quote:Op maandag 21 november 2016 00:24 schreef Zorro het volgende:
Gaat Johnson het dadelijk dan toch doen?![]()
Meh, kan ik mijn Sports Agent in Plex weer aan gaan passen... De vraag is hoe ik die naam in godesnaam netjes in de logoplaatjes laat zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:57 schreef sasquatsch het volgende:
NASCAR Sprint Cup wordt per 1 januari Monster Energy NASCAR Cup Series.
Jij moet die nieuwtjes schrijven, jij...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:37 schreef heywoodu het volgende:
Via Ziggo Sport inderdaad en de nieuwtjes zie ik op FOK! wel verschijnen
Ik vind NASCAR-nieuws eigenlijk ook niet zo heel interessant doorgaans, in elk geval niet wie met welke auto gaat rijden ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef TagForce het volgende:
[..]
Jij moet die nieuwtjes schrijven, jij...
![]()
Meestal download ik het via een site waarvan ik de url niet noem.
Laten we zeggen dat als je op Facebook zoekt naar een langspeelplaat van 9 jaar oud je hem vast zal vinden.
ha haquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:30 schreef TagForce het volgende:
Meestal download ik het via een site waarvan ik de url niet noem.
Laten we zeggen dat als je op Facebook zoekt naar een langspeelplaat van 9 jaar oud je hem vast zal vinden.
Dit vind ik dan weer wel interessantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Carl Edwards stopt trouwens met NASCAR.
http://www.espn.com/racin(...)e-immediately-nascarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel interessant
Carl doet een Rosbergje?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Carl Edwards stopt trouwens met NASCAR.
Je kent hem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |