SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Uitstekend planquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:21 schreef bondage het volgende:
Terwijl mijn huis door de wasstraat gaat ga ik even checken of mijn filmpjes van dit natuurgeweld gelukt zijn.
Ik voel me zo vies hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:22 schreef Fred0w het volgende:
Plakkerige-nacht-nummer-zoveel in Zeeland
Hier in Den Haag niet anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:22 schreef Fred0w het volgende:
Plakkerige-nacht-nummer-zoveel in Zeeland
Hosternokke je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef Fred0w het volgende:
Wat is dit, temperatuur stijgt hier nog steeds.
Vlissingen weer bijna op 25 gradenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hosternokke je hebt gelijk.
http://www.buienradar.nl/nederland/weerbericht/weergrafieken/6310
Lekkere lichtshow dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:34 schreef trabant het volgende:
Westelijke mijnstreek. Even voor jullie in zuidwestelijke richting uit het slaapkamerraam gehangen:
[ link | afbeelding ]hier klikken voor flickrfilmpje
De wind is daar de afgelopen uren gedraaid van noordwest naar zuidoost. Warme Belgische binnenlandse lucht stuwt daar de temp omhoog.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:36 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vlissingen weer bijna op 25 graden
edit: 25.1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |