Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
wat een drama race in monaco, wel gewonnen, maar in full wet is het niet leuk
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.
Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.
Mis ik iets of?![]()
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.
Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.
Mis ik iets of?![]()
Dat kan alleen in Forzaquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzo
[ afbeelding ]
Doe gewoon als Vettel en maak je eigen callsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ik Jeff maar ontsla, wat een gefaal van hem,
zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...
rij ik laatste op een ronde achterstand, en uit de race gecrashed..
tot zo ver the Canadian Misery..
Jij gaat al op inters voor het regent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ik Jeff maar ontsla, wat een gefaal van hem,
zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...
rij ik laatste op een ronde achterstand, en uit de race gecrashed..
tot zo ver the Canadian Misery..
Ik snap er ook echt geen fuck van....quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzo
[ afbeelding ]
Controller hier. Is te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:00 schreef SLimburg het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met het spelen van een controller bij dit spel?
Of gebruiken jullie allemaal een stuurtje?
International heeft ook 8 bochtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt geen fuck van....
Ik was een beetje afgeleid rondjes aan het rijden, maar weet toch echt zeker dat ik 1:20'ers reed. In de regen....
En tijdens track accl. maar 8 bochten...
Nja het gebeurde dus weldegelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
International heeft ook 8 bochten![]()
Zou niet moeten kunnen hoor dus geen idee of dat het is. Wel een beetje vaag.
Nu nog de race overlevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:00 schreef King_Merc het volgende:
Ben nu op baku bezig, en in de vrije trainingen kreeg ik de baan maar niet 100% onder de knie, vooral, die paar korte bochtjes bij dat kasteel miste ik nog wel eens een apexje, toen maar de bandenspanning iets naar beneden gedaan, en iets extra voorvleugel en minder achtervleugel (5-3) ,
Zo wat een verschil maakt dat zeg! , ninja een perfecte ronde, en belangrijker , een stuk meer vertrouwen in de wagen, en nu sta ik op pole , 0,6 tiende voor Rosberg , terwijl ik in de VT,s niet hoger kwam dan p10
(net een mid session save gedaan )quote:
Anders gewoon shut up Jeff zeggen dan heb je geen last meer van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
(net een mid session save gedaan )
dat gaat tot nu toe prima, lig minstens 3 seconden voor in mn mclaren (geen last van de anderen (die meer met elkaar aan de slag zijn,
nu nog mn banden goed houden , want volgens Jeff (die ik nog 1 kans geef, gaat het na 5 minuten regenen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |