Ahhh dat wordt vast een meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Romy en Cemal krijgen kinderen, gaan trouwen.
Copy /pastequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:44 schreef eskil het volgende:
Puzziepie, was een paar weken geleden. Sorry weet hoe te quoten uit oude topic
Wat een dotje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh dat wordt vast een meisje
[ afbeelding ]
Ywquote:
quote:Afgelopen weken hebben de Utopianen hard gestreden voor de Utopia Streetwear en niet zonder resultaat! Morgen, 30-09-2016, gaat de Utopia Streetwear op de webshop!
Na de vele aanvragen en ook de enorm snelle verkoop op de Utopia Vintage Markt, zal dan nu ook de voorraad beschikbaar zijn voor alle andere geïnteresseerden!
Dinsdagmiddag na 14.00 uur zal de Utopia Streetwear beschikbaar zijn!
Zorg dat je er snel bij bent!
UTOPIA WEBWINKEL
Yep! Kreeg het idee toen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Copy /paste
Ehm wat was een paar weken geleden?
En ze heeft een hele carriere voor zich .. Art en diploma nageltjes lakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Romy en Cemal krijgen kinderen, gaan trouwen.
september ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:49 schreef chufi het volgende:
De streetwear verkoop is alweer een dag uit gesteld. Gisteravond was het nog op 29 septembetr vanaf 22:00 maar inmiddels is dat 30 september geworden.
https://utopiacourant.nl/2016/08/29/utopia-streetwear/
[..]
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dat filmpje van de regie ... Jessie en achterste van je tong laten zien![]()
Zo zie je meteen hoe hij iedereen afloopt![]()
![]()
Man man man , ze weten niet eens in wat voor maand we zitten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:49 schreef chufi het volgende:
De streetwear verkoop is alweer een dag uit gesteld. Gisteravond was het nog op 29 septembetr vanaf 22:00 maar inmiddels is dat 30 september geworden.
https://utopiacourant.nl/2016/08/29/utopia-streetwear/
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:52 schreef danaqui het volgende:
Dat walgelijke luie kut kind heeft weer eens geen zin om iets schoon te maken.
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe hit van Row?
nee de huishoudkunsten van ginaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe hit van Row?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel slim van jaco,de winter komt eraan kan hij de lippen van karin over zijn oren trekken als warme muts
ieuwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel slim van jaco,de winter komt eraan kan hij de lippen van karin over zijn oren trekken als warme muts
Mooi,jij hebt hem.Ik zat ook al te kijken.quote:
Ranzig he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi,jij hebt hem.Ik zat ook al te kijken.
Die slapen nog...quote:
wij mogen dweilen of sporten kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:12 schreef mazaru het volgende:
En? Heeft eerlijke Bas Cees al geconfronteerd dat hij een ondankbare hond is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
wij mogen dweilen of sporten kijken
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Straks een spoedcentraal,hoorde ik dat goed?
Jeej.quote:
Waarom of waarover?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Straks een spoedcentraal,hoorde ik dat goed?
Thnx!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zei ze niet maar gina gaat het zo voorbereiden
Ik wel,hoor Gina blêren...quote:
Kajin ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:21 schreef chufi het volgende:
Ze gaan straks cultureel opsluiten in de Studio... Dus alle dames en Benji in 1 hok... Resultaat gegarandeerd. Waarom niet gelijk naar de FEBO stappen en vragen om de planning.. Allemaal verloren tijd
Ik ben erg van kunst en cultuur, maar dit soort dingen vind ik echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:21 schreef chufi het volgende:
Ze gaan straks cultureel opsluiten in de Studio... Dus alle dames en Benji in 1 hok... Resultaat gegarandeerd. Waarom niet gelijk naar de FEBO stappen en vragen om de planning.. Allemaal verloren tijd
Ja en wanneer wordt het gefixed? Wim V. geen tijd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:24 schreef mazaru het volgende:
En Romy zet even de kraan open waar de afvoer uit de wasbak is.
Romy: Ohhhhh gelukkig staat er een bak onder
Ben nu wel benieuwd naar het resultaat...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben erg van kunst en cultuur, maar dit soort dingen vind ik echt![]()
Ik heb het idee dat ook alleen Ramona en Vic er zin in hebben en de rest gewoon helemaal niet.
Ik denk dat die wacht tot zijn rekeningen zijn betaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wanneer wordt het gefixed? Wim V. geen tijd?
Die heeft minstens al een 110K omzet gedraaid met die klussen daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat die wacht tot zijn rekeningen zijn betaald
quote:
Zag je de line up? Nouked en Chris de Roo komen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:34 schreef ndid het volgende:
Dat spoedcentraal gaat dus over het 1000-dagen feest
Heb je ook gehoord hoe laat ze dat hebben?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:34 schreef ndid het volgende:
Dat spoedcentraal gaat dus over het 1000-dagen feest
Wauuuuuwww die ken ik al zoooo lang! Lees nu voor het eerst hun namen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zag je de line up? Nouked en Chris de Roo komen...
... niet meer. Las ik gisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ehm.... is het heel erg dat ik niet weet wie dat zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord hoe laat ze dat hebben?
WOWquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar zou wel een flinke geldsom kosten! Waar doen ze het toch allemaal van?quote:
Wat ik hoorde was dat ze wilden dat hij dit voor ¤75 zou fixen. Maar hij dacht dat er wel meer aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft minstens al een 110K omzet gedraaid met die klussen daar
Ze is wel enige die echt iets doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gina loopt weer constant met de telefoon en wil nu achter de pc , vanwege prio . En ook niemand die vraagt wat .
Maya met een trance naamquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lady Bee ... Geen idee wie dat is
Ohhhhhhhhhh WAUW! Echt! Zo heeeeee ! Te gek!! Waanzinnig!!!.......quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
http://www.ladybee.nl/quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lady Bee ... Geen idee wie dat is
Dat was per uur...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was dat ze wilden dat hij dit voor ¤75 zou fixen. Maar hij dacht dat er wel meer aan de hand zou zijn.
Die staan zeker weer niet op het schoonmaakroosterquote:
Ik ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:44 schreef StruisVogelt het volgende:
![]()
GM Coss
TT serieus die woorden van Bas over Cees![]()
..Cemal en Romy
weet je hoeveel ik van je hou
Oeh wat een nare bek zo van dichtbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een zuigrimpel om haar mond erbij.
Ze is vergeten haar zonnebril op te zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een oude kop heeft die Billy eigenlijk
Nog ff en je kan op die wallen traplopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Je komt alleen nooit bovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:49 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Mig ff en je kan op die wallen traplopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Die heeft vast het zaad nog op der kin geplakt zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
niemand die het uitmaakt, ze pijpt toch onder de dekens
Ze had veel meer rimpels om die zuigerklep. Volgens mij heeft ze fillers gehad voordat ze binnenkwam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een zuigrimpel om haar mond erbij.
tussen haar baardharenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft vast het zaad nog op der kin geplakt zitten
Ik momenteel ook, ik vond haar het eerste jaar vreselijk, maar nu vind ik haar top.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:54 schreef lonneberga het volgende:
En toch vind ik Billy de leukste vrouw daar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ze had veel meer rimpels om die zuigerklep. Volgens mij heeft ze fillers gehad voordat ze binnenkwam.
Als wax voor d'r baardharen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft vast het zaad nog op der kin geplakt zitten
U was sneller.quote:
Volgens mij vond jij eerder Do de leukste vrouw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:57 schreef Juud79 het volgende:
En Do weer aan de jank!![]()
Die wil natuurlijk geen culturele lockdown, maar bij Bas zijn.![]()
Of er stonden lelijke dingen over haar in de post.
Of ze wil niet meer bij het centraal zijn, want iedereen doet lelijk tegen haar en dan voelt ze zich weer een grote zwarte vlek....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als wax voor d'r baardharen.
Jankt ze? Oh ja! Het is dinsdag dan jankt ze 's morgens rond 11 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:57 schreef Juud79 het volgende:
En Do weer aan de jank!![]()
Die wil natuurlijk geen culturele lockdown, maar bij Bas zijn.![]()
Of er stonden lelijke dingen over haar in de post.
Of ze wil niet meer bij het centraal zijn, want iedereen doet lelijk tegen haar en dan voelt ze zich weer een grote zwarte vlek....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ze had veel meer rimpels om die zuigerklep. Volgens mij heeft ze fillers gehad voordat ze binnenkwam.
Niet bij haar wallen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:59 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
heeft ze verteld
is ook goed te zien
Juist wel.quote:
denk dat het ook te maken heeft met wie ze omgaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik momenteel ook, ik vond haar het eerste jaar vreselijk, maar nu vind ik haar top.
Daar moet je Sperti op smeren,heb ik hier geleerd.quote:
Hahaha, ik vond Do wel sneu in het begin, maar ze heeft zo´n lelijke kant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij eerder Do de leukste vrouw.
Dus dat met Billy komt ook nog wel goed.![]()
klopt,heel oud trucjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar moet je Sperti op smeren,heb ik hier geleerd.
Ik meen hier gelezen te hebben dat ze ooit iets aan haar wallen heeft laten doen.quote:
LOL aambeienzalf! Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar moet je Sperti op smeren,heb ik hier geleerd.
Mja, in de tussenliggende 2 jaar heb ik hier genoeg van Billy's Facebook voorbij zien komen om aan te kunnen nemen dat ze niks veranderd is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, ik vond Do wel sneu in het begin, maar ze heeft zo´n lelijke kant.
Billy heeft gewoon geleerd van de vorige keer en lijkt nu vrij goed te weten wat haar kan schaden en hoe je overleefd in Utopia op positieve wijze.
ze zit de laatste tijd bij veel op schoot. laatst bij Kawin ook alquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine skinny kalenderslet moet weer onzeker op schootje zitten.
Dat klopt ook wel ja, ze past zich aan Jessie aan. Maar Jessie zet haar ook op haar plek, hij geeft heel goed zijn grenzen aan en stuurt haar gewoon aan het werk. Ze heeft gewoon iemand nodig die lief voor haar is, maar ook duidelijk is. Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar, de een heeft wat de ander niet heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:00 schreef lonneberga het volgende:
[..]
denk dat het ook te maken heeft met wie ze omgaat.
Met Ruud was ze een draak,zie datzelfde nu gebeuren met Rowena.
Aan haar wallen idd volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik meen hier gelezen te hebben dat ze ooit iets aan haar wallen heeft laten doen.
Nooit iets over die gerimpelde bek gelezen.
Ik kan zelf wel zien dat ze iets aan haar scheve gekleurde voortand voortand heeft laten doen
wallen fillenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, ze past zich aan Jessie aan. Maar Jessie zet haar ook op haar plek, hij geeft heel goed zijn grenzen aan en stuurt haar gewoon aan het werk. Ze heeft gewoon iemand nodig die lief voor haar is, maar ook duidelijk is. Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar, de een heeft wat de ander niet heeft.
https://www.google.nl/web(...)8#q=wallen%20fillersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:06 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wallen fillen
voor dikker zakken onder dr ogen
tszz ..gekkie![]()
Row ; heeft al eerdre alleen gewoond
in nieuw Vennep ,Amsterdam
SL
charmeoffensief?quote:
Nee, Bender niet, en dat begrijpen we allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:18 schreef mazaru het volgende:
Ramona, die gisteren door haar massief houten bed heen zakte, loopt nu heel dapper op het vlondertje van de vliering
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:18 schreef mazaru het volgende:
Ramona, die gisteren door haar massief houten bed heen zakte, loopt nu heel dapper op het vlondertje van de vliering
Had de cap/gif knop al onder de vinger maar ze draaiden haar weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:18 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net of die broek van achter opgevreten wordt door d'r ster
[..]
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. Hoe komt hij dan op het idee om zijn intrek te nemen in Utopia.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jessie kende Utopia niet en heeft niet gekeken
Als hij het type niet is op naar Utopia te kijken, is hij ook niet het type om eraan mee te doen, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt van velen geloof ik het niet. Bij Jessie heb ik het idee dat het wel zo is. Ik vind hem geen type om Utopia te kijken op tv
[..]
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. Hoe komt hij dan op het idee om zijn intrek te nemen in Utopia.
En dan ook nog zonder enige voorbereiding......
[..]
Als hij het type niet is op naar Utopia te kijken, is hij ook niet het type om eraan mee te doen, lijkt me.
Hij zit er toch in? dus schijnbaar welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen. Hoe komt hij dan op het idee om zijn intrek te nemen in Utopia.
En dan ook nog zonder enige voorbereiding......
[..]
Als hij het type niet is op naar Utopia te kijken, is hij ook niet het type om eraan mee te doen, lijkt me.
En er komt ook niets uit,beetje kletsen,beetje slapen,beetje zuipen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:26 schreef schizolientje het volgende:
je weet toch nu al dat er veel niet aan mee gaan doen
Misschien is dat idd makkelijker om onder ieder bericht te tikkenquote:
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien is dat idd makkelijker om onder ieder bericht te tikken
Ja want dit slaat natuurlijk nergens op Jessie kan weinig goed doen in de ogen van TBquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien is dat idd makkelijker om onder ieder bericht te tikken
Pom de oren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want dit slaat natuurlijk nergens op Jessie kan weinig goed doen in de ogen van TB
De vooroordelen vliegen je pom de oren
quote:
Owquote:
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want dit slaat natuurlijk nergens op Jessie kan weinig goed doen in de ogen van TB
De vooroordelen vliegen je om de oren
Scheelt zeker, niet het eerste de beste schuimding. DAT scheelt pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt , dat scheelt
Echt hè?.Bennie was wel goed bezig in deze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat filmpjeRow met haar teringbek
Ja vind ik ook ga maar ''douchen'' even hinten naar het neuken onder de douchequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hè?.Bennie was wel goed bezig in deze.
Benji was gisteren goed bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje cracker eating bitch ding, al heb ik dat met Do en Row en Bennie ook wel eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ruzie van gisteravond, op DM al verwijderd, staat nu op vid.me ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie met Cees - 29 augustus 2016.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook ga maar ''douchen'' even hinten naar het neuken onder de douche
Roep je vrouwtje ffquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie met Cees - 29 augustus 2016.
Cees moet natuurlijk ook gewoon zo snel mogelijk wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Benji was gisteren goed bezig.
Doos is gewoon een vals achterbaks stuk ellende. Zoals ze gisteren zat te lachen toen Cees bijna in tranen was, was echt typerend voor haar karakter.
Nee hoor , dat doe je dus totaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is onzin.![]()
(Ik laat me niet foppen door mooie praatjes van een brilkikker). Kijk er dwars doorheen.
Weer een een vooroordeel van jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Scheelt zeker, niet het eerste de beste schuimding. DAT scheelt pas.
Het is wel duidelijk, ik loop niet te bitchen op the obvious. Geen uitdaging voor mij. I've got bigger fish to fry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor , dat doe je dus totaal niet![]()
![]()
Yep van de schuimpjes zeker niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer een een vooroordeel van jou![]()
![]()
Dat deed hij goed.quote:
Ik loop ook niet te bitchen TBquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk, ik loop niet te bitchen op the obvious. Geen uitdaging voor mij. I've got bigger fish to fry.
Het is niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar in het algemeen.quote:
Goffer.quote:
Ik heb het niet over anderen , jij welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep van de schuimpjes zeker niet.
Huh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over anderen , jij wel
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef yvondenise het volgende:
Vic zei zachtjes tegen Gina..het gaat niet zo goed met Do.
Is het DOos weer gelukt, alle aandacht weer op haar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef yvondenise het volgende:
En oops daar flikkerde een microfoon op de grond.. Ja er voorzichtig gaat ze niet te werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Haropro het volgende:
Iedereen die hier zit is een schuimding want we kijken allemaal naar Utopia, naar dat 'pauper' programma van die 'pauper' zender.
En leuk dat ik het vind.
![]()
Ondertussen ruimt Ramona de studio op voor de kunst lockdown.
Ramona is goed bezig. Al een hele tijd aan het opruimen en regelen. Wel voor iets dat totale onzin is, maar toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Haropro het volgende:
Iedereen die hier zit is een schuimding want we kijken allemaal naar Utopia, naar dat 'pauper' programma van die 'pauper' zender.
En leuk dat ik het vind.
![]()
Het is 11 uur geweest he. Het ochtendjankuurtje is geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is het DOos weer gelukt, alle aandacht weer op haar?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Haropro het volgende:
En leuk dat ik het vind.
![]()
Ik schuim voor/op niemand. En het voelt goed. Vind het wel leuk om te lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Haropro het volgende:
En leuk dat ik het vind.
![]()
Zeker weten!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet wel wat je zelf zegt toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Haropro het volgende:
En leuk dat ik het vind.
![]()
Nou geweldig, als je nou ook nog is probeert te begrijpen dat wanneer je totale onzin uitslaat, dat je daarop reactie's kan krijgen komen we nog is ergensquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik schuim voor/op niemand. En het voelt goed. Vind het wel leuk om te lezen
quote:
Die vloer zier er idd triest uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vloer ziet er echt niet uit. Waarom knappen ze dat niet een beetje op? Geen gezicht.
Er is geen geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vloer ziet er echt niet uit. Waarom knappen ze dat niet een beetje op? Geen gezicht.
No problem. Ik denk altijd maar "if you can't stand the heat, stay out of the kitchen".quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou geweldig, als je nou ook nog is probeert te begrijpen dat wanneer je totale onzin uitslaat, dat je daarop reactie's kan krijgen komen we nog is ergens
Crisis...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Verkopen en zonder bankje verder leven, geld is geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef mazaru het volgende:
Er is een bod geweest van ¤200 op het rokersbankje
Nou niet echt want je gaat persoonlijk beledigen als je het niet meer kan winnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
No problem. Ik denk altijd maar "if you can't stand the heat, stay out of the kitchen".
Wat me verbaast is dat niemand het erover heeft, maar ze hebben het wel over de dieren die daar weleens binnenkomen en de boel vernielen/vervuilen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vloer zier er idd triest uit
Nou, het is al heel lang zo.quote:
Ze moet maar lekker naar huis gaan, kan ze daar aan zichzelf gaan werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef yvondenise het volgende:
Ja maar...quote:
Hahahaha,quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou niet echt want je gaat persoonlijk beledigen als je het niet meer kan winnen.
Verkopen en voor 40 euro een nieuwe kopen. Beng, 160 euro winstquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:51 schreef Haropro het volgende:
[..]
Verkopen en zonder bankje verder leven, geld is geld.
Ze hebben het er al 2 jaar over , maar er is geen geld voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat me verbaast is dat niemand het erover heeft, maar ze hebben het wel over de dieren die daar weleens binnenkomen en de boel vernielen/vervuilen.
Precies! Dat is weer een week roken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verkopen en voor 40 euro een nieuwe kopen. Beng, 160 euro winst
Die vloer ligt er nog niet zo lang. Ze doen daar ongeveer een maand of twee met een nieuwe vloer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben het er al 2 jaar over , maar er is geen geld voor
OMG, is dat zo? Niet te geloven, wat een stumperds.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben het er al 2 jaar over , maar er is geen geld voor
ik snap die lui echt niet hoor. Bezuinigen op pindakaas. Maar dit willen ze niet verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:53 schreef Haropro het volgende:
[..]
Precies! Dat is weer een week roken.
In de loods? Oh ik dacht dat ze daar al lang moeilijk over doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vloer ligt er nog niet zo lang. Ze doen daar ongeveer een maand of twee met een nieuwe vloer.
Kan ik me ook wel indenken met 15 man elke dag met schoenen aan erover banjeren. Dan eens in de maand zo'n feest en dat eeuwige geschuif van hun met die banken en tafels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vloer ligt er nog niet zo lang. Ze doen daar ongeveer een maand of twee met een nieuwe vloer.
Waarschijnlijk iets wat de normale ziel niet begrijpt, moet je kunstenaar voor zijn waarschijnlijk en Billy of Ramona heten.quote:
ik dacht aan een kunst verbodquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mensen ''kunst'' in hun strot duwen?
Beetje kletsen,beetje kliederen,beetje roken,beetje gedichtjes schrijven,beetje zuipen...quote:
De zelfbenoemde kunstenaars gaan dan kunst maken in de studio. 48 uur lang. Maar niet achterelkaar dus eigenlijk is het geen echte lockdown.quote:
Whehehe, ik dacht een soort stroming, net bedacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |