Precies, hoe heerlijk zou het zijn als iemand je vraagt: 'wat heb je voor morgen op de planning staan' dat je dan kan antwoorden: 'ik ga mijn spijkerbroek passen'quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:21 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal eigenlijk een beetje jaloers op MrBradge
Gewoon wajong trekken tot je 30ste en daarna de bijstand inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom trouwens solliciteren? Gewoon wat meer investeren in je vlog-carrière en leven van de money van Youtube
Maar als hij gaat koerieren kunnen we iedere avond vlogs verwachten van hoe The Bradge Mobiel op de meest waanzinnige plaatsen komt en krijgen we meer 'De toerist uithangen in.....' afleveringenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:06 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Gewoon wajong trekken tot je 30ste en daarna de bijstand inMet koerieren verdient hij toch niet veel meer dan een uitkering
Vergis je niet in het feit dat deze jongeman het niet gewend is om iedere dag te moeten werken. Zou mij niets verbazen als zijn upload frequentie stijl naar beneden gaat gedurende die paar dagen dat hij werk heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar als hij gaat koerieren kunnen we iedere avond vlogs verwachten van hoe The Bradge Mobiel op de meest waanzinnige plaatsen komt en krijgen we meer 'De toerist uithangen in.....' afleveringen
Die sukkel heeft weer een banquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge, hoe laat heb je vrijdag die sollicitatie? Als het in de ochtend of de vroege middag is lijkt het me wel handig als je je ritme ff normaal gaat proberen te krijgen. Daarnaast: als ze je willen hebben draai je ook gewoon werkdagen van 8 uur. En dat betekent: op tijd je bed uit en op tijd er weer in voor je volgende werkdag.
Ja ik baal er ook van, onze FOK!-held weer moeten missenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe krijgt 'ie het toch iedere keer weer voor elkaar.
Jij, als moderator, kan de menigte toch wel vertellen waarom hun idool verbannen is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook van, onze FOK!-held weer moeten missen
Bans mogen niet besproken wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:31 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Jij, als moderator, kan de menigte toch wel vertellen waarom hun idool verbannen is?
Hij kampt met zowel fysieke als verbale woedeaanvallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe krijgt 'ie het toch iedere keer weer voor elkaar.
Ben benieuwd hoe dat straks moet gaan als hij twee keer voor niets naar een adres tuft met zijn Twingo en dat die mensen nog weer niet thuis zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij kampt met zowel fysieke als verbale woedeaanvallen.
Bij een fysieke woedeaanval krijgt zijn muur het zwaar te verduren en bij een verbale woedeaanval richt hij zijn oncontroleerbare woede op nietsvermoedende forumgebruikers.
Kan je hier checken: MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:
Zijn hoeveelste is het inmiddels?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:49 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Kan je hier checken: MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Er is ook elke keer een korte proeftijd... Alleen bij sommige indicenten krijg je wel een lange ban.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn hoeveelste is het inmiddels?
Gecondoleerd aan de nabestaanden!quote:
Ik heb even voor je gekeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan de nabestaanden!
Bradge, wat moeten we nu zonder jouw context die geleverd word bij je pracht filmpjes op youtube![]()
Bradge missen
We gaan gewoon gezellig BBQ'en met zijn alle in de tuin van The Bradge Meisterquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken.
Vorige ban duurde 7 dagen en was dus een derde. Proeftijd was 7 dagen. Deze ban verliep 24 augustus dus er is nu sprake van een ban van minimaal 14 dagen uitgaande van het banbeleid.
Sterkte bro.
Roadtrip ragequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij moet eens serieus nadenken over de mensen in je omgeving en de relaties die je daar mee hebt. Hoeveel topics ik al van jou gelezen heb over relaties die uitlopen op een drama is echt niet voor te stellen. Of jij bent een debiel of je gaat uitsluitend met volslagen debielen om. Of beiden, dat kan ook.
Denken dat deze man iets van je aan gaat nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge, hoe laat heb je vrijdag die sollicitatie? Als het in de ochtend of de vroege middag is lijkt het me wel handig als je je ritme ff normaal gaat proberen te krijgen. Daarnaast: als ze je willen hebben draai je ook gewoon werkdagen van 8 uur. En dat betekent: op tijd je bed uit en op tijd er weer in voor je volgende werkdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |