abonnement Unibet Coolblue
pi_165138832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Probeer het eerst zelf met een tandenstoker.
Heb ik eerder vanavond geprobeerd niet met echt heel veel succes
pi_165139162
O, dat heeft mijn 4S als het koud is buiten :@ :') Echt heel lang aan de lader leggen doet wonderen, maar dat is een oudje dus dan is het niet zo vreemd.
Tap tap tap
pi_165139245
Leg hem vannacht aan de lader als er morgen niks gebeurd is ga ik naar Apple of KPN bij Apple heb je kans dat je een nieuwe meekrijgt toch?
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:44:05 #204
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165140818
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 18:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Alvast mijn excuses als ik weer iets doms zeg. O-)

Maar wat dacht je van 3D Touch....?! ;)
Wat begrijp je niet aan het woord "weinig"
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:45:10 #205
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165140850
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat, als Apple een iPad Pro of Surface Pro 4 kloon maakt met OS X, het een instabuy wordt voor mij. Ik ben helemaal overtuigd van de 2-in-1 vormfactor voor mijn gebruik. Nu alleen nog met OS X ipv Windows.
Ik hoor goede dingen over die Surface Pro. Heb hem zelf nog niet gezien/kunnen gebruiken helaas.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165140912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:45 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik hoor goede dingen over die Surface Pro. Heb hem zelf nog niet gezien/kunnen gebruiken helaas.
Ja, vriendin heeft Surface Pro. Prima dingetje, maar wel duur!
Cindy De Vuyst
pi_165141277
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef bjanaan het volgende:
Foks!
ik zit met een @#&Q@# probleem. Mijn IPhone 6 gaat niet meer aan.. Nu heeft hij al een paar weken last van oplaadkuren hij herkent hem soms wel soms niet.
En hij blijft heel lang op dit scherm hangen.
[ afbeelding ]
Nu reageert hij dus echt helemaal nergens meer op en gaat zelfs niet meer aan. What to do?
Heb ook ff oplaadproblemen gehad, maar heb toen met een naald het vuil uit mijn connector geprutst. Je wil niet weten hoeveel er in zat en het bleef maar komen. Ondertussen werkt het waar als een pareltje. Maar als je batterij aan 10% afslaat dan is je batterij kapot! Want hij hoort bij 1% af te slaan.
Cindy De Vuyst
pi_165141323
Vriendin had daarenboven vorig jaar wel zo'n high end van Huawei gekocht. Man man man, ik had het 10 min. in mijn handen en was het al kotsbeu!!!

Geef mij maar liever m' 4 jaar oude iPhone. Werkt stukken aangenamer! En dat meen ik dus echt.
Android is rommel!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:46:45 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165142523
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

De 6s Plus was op dat moment de beste en nieuwste ja. :)
Tot de dag van opvolging aan toe. Maar als daar slechts drie maanden tussen zit ontbreekt het je vooral aan geduld.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165144802
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:59 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Heb ook ff oplaadproblemen gehad, maar heb toen met een naald het vuil uit mijn connector geprutst. Je wil niet weten hoeveel er in zat en het bleef maar komen. Ondertussen werkt het waar als een pareltje. Maar als je batterij aan 10% afslaat dan is je batterij kapot! Want hij hoort bij 1% af te slaan.
Ja, stof hoopt zich daar flink in op. Ik gebruik altijd een houten prikkertje om die schoon te maken, daarmee beschadig je niets.
For great justice!
pi_165145388
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tot de dag van opvolging aan toe. Maar als daar slechts drie maanden tussen zit ontbreekt het je vooral aan geduld.
Klopt.

Maar dat doet nog steeds niks af aan het feit dat ik in juni jarig ben en mezelf dan trakteer op een nieuwe smartphone. Ik ben nou eenmaal niet in september jarig (of oktober).
pi_165145472
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:01 schreef einzeinz het volgende:
Vriendin had daarenboven vorig jaar wel zo'n high end van Huawei gekocht. Man man man, ik had het 10 min. in mijn handen en was het al kotsbeu!!!

Geef mij maar liever m' 4 jaar oude iPhone. Werkt stukken aangenamer! En dat meen ik dus echt.
Android is rommel!
Volgens mij maakt het ook uit welke schil van Android op de telefoon zit. Ik heb nu stock Android 6.0 (Cyanogenmod) op mijn Galaxy S5 gezet en dat werkt echt geweldig. Geen troep van Samsung, sneller, batterij gaat langer mee, overzichtelijk... Veel beter dan TouchWiz, de schil van Samsung.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:08:26 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165146228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het ook uit welke schil van Android op de telefoon zit. Ik heb nu stock Android 6.0 (Cyanogenmod) op mijn Galaxy S5 gezet en dat werkt echt geweldig. Geen troep van Samsung, sneller, batterij gaat langer mee, overzichtelijk... Veel beter dan TouchWiz, de schil van Samsung.
Zie hier de reden waarom het vergelijken van technische specificaties (bij verschillende software) op een telefoon niet zinvol is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 10:09:27 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165146248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het ook uit welke schil van Android op de telefoon zit. Ik heb nu stock Android 6.0 (Cyanogenmod) op mijn Galaxy S5 gezet en dat werkt echt geweldig. Geen troep van Samsung, sneller, batterij gaat langer mee, overzichtelijk... Veel beter dan TouchWiz, de schil van Samsung.
alleen jammer dat cyanogenmod meestal alleen voor wat recentere modellen beschikbaar is. Ik kocht een Huawai telefoon voor de pre puber, een wat ouder model, en daar was dus geen cyanogenmod voor. (en er zijn ook nooit updates voor uitgebracht door Huawai zelf)

Stock Android is een stuk beter te pruimen ja.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:15:35 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165146343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

alleen jammer dat cyanogenmod meestal alleen voor wat recentere modellen beschikbaar is. Ik kocht een Huawai telefoon voor de pre puber, een wat ouder model, en daar was dus geen cyanogenmod voor. (en er zijn ook nooit updates voor uitgebracht door Huawai zelf)

Stock Android is een stuk beter te pruimen ja.
Daar ligt vermoedelijk de hardware aan ten grondslag. Android moet veel meer typen hardware ondersteunen (drivers). Als die mod een driver voor een oud model mist, dan is het niet supported. Daarom kun je ook geen moderne versie van Android op oudere telefoons draaien. Android moet veel meer ondersteunen dan iOS (1 op 1 relatie tussen hardware/software), maar maakt niet dezelfde fout als Windows door alles tot vele jaar terug te ondersteunen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 10:20:03 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165146422
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef XL het volgende:

[..]

Daar ligt vermoedelijk de hardware aan ten grondslag. Android moet veel meer typen hardware ondersteunen (drivers). Als die mod een driver voor een oud model mist, dan is het niet supported. Daarom kun je ook geen moderne versie van Android op oudere telefoons draaien. Android moet veel meer ondersteunen dan iOS (1 op 1 relatie tussen hardware/software), maar maakt niet dezelfde fout als Windows door alles tot vele jaar terug te ondersteunen.
Mjah, telefoon van 2 jaar oud waar EN de meest bekende mod niet op werkt EN geen updates voor zijn van fabrikant zelf (ooit) EN geen mogelijkheid stock android te installeren vind ik niet echt reclame voor android.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:26:57 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165146531
Het is zeer waarschijnlijk de producent van je telefoon die kiest voor een hardware component (vermoedelijk goedkoop) waarvan bekend is dat het beperkingen heeft en niet lang ondersteund zal worden. De consument weet dat toch niet en kan het niet eens controleren (de gemiddelde consument)

Het is niet Android die schuldig is. Die publiceren daarover.

Het is natuurlijk wel een reden waarom iOS superieur is qua gebruikerservaring. Waarbij de limitaties van iOS voor sommige de reden zijn om Android te gebruiken. Voor Jan Modaal is het een zege.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 7 september 2016 @ 11:10:25 #218
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165147413
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 09:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Klopt.

Maar dat doet nog steeds niks af aan het feit dat ik in juni jarig ben en mezelf dan trakteer op een nieuwe smartphone. Ik ben nou eenmaal niet in september jarig (of oktober).
Je komt met de post dommer over. Of trolleriger. Ik word er niet veel wijzer op...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165147460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

alleen jammer dat cyanogenmod meestal alleen voor wat recentere modellen beschikbaar is. Ik kocht een Huawai telefoon voor de pre puber, een wat ouder model, en daar was dus geen cyanogenmod voor. (en er zijn ook nooit updates voor uitgebracht door Huawai zelf)

Stock Android is een stuk beter te pruimen ja.
Daarom raad ik ook alleen Moto telefoons aan met semi-stock Android en best wel vaak goede updates.
For great justice!
pi_165147487
Maar goed! Vanavond nieuwe shit, G! Wie denk er aan om een iPhone 7 aan te schaffen?

Buiten het feit dat mijn abbo verloopt, ben ik er nog niet zeker van. Mijn 6 functioneert, na een schermreparatie, prima trouwens!
pi_165147552
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef bjanaan het volgende:
Foks!
ik zit met een @#&Q@# probleem. Mijn IPhone 6 gaat niet meer aan.. Nu heeft hij al een paar weken last van oplaadkuren hij herkent hem soms wel soms niet.
En hij blijft heel lang op dit scherm hangen.
[ afbeelding ]
Nu reageert hij dus echt helemaal nergens meer op en gaat zelfs niet meer aan. What to do?
Dit heb ik ook gehad, laatste tijd bleef mijn oplader al slechter zitten en kon ik mijn telefoon niet aanraken met opladen omdat het laden dan stopte. Als m'n Iphone leeg was duurde het soms wel een uur voordat deze weer aan ging.

Contactje voorzichtig schoongemaakt, kwam veel stof uit. Daarna bleef het probleem, nu heb laatst die dock connector laten vervangen en probleem is opgelost. Laad sowieso weer goed op, lader sluit gaat aan en mijn telefoon gaat ook vrij wel weer gelijk aan als deze toevallig uit is gevallen.
pi_165147683
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je komt met de post dommer over. Of trolleriger. Ik word er niet veel wijzer op...
Doe je het erom ofzo?

Wat begrijp je nou niet aan dat ik in juni jarig ben en mezelf dan op een nieuwe smartphone trakteer?
Sorry hoor dat ik niet in fucking september jarig ben. Hadden mijn ouders maar later moeten neuken!

Maar goed: onderbouw eens waarom dát dom is, of waarom ik zou trollen?⚠

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 september 2016 @ 11:28:54 #223
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165147757
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Doe je het erom ofzo?

Wat begrijp je nou niet aan dat ik in juni jarig ben en mezelf dan op een nieuwe smartphone trakteer?
Sorry hoor dat ik niet in fucking september jarig ben. Hadden mijn ouders maar later moeten neuken!

Maar goed: onderbouw eens waarom dát dom is, of waarom ik zou trollen?⚠

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je 12 ofzo dat je jezelf gaat trakteren vanwege je verjaardag? Echt gek ben jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165147801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ben je 12 ofzo dat je jezelf gaat trakteren vanwege je verjaardag? Echt gek ben jij.
Dat weet ik. Dat maakt ik ik. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 september 2016 @ 11:34:39 #225
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165147873
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat weet ik. Dat maakt ik ik. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee lijkt me logisch dat ik dat niet snap als je het niet uitlegt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165147883
Ben benieuwd vanavond....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  woensdag 7 september 2016 @ 11:42:18 #227
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165147999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:35 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ben benieuwd vanavond....
Niks benieuwd aan, alles staat al op het internet. De dagen dat producten echt geheim gehouden kunnen worden (voor events) is er al niet meer. Hier heb je een overzicht: http://www.phonearena.com(...)-know-so-far_id76510
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165148186
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Niks benieuwd aan, alles staat al op het internet. De dagen dat producten echt geheim gehouden kunnen worden (voor events) is er al niet meer. Hier heb je een overzicht: http://www.phonearena.com(...)-know-so-far_id76510
Ik geloof daar niet zo in, de iPhone 6 was uiteindelijk ook heel anders....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  woensdag 7 september 2016 @ 11:58:59 #229
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165148291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:54 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in, de iPhone 6 was uiteindelijk ook heel anders....
De iPhone 6 was helemaal niet anders, het uiterlijk en specs kwamen overeen met de leaks die naar buiten kwamen. Dat is al jaren zo. Tenzij jij naar onbetrouwbare websites zat te kijken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165148377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De iPhone 6 was helemaal niet anders, het uiterlijk en specs kwamen overeen met de leaks die naar buiten kwamen. Dat is al jaren zo. Tenzij jij naar onbetrouwbare websites zat te kijken.
Haha nee, maar vond de afwerking van het toestel toch anders.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  woensdag 7 september 2016 @ 12:05:01 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165148418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Haha nee, maar vond de afwerking van het toestel toch anders.
Anders dan wat? De iPhone 6 was al ruim voor de keynote tot in detail gelekt hoor. Met filmpjes waarbij die in gebruik was en al.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 12:08:34 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165148494
Ben benieuwder naar prijzen, diensten en andere producten die ze eventueel aankondigen dan de iphone, want daar weet ik alles al van.
  woensdag 7 september 2016 @ 12:12:57 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165148597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben benieuwder naar prijzen, diensten en andere producten die ze eventueel aankondigen dan de iphone, want daar weet ik alles al van.
Ik hoop dat de prijzen niet wederom gaan stijgen. Momenteel is de 64 GB 6s 859 euro. :{ Eigenlijk te gek voor woorden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 september 2016 @ 12:13:42 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_165148611
Ja dat. Vooral die van de iphones die nu in prijs worden verlaagd door deze nieuwe variant! Dan kan ik mijn 2,5 jaar oude 5s gaan vervangen.
  woensdag 7 september 2016 @ 12:17:43 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165148701
Je krijgt straks zoiets denk ik.

SE 16 GB - ¤489
SE 64 GB - ¤589
6s 16 GB - ¤639
7 32 GB - ¤749
6s 64 GB - ¤749
7 128 GB - ¤859

Vind vooral de keuze tussen een 7 met 32 GB of 6s met 64 GB wel grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165148706
Goffer, m'n scherm reageert inene een stuk slechter op aanrakingen. :{

Ik wilde net naar "nieuwe topics" en na 5 keer drukken op de link reageerde hij nog steeds niet. En ik merk het bij meer dingen. Spoilers opent hij bijv pas bij 2 keer achter elkaar tikken. In DM geldt hetzelfde, na 2 keer tikken op de naam zet ie 'm pas in het veld van de ontvanger.

Ik ga maar eens 3D Touch uitzetten. Kijken of dat helpt... (Ik gebruik het overigens toch nooit.)
pi_165149504
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:17 schreef TC03 het volgende:
Je krijgt straks zoiets denk ik.

SE 16 GB - ¤489
SE 64 GB - ¤589
6s 16 GB - ¤639
7 32 GB - ¤749
6s 64 GB - ¤749
7 128 GB - ¤859

Vind vooral de keuze tussen een 7 met 32 GB of 6s met 64 GB wel grappig.
Die SE 16g kost nu al 479 euro, denk niet dat hij zal stijgen in prijs. Ik heb eerder ook een prijszetting gedaan.
Cindy De Vuyst
  woensdag 7 september 2016 @ 13:18:15 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165149641
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Doe je het erom ofzo?

Wat begrijp je nou niet aan dat ik in juni jarig ben en mezelf dan op een nieuwe smartphone trakteer?
Sorry hoor dat ik niet in fucking september jarig ben. Hadden mijn ouders maar later moeten neuken!

Maar goed: onderbouw eens waarom dát dom is, of waarom ik zou trollen?⚠

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drogredenen aan blijven voeren als legitiem getuigt iig van weinig reflectievermogen. Het is ons geld niet, maar we mogen wel steeds naar je gezeik luisteren als je dan toch inene het nieuwere model wil.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 september 2016 @ 13:45:41 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165150028
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:09 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Die SE 16g kost nu al 479 euro, denk niet dat hij zal stijgen in prijs. Ik heb eerder ook een prijszetting gedaan.
Eigenlijk te gek voor woorden dat een SE met maar 16GB ¤479 kost! Je hebt pure high-end smartphones voor dergelijke bedragen met Android. De prijzen mogen nu wel eens omlaag gaan. Belachelijk eigenlijk dat je straks ¤900 euro moet betalen voor de nieuwste iPhone. En dat ligt niet alleen aan Apple, maar ook aan Samsung.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 7 september 2016 @ 13:46:46 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165150044
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:13 schreef RoW_0 het volgende:
Maar goed! Vanavond nieuwe shit, G! Wie denk er aan om een iPhone 7 aan te schaffen?

Buiten het feit dat mijn abbo verloopt, ben ik er nog niet zeker van. Mijn 6 functioneert, na een schermreparatie, prima trouwens!
Ik bestel hem sowieso, de vraag is 7 of 7+
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165150384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Eigenlijk te gek voor woorden dat een SE met maar 16GB ¤479 kost! Je hebt pure high-end smartphones voor dergelijke bedragen met Android. De prijzen mogen nu wel eens omlaag gaan. Belachelijk eigenlijk dat je straks ¤900 euro moet betalen voor de nieuwste iPhone. En dat ligt niet alleen aan Apple, maar ook aan Samsung.
SE is toch ook high-end!? ;)
pi_165150489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Eigenlijk te gek voor woorden dat een SE met maar 16GB ¤479 kost! Je hebt pure high-end smartphones voor dergelijke bedragen met Android. De prijzen mogen nu wel eens omlaag gaan. Belachelijk eigenlijk dat je straks ¤900 euro moet betalen voor de nieuwste iPhone. En dat ligt niet alleen aan Apple, maar ook aan Samsung.
Ja, langs de andere kant. Zo'n iPhone SE blijft het dan ook 4 jaar doen. Dat is een afschrijving van 110 euro per jaar.
Ik verwacht dat dit toestel binnenkort wel zal dalen naar 429 euro ofzo...

Maar die hoge prijszetting kan niet blijven duren.

Android meuk, hoef ik niet. Mijn vriendin heeft zo'n Huawei P9 lite. En dat is echt geen plezier om mee te werken. Echt waar, ik krijg er pijn van in m'n hoofd. Hoe meer ik een Android in m'n handen heb, hoe meer zin ik heb om hem tegen een muur te gooien.
Cindy De Vuyst
  woensdag 7 september 2016 @ 14:16:12 #243
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165150666
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:08 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ja, langs de andere kant. Zo'n iPhone SE blijft het dan ook 4 jaar doen. Dat is een afschrijving van 110 euro per jaar.
Ik verwacht dat dit toestel binnenkort wel zal dalen naar 429 euro ofzo...

Maar die hoge prijszetting kan niet blijven duren.

Android meuk, hoef ik niet. Mijn vriendin heeft zo'n Huawei P9 lite. En dat is echt geen plezier om mee te werken. Echt waar, ik krijg er pijn van in m'n hoofd. Hoe meer ik een Android in m'n handen heb, hoe meer zin ik heb om hem tegen een muur te gooien.
Ik hoop ook op een afprijzing voor de SE, heb het abo waar ik mijn 5S bij kreeg na anderhalf jaar omgezet naar sim-only maar de accu daarvan raakt nu wel aan z'n eind. En ik wil gewoon ¤15 per maand blijven betalen :P
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  woensdag 7 september 2016 @ 14:30:34 #244
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165150936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Eigenlijk te gek voor woorden dat een SE met maar 16GB ¤479 kost! Je hebt pure high-end smartphones voor dergelijke bedragen met Android. De prijzen mogen nu wel eens omlaag gaan. Belachelijk eigenlijk dat je straks ¤900 euro moet betalen voor de nieuwste iPhone. En dat ligt niet alleen aan Apple, maar ook aan Samsung.
Sinds de introductie van de iPhone 6 werden die debiele prijzen al gehanteerd. 699 voor de 16 GB destijds :')

Zoals hierboven wordt beschreven, ze zijn inderdaad vrij waardevast, dus als je eenmaal een iphone hebt, kan je eigenlijk voor rond de 100 per jaar elk jaar upgraden. Stel je doet dat 5 jaar, ervan uitgaande dat de afschrijving gelijk blijft, en de laatste iPhone verkoopt, heb je eigenlijk 500 euro betaald voor 5 jaar elk jaar de nieuwste iPhone. :P
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165151216
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Drogredenen aan blijven voeren als legitiem getuigt iig van weinig reflectievermogen. Het is ons geld niet, maar we mogen wel steeds naar je gezeik luisteren als je dan toch inene het nieuwere model wil.
Dit is het voornamelijk. Als het je daadwerkelijk niet uit zal maken dat je jezelf elk jaar in de vingers snijd, zouden wij er geen last van hebben. Maar je moet élke upgrade, wisseling of twijfel met ons delen, vraagt elke keer om advies en doet vervolgens steevast exact het tegenovergestelde van wat men je aanraadt. Dat werkt sterk de indruk dat er maar twee conclusies juist zijn:

- je bent intellectueel beperkt en hebt niet door hoe debield je je gedraagt op dit forum, in welk geval je verzorgers hun werk beter moeten doen

- je hebt het wel door en bent bewust aan het trollen om bij anderen irritatie op te wekken.

Welke van de twee is het?
pi_165151305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:45 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik hoor goede dingen over die Surface Pro. Heb hem zelf nog niet gezien/kunnen gebruiken helaas.
Ik heb hem een paar keer gehad (ik wissel heel veel van laptop) en vond het echt een geniaal ding. Ik ben momenteel op zoek naar het instapmodel van de SP4 om als tablet te gebruiken. Ik had hiervoor de i5 met 256GB RAM en 8GB geheugen en die was echt top, maar veel te prijzig om "erbij" te houden naast de laptop die ik primair gebruik.

Voor 800 euro is zelfs de M3 versie van de Surface Pro 4 een veel betere keuze dan de iPad Pro: scherm en bouwkwaliteit zijn minstens even goed, de ingebouwde standaard is fantastisch, de pen wordt er standaard bij geleverd, en met dit formaat maakt een desktop OS veel meer zin dan iOS. Plus dat je een MicroSD slot hebt voor geheugenuitbreiding, USB, en video output. En de keyboard cover is vele malen beter.
pi_165151308
is er trouwens niet zo'n Apple tv app met livestream? kan me daar iets van herinneren bij een vorig event, maar kom nu niets tegen
pi_165151353
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef Drug het volgende:
is er trouwens niet zo'n Apple tv app met livestream? kan me daar iets van herinneren bij een vorig event, maar kom nu niets tegen
Er is een officiële Apple Events app.
pi_165151399
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Er is een officiële Apple Events app.
ah ff zoeken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 15:04:02 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165151635
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:17 schreef TC03 het volgende:
Je krijgt straks zoiets denk ik.

SE 16 GB - ¤489
SE 64 GB - ¤589
6s 16 GB - ¤639
7 32 GB - ¤749
6s 64 GB - ¤749
7 128 GB - ¤859

Vind vooral de keuze tussen een 7 met 32 GB of 6s met 64 GB wel grappig.
Ik hoop dat de SE 399,- om 499,- wordt of toch minimaal 449,- om 549,-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 15:04:40 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165151645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Eigenlijk te gek voor woorden dat een SE met maar 16GB ¤479 kost! Je hebt pure high-end smartphones voor dergelijke bedragen met Android. De prijzen mogen nu wel eens omlaag gaan. Belachelijk eigenlijk dat je straks ¤900 euro moet betalen voor de nieuwste iPhone. En dat ligt niet alleen aan Apple, maar ook aan Samsung.
De SE is natuurlijk highend, want gewoon een 6s in kleinere behuizing
pi_165152153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De SE is natuurlijk highend, want gewoon een 6s in kleinere behuizing
niet helemaal waar
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 15:30:36 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165152322
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:25 schreef Drug het volgende:

[..]

niet helemaal waar
op 3d touch na? dat is sowieso een feature welke ik echt nooit gebruik op m'n 6s
pi_165152346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

op 3d touch na? dat is sowieso een feature welke ik echt nooit gebruik op m'n 6s
touch id is vorige gen. verder weet ik niet exact
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 15:32:23 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165152361
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:31 schreef Drug het volgende:

[..]

touch id is vorige gen. verder weet ik niet exact
Touch ID op de 6s is sneller, maar werkte op mijn 5S ook prima. Zeker als je je afdruk een paar keer extra in lees.
pi_165152427
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Drogredenen aan blijven voeren als legitiem getuigt iig van weinig reflectievermogen. Het is ons geld niet, maar we mogen wel steeds naar je gezeik luisteren als je dan toch inene het nieuwere model wil.
Waar the fuck heb ik lopen zeiken dat ik het nieuwste model wil?!!! Of kun je in de toekomst kijken? :o

Ik héb nu het nieuwste model! Dus ik hoef niet te zeiken dat ik het nieuwste model wil.

Leer eens begrijpend lezen voor je zulke domme posts neerplempt. :')
pi_165152434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Touch ID op de 6s is sneller, maar werkte op mijn 5S ook prima. Zeker als je je afdruk een paar keer extra in lees.
ja dat ben ik eens. maar kleine 6s is niet helemaal accuraat. (zag trouwens buiten wat antenne mogelijkheden niet veel verschil.)
pi_165152457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De SE is natuurlijk highend, want gewoon een 6s in kleinere behuizing
Niet helemaal. De performance is high end, de camera is high end en hoewel ze een bijna vier jaar oud design gebruikt hebben, is ook dat nog steeds high end. Maar er zitten wel concessies in die tekenend zijn voor de luiheid van Apple momenteel, of het gebrek aan respect voor de klanten:

- eerste generatie TouchID. Wat is hier de reden voor, buiten "we hadden die nog over en het is goedkoper"?

- het scherm is lang niet zo goed als de concurrentie. Sure, de 330 ppi is nog scherm genoeg, maar de contrastwaarden liggen ver achter wat de iPhone 6S en 6S Plus doen, om nog maar te zwijgen over de concurrentie.

- 16GB is anno 2016 een belediging

Buiten dat is de SE naar mijn mening een uitstekende smartphone die alles biedt wat high end smartphones bieden in een behuizing die heerlijk compact is. Voor mensen die naar een kleine high end smartphone op zoek zijn, is het eigenlijk de enige serieuze optie.
pi_165152558
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit is het voornamelijk. Als het je daadwerkelijk niet uit zal maken dat je jezelf elk jaar in de vingers snijd, zouden wij er geen last van hebben. Maar je moet élke upgrade, wisseling of twijfel met ons delen, vraagt elke keer om advies en doet vervolgens steevast exact het tegenovergestelde van wat men je aanraadt. Dat werkt sterk de indruk dat er maar twee conclusies juist zijn:

- je bent intellectueel beperkt en hebt niet door hoe debield je je gedraagt op dit forum, in welk geval je verzorgers hun werk beter moeten doen

- je hebt het wel door en bent bewust aan het trollen om bij anderen irritatie op te wekken.

Welke van de twee is het?
Vertel, waarom trek je je dat zo erg aan? Waarom heb je er zo'n ontzettende last van?
  woensdag 7 september 2016 @ 15:43:36 #260
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165152619
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar keer gehad (ik wissel heel veel van laptop) en vond het echt een geniaal ding. Ik ben momenteel op zoek naar het instapmodel van de SP4 om als tablet te gebruiken. Ik had hiervoor de i5 met 256GB RAM en 8GB geheugen en die was echt top, maar veel te prijzig om "erbij" te houden naast de laptop die ik primair gebruik.

Voor 800 euro is zelfs de M3 versie van de Surface Pro 4 een veel betere keuze dan de iPad Pro: scherm en bouwkwaliteit zijn minstens even goed, de ingebouwde standaard is fantastisch, de pen wordt er standaard bij geleverd, en met dit formaat maakt een desktop OS veel meer zin dan iOS. Plus dat je een MicroSD slot hebt voor geheugenuitbreiding, USB, en video output. En de keyboard cover is vele malen beter.
Veel ram :P .

Maar kijk er net een filmpje over, interessant apparaat. Inderdaad veel bruikbaarder voor veel meer dingen dan dat een iPad is (logischerwijs).
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 september 2016 @ 15:46:40 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165152697
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet helemaal. De performance is high end, de camera is high end en hoewel ze een bijna vier jaar oud design gebruikt hebben, is ook dat nog steeds high end. Maar er zitten wel concessies in die tekenend zijn voor de luiheid van Apple momenteel, of het gebrek aan respect voor de klanten:

- eerste generatie TouchID. Wat is hier de reden voor, buiten "we hadden die nog over en het is goedkoper"?

- het scherm is lang niet zo goed als de concurrentie. Sure, de 330 ppi is nog scherm genoeg, maar de contrastwaarden liggen ver achter wat de iPhone 6S en 6S Plus doen, om nog maar te zwijgen over de concurrentie.

- 16GB is anno 2016 een belediging

Buiten dat is de SE naar mijn mening een uitstekende smartphone die alles biedt wat high end smartphones bieden in een behuizing die heerlijk compact is. Voor mensen die naar een kleine high end smartphone op zoek zijn, is het eigenlijk de enige serieuze optie.
Ik denk inderdaad die shortcuts voor de lagere prijs maar wel een hoge marge. Dat is wat apple natuurlijk al jaren doet :)

En ik overweeg dus een SE als vervanger voor de 5s van mijn vrouw en puber dochter. Zou mooi zijn als er een 32GB variant komt nu voor 449,- of zelfs 479,-
pi_165152714
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet helemaal. De performance is high end, de camera is high end en hoewel ze een bijna vier jaar oud design gebruikt hebben, is ook dat nog steeds high end. Maar er zitten wel concessies in die tekenend zijn voor de luiheid van Apple momenteel, of het gebrek aan respect voor de klanten:

- eerste generatie TouchID. Wat is hier de reden voor, buiten "we hadden die nog over en het is goedkoper"?

- het scherm is lang niet zo goed als de concurrentie. Sure, de 330 ppi is nog scherm genoeg, maar de contrastwaarden liggen ver achter wat de iPhone 6S en 6S Plus doen, om nog maar te zwijgen over de concurrentie.

- 16GB is anno 2016 een belediging

Buiten dat is de SE naar mijn mening een uitstekende smartphone die alles biedt wat high end smartphones bieden in een behuizing die heerlijk compact is. Voor mensen die naar een kleine high end smartphone op zoek zijn, is het eigenlijk de enige serieuze optie.
het toestel is zelf natuurlijk ook goedkoper, dus die concessies zijn niet heel verrassend. en 16gb discussie is subjectief, ik heb niet meer nodig tbh
pi_165153049
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar keer gehad (ik wissel heel veel van laptop) en vond het echt een geniaal ding. Ik ben momenteel op zoek naar het instapmodel van de SP4 om als tablet te gebruiken. Ik had hiervoor de i5 met 256GB RAM en 8GB geheugen en die was echt top, maar veel te prijzig om "erbij" te houden naast de laptop die ik primair gebruik.

Voor 800 euro is zelfs de M3 versie van de Surface Pro 4 een veel betere keuze dan de iPad Pro: scherm en bouwkwaliteit zijn minstens even goed, de ingebouwde standaard is fantastisch, de pen wordt er standaard bij geleverd, en met dit formaat maakt een desktop OS veel meer zin dan iOS. Plus dat je een MicroSD slot hebt voor geheugenuitbreiding, USB, en video output. En de keyboard cover is vele malen beter.
Ik twijfel ook tussen de iPad of Surface, wel de 9,7 variant. Maar de Surface lijkt me meer een laptop (die ik al heb) en is ook bijna 2x zo zwaar geloof ik. Verder wel een topding wat ik zo lees.
pi_165153631
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:01 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik twijfel ook tussen de iPad of Surface, wel de 9,7 variant. Maar de Surface lijkt me meer een laptop (die ik al heb) en is ook bijna 2x zo zwaar geloof ik. Verder wel een topding wat ik zo lees.
De SP4 is 766g, de 9,7" iPad Pro is 437. De SP4 is dus ongeveer anderhalf keer zo zwaar. Dat ga je wel voelen als je hem lang vasthoudt, maar zo gigantisch vind ik dat verschil persoonlijk niet.

Als je iets in de 10" vormfactor zoekt, is de Cube i7 Book misschien wat. Die heeft dezelfde M3-processor als de SP4, een 10,6" 1080p scherm, 4GB RAM, 64GB geheugen, Wacom ondersteuning en een keyboard dock. Het scherm is iets minder dan dat van de Surface en iPad, maar je hebt wel enorm veel functionaliteit. En ik heb hem voor 265 euro op de kop getikt, respectievelijk de helft en een derde van wat je voor de iPad en de Surface betaalt.

En ik bedoelde natuurlijk 8GB RAM en 256GB geheugen :P
  woensdag 7 september 2016 @ 16:26:35 #265
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165153643
quote:
11s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik hoop dat de SE 399,- om 499,- wordt of toch minimaal 449,- om 549,-
De kans dat Apple na slechts een half jaar de prijs verlaagt lijkt me best klein.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 september 2016 @ 17:14:08 #266
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165154503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 16:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

De kans dat Apple na slechts een half jaar de prijs verlaagt lijkt me best klein.
Mij ook, maar we mogen hopen, toch?

Zou er geen 6c komen ofzo? Of was dat c-model een eenmalig iets uit de 5-serie?
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  woensdag 7 september 2016 @ 19:31:34 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165157383
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waar the fuck heb ik lopen zeiken dat ik het nieuwste model wil?!!! Of kun je in de toekomst kijken? :o

Ik héb nu het nieuwste model! Dus ik hoef niet te zeiken dat ik het nieuwste model wil.

Leer eens begrijpend lezen voor je zulke domme posts neerplempt. :')
Ik verwijs naar Splack's eerdere antwoord. Deze reactie onderstreept je onvermogen iets met onze reacties toe doen behalve contra-reageren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165158182
Keynote event is bezig.

"This is the best iPhone ever made"

Joh... alsof ze een slechtere iPhone gaan maken :')
pi_165158248
Homebutton en bezels nog steeds huge. Dat nieuwe zwart ziet er wel strak uit
pi_165158321
Ding is eindelijk waterdicht (IP67), iedereen komt zowat klaar in die zaal.
pi_165158582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ding is eindelijk waterdicht (IP67), iedereen komt zowat klaar in die zaal.
Gelukkig kan dat nu zonder je iPhone stuk te maken met je lichaamssappen ;)
pi_165158793
Geen 3,5 mm jack.

Zit je dan met je dure oortjes of koptelefoon :')
pi_165159001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Geen 3,5 mm jack.

Zit je dan met je dure oortjes of koptelefoon :')
Er komt een erloopstuk in de doos
pi_165159002
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Geen 3,5 mm jack.

Zit je dan met je dure oortjes of koptelefoon :')
Ik heb BT dopjes van 30 euro, zijn de fijnste oordopjes die ik ooit gehad heb. Fijner dan de jaybirds
  woensdag 7 september 2016 @ 20:43:03 #275
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165159078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Geen 3,5 mm jack.

Zit je dan met je dure oortjes of koptelefoon :')
wow hoe kom je aan deze info??
  woensdag 7 september 2016 @ 20:46:23 #276
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_165159163
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb BT dopjes van 30 euro, zijn de fijnste oordopjes die ik ooit gehad heb. Fijner dan de jaybirds
Welke zijn dat dan?
pi_165159190
Super Mario Run _O_
  woensdag 7 september 2016 @ 20:48:16 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165159217
Ik wil er 2
  woensdag 7 september 2016 @ 20:56:17 #279
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165159434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:17 schreef TC03 het volgende:
Je krijgt straks zoiets denk ik.

SE 16 GB - ¤489
SE 64 GB - ¤589
6s 16 32 GB - ¤639
7 32 GB - ¤749
6s 64128 GB - ¤749
7 128 GB - ¤859

Vind vooral de keuze tussen een 7 met 32 GB of 6s met 64 GB wel grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 september 2016 @ 20:56:41 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165159443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Geen 3,5 mm jack.

Zit je dan met je dure oortjes of koptelefoon :')
Adapter.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!fotograaf woensdag 7 september 2016 @ 20:57:25 #281
159915 -Menn0-
MNO
pi_165159460
Iemand een 6s plus 64gb kopen? :P

Vind t wel een geinige update. Waterdicht/resistant is wel iets waar ik heel blij mee zou zijn.
,,/
pi_165159495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Adapter.
Ja, je mag onderhand wel een extra tas meenemen met al die adapters / converters / draadloze oortjes, anders raak je ze kwijt en sta je de volgende dag weer in de winkel 170 euro af te tikken.
  woensdag 7 september 2016 @ 20:59:19 #283
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165159504
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja, je mag onderhand wel een extra tas meenemen met al die adapters / converters / draadloze oortjes, anders raak je ze kwijt en sta je de volgende dag weer in de winkel 170 euro af te tikken.
Adapter kan je standaard aan je oordopjes doen natuurlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 september 2016 @ 21:01:09 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165159551
Volgens mij is dit optreden van Sia met een 7 Plus opgenomen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165159564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Adapter kan je standaard aan je oordopjes doen natuurlijk.
Snap ik. Alleen ik vind dat Apple gewoon rare keuzes maakt. Begrijp me niet verkeerd hoor, de iPhone 7 is best een technologisch hoogstandje, maar maak dat ding dan bv met een sd-kaart-slot, AMOLED-scherm, een jack-aansluiting en een uitneembare batterij bv.
  woensdag 7 september 2016 @ 21:02:49 #286
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165159594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen ik vind dat Apple gewoon rare keuzes maakt. Begrijp me niet verkeerd hoor, de iPhone 7 is best een technologisch hoogstandje, maar maak dat ding dan bv met een sd-kaart-slot, AMOLED-scherm, een jack-aansluiting en een uitneembare batterij bv.
Ik ben ook geen fan, maar je hoeft je dure oordopjes niet weg te gooien.

SD-kaart en uitneembare batterij vind ik verder nutteloos.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165159623
Ik ben blij met mijn SE, maar het zijn mooie modellen ^O^.
Ik kijk eind volgend jaar wel weer :Y)
SOONY
  woensdag 7 september 2016 @ 21:16:10 #288
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165159977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Adapter.
Een adapter. Retehandig.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165160077
waar kan ik de prijzen vinden jongens

7 en 7+
pi_165160091
Oké. Gelijktijdige release in NL als in DE. Niet verwacht. Nu weer kijken waar ik hem in godsnaam moet bestellen :')
  woensdag 7 september 2016 @ 21:19:53 #291
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165160092
Maar je kan dus niet je iPhone opladen en muziek luisteren met oortjes in tegelijkertijd? (behalve als je van je geld afwil en die draadloze van 159 koopt)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 7 september 2016 @ 21:19:57 #292
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165160094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 12:17 schreef TC03 het volgende:
Je krijgt straks zoiets denk ik.

SE 16 GB - ¤489
SE 64 GB - ¤589
6s 16 32 GB - ¤639 ¤659
7 32 GB - ¤749 ¤769
6s 64 128 GB - ¤749 ¤769
7 128 GB - ¤859 ¤879

Vind vooral de keuze tussen een 7 met 32 GB of 6s met 64 GB wel grappig.
Helaas heeft Apple weer een prijsverhoging doorgevoerd in Nederland.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165160107
Oh en Diamand Black vanaf 128GB... eikels :')
pi_165160139
Ah heb het: De prijs blijft hetzelfde als de iPhone 6s en is vanaf $649 te koop.
pi_165160142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:19 schreef Ingolstadt het volgende:
Maar je kan dus niet je iPhone opladen en muziek luisteren met oortjes in tegelijkertijd? (behalve als je van je geld afwil en die draadloze van 159 koopt)
Correct.
  woensdag 7 september 2016 @ 21:22:22 #296
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165160172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:21 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Correct.
Dat vind ik dan toch wel opmerkelijk
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165160217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:22 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat vind ik dan toch wel opmerkelijk
Vind het veel minder bezwaarlijk dan die enkele poort bij de MacBook. De keren dat ik zowel de oortjes als de lader in mijn telefoon heb zijn zeer zelden.

Eigenlijk alleen als ik een powerbank gebruik...
pi_165160305
Denken/Verwachten jullie trouwens dat de nieuwe iPhone er voor gaat zorgen dat de SE in prijs zal verlagen? Of zal Apple kennende dezelfde prijs blijven hanteren?

Vind de SE toch wat fijner

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2016 21:27:48 ]
  woensdag 7 september 2016 @ 21:32:57 #299
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165160475
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
Denken/Verwachten jullie trouwens dat de nieuwe iPhone er voor gaat zorgen dat de SE in prijs zal verlagen? Of zal Apple kennende dezelfde prijs blijven hanteren?

Vind de SE toch wat fijner
Die gaat idd omlaag in prijs. Ik dacht net gelezen te hebben 40 tot 50 euro.
  woensdag 7 september 2016 @ 21:33:13 #300
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165160482
Nog steeds balen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')