Zolang je met soft top-10 haalt kan je in de derde quali gewoon ergens vooraan komen op supersoftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan sta je dus niet vooraan. Dat willen ze wel, dus SS.
Dat soort taferelen krijg je dus als je geen Limburger bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Geralt het volgende: [..] Dat dus! Bier is om op te drinken en niet om als een stel domme achterhoekse boeren mee naar Normaal of welke anderte kutband ze daar ook luisteren te smijten omdat ze het niet meer opkrijgen
![]()
![]()
![]()
Je moet mij ook niet de verantwoordelijkheid geven met zoiets. Fokquote:
Waarschijnlijk zou het voor Force India kantje boord zijn om Q2 op softs te doen, als de langzamere teams erachter op SS gaan. Op zich dus geen gekke keuze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je hoeft nu ook nog niet vooraan te staan. Q3 moet je op SS doen, dan telt het pas.
Voor Force India niet nee, maar voor Red Bull wel lijkt mequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het voor Force India kantje boord zijn om Q2 op softs te doen, als de langzamere teams erachter op SS gaan. Op zich dus geen gekke keuze.
Ja precies. Stelletje achterlijken. Met hun heuken of hoe je het ook schrijft. Heb wel eens staan te zuipen met een stel van die knakers. Ofja, ik zuipen dan en hun drinken want het ging ze te snel en ze konden zelfs niets eens uitleggen wat het nou precies was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat soort taferelen krijg je dus als je geen Limburger bent
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zolang je met soft top-10 haalt kan je in de derde quali gewoon ergens vooraan komen op supersoft
Nouja dat dus. Is wel een gok natuurlijk want je kan zomaar naast de boot pissen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.
Moet hij wel op gaan schietenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo gaat nog wel een rondje op SS doen denk ik. P9 is wel tikkie link
Gezien de tijden valt het wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ricciardo gaat nog wel een rondje op SS doen denk ik. P9 is wel tikkie link
Dat lukt wel, de rest achter hem gaat echt geen volle seconde harderquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet dat wel lukken. Ric staat nu 9de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |