Super egoist die Bas, kan je Do niet kwalijk nemen, die is immer maar zijn schaduw?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
slaat inderdaad helemaal nergens op
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar niet zit. Ik ging rechtstreeks van de BV naar de bak
Zonder langs start te gaan...quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar niet zit. Ik ging rechtstreeks van de BV naar de bak
Ik ga mijn moeder maar even uitlatenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:29 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
houd je in..get a hold of yourself woman![]()
op wat struisvogel eierenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef Ranah het volgende:
wat is vic heerlijk stil, zit ze op iets te broeden?
Ow moet ze weer poepen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder maar even uitlaten
quote:
die waren al alang te koopquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bas gaat ook shirtjes verkopen... scoort lekker heeft 'ie door
mind your stepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
Voorzichtig hequote:Op maandag 29 augustus 2016 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder maar even uitlaten
Zei 'ie ook hij gaat -weer- shirts verkopen.. dat stond stil dus, tot nu ineensquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
die waren al alang te koop
do not fuck met bas
Gabbertjes in Utopia pakquote:
Oh god nee.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:33 schreef StruisVogelt het volgende:
en Rap video's
bundel met fikkie met lyrics
2017quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef Haropro het volgende:
Eind september hoort Rowena wat haar clip en cd Gebed zonder End heeft opgeleverd.
Kijk, dat zijn vragen daar kan ik wat mee!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Wanneer krijgen we een overzicht wat gebed zonder end heeft opgebracht of gekost.
Kanquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Prisha het volgende:
Pannekoeken eten 1x in de week....is dat vegan?
én ze zit in een andere flow.....quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
ze heeft een concept voor een liedje maar het onderwerp is open
dat weet ze nog nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Paule33 het volgende:
Thomas zijn vrouw Mithe is weg,dus hij zit in probleem,misschien komt hij niet meer
was een hele vreemde opmerking jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:37 schreef Inca het volgende:
Row oortje in??? Ik versta jullie heel slecht
Dat kan wel ja. Met sojamelk bijvquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef Prisha het volgende:
Pannekoeken eten 1x in de week....is dat vegan?
Nu doet ze de fotoshoots.. Als ze daar veel klantjes voor heeft kan ze die altijd inboeken..quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:38 schreef StruisVogelt het volgende:
Moon heeft de visagie er uit gehaald
![]()
ja ik hoor het net inderdaadquote:
quote:
nope...niet proberen ook..gewoon over je heen laten komenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:40 schreef formule het volgende:
Ik snap er geen reet meer van.........Iemand
Dat is alleen met de markt. De rest van de maand eet en rookt en leeft hij van de BVquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat Bas met Baas Beach verdient is voor de BV, dus wat zeiken ze nu.
Pak lekker die Ben aan, die verdient niets voor de BV![]()
Ja dat is een nadeel van even teruglezen en dan reageren en even later zien dat er al lang op gereageerd is of dat het al oud nieuws isquote:
Dat doen ze allemaal?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is alleen met de markt. De rest van de maand eet en rookt en leeft hij van de BV
geeft niets..wordt altijd gewaardeerdquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat is een nadeel van even teruglezen en dan reageren en even later zien dat er al lang op gereageerd is of dat het al oud nieuws is
ehmquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:40 schreef formule het volgende:
Ik snap er geen reet meer van.........Iemand
Is ook zo. Maar dan moet hij niet zo'n grote mond hebben. Als er een feest is feest hij net zo hard mee.quote:
Oquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:42 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
ehm
nou het volgende is besproken
het kabbelt door zoals voorheen
Helpen met glaasjes legenquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Karin: ik ga helpen bij kroegtopia.
oeh..die heeft er zin an....quote:
aan het zweven in het bosquote:
Wel even hier posten als ie binnen is OKquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:43 schreef Prisha het volgende:
oh nee he...een nieuwsbrief vanuit Utopia....
ze springen van de zak op de takquote:
enorme Egoquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:44 schreef Ranah het volgende:
was trouwens briljant gevonden van ruud: ik heb billy teruggehaald, die verdient mega dus ik hbe financieel mijn steentje bijgedragen
Ja. In het ontlopen van zelf iets moeten doen is hij dan wel weer heel slimquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:44 schreef Ranah het volgende:
was trouwens briljant gevonden van ruud: ik heb billy teruggehaald, die verdient mega dus ik hbe financieel mijn steentje bijgedragen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gehoord heb wat hij zei. Ik lees alleen even nu.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar dan moet hij niet zo'n grote mond hebben. Als er een feest is feest hij net zo hard mee.
jah..verwacht er weinig van..quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel even hier posten als ie binnen is OK
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:46 schreef Ranah het volgende:
om te besparen geen bonen- maar filterkoffie
met die hoge factuur krijgt cees straks een hartverzakking
Bas is weinig meer betrokken hoor met anderen behalve Do.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gehoord heb wat hij zei. Ik lees alleen even nu.
Maar er zijn er meer dan genoeg die helemaal niets inbrengen, laten ze die eens aanpakken.
Ik dacht/hoorde hetzelfde.Cees is dan een zeikerd en Fik doet het goed?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Ranah het volgende:
vic gaat niks meer schoonmaken als men zich niet aan afspraken houdt
die zat te broeden, ze vertelt het ceesverhaal
Boksquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iedereen Fik gelijk geven over de rotzooi en als Cees er wat van zegt is hij een zeur
Het verbaast me ook hoe het dierenfonds ineens het Bas&DoKutfonds is geworden en alleen met hun toestemming open magquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bas is weinig meer betrokken hoor met anderen behalve Do.
En inderdaad hij doet geen enkele concessie om ook te helpen met het weer geld krijgen in de BV.
Hij werkt alleen maar tegen.
En ze begint op te noemen wat er allemaal niet kloptquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:48 schreef Ranah het volgende:
vic wil niet meer horen wat er NIET klopt, ze is dat zat
(dat gaat over cees)
Dat dusquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:49 schreef Prisha het volgende:
Niemand durft rechtstreeks kritiek op Vic te hebben...maar wél op Cees. Hij is een makkelijk slachtoffer.
dit loopt al 2.5 jaar zo....geen verandering...altijd hetzelfde liedjequote:Op maandag 29 augustus 2016 13:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja Row wil een schema.
Een schema waar niemand zich weer aan houd.
En maar zeiken op Cees
logisch toch bas heeft het opgericht en was toen duidelijk waar het voor was. hij is de beheerder van het dierenfonds en hij gaat erover. iedereen wist waar het voor was kosten dierenarts dus ze moeten nu niet zeiken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het verbaast me ook hoe het dierenfonds ineens het Bas&DoKutfonds is geworden en alleen met hun toestemming open mag
Dat hij zich afzijdig kan houden vind ik best wel heel knap eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:50 schreef StruisVogelt het volgende:
zit Cees onder het rookraam af te luisteren ??
kan me niet voorstellen dat Cees zn Oren nog niet open heeft staan
vreemd ditquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat hij zich afzijdig kan houden vind ik best wel heel knap eigenlijk
Pffffff zegt Cees. Dan betaal ik het zelf wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nou SeeS nog inlichten dat 'ie de koffiemachine neit meer gebruiken mag..
Ze moeten ook niet aan mijn koffie zittenquote:
Zo is Cees dus.Prachtvent!En nu iedereen met zijn tengels van de koffie afblijven is van Cees!quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:55 schreef markvanrinsum het volgende:
cees betaald zijn eigen koffie wel 9 cent per kopje
En vervolgens zegt ze: Ik weet nu eigenlijk nog niet hoe het zitquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Do: Bas wil je me helpen door mijn atelier terug te krijgen?
Bas: Dan kon je toch?
Do: Ik had geen zin in een discussie, maar ik wil mijn atelier terug, dus ik heb het weer kut aangepakt,
Bas: Had dat dan met mij doorgesproken, nu verrast je me ook, lieve schat wat kan ik hier aan doen wanneer je zelf zegt laat maar.
Hij rekent even voor.. allemaal 2 sneetjes brood ipv 12(sommigen) en minder dik pindakaas eropquote:
Juist!quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:59 schreef Inca het volgende:
Wat is het probleem als Cees zijn koffie betaald?
Wat is het probleem als ej je bier of wijn betaald wat uit de BV komtquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:59 schreef Inca het volgende:
Wat is het probleem als Cees zijn koffie betaald?
Preciesquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het probleem als ej je bier of wijn betaald wat uit de BV komt
Het moet worden ingekocht en betaald door de BV worden
Dus koffie is voor de gasten en verder kunnen met een gewoon koffiezet apparaat koffie drinken en fris en wijn bij de P bestellen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Maar SeeS heeft wel gelijk.. van potten gezette koffie word veel weggegooit. de machine maakt per kopje.
Niks BV Cees wou het uit eigen zak betalenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het probleem als ej je bier of wijn betaald wat uit de BV komt
Het moet worden ingekocht en betaald door de BV worden
Dus koffie is voor de gasten en verder kunnen met een gewoon koffiezet apparaat koffie drinken en fris en wijn bij de P bestellen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
En ze gaan bezuinigen op de koffie.wat een lachertje.Nu komen ze wel uit de min hoor.
Echt wat een idioten,met die Jessie voorop.Meneer de boekhouder die alles fout doet.
Maar dat mag Cees niet zeggen.Ook niet dat er teveel eten wordt weggegooid c.q. verspild.Magnie hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Maar SeeS heeft wel gelijk.. van potten gezette koffie word veel weggegooit. de machine maakt per kopje.
Dan mogen de andere dus ook wijn en fris drinken wat betaald is door de BV?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef Prisha het volgende:
Als Cees zijn koffie helemaal zelf betaalt is er niks aan de hand. Maar het is Cees, dus ze maken er een probleem van.
De BV moet wel de voorraad betalen toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Niks BV Cees wou het uit eigen zak betalen
wut? Als Cees zelf zijn zak met bonen betaalt (en die man pot alles op, hij heeft geld zat)...wat is het probleem?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mogen de andere dus ook wijn en fris drinken wat betaald is door de BV?
Hij krijgt toch zakgeld?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De BV moet wel de voorraad betalen toch?
Zelf betalen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Het mag blijkbaar alleen gekocht worden van de Plus. Want daar mogen mensen wel hun eigen wijn kopen. Waarom Cees dan geen zak bonen bij die koffieleverancier en dat hij dat zelf betaald?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Als Cees zelf zijn zak met bonen betaalt (en die man pot alles op, hij heeft geld zat)...wat is het probleem?
Dat betaald Cees toch terug wat hij gebruikt?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De BV moet wel de voorraad betalen toch?
Ja dat mag. Als ze maar betalen van hun eigen geld. Ze moeten bijhouden wat ze pakkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga mee om een zak bonen over het hek te gooien!quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:06 schreef formule het volgende:
Kom allemaal naar Laren, blijf van Cees zijn koffie af![]()
![]()
Lekker belangrijk voor hem. Hij gaat toch bijna weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:09 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig wordt het Utopia bestaan van Cees steeds moeilijker, fantastisch dit
Vliegtuig?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:06 schreef formule het volgende:
Kom allemaal naar Laren, blijf van Cees zijn koffie af![]()
![]()
Kzie geen plaatjesquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef puzziepie het volgende:
De overgebleven broodjes van Gina ?
[ afbeelding ]
Vertrekken bedoel je toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:13 schreef Aggie46 het volgende:
Maken ze een punt en dan ZIE JE DE GEZICHTEN VERTEKKEN (Billy)....tegeltje?
Ow wacht...als ik op afbeelding klik, dan wel.Sorry.quote:
Waar de bacteriën al welig tierenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef puzziepie het volgende:
De overgebleven broodjes van Gina ?
[ afbeelding ]
Billy gunde niemand iets, het was allemaal ikke ikke ikke bij Billy:quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:11 schreef eskil het volgende:
Billy, Nicoline mocht van jou ook niet in het atelier!
Tja hij heeft net op zijn donder gehad van haar he. Dat hij niet voor haar opkwamquote:
Zaagsel met verfspetters, kunnen ze bast wel verkopen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:18 schreef Juud79 het volgende:
Hoe kan Billy nu in de werkschuur gaan werken, met Rianne om dr hoek aan het schuren en zagen.
Die arrogante kop van Do.
Dat gaf Do zelf ook toe maar ze is er nu weer aan toe om meubeltjes te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:19 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie zei net ook al (buiten) dat Do al 2 maanden niets doet in dat atelier.
Wanneer dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat gaf Do zelf ook toe maar ze is er nu weer aan toe om meubeltjes te maken.
Leuk voor haarquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Billy heeft al 7000 euro binnengehaald.
Never nooit niet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ik moet het nog zien. Na de vorige markt heeft ze geen barst gedaan. Behalve een paar dagen voor de markt. Verder hing ze vrijwel voortdurend op de bank of in de caravan of bij Baas Beachquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat gaf Do zelf ook toe maar ze is er nu weer aan toe om meubeltjes te maken.
billy en jessie samenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ja die kennen wequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet mijn woorden.Zei ehhhh...de boekhouder.
Gewoon buitenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Billy: ik heb gewoon licht en ruimte nodig.
Ow.Ok. Gemist.Kajin aan het ehhh..snap je....begrijp je?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
In het eerste deel van het Centraal.
waarom mijn post aanpassen,kinderachtig hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaad om te kotsen die twee walgelijke egoïsten
Ik denk dat Billy heel veel heeft geleerd van haar eigen verblijf,quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Billy gunde niemand iets, het was allemaal ikke ikke ikke bij Billy:
" Oh dat wil ik ook, daar moet ik bij zijn"
Alles voor Billy en schijt aan de rest, zelfs aan de gasten want overdag neuken was zo spannend he
misselijk wijf is het, meeloper bah
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef krabje het volgende:
[..]
waarom mijn post aanpassen,kinderachtig hoor
Eens.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Billy heel veel heeft geleerd van haar eigen verblijf,
En niet te vergeten, de groep is nu anders van samenstelling, Billy toen was met Laura en Lot en nu is billy met jessie.
Een mens mag en kan veranderen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind Billy redelijk overkomen,beter dan vorig jaar.
Ach Dootje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Het is wel Koning Jessie Utopia volgens Do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |