SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 01:15 schreef heywoodu het volgende:
Biathlon Manager 2017
https://play.google.com/s(...)at2.biathlonmanager2
Benieuwd of dat net zo diepgaand is als Football Manager enzo
jij stelt toch altijd Laura opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op donderdag 15 september 2016 01:15 schreef heywoodu het volgende:
Biathlon Manager 2017
https://play.google.com/s(...)at2.biathlonmanager2
Benieuwd of dat net zo diepgaand is als Football Manager enzo
en is het een goede manager?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Toch nog juichenquote:Op zondag 18 september 2016 09:42 schreef komrad het volgende:
dat vind ik niet leuk
goed is wel dat haar skivorm redelijk is, maar 3 fout is voor Wierer matig
Domracheva - afhankelijk van wanneer ze terugkomt nadat de superbiatleet in oktober geboren isquote:Op zondag 18 september 2016 11:43 schreef Columbiafan het volgende:
Wie wint de wereldbeker dames dit jaar?
Ik hoop echt dat ze Koukalova-Soukalova (of andersom dus) als officiële naam aanneemtquote:Op zondag 18 september 2016 11:56 schreef komrad het volgende:
Ik gok op Soukalova - Koukalova met als tweede Dorin Habert
dat is net zo waarschijnlijk als Dahlmeier die alle wedstrijden doetquote:Op zondag 18 september 2016 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze Koukalova-Soukalova (of andersom dus) als officiële naam aanneemt
Maar dat zal wel niet
Kaisa kan er net als OEB maar niet mee stoppen? WK Kontiolahti zou toch haar laatste moment worden? Straks alweer 2 jaar geleden.quote:Op zondag 18 september 2016 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Domracheva - afhankelijk van wanneer ze terugkomt nadat de superbiatleet in oktober geboren is
Dahlmeier - als ze niet weer de helft van de wedstrijden mist
Koukalova, Mäkäräinen, Wierer en Dorin Habert als voornaamste uitdagers
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit seizoen toch écht haar laatste wordtquote:Op zondag 18 september 2016 12:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kaisa kan er net als OEB maar niet mee stoppen? WK Kontiolahti zou toch haar laatste moment worden? Straks alweer 2 jaar geleden.
Iedereen die in de afgelopen 5 (?) trimesters mee heeft gedaan aan minstens één wedstrijd waar je IBU punten voor krijgt staat in de rankingquote:Op maandag 19 september 2016 20:33 schreef komrad het volgende:
Vreemd om te zien dat Norge niet bij de top 5 staat.
Heeft Bruna al een ranking ter vergelijking ? Is er een reeële kans op de OWS ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als de FIS-punten in het langlaufen gaat het hier ook om de tijd en de sterkte van het deelnemersveldquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef komrad het volgende:
Wat voor uitslag heeft ze in de IBU cup nodig voor een <150 score?
Haar beste resultaat wat IBU-punten betreft was de sprint in Obertilliach vorig seizoen (wat gezien mijn aanwezigheid ook logisch was natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:11 schreef komrad het volgende:
Dus bij een finish binnen 2,5 minuut achter de winnares zit ze goed? en tussen 2:30 - 3:15 wordt het rekenen?
Wat is haar beste tijdsverschil tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominguez, Lucic, Salcedo en Banduri kunnen we wel vergeten denk ik, te oud (Dominguez en Salcido), veel en veel en veel en veel te traag (Lucic) en min of meer gestopt (Banduri). Weinig boeiend verder, maar ik ben altijd wel geïnteresseerd in dat soort eenlingen![]()
Pushen richting langlaufen was ook vooral omdat de kans op plaatsing voor Pyeongchang daar wel wat groter is. Brazilië hoopt daar op twee startplekken bij de vrouwen, waarbij de eerste normaal gesproken voor Jacqueline Mourão is. Voor een tweede startplek is eigenlijk iedereen dan afhankelijk van Mourão, zij moet dan namelijk een bepaalde eis halen op de wereldranglijst waar ze nu tegenaan zit. Kan ze wel halen, maar Jaque wordt er ook niet bepaald jonger op, dus dat is een groot risico.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:35 schreef komrad het volgende:
Ah als ze niet haalt is het jouw schuld.
En die coach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |