SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Los van wat Riedewald de komende 85 minuten laat zien, maar ik ben nu al blij met hem op #6. Zoveel meer beweging![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Fox Sports GO kun je weer afsluiten (mits je een account had voorheen). Kreeg ik een mail van.![]()
![]()
zou bazoer ook bezig zijn met een transfer waardoor bosz hem niet laat starten?
zelf vind ik het geen punt dat hij niet start, riedewald op 't middenveld ben ik tig keer happier meelolwut![]()
Bvls2016.scquote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Zou echt dom zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef BrandX het volgende:
zou bazoer ook bezig zijn met een transfer waardoor bosz hem niet laat starten?
zelf vind ik het geen punt dat hij niet start, riedewald op 't middenveld ben ik tig keer happier meewooblabalurg![]()
Stel er is inderdaad interesse in Bazoer dan ben ik wel benieuwd over wat voor een bedrag het gaat. Het ging toen om een bedrag van 25 milj. dat bijna kon verdubbelen met bonussen. Wat voor bedrag moeten ze nu dan wel niet neertikken...![]()
Minder, zal wel iets van rond de 20 miljoen worden (incl.). En dan mogen we nog onze handen dichtknijpen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef Syntix het volgende:
Stel er is inderdaad interesse in Bazoer dan ben ik wel benieuwd over wat voor een bedrag het gaat. Het ging toen om een bedrag van 25 milj. dat bijna kon verdubbelen met bonussen. Wat voor bedrag moeten ze nu dan wel niet neertikken...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan kun je hem net zo goed houden en wachten tot zijn vorm terug is en wel voor 40 milj. verkopen. Verkoop dan Gudelj en Klaassen maar (+ Schöne).quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Minder, zal wel iets van rond de 20 miljoen worden (incl.). En dan mogen we nog onze handen dichtknijpen.![]()
Hoezo minder?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Minder, zal wel iets van rond de 20 miljoen worden (incl.). En dan mogen we nog onze handen dichtknijpen.wooblabalurg![]()
Wat een onzekerheid, vooral achterin. Dit moet niet te lang duren anders ben je over een maand al uitgespeeld dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vorig jaar was het een basisspeler die ook nog redelijk goed speelde, dit seizoen een invaller die totaal uit vorm is.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan kun je beter wachten dan 20 miljoen weggooien. Is toch geen rendement.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorig jaar was het een basisspeler die ook nog redelijk goed speelde, dit seizoen een invaller die totaal uit vorm is.wooblabalurg![]()
Daar gaan we alweer. Exit Bosz incomingDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nu la beter dan Jasper met penaltys
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cillissen weg en de eerste de beste pingel wordt gestopt![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
KLaassen![]()
Wat een rendement heeft die dit seizoen. Kun je nagaan als ie in vorm komt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De haat is ook wel terecht, maar hij is zeker belangrijk met goals/assistsquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Veel gehaat op hem maar hij is wel een van de weinige die goals maakt![]()
True, heel knap om zo frequent te scoren als je uit vorm bentquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Veel gehaat op hem maar hij is wel een van de weinige die goals maaktwooblabalurg![]()
Tja ze willen Ziyech kopen he. Dan moet je middenvelders verkopen, je moet blij zij als je er een of twee weet te slijtenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten dan 20 miljoen weggooien. Is toch geen rendement.![]()
Ik snap het ergens wel ja. Maar iets meer krediet voor de goals/assists inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De haat is ook wel terecht, maar hij is zeker belangrijk met goals/assists![]()
Sanchez maar even wisselen in de rust, dit was geen 2e gele kaart maar die gaat er wel aankomen ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In vorm gewoon 15-20 goalsquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
True, heel knap om zo frequent te scoren als je uit vorm bent![]()
Dat gaat rood worden deze wedstrijdDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Sanchez maar even wisselen in de rust, dit was geen 2e gele kaart maar die gaat er wel aankomen ben ik bang.![]()
Dan noteer je Ziyech als buitenspeler.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja ze willen Ziyech kopen he. Dan moet je middenvelders verkopen, je moet blij zij als je er een of twee weet te slijten
Beetje raar om als je zoveel middenvelders hebt degene met de meeste potentie te verpatsen. Dan ga je er niet op vooruit.wooblabalurg![]()
Ziyech halen is gek?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:03 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars onderhandelt over Ziyech: ‘Er gaan gekke dingen gebeuren’
wooblabalurg![]()
Voor 3 miljoenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:03 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars onderhandelt over Ziyech: ‘Er gaan gekke dingen gebeuren’
![]()
Ze schijnen 14 te willen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij gaat meer dan 15mil neerleggen.wooblabalurg![]()
Blijkbaar moeten er eerst spelers vertrekken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech komt alsnog. Wanbeleid ten top. Ook lekker laat.wooblabalurg![]()
Klopt, maar je middenvelders zonder potentie verkopen is een beetje lastig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan noteer je Ziyech als buitenspeler.
Beetje raar om als je zoveel middenvelders hebt degene met de meeste potentie te verpatsen. Dan ga je er niet op vooruit.
Alternatief is een overvolle bank en weinig perspectief voor grote talenten in de jeugd, met op de lange termijn een minder aantrekkelijke jeugdopleiding. Maar gelukkig heb je dan wel Ziyech.![]()
Eens, maar het blijft natuurlijk wel zo dat we een niet echt gebalanceerde selectie hebben met een trainer die voor de lange termijn is gehaaldquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee hoor, maar dit had 1 maand gele moeten gebeuren![]()
Kat in het bakkieAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Echt haal die sanchez er uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Individueel prima dingen gezien maar als team, zeker verdedigend, nog niet best.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgende overtreding van Sanchez (licht of zwaar) gaat een 2e gele kaart worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:“De wil is er en we hebben keurig toestemming gevraagd om met hem te mogen praten”, aldus Overmars, die aanvankelijk aangaf geen interesse te hebben in Ziyech. “Deze week gaan er op de transfermarkt nog gekke dingen gebeuren die wij niet hadden verwacht. Misschien gaan er meerdere middenvelders weg. Zodoende is alles in een stroomversnelling gekomen.”![]()
Gekke dingen, geld uitgeven.quote:
[ Bericht % gewijzigd door Ajacied422 op 28-08-2016 15:20:43 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Traore op rechts is een verademing.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Zou een wonder zijn als ze met 22 spelers eindigenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die Sanchez ook wel hoor. Gewoon een sloper waar we hier jaren om riepen.quote:
Maar dan oogt het soms wat slordigOh.![]()
Vermaak mij prima met die wedstrijd, ik vind zelfs Gudelj het nog wel aardig doen. Riedewald op 6![]()
Zou het zo jammer vinden als hij daar niet meer komt te staan als Ziyech zo komt en moet spelen met Klaassen en GudeljOh.![]()
Geen enkele journalist ook die nog vraagt of er een vleugelspeler en linksback bij komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog meer geld ontvangen en zelf niets meer halen.Oh.![]()
Ja lekker man. Beetje uitdagen, beetje slopen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sanchez ook wel hoor. Gewoon een sloper waar we hier jaren om riepen.
Maar dan oogt het soms wat slordig![]()
Het is te hopen dat Ziyech de vrije trappen en corners gaat nemen. Daar komt nu echt 0,0 gevaar uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermaak mij prima met die wedstrijd, ik vind zelfs Gudelj het nog wel aardig doen. Riedewald op 6![]()
Zou het zo jammer vinden als hij daar niet meer komt te staan als Ziyech zo komt en moet spelen met Klaassen en GudeljSnelle Egel![]()
Dit GAE is ook wel één van de zwakste ploegen in de eredivisie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou het zo jammer vinden als hij daar niet meer komt te staan als Ziyech zo komt en moet spelen met Klaassen en GudeljVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is er nog een ander GAE dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit GAE is ook wel één van de zwakste ploegen in de eredivisie.Van alles is weer waardeloos.![]()
Ze zullen vast wel meerdere teams hebben.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We gaan nog punten verspelen.twitter:ajaxlife twitterde op zondag 28-08-2016 om 15:23:44Westermann is de kleedkamer uit gestuurd en loopt zich fanatiek warm. Wie weet voor Sánchez met geel op zak? #gaeaja reageer retweet
![]()
Dat wel ja, maar dat zal toch welquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Ziyech de vrije trappen en corners gaat nemen. Daar komt nu echt 0,0 gevaar uit.
Ja natuurlijk, en zou ook schandalig zijn als ze weer verlorenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit GAE is ook wel één van de zwakste ploegen in de eredivisie.. Maar met een 6 staat het ook gewoon beter voor mijn gevoel.
Oh.![]()
Maar niet in de Eredivisie toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel meerdere teams hebben.Van alles is weer waardeloos.![]()
Dat was de vraag niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Maar niet in de Eredivisie toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is natuurlijk onzin, op de bank zitten als ze wat minder in vorm zijn hoort ook bij het spelletje. Als ie daar verstandig mee omgaat dan komt ie er alleen maar beter uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:34 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan je echt niet maken tegenover TeteAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij kan gewoon niet zo goed voetballen, is bij hem niet per se een mentaal dingetje. Zou prima mee kunnen als rechtsback bij een verdedigend ingestelde ploeg op hoog redelijk niveau. Raiola moet even z'n ding doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, op de bank zitten als ze wat minder in vorm zijn hoort ook bij het spelletje. Als ie daar verstandig mee omgaat dan komt ie er alleen maar beter uit.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Ziyech de vrije trappen en corners gaat nemen. Daar komt nu echt 0,0 gevaar uit.
Eens, verdedigend is er geen betere maar aanvallend gezien voegt ie weinig toe. Misschien is dat één van de verrassingen die deze transferperiode nog vertrekt (ook al is het geen middenvelder).quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet zo goed voetballen, is bij hem niet per se een mentaal dingetje. Zou prima mee kunnen als rechtsback bij een verdedigend ingestelde ploeg op hoog redelijk niveau. Raiola moet even z'n ding doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja maar tetequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Omdat Sanchez anders nu al drie rode kaarten had gehad.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jij onderschat de traptechniek van Gudelj..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe kan die bal van er nou in. Moet gewoon een vang al zijn vd keeper.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Proficiat met het kampioenschap.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Lol, voor vandaag zag bijna iedereen PSV met 2 vingers in de neus kampioen wordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het spannend gaat worden dit jaar, wat denk jij?![]()
We mogen het natuurlijk nog niet hardop zeggen maar dit zou wel eens de kampioenswedstrijd kunnen zijn geweest inderdaad.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
NU KAN HET WEL HE!!! TEGEN ROSTOV GEVEN ZE NIET THUIS EN NU GAE OPROLLEN IN EEN ALTIJD BELADEN UIT WEDSTRIJD, STELLETJE PANNENKOEKEN!![]()
Kampioenschappen gaan bijna altijd naar de ploeg met de stabielste verdediging. En dat is niet die van Ajax dit jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vorig jaar wel en toen werden we ook geen kampioenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Kampioenschappen gaan bijna altijd naar de ploeg met de stabielste verdediging. En dat is niet die van Ajax dit jaar.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Kampioenschappen gaan bijna altijd naar de ploeg met de stabielste verdediging. En dat is niet die van Ajax dit jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doorgaans ook naar de ploeg die het meeste scoort.![]()
Oh ja dat hebben we vorig seizoen gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat het kampioenschap meestal gaat naar de ploeg die het beste speeltquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook. Ik zet mijn geld op PSV, maar het zal tussen Ajax en PSV gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het spannend gaat worden dit jaar, wat denk jij?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Gewaagde uitspraak, ligt er wel een beetje aan hoe je hem opvat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat het kampioenschap meestal gaat naar de ploeg die het beste speelt![]()
Ik denk dat Feyenoord in Sept alweer afhaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik zet mijn geld op PSV, maar het zal tussen Ajax en PSV gaan.![]()
Meestal wordt de club kampioen die de meeste wedstrijden wint."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik wil nog wel een stap verder gaan en stellen dat het kampioenschap meestal gaat naar de club die de meeste punten haalt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat het kampioenschap meestal gaat naar de ploeg die het beste speeltVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
nee, heel wat vaker naar de ploeg met de minste tegendoelpunten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel fijn dat we onze jaarlijkse dip nu al hebben gehad."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook vaak naar de club die de minste wedstrijden verliest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef Dven het volgende:
Meestal wordt de club kampioen die de meeste wedstrijden wint.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
30x achter elkaar winnenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat we onze jaarlijkse dip nu al hebben gehad.
hhhhh![]()
En als een club alleen maar gelijk speelt is het lastig om kampioen te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook vaak naar de club die de minste wedstrijden verliest.![]()
Die Traoré kan me een partij ballen zeg. Wat een verademing op rechts met die verongelijkte vedette Ghazi.![]()
Als ze dit een beetje goed uitspelen kunnen ze er nog wel en stuk of 3 inschieten. GAE is wel de ideale tegenstander om wat vertrouwen op te bouwen overigens, die kunnen er weinig van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wilde niet verder terugkijken dan 2008/2009 maar tot dan is meer dan de helft van de keren de ploeg met de minste tegendoelpunten geen kampioen geworden. 'heel wat vaker' is dus je reinste flauwekulquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nee, heel wat vaker naar de ploeg met de minste tegendoelpunten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zekers. 6 keer scoren in de eredivisie is ook alweer jaren geledenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Als ze dit een beetje goed uitspelen kunnen ze er nog wel en stuk of 3 inschieten. GAE is wel de ideale tegenstander om wat vertrouwen op te bouwen overigens, die kunnen er weinig van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hopelijk ook 7 minuten extra tijd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Van die kansloze schoten altijd. De hoek intrekken en dan recht op de keeper schieten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We stijgen wel in het lijstje doelpogingen. Inmiddels misschien linkerrijtje?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vroeger gingen ze bij FIFA er weleens in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:09 schreef Dven het volgende:
Van die kansloze schoten altijd. De hoek intrekken en dan recht op de keeper schieten![]()
Het probleem van veel spelers tegenwoordig. Allemaal FIFA-generatiequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze bij FIFA er weleens in.
Traore op rechts bevalt me wel samen met Dolberg in de spits, daarnaast fijn dat El Ghazi en Bazoer even geslachtofferd worden. Enige wat ik nog steeds niet snap is dat je Tete niet gewoon rechtsback maakt en Veltman op de plek van Viergever zet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Straks gaan we nog de nul houden
Roda vorig jaarquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zekers. 6 keer scoren in de eredivisie is ook alweer jaren geleden
hhhhh![]()
Vraag me wel af wie de positie van verdedigende middenvelder krijgt als Ziyech komt, Gudelj toch misschien met Klaassen en Ziyech ervoor?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klaassen-Riedewald-Ziyechquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Vraag me wel af wie de positie van verdedigende middenvelder krijgt als Ziyech komt, Gudelj toch misschien met Klaassen en Ziyech ervoor?
Traore-Dolberg-Younes
Genot![]()
Roda zal wel omgekocht zijn. Iemand zag goud geld in een Ajax dat 6 keer scoort.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
96/97 - welquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wilde niet verder terugkijken dan 2008/2009 maar tot dan is meer dan de helft van de keren de ploeg met de minste tegendoelpunten geen kampioen geworden. 'heel wat vaker' is dus je reinste flauwekul
97/98 - wel
98/99 - wel (nummer 3 meer gescoord
99/00 - wel
00/01 - wel (nummer 3 meer gescoord
01/02 - niet (Heerenveen had de minste tegendoelpunten!)
02/03 - wel (nummer 2 meer gescoord)
03/04 - wel (nummer 2 meer gescoord)
04/05 - wel (nummer 4 meer gescoord)
05/06 - wel (nummer 2 en 3 meer gescoord)
06/07 - wel (nummer 2 en 3 meer gescoord)
07/08 - wel (nummer 2 Ajax 29 keer meer gescoord!)
08/09 - wel (nummer 3 en 4 meer gescoord)
09/10 - niet (kut Ruiz)
10/11 - wel (nummer 3 meer gescoord)
11/12 - niet (AZ 1 doelpunt minder)
12/13 - wel (nummer 2 meer gescoord)
13/14 - wel (nummer 2, 3 en 5 meer gescoord)
14/15 - niet
15/16 - niet
laatste twee seizoenen dan net niet, maar voor de rest wel een duidelijk lijstje.![]()
Zoals je kan zien steeds meer ten gunste van de nietjes. I rest my kees.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
96/97 - wel
97/98 - wel
98/99 - wel (nummer 3 meer gescoord
99/00 - wel
00/01 - wel (nummer 3 meer gescoord
01/02 - niet (Heerenveen had de minste tegendoelpunten!)
02/03 - wel (nummer 2 meer gescoord)
03/04 - wel (nummer 2 meer gescoord)
04/05 - wel (nummer 4 meer gescoord)
05/06 - wel (nummer 2 en 3 meer gescoord)
06/07 - wel (nummer 2 en 3 meer gescoord)
07/08 - wel (nummer 2 Ajax 29 keer meer gescoord!)
08/09 - wel (nummer 3 en 4 meer gescoord)
09/10 - niet (kut Ruiz)
10/11 - wel (nummer 3 meer gescoord)
11/12 - niet (AZ 1 doelpunt minder)
12/13 - wel (nummer 2 meer gescoord)
13/14 - wel (nummer 2, 3 en 5 meer gescoord)
14/15 - niet
15/16 - niet
laatste twee seizoenen dan net niet, maar voor de rest wel een duidelijk lijstje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
je hebt gewoon ongelijk, verder niks mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je kan zien steeds meer ten gunste van de nietjes. I rest my kees.![]()
Zou wellicht wel het meest logisch zijn, maar ik blijf Gudelj toch ook wel altijd erg nuttig als brekerquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaassen-Riedewald-Ziyech
Traore-Dolberg-Younes
GenotOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op basis van zes jaar niet, op basis van 20 jaar wel. Je kiest wat je het beste uitkomt. Pak dan de hele geschiedenis er maar bij van de Eredivsie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je hebt gewoon ongelijk, verder niks mee."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vind riedewald beter in het centrum.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wellicht wel het meest logisch zijn, maar ik blijf Gudelj toch ook wel altijd erg nuttig als brekerAFCA
Nu alweer interlandonderbrekingen trouwens![]()
![]()
Onana wel de redder, als die pingel erin vliegt wordt het echt weer zo'n kutmiddagquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zal straks wel een bod van Barca binnenkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana wel de redder, als die pingel erin vliegt wordt het echt weer zo'n kutmiddag"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Welke nederlaag?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Heeinz het volgende:
Nou jongens ik ben de nederlaag tegen Rostov helemaal vergeten
als jij n=6 betrouwbaarder vindt dan n=20 dan houdt het op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Op basis van zes jaar niet, op basis van 20 jaar wel. Je kiest wat je het beste uitkomt. Pak dan de hele geschiedenis er maar bij van de Eredivsie.![]()
De basis van vandaag biedt wel vertrouwen om van daaruit verder te bouwen. Als ze nu nog allerlei debiele omzettingen gaan doen, word ik echt gek.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana wel de redder, als die pingel erin vliegt wordt het echt weer zo'n kutmiddag![]()
Als jij te lui en angstig bent om de hele historiek erbij te pakken dan houdt het op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
als jij n=6 betrouwbaarder vindt dan n=20 dan houdt het op."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen buitenspelers nodig - Marcquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:08 schreef Heeinz het volgende:
Een middenvelder op linksbuiten en een spits op rechtsbuiten
ARE YOU WATCHING OVERMARS????????Oh.![]()
Eens. Wat een kneus. Verkopen die gast en een creatieve middenvelder opstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Tyron het volgende:
Gudelj zijn 0-3 vieren alsof hij de winnende tegen Rostov maakt.
Riedewald trouwens![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De basis van vandaag biedt wel vertrouwen om van daaruit verder te bouwen. Als ze nu nog allerlei debiele omzettingen gaan doen, word ik echt gek.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als jij dit zegt krijg ik toch meer vertrouwen in Gudelj.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Wat een kneus. Verkopen die gast en een creatieve middenvelder opstellen.
Riedewald trouwens"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaan we nu weer een uur over Rostov praten?
Wat zijn Bruggink en Perez zuur zeg... hoezo is het raar dat 20-jarige jochies blij zijn dat ze na 3 ontiegelijke kutwedstrijden deze pot er in ieder geval vrij soepel uit trekkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, over Ziyech natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:27 schreef Dven het volgende:
Gaan we nu weer een uur over Rostov praten?![]()
![]()
Het lek is niet opeens boven na deze pot.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:27 schreef Dven het volgende:
Gaan we nu weer een uur over Rostov praten?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Heeinz het volgende:
Nou jongens ik ben de nederlaag tegen Rostov helemaal vergeten![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk dat Ziyech er natuurlijk al maanden had moeten zijnquote:
Dat zal ook helemaal niemand stellen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het lek is niet opeens boven na deze pot.
Bruggink en Perez idd heel zuur
Gewoon EL'tje winnen niets aan de hand"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het middenveld wordt gewoon Klaassen-Ziyech-Gudeljquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De basis van vandaag biedt wel vertrouwen om van daaruit verder te bouwen. Als ze nu nog allerlei debiele omzettingen gaan doen, word ik echt gek.
En nog geen buitenspeler erbij lolOh.![]()
We moeten echt een flankspeler hebben, dit slaat nergens op.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom alleen maar over Ziyech pratenvraag gvd eens aan Overmars of Bosz of er nog een buitenspeler komt. Wie wordt de backup voor Dijks etc. Waarom heeft Krul geen optie tot koop in zijn contract etc..
![]()
Europees verder weg dan ooit. Klopt. Dit is zelfs EL onwaardig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klein lichtpuntje was die actie van Traoré waarbij er een paar gedold werden.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
We doen niet aan journalistiek.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:32 schreef Syntix het volgende:
Waarom alleen maar over Ziyech pratenvraag gvd eens aan Overmars of Bosz of er nog een buitenspeler komt. Wie wordt de backup voor Dijks etc. Waarom heeft Krul geen optie tot koop in zijn contract etc..
![]()
Zou hij dan nog bij Ajax spelen denk jij?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré kan wel lekker ballen, maar mag wel meer rendement halen uit zijn acties.![]()
Bailey zal ook nog wel komen, dan geef je inderdaad 25/30 miljoen uit aan Ziyech en Bailey en dan maak je nog steeds winstquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We moeten echt een flankspeler hebben, dit slaat nergens op.
Omdat de media alleen maar geroepen heeft over de komst van Ziyech, en totaal niet letten op de andere gebreken in de selectie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:32 schreef Syntix het volgende:
Oh.![]()
Wat overigens prima is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bailey zal ook nog wel komen, dan geef je inderdaad 25/30 miljoen uit aan Ziyech en Bailey en dan maak je nog steeds winst![]()
Onana volgend jaar eerste keep, oppurtinisme genot.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:32 schreef Syntix het volgende:
Snelle Egel![]()
Ik wil Haps ook nog wel als back-up van Dijks
Mag hij zich mooi ontwikkelen in Nederland. Het is niet dat hij geen ruimte krijgt om te schieten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou hij dan nog bij Ajax spelen denk jij?Oh.![]()
Als je een topclub wilt zijn dan moet je weleens zulke bedragen betalen voor goede spelers.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bailey zal ook nog wel komen, dan geef je inderdaad 25/30 miljoen uit aan Ziyech en Bailey en dan maak je nog steeds winst![]()
Stel dat ze Bazoer ook nog verkopen voor 30 miljoenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bailey zal ook nog wel komen, dan geef je inderdaad 25/30 miljoen uit aan Ziyech en Bailey en dan maak je nog steeds winstHeb je gewoon 80 miljoen binnengehaald.
Oh.![]()
Waarom krijgen zulke kneuzen dan een baantje als interviewer of zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de media alleen maar geroepen heeft over de komst van Ziyech, en totaal niet letten op de andere gebreken in de selectie.en welke chef zegt daar niet ff wat van tegen hun
Echt wat een kneuzen werken/wonen er in NL.
![]()
Liever dat soort bedragen betalen voor toppers, dan dat geld verspreiden over allemaal kutaankopen als Duarte, van der Hoorn etc.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je een topclub wilt zijn dan moet je weleens zulke bedragen betalen voor goede spelers.
Alhoewel Younes wel een versterking is voor een lage prijs. Maar dat is gewoon een goed uitgepakt gokje.Oh.![]()
Bailey zou net zo goed een gokje zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever dat soort bedragen betalen voor toppers, dan dat geld verspreiden over allemaal kutaankopen als Duarte, van der Hoorn etc.
Alhoewel Younes wel een versterking is voor een lage prijs. Maar dat is gewoon een goed uitgepakt gokje.![]()
Omdat er maar weinig journalisten zijn die echt aanstippen wat er mis is. Dan moet je artikelen lezen van catenaccio en De Correspondentquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom krijgen zulke kneuzen dan een baantje als interviewer of zoen welke chef zegt daar niet ff wat van tegen hun
Echt wat een kneuzen werken/wonen er in NL.
Oh.![]()
Nja die hebben ze wel langer op het oog en gescout. Younes zagen ze toevallig bij een wedstrijd terwijl ze voor een ander keken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bailey zou net zo goed een gokje zijn.
Maarja zo is Suarez ook ooit bij Groningen gekomen.Oh.![]()
Bailey komt niet. Maar hoop wel op een LB ouder dan 24 en flankspeler die niet 19-23 jaar isAFCA
Chadli oppikken bij Spursquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Bailey komt niet. Maar hoop wel op een LB ouder dan 24 en flankspeler die niet 19-23 jaar isOh.![]()
Hohohoquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Echt ongekend. Zijn handen vol aan een of andere kampsjaak.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Belachelijke arbitrage heeft Ajax gehad deze seizoenstart. Krijgen de ene na de andere gele kaart en tegenstander mag alles. Complot!!!![]()
Klaassen is in ieder geval een goede man om de strafschoppen te nemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
KNJBquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef franske19 het volgende:
Belachelijke arbitrage heeft Ajax gehad deze seizoenstart. Krijgen de ene na de andere gele kaart en tegenstander mag alles. Complot!!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Westermann was wel goed hč.
Lekker onder een bal door duiken en daarna iedereen wijzen naar waar ze moeten staan. Rob Wielaert flashbacksOh.![]()
Nooit begrepen wat mensen in die jongen zien , middelmatigheid ten topquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Echt ongekend. Zijn handen vol aan een of andere kampsjaak.RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan nog Bazoer voor 45 miljoen verkopen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bailey zal ook nog wel komen, dan geef je inderdaad 25/30 miljoen uit aan Ziyech en Bailey en dan maak je nog steeds winstDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Neequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je ?. Het doet mij veel, het wanbeleid van de rvc en netto
.
AFCA
En dat terwijl ze geluisterd hebben naar jouw advies van deze hele zomer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Het doet mij veel, het wanbeleid van de rvc en netto
.
Oh.![]()
Het probleem ligt niet echt bij de RvC, maar gewoon bij Netto's historie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
![]()
30 dagen te laat geluisterd jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze geluisterd hebben naar jouw advies van deze hele zomer.
AFCA
Relativeer het want dit is al aan de gang sinds het jaar 1995quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Syntix vond Veltman de beste verdediger van Nederland.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Echt ongekend. Zijn handen vol aan een of andere kampsjaak.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Niet trollen nu.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Franske19 een trollaccount van Zondag Met Lubach zijn?![]()
Ziyech komt, en Bazoer zal wel weggaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:52 schreef Brammess het volgende:
Nou jongens, broek is uit voor deadline dag
"Dit is de groep waarmee we het gaan doen" - Marc
De hele transferperiode kunnen zoeken naar een vervanger van Fischer en er komt niks
Oh.![]()
Ach die CL hadden we ook niet gehaald als Ziyech er toen al was hoor. Er schorten veel meer zaken in de selectie.quote:Oh.![]()
Periode 2002-2004 was wel oke.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Relativeer het want dit is al aan de gang sinds het jaar 1995![]()
AFCA
Cassierra fulltime linksbuiten maken, hebben we alsnog alleen Dolberg in de spitsquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech komt, en Bazoer zal wel weggaan.
"Dit is de groep waarmee we het gaan doen" - Marc
De hele transferperiode kunnen zoeken naar een vervanger van Fischer en er komt niks![]()
![]()
De verdediging waar ik al 3 jaar over zeurquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die CL hadden we ook niet gehaald als Ziyech er toen al was hoor. Er schorten veel meer zaken in de selectie.
AFCA
Sinkgraven als back-up linksbuiten zal het wel worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cassierra fulltime linksbuiten maken, hebben we alsnog alleen Dolberg in de spitsOh.![]()
Centrum Viergever-Westermann, lekker man.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De verdediging waar ik al 3 jaar over zeur
Oh.![]()
Zal niet eens zo erg zijn als backup, ook beter omdat je dan een middenvelder minder hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven als back-up linksbuiten zal het wel worden.![]()
Blijf toch geen fan van middenvelders op die positie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal niet eens zo erg zijn als backup, ook beter omdat je dan een middenvelder minder hebt.Oh.![]()
Onbegrijpelijk. Die jongen zit werkelijk al aan zijn top. Ik geloof niet dat hij ooit nog beter gaat worden. Leuke eredivisiespeler, niet meer dan dat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Syntix vond Veltman de beste verdediger van Nederland.![]()
vindt, kneusje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Syntix vond Veltman de beste verdediger van Nederland.![]()
Ben je een mongool of zo? Ik zeg toch "vindt".quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Serieuze vraag, maar nog steeds Syntix?![]()
Ah, ok... No further questions. Serieus op ingaan is blijkbaar erg lastig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ben je een mongool of zo? Ik zeg toch "vindt".![]()
Vorig seizoen statistisch gezien een van de betere in de Eredivisie, maar ik bemoei niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ah, ok... No further questions. Serieus op ingaan is blijkbaar erg lastig.![]()
Oke en niemand wil hem in het buitenland .quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vorig seizoen statistisch gezien een van de betere in de Eredivisie, maar ik bemoei niet.
Statistieken zeggen niet alles en zeker niet bij Veltman (bijna elke wedstrijd een pupillenfout)RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo slecht is veltman niet. Ik denk dat hij op zn 27e een solide verdediger is. Maar dan speelt hij bij hull cityAFCA
Deed Jantje dat ook niet, totdat hij een half seizoen bazig speelde en toen vertrok?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oke en niemand wil hem in het buitenland .
Statistieken zeggen niet alles en zeker niet bij Veltman (bijna elke wedstrijd een pupillenfout)![]()
Je kon zien dat Jantje talent had . Veltman heeft geen talentquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed Jantje dat ook niet, totdat hij een half seizoen bazig speelde en toen vertrok?
Of nee laat ik het zo zeggen : Veltman ontwikkelt zich gewoon niet en heeft na al die jaren het zelfs moeilijk tegen WoltersRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik was benieuwd naar het interview met Bosz, maar Joep bewijst eens te meer een non-journalist te zijn.![]()
Waarom speelt ie dan nog steeds bij Ajax ?quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:05 schreef Smoofie het volgende:
Veltman speelde wel neymar eruit hoor gvd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Complot man. Syntix heeft het wel door.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom speelt ie dan nog steeds bij Ajax ?AFCA
Oké blijkbaar kun je niet lezen...quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ah, ok... No further questions. Serieus op ingaan is blijkbaar erg lastig.![]()
Syntix moet je gewoon niet te serieus nemen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dit seizoen begint Veltman matig tot slecht maar was vorig jaar wel één van de sterkhouders.
Zal nooit een internationale topper worden maar kan op nationaal niveau prima mee en zelfs bij Ajax de komende jaren een belangrijke speler worden achterin tussen al het grut.
Dat soort spelers heb je gewoon nodig aangezien het verloop zo erg groot is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zolang we geen spelers van het kaliber Boateng of Alaba hebben gaan we geen verdedigers hebben die wekelijks goed spelen![]()
Mocht Bosz de winterstop niet halen dan kunnen we gewoon Frank weer aanstellen, die gaat het ook niet lang meer maken bij Inter schat ik in (nu weer achter met 0-1).
Misschien dat ie van de week in paniek nog Klaassen gaat halen voor pakweg 30 miljoen (hoop ik eigenlijk niet, laat ie Bazoer maar nemen..)Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe zijn de meningen hier over de wedstrijd van vanmiddag?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als die pingel had gezeten, had Ajax niet gewonnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Hoe zijn de meningen hier over de wedstrijd van vanmiddag?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar ja, dan speel je ook een andere wedstrijd natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als die pingel had gezeten, had Ajax niet gewonnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
GEA was niet bij machte om Ajax écht pijn te doen. Daarvoor is de selectie simpelweg te zwak voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ja, dan speel je ook een andere wedstrijd natuurlijkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GEA was niet bij machte om Ajax écht pijn te doen. Daarvoor is de selectie simpelweg te zwak voor.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
niet in slaap gevallen en zeer weinig lopen schelden tijdens de wedstrijd "HET LEK IS BOVEN
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Vooruitgangquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:28 schreef badboynova het volgende:
niet in slaap gevallen en zeer weinig lopen schelden tijdens de wedstrijd "HET LEK IS BOVENMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als m'n oom een kutje had gehad dan was het m'n tante geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als die pingel had gezeten, had Ajax niet gewonnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met alle respect hoor, maar het is "maar" GAE.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: