Wie is die Jan dan?quote:
Met de korte achternaam.quote:
Sinds wanneer wordt daar naar geluisterd?quote:
Ja klopt. Maar er zijn genoeg Jannen die zo denken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt daar naar geluisterd?
Ik weet niet wat die precies denken, vrij weinig vermoed ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar er zijn genoeg Jannen die zo denken.
Ja maar gevolg is dus dat de alien geen stageplaats kan krijgen en je weet wat er dan gebeurt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die precies denken, vrij weinig vermoed ik.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die ontvoeringsfilmpjes geloof ik nooit zo.
Hoor al gelijk zon mannenstem die dat zegt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Oversight het volgende:
[..]hijsnie ontvoerd, er vloog ff een ruimteschip ter grootte van een planeet voor de zon langs.
uh...ik haak hier een beetje af, weet niet wat de discussie precies was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar gevolg is dus dat de alien geen stageplaats kan krijgen en je weet wat er dan gebeurt...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoor al gelijk zon mannenstem die dat zegt?
Nou dat ik mij dus druk maak over de acceptatie van de alien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
uh...ik haak hier een beetje af, weet niet wat de discussie precies was.
Al heb ik een vermoeden
Ik kende een Alien, die is nu dood trouwens, had kankerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat ik mij dus druk maak over de acceptatie van de alien.
Waar kwam ze vandaan dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
En ze had gewoon een goede baan hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat ik mij dus druk maak over de acceptatie van de alien.
Ik ken genoeg vreemde wezens met hele goeie banen...heb ik 12jr mee gewerkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
En ze had gewoon een goede baan hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:24 schreef Oversight het volgende:
[..]die willen gewoon met rust gelaten worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:24 schreef Oversight het volgende:
[..]die willen gewoon met rust gelaten worden.
[ afbeelding ]
Alsof dat zo gewoon is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon, uit de kut van haar moeder?
Doen ze dat in het heelal ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon, uit de kut van haar moeder?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar gevolg is dus dat de alien geen stageplaats kan krijgen en je weet wat er dan gebeurt...
Oh... Hoe zag ze er uit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij zitten ook in het heelal, en ze was gewoon een aardse, zo was haar naam nou eenmaal.
Gewoon als een vrouw, en op het laatst kaal, vind je leuk hequote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon als een vrouw, en op het laatst kaal, vind je leuk he![]()
Nee, duidelijke bijdragequote:
Nee wilde weten hoe een alien er uit zag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vragen hoe een kankerpatiënt er uit zag...
Oh ja...mallootquote:
Ik ook, ze werkt nu bij FC Kip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vreemde wezens met hele goeie banen...heb ik 12jr mee gewerkt.
Is toch geniaal ditquote:
Zou ze een onderzoek doen voor haar alien-school, enquete onder aardlingenquote:
Nee lees net dat topic en nu schieten gewoon al die vragen naar boven. Super irritant wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ze een onderzoek doen voor haar alien-school, enquete onder aardlingen
Verklaart ook wel die vreemde testen die ze altijd doet ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ze een onderzoek doen voor haar alien-school, enquete onder aardlingen
Ik denk dat alles wat je denkt niet in de buurt gaat zijn bij hoe het allemaal echt is en daarom denk ik er verder niet over na.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lees net dat topic en nu schieten gewoon al die vragen naar boven. Super irritant wel.
Ik zie helemaal geen echt videomateriaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:33 schreef Oversight het volgende:
Lach deze dan maar es uit.... nou ? nou? nounounou-nou?
Nee maar daarom ben ik juist zo benieuwd hoe jullie er over denken:pquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat je denkt niet in de buurt gaat zijn bij hoe het allemaal echt is en daarom denk ik er verder niet over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |