaiLow het volgende:
Heb trouwens net even goed opgelet toen ik een 5km ei uit ging broeden. Je krijgt er 500XP bij. Dus ik gok dat 2km 200xp is en 10km misschien 1000?. Daar was gister even discussie over.
Dit is precies mijn route! (Wel met de fiets, anders duurt het me te langquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het is van de noordlandsedijk tot aan de markiezaatskade. die laatste ga je niet op, maar vlak daarvoor naar links een graspad op (eerst wel klein stukje naar rechts op die rotone want tot de scherpe bocht zijn nog 2 spawnplekken)
Zo maak ja dis een groot vierkant
Ja dat is wat ik zeiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef GwaiLow het volgende:
Heb trouwens net even goed opgelet toen ik een 5km ei uit ging broeden. Je krijgt er 500XP bij. Dus ik gok dat 2km 200xp is en 10km misschien 1000?. Daar was gister even discussie over.
Zeker, het is geen zeldzame Pokemon meer iig. Wel jammer..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef maikel112 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het de laatste dagen stikt van de mr mime's?
Zou er zelf niet heen gaan, maar dat komt omdat ik al een aantal Gyradossen heb. Ik pak ze alleen mee als ik ze toevallig tegenkom. Maar nu je dit bericht hebt getyped haal je t al niet meer lijkt mequote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gyaros spawn op de map gezien, nog 12 minuten. Volgens Google Maps is het 11 minuten rijden.
WAT DOE JE?
Dacht trouwens dat er niets zou spawnen naast snelwegen?
Hier zittie trouwens:
*klik*
Zou het sowieso niet redden, moet ook nog naar de auto toe. Wel geinig om te zien dat die ook gewoon spawnt dus. Niet eerder gezien en heb er zelf ook nog geen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou er zelf niet heen gaan, maar dat komt omdat ik al een aantal Gyradossen heb. Ik pak ze alleen maar als ik ze toevallig tegenkom. Maar nu je dit bericht hebt getyped haal je t al niet meer lijkt me
Als je er geen hebt is het wel jammer idd, maar gewoon veel Magicarp vangen, en als er nog eentje uit een ei komt heb je nog een sterke Magicarp ook. Dan heb je binnen een weekje een Gyrados.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet redden, moet ook nog naar de auto toe. Wel geinig om te zien dat die ook gewoon spawnt dus. Niet eerder gezien en heb er zelf ook nog geen.
Inderdaad, in die tijd dat jij krijgt te zien hoeveel xp je hebt verdient (wat lang duurt) zijn er ondertussen al mensen lekker aan het aasgieren op jouw gym (heb ik ook een keer gedaan :$)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:47 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Misschien werd je in de gaten gehouden en hebben ze hem snel weer gevuld...
Ik heb gisteren twee keer een uit een ei gekregen, en ze hadden allebei niet de beste tekstquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je er geen hebt is het wel jammer idd, maar gewoon veel Magicarp vangen, en als er nog eentje uit een ei komt heb je nog een sterke Magicarp ook. Dan heb je binnen een weekje een Gyrados.
Nou heb hem nog geen een keer gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef maikel112 het volgende:
Hier wel iig. Heb er al vier gezien binnen een week.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef maikel112 het volgende:
Ja ik fiets ook.. Zeker omdat je dan meer rondes kan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:50 schreef Walging het volgende:
[..]
Dit is precies mijn route! (Wel met de fiets, anders duurt het me te lang)
Oh echt? Dacht dat ze uit een ei altijd goed waren. Weer wat geleerd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee keer een uit een ei gekregen, en ze hadden allebei niet de beste tekstEn dus ook niet de beste IVs. Beetje lullig.
Ik zag er gisteren eentje in de buurt. Fietste er heen om een hogere CP te vinden. Verschijnt er 30mtr verder nog eentje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wel iig. Heb er al vier gezien binnen een week.
Nou ja, ook niet superslecht of zo, maar verwacht met een ei minstens de beste van de vier zinnen, maar kreeg de zin ervoor steeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht dat ze uit een ei altijd goed waren. Weer wat geleerd..
Rot beesten!
Je mag dus in ieder geval trots zijn op je Magicarpsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet superslecht of zo, maar verwacht met een ei minstens de beste van de vier zinnen, maar kreeg de zin ervoor steeds.
Ergens wel jammer, omdat je die Wartortle beter nieuw mee kan pakken met je lucky egg. Ik had m lekker laten zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:42 schreef maikel112 het volgende:
Ik hoefde nog maar 1 squirtle voor wartortle, zit er ineens een wartortle voor de deur!
Zo gemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:47 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Misschien werd je in de gaten gehouden en hebben ze hem snel weer gevuld...
Alleen met vriendenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
A.s zaterdag met vreemden toevallig haha. Doe jij dat wel eens?
Ik heb op dit moment alleen maar 2.0 en 5.0 eieren.quote:
Er spawned er bij mij eentje 5 minute nadat ik m'n magikarp had gevangen voor 400 candyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet redden, moet ook nog naar de auto toe. Wel geinig om te zien dat die ook gewoon spawnt dus. Niet eerder gezien en heb er zelf ook nog geen.
86% IV, beste moveset voor offense. IK BEN BLIJquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Leuk!
Die moet ik nog steeds zien te bemachtigen
Is een van m'n persoonlijke favoriete.
Ik heb ook altijd 3 incubators aan staan maar bijna nooit een 10km eiquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment alleen maar 2.0 en 5.0 eieren.
Zit er bijna aan te denken geld uit te geven aan een stapeltje incubators om er vanaf te komen,
Maar geld uitgeven aan dit soort spellen druist tegen m'n principe in, omdat ik mezelf ken en dan t hek van de dam is.
Handig ja, en alle iv handmatig uitgerekend?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu overal in de naam van de pokemon de IV getallen gezet. Weet ik straks beter welke ik kan transferren en welke nuttig zijn om te evolueren of dtardust in te pompen.
Was ff een werkje, maar dan heb je ook wat
Nee heb Poke Genie en dan hoef je maar een screenshot te maken van je pokemon en hij pikt daar zelf de CP, HP, stardust en dergelijke uit. Dat scheelt wel. Was nog steeds een hoop werk hoor, al die screenshots maken, inladen en dan het getal van de IV achter de naam typen/quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Handig ja, en alle iv handmatig uitgerekend?
Ik heb nog maar 1 incubator. Misschien dat ik er bij level 25 weer krijg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 3 incubators aan staan maar bijna nooit een 10km ei
Mijne gaan niet hoger dan 91%: Een Gyaradosquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Welke pokemon hebben jullie gevonden van 100% iv?
Ik heb nu een dragonair klaar staan van 100% en heb laatst ook een Eevee gevonden van 100% maar die is helaas een Vaporeon geworden met Water pulse als aanval, dus die kan ik eigenlijk wel transferren denk ik.
Voor de rest nooit een 100% gevonden, wel een hoop in de 90% zoals Gastly en Vulpix.
Ja, ik ga zometeen level 25 worden en als t goed is krijgt ik er een incubator bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 incubator. Misschien dat ik er bij level 25 weer krijg.
Maar die andere heb je gekocht neem ik aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik ga zometeen level 25 worden en als t goed is krijgt ik er een incubator bij.
Ja, klopt!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die andere heb je gekocht neem ik aan?
Klopt, daar kwam ik ook achter toen mijn Sparky een Vaporeon werdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
Trouwens, ik heb Jolteon, Vaporeon en Flareon. Nu kan ik mijn Evee niet meer laten evolueren in eentje naar keuze he? Het is nu sowieso random?
O? Wist ik niet dat je maar 1x die "cheat" kan gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, daar kwam ik ook achter toen mijn Sparky een Vaporeon werd.
Heb nu 5 Vaporeons, 2 Jolteons en een Flareon
Heb een pidgeot met 100% IV, best handig om erbij te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik heb nu een dragonair klaar staan van 100% en heb laatst ook een Eevee gevonden van 100% maar die is helaas een Vaporeon geworden met Water pulse als aanval, dus die kan ik eigenlijk wel transferren denk ik.
Voor de rest nooit een 100% gevonden, wel een hoop in de 90% zoals Gastly en Vulpix.
Perfect! Mag toch hopen dat die van mij een Vaporeon wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt, daar kwam ik ook achter toen mijn Sparky een Vaporeon werd.
Heb nu 5 Vaporeons, 2 Jolteons en een Flareon
Ik zag laatst op youtube een filmpje van iemand die zei dat je eerst je pokemon game opnieuw moet opstarten, dan de naam veranderen van je eevee en dan evolueren. Alleen weet niet zeker of het werkt of dat het gewoon toeval is dat ik de juiste evolutie kreeg. De 1e 2 keer was namelijk wel gelukt maar de 3e keer dat ik het probeerde niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
Trouwens, ik heb Jolteon, Vaporeon en Flareon. Nu kan ik mijn Evee niet meer laten evolueren in eentje naar keuze he? Het is nu sowieso random?
Ik had een Magicarp met 100% iv, en ook nog een hoge CP. Maar daar kwam een Gyarados uit met een kut movesetquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ja echt balen is dat he, heb je eindelijk een 100% gevonden en dan krijgt hij zo'n kut moveset.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik had een Magicarp met 100% iv, en ook nog een hoge CP. Maar daar kwam een Gyarados uit met een kut moveset. Heb ik niks aan dus
Precies, ik zou hem bijna transfereren naar de Prof, maar dat lijkt me weer wat overdrevenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:36 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ja echt balen is dat he, heb je eindelijk een 100% gevonden en dan krijgt hij zo'n kut moveset.
Toevallig gisteren in Kijkduin een 100% Dratini gevangen 393 CP, ga hem evolven en als de Dragonite goede moves heeft investeer ik er wat stardust in. Verder een keer een 100% Ponyta uit een ei, alleen had die Rapidash de slechtste moveset mogelijk gekregen na evolven dus heb hem maar naar de professor gestuurd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Als je m wil evolven ff naar het Vondelpark in Amsterdam gaan. Daar staat er elke 10 meter weer eentje voor je neus.quote:
Dan moet ik weer helemaal daarheenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je m wil evolven ff naar het Vondelpark in Amsterdam gaan. Daar staat er elke 10 meter weer eentje voor je neus.
Woon je er niet in de buurt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik weer helemaal daarheen
Hoe weet ej wanneer een moveset "de slechtst mogelijke" is?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:44 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Toevallig gisteren in Kijkduin een 100% Dratini gevangen 393 CP, ga hem evolven en als de Dragonite goede moves heeft investeer ik er wat stardust in. Verder een keer een 100% Ponyta uit een ei, alleen had die Rapidash de slechtste moveset mogelijk gekregen na evolven dus heb hem maar naar de professor gestuurd.
Ik heb ook een keer een 0% Weedle gevangen die had echt 0 HP, 0 ATT en 0 DEF
Zet je ze toch alle 4 in en gym?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Dagelijkse eevee is er ook weer. Ga binnenkort maar een zootje Vaporeons weg doenStaan er 4 in mijn top 5 hoogste.
Ik kijk altijd op http://www.pokemongodb.net/, daar staat per Pokémon de ideale moveset. Kwam er later wel via onderstaand topic op Reddit achter dat het ook nog wel verschil kan maken of je de Pokémon als attacker of defender wil gebruiken en sindsdien hou ik de meeste evolves maar. De ideale moveset die op pokemongodb staat is dus niet per definitie altijd de beste, daarvoor kun je naar de staatjes op Reddit kijken die vond ik persoonlijk heel handig (zie ook spoiler).quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet ej wanneer een moveset "de slechtst mogelijke" is?
Is dat beste die uit 1 balk bestaande en de slechtste die uit heul veul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Miffy1 op 31-08-2016 15:06:47 ]
Ben hem daar maar 1 keer tegengekomen...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je m wil evolven ff naar het Vondelpark in Amsterdam gaan. Daar staat er elke 10 meter weer eentje voor je neus.
Nadeel van een klein dorp, hebben maar 1 gym in de omgeving.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Zet je ze toch alle 4 in en gym?
(waar was dit?)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:35 schreef raptorix het volgende:
Mmm vanmorgen een Charizard in mijn sightings, even rondgelopen en was op gegeven moment 2e in de lijst, toen sprong ie naar 3, dus ik weer terug, uiteindelijk floepte hij weer weg
Ik had daar in het begin vaak Electabuzz op het fietspad en slowpoke/magikarp/psyduck. Tegenwoordig best ruk, alleen vandaag ineens een scyter toevallig.Geen Charizard helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Station Lelylaan, al erg vaak goede spawns gehad.
Het stikt er de moord van daar... ik had in een avondje ... 48 candies opgedaan...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:04 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ben hem daar maar 1 keer tegengekomen...
Waar ze staan in de lijst maakt niet meer uitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:35 schreef raptorix het volgende:
Mmm vanmorgen een Charizard in mijn sightings, even rondgelopen en was op gegeven moment 2e in de lijst, toen sprong ie naar 3, dus ik weer terug, uiteindelijk floepte hij weer weg
Weet je het zeker? Volgens mij wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar ze staan in de lijst maakt niet meer uit
Jazeker, met zojuist gemaakt bewijs:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Volgens mij wel.
Al heb je maar 3 Pokémon in de buurt, ze veranderen plek als je een andere richting op loopt.
Hier zitten sinds < 1 week opeens ook elke dag pikachuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef Fascination het volgende:
Gister Pikachu gevangen vlakbij m'n huis en vandaag Mr. Mime en Jynx niet al te ver van elkaar.
Maar de vraag is, als je er nu wel naar toekijkt, werkt het dan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker, met zojuist gemaakt bewijs:
Paras en Drowzee stonden op plek 4 en 5 en die staan voor mijn neus.
[ afbeelding ]
Waar je naartoe kijkt heeft er al helemaal niets mee te makenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:35 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Maar de vraag is, als je er nu wel naar toekijkt, werkt het dan wel.
Nu kijk je naar "Oost" maar ze staan "west" van je.
Omdat er Pokémon verdwijnen en weer bijkomen. De Pidgey die eerst op plek één staat kan een andere zijn dan de Pidgey die na 15 seconden op plek 2 staat bijvoorbeeld. Zeker als je loopt verandert dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef Valerie. het volgende:
Okay maar waarom veranderen ze dan wel van positie
Okay, maar ik heb dat ook met Pokemon bij huis die daar eigenlijk nooit zijn, dus ik kan me moeilijk voorstellen dat er ineens 2 of 3 van rondlopenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat er Pokémon verdwijnen en weer bijkomen. De Pidgey die eerst op plek één staat kan een andere zijn dan de Pidgey die na 15 seconden op plek 2 staat bijvoorbeeld. Zeker als je loopt verandert dit.
Nou daar ben ik vrij zeker van dat dat niet zo is, ik gebruik namelijk de tactiek dat als hij verder af gaat, dat ik dan weer terug loop, dat werkt wel degelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar ze staan in de lijst maakt niet meer uit
Mjah misschien maak ik dan toch meer gebruik van het punt dat ze uit de range vallen, ik zal er eens op letten.quote:
Met die IV zou ik vet blij zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wat hierboven staat klopt inderdaad, heb het net zelf meegemaakt toen ik een Guarados zocht.
Gevonden en gevangen.
Wel een slechte cp (982), maar ach, ik had hem nog niet.IV is 91.1%.
Revive bewaren want in een gym wordt je voortaan helemaal gesloopt. En dan iets van 5 potions.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:51 schreef GwaiLow het volgende:
Heb een probleempje. Net level 25 geworden en heb nu items 400/460. Dat is niet zo lekker want krijg geen eieren meer binnen. Ik heb 20 max potion gekregen heb 27 hyper potion en nog wat revive. Welke kan ik het best verwijderen of zijn ze allemaal belangrijk? Potion en super potion gooi ik er altijd uit. Ik ben wel actief in gyms maar niet super erg. Heb ook 40 berrys. 155 pokeballs, 105 great en 80 ultra.
Ja, ben ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:53 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Met die IV zou ik vet blij zijn.
Zo, dan heb je twee lekkere. Ik kende IV nog niet toen ik mijn Magikarp evolueerde. Nu is mijn beste maar 143 met 88,9 of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook.Ik was candy aan het sparen, zit pas op 305 candy.
De magikarp waarvoor ik spaar is 147 cp/95.6 iv.
Nee maar ik bedoel, als je items vol zitten dan krijg je er geen eieren meer bij. Dus ook niet als je onder de 9 zit. Heb nu bv 6 eieren maar krijg niks meer omdat mn tas vol zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:52 schreef Valerie. het volgende:
Eieren hebben daar toch niets mee te maken? Je krijgt toch gewoon maximaal 9?
Oke revive is dus belangrijk. Verder iets van 5 of 10 Max Potions overhouden? De Hyper kan ik wel helemaal verwijderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Revive bewaren want in een gym wordt je voortaan helemaal gesloopt. En dan iets van 5 potions.
Nou ik zou wel heel wat meer dan 5 potions bewaren, maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke revive is dus belangrijk. Verder iets van 5 of 10 Max Potions overhouden? De Hyper kan ik wel helemaal verwijderen?
Eigenlijk kijk ik ook niet naar iv, maar wilde het nu toch wel weten omdat ik het zonde vond omdat ik al zo lang aan het sparen ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:59 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Zo, dan heb je twee lekkere. Ik kende IV nog niet toen ik mijn Magikarp evolueerde. Nu is mijn beste maar 143 met 88,9 of zo.
Denk ik eig ook. Denk dat ik maar beter een hoop Pokeballs kan gaan verwijderen. Vind ik wel altijd jammer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou ik zou wel heel wat meer dan 5 potions bewaren, maar goed, dat ben ik.
Misschien wat meer gaan vangen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk ik eig ook. Denk dat ik maar beter een hoop Pokeballs kan gaan verwijderen. Vind ik wel altijd jammer.
Dan kan je ze beter gebruiken. Gewoon lekker elke pidgey vangen en evolven (voor veel xp), en elke rattata (voor de youngster badge)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk ik eig ook. Denk dat ik maar beter een hoop Pokeballs kan gaan verwijderen. Vind ik wel altijd jammer.
Same here, ik speel al een maand zonder curveballs te kunnen, maar ik wou nu dat ik eerder was gaan oefenen, het gaat al snel beter!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:59 schreef Perrin het volgende:
Curveball kost me netto ballen door de extra missers, vrees ik... 9 van de 10 keer gooi ik een straight ball
Haha maar ik heb al 600 Pidgey Candys en 400 Rattata en nog een hele hoop meer. ik kom altijd langs heel veel Pokestops, vandaar dat ik zoveel ballen heb. Niet omdat ik niks vang haha. Die curve balls zijn idd leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dan kan je ze beter gebruiken. Gewoon lekker elke pidgey vangen en evolven (voor veel xp), en elke rattata (voor de youngster badge)Prima oefening voor curveballs ook.
Tot recent gooide ik eigenlijk meestal gewone throwsMaar nu zie ik elke pidgey weer als een uitdaging
En als weer zo'n arrogante 250cp Pidgey wegrent of 6 gewone ballen kost... tja, toch nog een goede mindfulness oefening.
Sinds eergister ook mee begonnen, al die duiven curveballen, om de 10 minuten spawnt er wel een pidgey of rat binnen, genoeg tijd om te oefenen dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dan kan je ze beter gebruiken. Gewoon lekker elke pidgey vangen en evolven (voor veel xp), en elke rattata (voor de youngster badge)Prima oefening voor curveballs ook.
Tot recent gooide ik eigenlijk meestal gewone throwsMaar nu zie ik elke pidgey weer als een uitdaging
En als weer zo'n arrogante 250cp Pidgey wegrent of 6 gewone ballen kost... tja, toch nog een goede mindfulness oefening.
Met zijn lage hitpoints en cp issie sowieso ook niet bepaald de eerste keus voor je aanvalsteam..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Opeens een CP1234 Raichu binnen.
Wel de slechts mogelijke aanvalsmoves, maar weer een nieuwe voor de dex!.
Dat is ook helemaal waar, ik heb een Jolteon van 1302 die af en toe mag spelen mocht er elektriek nodig zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zijn lage hitpoints en cp issie sowieso ook niet bepaald de eerste keus voor je aanvalsteam..
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kop van het hoofd heet het. Daar lopen een paar lange rechte wegen langs het water, met daartussen een graspad. Als je iets tegenkomt op de radar zit het altijd recht vooruit of terug, dus zoeken js makkelijk. (Bijzondere) Vangst maandag:
Squirtle (4x)
Charmander (2x)
Bulbasaur
Ekans (6x)
Nidoran beide geslachten (8x)
Ponyta (2x)
Doduo
Geodude (3x)
Machop
Tangela
Verder heeft die vriend daar genoeg growlithe gevangen voor een arcanine, een blastoise gevangen, een nidoking gevangen.. Enz..
Zou wel met de fiets gaan, want dan kan je de ronde vaker doen (rondje is lekker groot, dus als je opnieuw kom zitten op alle spawns weer nieuwe of dezelfde zeldzamere pokemon)
Ik ga vanavond weer!
Je moet gewoon 100 Pokéballs weggooien, je bent ondertussen vergenoeg gevorderd om niet alles meer mis te gooien. Ik houd er nog altijd maar max 40 bij me. Ondertussen heb ik veel meer great balls en ultraballs dan de normale pokeballsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha maar ik heb al 600 Pidgey Candys en 400 Rattata en nog een hele hoop meer. ik kom altijd langs heel veel Pokestops, vandaar dat ik zoveel ballen heb. Niet omdat ik niks vang haha. Die curve balls zijn idd leuk!
Ik gooi, op 3 revives en hyper potions, alle revives en potions weg... krijg qua ballen bijna alleen maar de normale, af en toe great balls en sporadisch ultra balls... gooi ik 10 gewone ballen kwijt, heb ik ze na 3 of 4 stops weer terug, maar geen andere ballen erbijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Je moet gewoon 100 Pokéballs weggooien, je bent ondertussen vergenoeg gevorderd om niet alles meer mis te gooien. Ik houd er nog altijd maar max 40 bij me. Ondertussen heb ik veel meer great balls en ultraballs dan de normale pokeballs
Thanks! Ik ga morgen eens checken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:09 schreef maikel112 het volgende:
Netjes! Alleen net wat te ver weg voor mij.
Iemand nog op zoek naar pikachu's? Hier in Tilburg zit een pikachu spawnplek aan de Dongensekanaaldijk t.h.v. mostheuvelpad. Ongeveer om het half uur duikt er een op.
Is niet echt in de buurt voor me. En dan heb je nog al die mensen daar, dat is vet eng, man.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:16 schreef Onufriev het volgende:
Iedereen hier ook massaal naar Kijkduin
Kijkduin is verweg inderdaad. 2,5u of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is niet echt in de buurt voor me. En dan heb je nog al die mensen daar, dat is vet eng, man.
Voor mij 1 uur en 3 kwartier (exclusief files). Dat vind ik persoonlijk net te ver gaan om Pokémon te vangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijkduin is verweg inderdaad. 2,5u of zo.
Wanneer ik in de buurt ben wil ik het doen. Anders te gortig inderdaad. De auto rijdt weliswaar diesel, maar ik ga er geen tankje diesel aan bestedenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij 1 uur en 3 kwartier (exclusief files). Dat vind ik persoonlijk net te ver gaan om Pokémon te vangen.
als ie op lucht zou rijden en ik zou in de buurt zijn, misschien, maar ik moet daar sowieso nooit in de buurt zijn. Of ik moet de staatsloterij winnen, dan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer ik in de buurt ben wil ik het doen. Anders te gortig inderdaad. De auto rijdt weliswaar diesel, maar ik ga er geen tankje diesel aan besteden!
Geen idee eigenlijk wat Kijkduin zo speciaal maakt dat daar alles samenkomt, zeg maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:37 schreef Valerie. het volgende:
Maar waarom is Kijkduin dan zo? En zijn de andere badplaatsen aan de kust niet net zo? Zandvoort of zo is wel een stukje dichterbij
Ben nu al mijn Pokemon hun IV in de naam aan het schrijven zoals iemand zei vandaag. Pleuriswerk maar inderdaad wel handig
Duinen heb ik hier aan de kust ook, maar geloof niet dat het hier zo druk is met Pokémon.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:50 schreef Murmeli het volgende:
Het is er sowieso wel heel mooi hoor. Duinen
Maar als het ver weg zou zijn zou ik ook niet gaan.
Kijkduin?quote:Weet iemand trouwens nog een goede vangplek niet al te ver van Rotterdam af? Heb binnenkort wat dagen vrij
Veel factoren maken Kijkduin bijzonder denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:37 schreef Valerie. het volgende:
Maar waarom is Kijkduin dan zo? En zijn de andere badplaatsen aan de kust niet net zo? Zandvoort of zo is wel een stukje dichterbij
Ben nu al mijn Pokemon hun IV in de naam aan het schrijven zoals iemand zei vandaag. Pleuriswerk maar inderdaad wel handig
Jahoor om 00.00 naar bed en stond ie nog te shinen in de gym, wordt ik wakker ligt ie eruit 😂quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:59 schreef TennispeRFect het volgende:
Omg mijn eerste pokemon die een gym gaat houden? Nog 10 uur... en we naderen de kleine uurtjes..
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:56 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag weer paar rondes kop vh hoofd.. Vooral veel ekans en ponyta vandaag, maar ook 2 diglet, 2 cubone, een machop en nidoran, waardoor ik bij die allemaal bijna genoeg candy heb voor evoluties. Ook nog een growlith uit een ei en heb er nj nog maar 1 nodig..
SPOILER: SpawnpuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2016 07:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]Maar 1 stop en gym? Dat is wel karig.SPOILER: SpawnpuntenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protčge moi de mes désirs.
Bergen op Zoom (kop van 't hoofd).quote:Op donderdag 1 september 2016 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Wauw. Waar zit dat ergens in Brabant?
Ik ben de komende dagen in Den Bosch, zou wel leuk zijn om daar nog wat leuks mee te pikken.
Als je in Amsterdam woont, dat laatste lijkt me.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:16 schreef Eden_88 het volgende:
Wat is lucratiever voor een dagje pokemonnen denken jullie?
Kan naar kijkduin gaan, maar kan ook de mountainbike pakken en een beetje door amsterdam crossen ( van vondelpark naar sloterpark etc?)
Dratini langs de Ijssel?quote:Op donderdag 1 september 2016 08:38 schreef DuW2 het volgende:
Zaterdag ben ik een aantal uurtjes in kampen (omdat ik zon ouwe goedzak ben die zn oma even wegbrengt en de tussentijd te kort is om heen en weer te rijden), weet iemand daar leuke plekken?
Regelmatig gespot? En heb je exactere locatie? Ben zelf niet bekend in Kampen namelijk.quote:
Tussen de Cellebroederspoort en de Bovenkerk volgens mijn kaartje.quote:Op donderdag 1 september 2016 08:46 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Regelmatig gespot? En heb je exactere locatie? Ben zelf niet bekend in Kampen namelijk.
Dratini zou ik goed kunnen gebruiken want die heb ik pas 1 maal gevangen hier in de achterhoek
Aah, daar ving ik mijn eerste Gastly. Direct daarna kwam er eentje uit een ei. Én toen verscheen er nog eentjequote:Op donderdag 1 september 2016 08:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bergen op Zoom (kop van 't hoofd).
Thanks, zaterdag maar eens kijken danquote:Op donderdag 1 september 2016 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tussen de Cellebroederspoort en de Bovenkerk volgens mijn kaartje.
Wat had je daarmee gedaan dan, IV Calc sites zoals pgnexus?quote:Op donderdag 1 september 2016 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
MIjn andere account.
Omgeving scannen en via pc spelen. Maar dat was een paar weken geleden dus mensen die IV calc sites gebruikt hebben een paar weken geleden mogen ook zweten.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:32 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Wat had je daarmee gedaan dan, IV Calc sites zoals pgnexus?
Onthoud alsjeblieft de plek als je een Growlithe vindtquote:Op donderdag 1 september 2016 09:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Vandaag is mijn fiets weer gemaakt en ga ik na mijn werk eens kijken bij het Westerpark in Amsterdam!
Geen ekte trainer dus.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef So_Surreal het volgende:
Gisteren een Lapras spawn 2 minuten van mijn huis, met nog 7 minuten te gaan.
Maar het was al bijna 22:00, vriendin lag al in bed en heb al 2x een Lapras van beide +90% IV en 2.000CP, dus bleef lekker binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |