ik hoop dat ze het red want het zal krap worden of ze niet gedubbeld wordtquote:
Volgens mij alleen in estafettes..quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:08 schreef komrad het volgende:
Kaisa ligt 2 minuten voorWat een niveau
Normaal word je er toch uitgehaald als je gedubbeld wordt?
leuk trouwens dat we een nieuwe Biatlon fan hier hebbenquote:
Dit ook jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:12 schreef komrad het volgende:
[..]
leuk trouwens dat we een nieuwe Biatlon fan hier hebben
Screenshots!quote:
Leuk dat ze zo lang in beeld wasquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef H.Vviv het volgende:
Hierbij ook nog bewegende beelden voor heywoodu.
ach het ging niet om olympisch goudquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Crossfire voor Gabi bij haar laatste schietbeurt, vandaar de vier missers
Nee, maar ze had er al drie van de drie geraakt voor ze door had dat ze op de verkeerde schootquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ach het ging niet om olympisch goud
Vorig seizoen was Bruna beterquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:38 schreef komrad het volgende:
Gabi schiet een stuk beter dan Bruna. Is daar een reden voor of gewoon meer aanleg voor schieten?
Vandaag zijn ze teruggegaan naar Oslo, 7 september gaan ze weer naar Braziliëquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef komrad het volgende:
wat leuk
Gaan ze nu terug naar Brazilië of blijven ze in Europa om te trainen?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:35 schreef heywoodu het volgende:
Nog een laatste woordje vanuit het Braziliaanse kamp voor wie de live scores/streams mee gevolgd heeft: "FOK!, nog een keer bedankt voor het volgen van onze resultaten! Sorry dat het niet gelukt is om goed te schieten of een echt goed resultaat neer te zetten (aldus Bruna, red.), maar ik ga er alles aan doen om volgende keer een betere indruk te maken!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |