Doe niet zo achterlijk, mens. Lees het nog eens door, en nog eens, misschien begrijp je het dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd vriend.
Volgens jou gebruiken ze die tijd juist om de illegale dingen te doen die hun cultuur mee heeft gebracht. Wil je ze nu dubbel in gaan plannen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ze hebben toch zoveel tijd over omdat ze geen stageplekken kunnen krijgen? Boehoehoe.
Dat is geen op de man spelen. Maar vooruit, het is wel weer typerend voor iemand die 'opkomt voor Nederland'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:40 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ah, de argumenten zijn op. Dan gaat men op de man spelen. Kon ik verwachten.
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe lang blijft iemand Surinamer dan? Waarom is het 'wit zijn' een vereiste om een Nederlander te zijn?
Zeg je net dat je niet moet gaan ontkennen. Het is sowieso al te triest wat je hier neerzet maar blijf er dan gewoon achter staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:41 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, mens. Lees het nog eens door, en nog eens, misschien begrijp je het dan.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens. Maar gebruik dan gewoon blank en niet het politiek correcte wit.
Zegt deze tekst je iets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?
quote:De wet regelt wie Nederlander is.
Dat is het wel, vriend. Nu niet opeens terugkrabbelen, hè.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen op de man spelen. Maar vooruit, het is wel weer typerend voor iemand die 'opkomt voor Nederland'.
Dus neem je de opmerking over wit terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.
Woorden als "Marokkaanse Nederlander" zijn volkomen onzinnig. Mensen die hier geboren zijn én minimaal 1 Nederlandse ouder hebben zijn wat mij betreft Nederlanders, niet meer dan dat.
Nee, iets op je spelling aanmerken is geen op de man spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat is het wel, vriend. Nu niet opeens terugkrabbelen, hè.
Nee, ik nuanceer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus neem je de opmerking over wit terug?
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Kneuzige racisten die bij een beetje tegenspraak gaan terug krabbelen
Nederlanders hebben minimaal 1 Nederlandse ouder, dat is best een geinig criterium. Hoe werkt dit bij adoptie, of is dat de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.
Woorden als "Marokkaanse Nederlander" zijn volkomen onzinnig. Mensen die hier geboren zijn én minimaal 1 Nederlandse ouder hebben zijn wat mij betreft Nederlanders, niet meer dan dat.
Ik ben wel klaar met jou. Je legt me woorden in de mond en daar houd ik niet van. Te goedkoop voor woorden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg je net dat je niet moet gaan ontkennen. Het is sowieso al te triest wat je hier neerzet maar blijf er dan gewoon achter staan
[..]
Adoptie uit verre landen moet verboden worden. Nederland is overvol. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die door omstandigheden een liefdevol gezin nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nederlanders hebben minimaal 1 Nederlandse ouder, dat is best een geinig criterium. Hoe werkt dit bij adoptie, of is dat de uitzondering die de regel bevestigd?
Echt jammer dit. Dit heb je echt gezegd op de opmerking van Jan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jou. Je legt me woorden in de mond en daar houd ik niet van. Te goedkoop voor woorden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
In jouw geval is het gewoon het beestje bij z'n naam noemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemen
Hoi Jan, dit al vergeten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
Op een nogal denigrerende manier. Nee, dan voer je een volwassen discussie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, iets op je spelling aanmerken is geen op de man spelen.
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.quote:
Nederland is niet vol, maar zelfs overvol. Waar blijkt dat uit voor jou? Is het cement op voor nieuwe woningen of is er geen grond meer beschikbaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Adoptie uit verre landen moet verboden worden. Nederland is overvol. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die door omstandigheden een liefdevol gezin nodig hebben.
Daar had je het niet over. De Nederlandse cultuur was er niet meer omdat er donkere mensen op bepaalde Nederlandse feestdagen speelde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Maar met een fatsoenlijke grensbewaking en het niet toelaten van niet-westerse mensen zullen dat uitzonderingen zijn.
Ga maar eens in Oost-Europa kijken. Met een normaal inkomen kun je in Nederland niet een huisje bouwen op het platteland. Verder ga ik er niet op in omdat dit nogal offtopic gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nederland is niet vol, maar zelfs overvol. Waar blijkt dat uit voor jou? Is het cement op voor nieuwe woningen of is er geen grond meer beschikbaar?
Niet omdat er donkere mensen spelen, maar omdat er niet-Nederlandse cultuuruitingen zijn. Het zou net zo erg zijn als het blanke Polen waren. Je probeert mijn verhaal weer eens richting het racisme te trekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar had je het niet over. De Nederlandse cultuur was er niet meer omdat er donkere mensen op bepaalde Nederlandse feestdagen speelde.
Weet je nog?
Oh je edit: Doe je het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |