Waar zijn de effecten van de straling die zo'n device genereert?quote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
http://maxwellbridges.blo(...)mation-911-fgnw.html
This article makes the case that Fourth Generation Nuclear Devices (FGND) were used on September 11, 2001 at the World Trade Center.
Ey kijk nouquote:Op maandag 12 september 2016 12:15 schreef Tingo het volgende:
"NIST estimated the elapsed times for the first exterior panels to strike the ground after the collapse initiated in each of the towers to be approximately 11 seconds for WTC 1 and approximately 9 seconds for WTC 2."
https://www.nist.gov/property-fieldsect ... g-and-fire
Oh nee, niet de mini nuke gedoe weer. Er was ook de Rusche vent paar jaren terug. Allemaal afwijkingen.quote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
This article makes the case that Fourth Generation Nuclear Devices (FGND) were used on September 11, 2001 at the World Trade Center.
Tis maar 'n quote hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ey kijk nouTingo is van het free-fall verhaal af. Toch nog wat vooruitgang?
Oh ja wel het is de enige verklaring.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh nee, niet de mini nuke gedoe weer. Er was ook de Rusche vent paar jaren terug. Allemaal afwijkingen.
Beetje off-topic:Waarom zullen ze beelden van nuclear explosies faken?
Waar zijn de effecten van de straling van zo'n device?quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh ja wel het is de enige verklaring.
En ja nukes bestaan dus waarom zou militair complex het niet gebruiken.
Alles is geoorloofd om moslimhaat en daarmee een derdewereldoorlog te initiëren.
stille hint lees zn linkquote:Waar zijn de effecten van de straling van zo'n device?
Die spreekt oa over een neutronenflux ja. Daarom stel ik die vraagquote:
Het is Military Gradequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die spreekt oa over een neutronenflux ja. Daarom stel ik die vraag
Tja, weer een gevalletje van 'als je maar genoeg modder tegen de muur gooit blijft er vanzelf wat hangen'...quote:
dat zei ik 6 jaar geleden ook al, maar nogal moeilijk te bewijzenquote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
het hoort ook andersom te werken.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zei ik 6 jaar geleden ook al, maar nogal moeilijk te bewijzen
Krijgt een hele bevolking zwaar overgewicht van, en gaan ze debielen kiezen om president te worden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar zijn de effecten van de straling van zo'n device?
Je heb gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:49 schreef warhamstr het volgende:
Snap niet dat de top van die gebouwen er niet gewoon afgeflikkert is, was maar een relatief laag gedeelte van de constructie (al dan niet door heel hete brand) verzwakt. Ik zou verwachten dat er twee stompe torentjes overeind zouden moeten blijven. Mits je een beetje degelijk bouwt natuurlijk.
Beslist niet!quote:
Dat begon pas na 911?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:53 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Krijgt een hele bevolking zwaar overgewicht van, en gaan ze debielen kiezen om president te worden.
En ook toen vroeg ik waar de straling van zo'n device wasquote:Op woensdag 14 september 2016 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zei ik 6 jaar geleden ook al, maar nogal moeilijk te bewijzen
Denk je dat de Falling Man beeld 'n echte foto is?quote:Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef MrFotografie het volgende:
https://gyazo.com/2ad4ddb5ac1bf733ede01af6b09af205
Dit plaatje deed me denken aan deze..
[ afbeelding ]
straling is van de eerste gen nukes, niet van de vierdequote:Op donderdag 15 september 2016 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ook toen vroeg ik waar de straling van zo'n device was
Hoe dan? Ook uit pure kernfusie krijg je een flinke hoeveelheid x-rays en neutronen. Die neutronen maken de omgeving weer radio-actief dmv activatie van andere elementen. Allemaal dingen die prima te meten zijn, of de effecten van de zien zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straling is van de eerste gen nukes, niet van de vierde
Maar waarom is 't dat de ' nuclear bomb test' filmjes ziet er zo nep uit?Ze zijn duidelijk gefabriceerd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh ja wel het is de enige verklaring.
En ja nukes bestaan dus waarom zou militair complex het niet gebruiken.
Alles is geoorloofd om moslimhaat en daarmee een derdewereldoorlog te initiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |