Toen spraken we al af dat wanneer dit ooit nog benoemd zou worden wij ze weg zouden zetten als linkse rakkers. Werkt prima, op de koets gezet maar ze blijven vrolijk doorzwaaien met hun oranje vlaggetjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger in de goede oude tijd namen we dingen gewoon.

Had die zich beter moeten inlezen voordat hij het terug vroeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. En aangezien het in Nederland traditie was dat de onderklasse voor een hongerloontje werd uitgebuit, gaat hij het waarschijnlijk niet heel tof vinden.

Nee, over spel- en typefouten. Ook volkscultuur, dus geef me geld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Heb je het nu over vaginale soa's?

Ajoh ze moeten niet zeiken. Anders zaten ze nog steeds in die rieten hutjes met poep te gooien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen spraken we al af dat wanneer dit ooit nog benoemd zou worden wij ze weg zouden zetten als linkse rakkers. Werkt prima, op de koets gezet maar ze blijven vrolijk doorzwaaien met hun oranje vlaggetjes.

Dat zijn maar elitaire bolwerken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mooi plan. Bezoek eens een bibliotheek en een paar musea. Misschien geeft het je een paar ideeën.

Subsidie voor deze man graag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, over spel- en typefouten. Ook volkscultuur, dus geef me geld.

Kut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn maar elitaire bolwerken.

Onderdeel van het cultureel marxisme, niet te vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zijn maar elitaire bolwerken.

Je bent wel een beetje de subsidiespons aan het uithangen he.quote:

Hm. Ja, en dat is dan weer links-elitair...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje de subsidiespons aan het uithangen he.

Nou, dan hebben we nu de formele begroeting gehad en dan kun je nu gaan klagen over buitenlanders, zwarten en links en ik ga je daar dan om uitlachen. Zo gaat dat normaal gesproken. Da's cultuur.quote:

Kan jij me als PVV'er vertellen wat de PVV van plan is op de het gebied van arbeidsmarktbeleid?quote:

Er bestaat niet zoiets als 'de' cultuur van een land, simpelweg omdat deze zichzelf steeds aanpast aan de huidige tijdsgeest. Formuleren wat de cultuur van een land is is dus net zoiets als uitleggen hoe brood smaakt. Bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je al wat de Nederlandse cultuur is Jan?

En onderwijs...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan jij me als PVV'er vertellen wat de PVV van plan is op de het gebied van arbeidsmarktbeleid?

Onzin. Oost-Europese culturen gaan heel ver terug in de tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'de' cultuur van een land, simpelweg omdat deze zichzelf steeds aanpast aan de huidige tijdsgeest. Formuleren wat 'de' cultuur van een land is is dus net zoiets als uitleggen hoe brood smaakt. Bijna onmogelijk.
Op het moment dat er steeds angstvalliger aan onderdelen van een cultuur, zoals bepaalde tradities (Piet!), wordt vastgehouden, krijg je ritueelvorming.

Ik ben in principe alle politieke partijen zat, waar moet ik dan op stemmen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En onderwijs...
Dat is het hele probleem aan dit verkiezingsprogramma: Het totaalgebrek aan visie waardoor ze heel veel stemmen mislopen. Maar van de andere kant is er geen alternatief voor mensen die de multiculturele samenleving en de islamisering zat zijn.

Libertarische Partij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben in principe alle politieke partijen zat, waar moet ik dan op stemmen?

Omdat ik me Nederlander voel tussen Nederlanders. En niet zozeer tussen een grote groep hoofddoekjes en gewaden en donkere mensen. Als ik dat wil zien ga ik wel naar Afrika of Azië. Prachtige landen. Maar importeer het niet massaal hierheen zodat de inheemse bevolking langzaam verdreven wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan draag je altijd je paspoort bij je en dan wikkel je jezelf in een NL vlag.
Waarom zijn andere mensen verantwoordelijk voor hoe jij je voelt?

Je wou beweren dat bijvoorbeeld de Poolse cultuur nog altijd dezelfde is als die van twintig jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Oost-Europese culturen gaan heel ver terug in de tijd.

Dat is het helemaal. Voor een vakantie best leuk, maar niet in ons land.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Omdat ik me Nederlander voel tussen Nederlanders. En niet zozeer tussen een grote groep hoofddoekjes en gewaden en donkere mensen. Als ik dat wil zien ga ik wel naar Afrika of Azië. Prachtige landen. Maar importeer het niet massaal hierheen zodat de inheemse bevolking langzaam verdreven wordt.

Daar bevinden zich prachtige landen. Dat is niet zo? De wereld is zeker ook niet rond, of wel? Wat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Sorry.

Ik moet nu ineens aan Borat denken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Oost-Europese culturen gaan heel ver terug in de tijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |