Ahhh dat wordt vast een meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Romy en Cemal krijgen kinderen, gaan trouwen.
Copy /pastequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:44 schreef eskil het volgende:
Puzziepie, was een paar weken geleden. Sorry weet hoe te quoten uit oude topic
Wat een dotje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh dat wordt vast een meisje
[ afbeelding ]
Ywquote:
quote:Afgelopen weken hebben de Utopianen hard gestreden voor de Utopia Streetwear en niet zonder resultaat! Morgen, 30-09-2016, gaat de Utopia Streetwear op de webshop!
Na de vele aanvragen en ook de enorm snelle verkoop op de Utopia Vintage Markt, zal dan nu ook de voorraad beschikbaar zijn voor alle andere geïnteresseerden!
Dinsdagmiddag na 14.00 uur zal de Utopia Streetwear beschikbaar zijn!
Zorg dat je er snel bij bent!
UTOPIA WEBWINKEL
Yep! Kreeg het idee toen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Copy /paste
Ehm wat was een paar weken geleden?
En ze heeft een hele carriere voor zich .. Art en diploma nageltjes lakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:43 schreef Gooddeal het volgende:
Romy en Cemal krijgen kinderen, gaan trouwen.
september ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:49 schreef chufi het volgende:
De streetwear verkoop is alweer een dag uit gesteld. Gisteravond was het nog op 29 septembetr vanaf 22:00 maar inmiddels is dat 30 september geworden.
https://utopiacourant.nl/2016/08/29/utopia-streetwear/
[..]
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dat filmpje van de regie ... Jessie en achterste van je tong laten zien![]()
Zo zie je meteen hoe hij iedereen afloopt![]()
![]()
Man man man , ze weten niet eens in wat voor maand we zitten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:49 schreef chufi het volgende:
De streetwear verkoop is alweer een dag uit gesteld. Gisteravond was het nog op 29 septembetr vanaf 22:00 maar inmiddels is dat 30 september geworden.
https://utopiacourant.nl/2016/08/29/utopia-streetwear/
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:52 schreef danaqui het volgende:
Dat walgelijke luie kut kind heeft weer eens geen zin om iets schoon te maken.
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe hit van Row?
nee de huishoudkunsten van ginaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe hit van Row?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel slim van jaco,de winter komt eraan kan hij de lippen van karin over zijn oren trekken als warme muts
ieuwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:03 schreef renevanlaaren het volgende:
toch wel slim van jaco,de winter komt eraan kan hij de lippen van karin over zijn oren trekken als warme muts
Mooi,jij hebt hem.Ik zat ook al te kijken.quote:
Ranzig he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi,jij hebt hem.Ik zat ook al te kijken.
Die slapen nog...quote:
wij mogen dweilen of sporten kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:12 schreef mazaru het volgende:
En? Heeft eerlijke Bas Cees al geconfronteerd dat hij een ondankbare hond is?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
wij mogen dweilen of sporten kijken
jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Straks een spoedcentraal,hoorde ik dat goed?
Jeej.quote:
Waarom of waarover?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Straks een spoedcentraal,hoorde ik dat goed?
Thnx!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zei ze niet maar gina gaat het zo voorbereiden
Ik wel,hoor Gina blêren...quote:
Kajin ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:21 schreef chufi het volgende:
Ze gaan straks cultureel opsluiten in de Studio... Dus alle dames en Benji in 1 hok... Resultaat gegarandeerd. Waarom niet gelijk naar de FEBO stappen en vragen om de planning.. Allemaal verloren tijd
Ik ben erg van kunst en cultuur, maar dit soort dingen vind ik echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:21 schreef chufi het volgende:
Ze gaan straks cultureel opsluiten in de Studio... Dus alle dames en Benji in 1 hok... Resultaat gegarandeerd. Waarom niet gelijk naar de FEBO stappen en vragen om de planning.. Allemaal verloren tijd
Ja en wanneer wordt het gefixed? Wim V. geen tijd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:24 schreef mazaru het volgende:
En Romy zet even de kraan open waar de afvoer uit de wasbak is.
Romy: Ohhhhh gelukkig staat er een bak onder
Ben nu wel benieuwd naar het resultaat...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:26 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben erg van kunst en cultuur, maar dit soort dingen vind ik echt![]()
Ik heb het idee dat ook alleen Ramona en Vic er zin in hebben en de rest gewoon helemaal niet.
Ik denk dat die wacht tot zijn rekeningen zijn betaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wanneer wordt het gefixed? Wim V. geen tijd?
Die heeft minstens al een 110K omzet gedraaid met die klussen daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat die wacht tot zijn rekeningen zijn betaald
quote:
Zag je de line up? Nouked en Chris de Roo komen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:34 schreef ndid het volgende:
Dat spoedcentraal gaat dus over het 1000-dagen feest
Heb je ook gehoord hoe laat ze dat hebben?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:34 schreef ndid het volgende:
Dat spoedcentraal gaat dus over het 1000-dagen feest
Wauuuuuwww die ken ik al zoooo lang! Lees nu voor het eerst hun namen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zag je de line up? Nouked en Chris de Roo komen...
... niet meer. Las ik gisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ehm.... is het heel erg dat ik niet weet wie dat zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord hoe laat ze dat hebben?
WOWquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar zou wel een flinke geldsom kosten! Waar doen ze het toch allemaal van?quote:
Wat ik hoorde was dat ze wilden dat hij dit voor ¤75 zou fixen. Maar hij dacht dat er wel meer aan de hand zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft minstens al een 110K omzet gedraaid met die klussen daar
Ze is wel enige die echt iets doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gina loopt weer constant met de telefoon en wil nu achter de pc , vanwege prio . En ook niemand die vraagt wat .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |