abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164889946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Meer dan genoeg waarschijnlijk zelfs meer dan in veel andere landen waar men die diversiteit niet heeft.
Welke? Klederdracht? Heb het nu niet over dingen die zijn ontstaan door diversiteit maar puur Nederlandse gebruiken.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:20:20 #52
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164889950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat er in jouw straat gebeurde is bepalend voor de Surinamer? En ik zei het net al 2 keer maar Surinamers hadden gewoon een Nederlands Paspoort terug voordat ze afhankelijk waren. Toch?
Sinds wanneer ben je etnisch en cultureel gezien een Nederlander wanneer je een Nederlands paspoort hebt? Dat is wel heel makkelijk beoordeeld.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164889957
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De oorspronkelijke cultuur van voor de oorlog, voor de massa-immigratie. Maar wat die exact is weet ik niet want het is mij nooit geleerd (ik heb cultuur-marxistisch onderwijs gehad net zoals de meesten hier). Het is een enorme uitdaging, en het vereist veel historisch onderzoek, om die cultuur te herstellen. Maar dat is een utopie: Ik zie de multiculturele samenleving niet zo snel verdwijnen zolang er niets beters komt dan de PVV.
Dus je weet niet eens of je die wel terug wilt. Je hebt geen idee wat het inhoudt.
pi_164889962
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat is juist de Nederlandse cultuur alleen heb jij wat moeite dat te accepteren, je bent gewoon niet van deze tijd en leeft in het verleden.
_O- Het cultureel-marxisme is van na de oorlog, en is een reactie op het falen van het economisch marxisme.

http://curiales.nl/2015/03/13/cultureel-marxisme/
pi_164889982
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toch knap dat we zonder veel cultuur een groot openlucht museum in Arnhem hebben gebouwd wat veel toeristen trekt, samen met Amsterdam en de andere steden met wat meer historie. :P
Dus er moeten vinex-grachtengordels worden gebouwd?
pi_164889984
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je etnisch en cultureel gezien een Nederlander wanneer je een Nederlands paspoort hebt? Dat is wel heel makkelijk beoordeeld.
Ja maar je voorbeeld is slecht. Surinamers leren gewoon Nederlands op school en Nederlandse geschiedenis. Weinig buuutenlanders die meer weten over Nederland.
pi_164889989
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke? Klederdracht? Heb het nu niet over dingen die zijn ontstaan door diversiteit maar puur Nederlandse gebruiken.
Dingen die in Nederland zijn ontstaan door de diversiteit zijn ook Nederlands. Klederdracht zie je nog wel (vooral bij oudjes) in kleinere dorpen. Ik denk dat dat wel aan het uitsterven is.
pi_164889992
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toch knap dat we zonder veel cultuur een groot openlucht museum in Arnhem hebben gebouwd wat veel toeristen trekt, samen met Amsterdam en de andere steden met wat meer historie. :P
Dat zijn de restanten die wijzen op een rijk verleden, toen Nederland nog een onafhankelijke en trotse natie was zonder islam, overbevolking en cultuur-marxisme.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:22:36 #59
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164889998
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hier in de stad zijn jarenlang Nederlandse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, zowel overdag als in de nacht, buiten en binnen.

Suriname 1 - Nederland 1
Zal best. Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen? Is dat onderdeel van de Nederlandse cultuur die jullie voor ogen hebben?
pi_164889999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dingen die in Nederland zijn ontstaan door de diversiteit zijn ook Nederlands. Klederdracht zie je nog wel (vooral bij oudjes) in kleinere dorpen. Ik denk dat dat wel aan het uitsterven is.
Ja maar ik bedoel dus het gene waar Jan de hele tijd op doelt want ik weet het oprecht niet. :p
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:23:30 #61
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164890018
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je voorbeeld is slecht. Surinamers leren gewoon Nederlands op school en Nederlandse geschiedenis. Weinig buuutenlanders die meer weten over Nederland.
Ergens iets over weten maakt je nog geen Nederlander. Ik weet veel over de Amerikaanse cultuur, daarom ben ik cultureel gezien nog geen Amerikaan.
pi_164890022
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

_O- Het cultureel-marxisme is van na de oorlog, en is een reactie op het falen van het economisch marxisme.

http://curiales.nl/2015/03/13/cultureel-marxisme/
Nederland is na de oorlog inderdaad blijven bestaan en dus is de cultuur ook anders geworden in de toekomst zal de cultuur ook blijven veranderen, ik hoop in volle vrijheid en diversiteit.
pi_164890042
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:23 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Ergens iets over weten maakt je nog geen Nederlander. Ik weet veel over de Amerikaanse cultuur, daarom ben ik cultureel gezien nog geen Amerikaan.
Het slaat echt nergens op wat je nu doet. Jij vindt dat bepaalde mensen geen Nederlander kunnen zijn vanwege de huidskleur.

Ze kunnen volgens jou gewoon geen Nederlander zijn.
pi_164890059
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat zijn de restanten die wijzen op een rijk verleden, toen Nederland nog een onafhankelijke en trotse natie was zonder islam, overbevolking en cultuur-marxisme.
We zijn nog steeds een trotse natie er is alleen een groep domme rechtsen die de slachtofferrol waarvan men iedere buitenlander beticht nog beter spelen. :D
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:25:50 #65
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164890063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het slaat echt nergens op wat je nu doet. Jij vindt dat bepaalde mensen geen Nederlander kunnen zijn vanwege de huidskleur.

Ze kunnen volgens jou gewoon geen Nederlander zijn.
Waar heb ik dat gezegd?
pi_164890066
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:23 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nederland is na de oorlog inderdaad blijven bestaan en dus is de cultuur ook anders geworden in de toekomst zal de cultuur ook blijven veranderen, ik hoop in volle vrijheid en diversiteit.
Deze post vertegenwoordigt het cultuur-marxisme. Een grote mix van culturen, een veronderstelling van vrijheid maar ondertussen de islam omarmen en de derde wereld verheerlijken. Walgelijk.
Natuurlijk is Nederland blijven bestaan, maar de cultuur is verdrongen dankzij de massa-immigratie en het cultuur-marxisme.
pi_164890069
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Zal best. Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen? Is dat onderdeel van de Nederlandse cultuur die jullie voor ogen hebben?
Best vreemd inderdaad, je zou bijna denken dat dat soort mensen minder kansen krijgen en hebben waardoor ze eerder geneigd zijn voor t grote geld te gaan wat iemand anders op semi-legale wijze binnenharkt. Maar dat zal vast niet.
wooblabalurg
pi_164890080
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd?
Je zei eerder nog dat Nederlanders alleen blank kunnen zijn. Surinamers zijn dat duidelijk niet dus zijn het geen Nederlanders. Wat je net trouwens ook meerdere malen hebt gezegd.
pi_164890100
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Best vreemd inderdaad, je zou bijna denken dat dat soort mensen minder kansen krijgen en hebben waardoor ze eerder geneigd zijn voor t grote geld te gaan wat iemand anders op semi-legale wijze binnenharkt. Maar dat zal vast niet.
Er is geen land waar allochtonen zo veel kansen krijgen als hier. Hoe groot is de kans dat in Marokko een blanke Nederlander burgemeester wordt?

Het is veel eenvoudiger: Mensen uit niet-westerse landen zijn gemiddeld gezien minder intelligent en hebben minder capaciteiten. Dat is de reden dat de landen van herkomst een bak ellende zijn. Progressieven denken echter dat het importeren van deze mensen er voor zorgt dat ze hetzelfde kunnen als een westerling, maar dat is natuurlijk onzin. De capaciteiten van mensen zijn onafhankelijk van plaats.
pi_164890113
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Deze post vertegenwoordigt het cultuur-marxisme. Een grote mix van culturen, een veronderstelling van vrijheid maar ondertussen de islam omarmen en de derde wereld verheerlijken. Walgelijk.
Natuurlijk is Nederland blijven bestaan, maar de cultuur is verdrongen dankzij de massa-immigratie en het cultuur-marxisme.
Nee de cultuur is niet verdrongen maar geėvolueerd tot het moois dat vandaag de dag allemaal te bewonderen is.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:28:43 #71
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164890116
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.
pi_164890142
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er is geen land waar allochtonen zo veel kansen krijgen als hier. Hoe groot is de kans dat in Marokko een blanke Nederlander burgemeester wordt?
Dat zeggen maakt het niet zo.

Aboutaleb komt op mij over als een kontenkruiper, die had zich in elk ander land ook omhooggelikt.
wooblabalurg
pi_164890149
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is veel eenvoudiger: Mensen uit niet-westerse landen zijn gemiddeld gezien minder intelligent en hebben minder capaciteiten. Dat is de reden dat de landen van herkomst een bak ellende zijn. Progressieven denken echter dat het importeren van deze mensen er voor zorgt dat ze hetzelfde kunnen als een westerling, maar dat is natuurlijk onzin. De capaciteiten van mensen zijn onafhankelijk van plaats.
DAMN _O_
pi_164890159
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:31:22 #75
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164890169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je zei eerder nog dat Nederlanders alleen blank kunnen zijn. Surinamers zijn dat duidelijk niet dus zijn het geen Nederlanders. Wat je net trouwens ook meerdere malen hebt gezegd.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb gezegd dat Surinamers en andere niet-westerse allochtonen, zelfs die van de derde generatie, zich nauwelijks hebben aangepast aan het gastland. In dat opzicht zijn ze geen Nederlanders, maar Surinamers, Turken etc. die in Nederland woonachtig zijn.

Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan mensen oorspronkelijk afkomstig uit Indonesiė. Die zijn wel goed opgegaan in de Nederlandse bevolking!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')