Vanaf maandag 3 oktober, 19:10, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
quote:GEZOCHT: DEELNEMERS VOOR 'GET THE F*CK OUT OF MY HOUSE' (RTL 5)
In het najaar komt RTL 5 met het spectaculaire sociaal experiment ‘Get The F*ck Out Of My House’. Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. De 100 kandidaten verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen, zoals bijvoorbeeld schaarste aan voedsel en slaapplekken. Deze overlevingsstrijd staat bol van spannende opdrachten, geheime opdrachten, uitdagingen en dilemma’s. Diegene die na 50 dagen overblijft wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van maar liefst: 100.000 euro.
Belangrijk
- Goed om te weten: het zijn geen zware fysieke, vieze en/of enge opdrachten. Het betreft ook geen pest-programma.
- Belangrijke spelregel: je kan te allen tijde opgeven. Je kan het huis verlaten, maar daarmee eindigt ook voor jou de deelname aan dit programma.
- Iedereen tussen de 18 en 80 jaar oud mag deelnemen en maakt evenveel kans om het programma te winnen.
- De opnames vinden plaats vanaf 19 september tot circa eind oktober (aaneengesloten) in Nederland.
Ben jij in voor een nieuwe uitdaging? Lijkt het je leuk om nieuwe mensen te leren kennen en kan jij beschikbaar zijn in de genoemde periode? Stuur dan snel een mail naar casting@bluecircle.nl met daarin de volgende gegevens: naam, telefoonnummer, beroep/studie, leeftijd en een duidelijke foto.
Dat staat nergens er staat dat ze 24 uur gevolgd gaan worden door camera's.quote:Op donderdag 22 september 2016 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Wel met streams dus... http://www.mediacourant.n(...)-voor-vier-personen/
Er komen streams...quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:13 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Dat staat nergens er staat dat ze 24 uur gevolgd gaan worden door camera's.
Dit is inderdaad een beetje Gouden Kooi achtig programma.
Terror en snode plannen.![]()
Klopt, die komen er ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:48 schreef Burdie het volgende:
De opnames zijn al bezig, dus ik denk niet dat er streams komen.
En alles kan genept zijnquote:
quote:Op zondag 25 september 2016 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet je niet. Er is nog geen website..helemaal niets op internet.
Ik snap dat je het niet kan geloven maar het is echt zo.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb eindelijk antwoord gekregen op mijn vraag of er live streams komen en het antwoord is
Nee er komen geen live streams....
quote:
RTL 5 Hoi Jan, er zullen geen live streams komen. Succes! team GTFOOMH
Heeft niets met eigenwijs te maken droeftoeter. En zo'n woordvoerdertje geloof ik ook niet op zijn of haar woord...quote:Op zondag 25 september 2016 20:23 schreef Iamjack het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat je het niet kan geloven maar het is echt zo.
Anders had je het ook wel geweten.
En als je nog steeds eigenwijs bent vraag het ze dan zelf op twitter of FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |