abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164894725
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Retorische vraag neem ik aan. Hoe denken de burgemeesters die een boerkiniban instelden over zaken als homofilie, gender studies, de doodstraf, of terroristen die aanslagen tegen de Franse staat plegen?

Lionnel Luca, burgemeester van Villeneuve-Loubet waar het verbod gisteren onwettig is verklaard, is voorstander van de doodstraf, en tegenstander van "gender studies", die volgens hem bedoeld zijn om pedofilie en bestialiteiten te rechtvaardigen.

Christian Estrosi van Nice, de man die dreigde enieder die de foto's van de agenten verspreidde te vervolgen, zei toen Frankrijk samenlevingscontracten invoerde dat enkel een decadente maatschappij homokoppels gelijke rechten zou geven. Stemde in 2013 tegen het homohuwelijk maar beweerde later "opgetogen te zijn dat hij het eerste homohuwelijk kon vieren"...
Nam in 2014 deel aan een herdenking van OAS militanten die in 1962 een aanslag op Charles de Gaulle, toen president van Frankrijk, pleegden.
Ja, wij hebben al genoeg aan onze eigen conservatieve zotten zonder nog een heel pakket ervan te moeten installeren.
Pretium iustum mathematicum licet soli Deo notum. ---Juan de Lugo
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:29:17 #52
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164894758
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Laat me raden: Weer strijden haatbaarden zij aan zij met progressieven voor het recht hun minderwaardige vrouw te kunnen blijven behandelen als een hond?
:Y
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:55:33 #53
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164895249
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nope, ze staan bekend om hun blauwe kledij, maar ze dragen ook andere kleuren.
Heb je gelijk in.
pi_164898948
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Godsvliegendevinkentering, wat een raaskallende schuimbekbitch is die Nanninga toch.
Maar kennelijk kun je er verder inhoudelijk niets op aanmerken......

Ze heeft ook gewoon gelijk. Het ging met die hoofddoekjes immers ook zo. Inmiddels kun je in je eigen bedrijf die vodden niet weigeren, hoezo keuzevrijheid?
pi_164899791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:41 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Maar kennelijk kun je er verder inhoudelijk niets op aanmerken......

Ze heeft ook gewoon gelijk.
Neuh, ze projecteert alleen haar woede en aversie t.a.v. de islam op moslima's. Dat hele idee van de vijfde colonne, waarbij moslima's diep in hun vuistje lachen als ze 's avonds thuiskomen en de krant openslaan slaat nergens op. Maar goed, als je er die illusie op nahoudt wordt het ook wat makkelijker om net te doen alsof hier paal en perk aan gesteld moet worden.
pi_164900158
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, ze projecteert alleen haar woede en aversie t.a.v. de islam op moslima's. Dat hele idee van de vijfde colonne, waarbij moslima's diep in hun vuistje lachen als ze 's avonds thuiskomen en de krant openslaan slaat nergens op. Maar goed, als je er die illusie op nahoudt wordt het ook wat makkelijker om net te doen alsof hier paal en perk aan gesteld moet worden.
Nee, dat is slechts jouw manier om de feiten te verdraaien. Er zit wel degelijk een politieke/maatschappelijke agenda achter dat gedrag, de praktijk tav de hoofddoekjes bewijst dat. Maar ja, je moet toch wat zeggen hè. Alles beter dat te moeten toegeven dat er wel degelijk een islamisering gaande is. Stel je voor zeg! Al Sahaf is er niks bij.
pi_164900495
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:27 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, dat is slechts jouw manier om de feiten te verdraaien. Er zit wel degelijk een politieke/maatschappelijke agenda achter dat gedrag, de praktijk tav de hoofddoekjes bewijst dat.
Ja, laten we het er maar op houden dat het allemaal een groot complot is.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:06:07 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164901258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Laat me raden: Weer strijden haatbaarden zij aan zij met progressieven voor het recht hun minderwaardige vrouw te kunnen blijven behandelen als een hond?
Doe effe normaal ja?
Honden worden beter behandeld.
pi_164901884
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we het er maar op houden dat het allemaal een groot complot is.
Het is geen complot, het is een opportunistisch proces van religieuze kernfiguren waarbij mensen zoals jij als useful idiots worden gebruikt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164901960
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is geen complot, het is een opportunistisch proces van religieuze kernfiguren waarbij mensen zoals jij als useful idiots worden gebruikt.
Het is geen complot maar er zijn wel bepaalde figuren die de boel van bovenaf aansturen en moslima's die niet beter weten laten geloven dat het echt een eigen keuze is of kan zijn. Zoiets? Dat klinkt nog steeds als een complot, maar vooruit.
pi_164902043
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is geen complot maar er zijn wel bepaalde figuren die de boel van bovenaf aansturen en moslima's die niet beter weten laten geloven dat het echt een eigen keuze is of kan zijn. Zoiets? Dat klinkt nog steeds als een complot, maar vooruit.
Er is geen aansturing, het is puur opportunisme, maar met een doel.
pi_164902076
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er is geen aansturing, het is puur opportunisme, maar met een doel.
Dus moslima's die beweren dat ze zelf willen bepalen in welke kleding ze rondlopen doen dat niet omdat ze dat zelf willen bepalen maar omdat ze Nederland willen zien veranderen in een theocratie ofzo?
pi_164902104
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus moslima's die beweren dat ze zelf willen bepalen in welke kleding ze rondlopen doen dat niet omdat ze dat zelf willen bepalen maar omdat ze Nederland willen zien veranderen in een theocratie ofzo?
Sommige, andere zijn dezelfde useful idiots als jij.
  zondag 28 augustus 2016 @ 01:17:46 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164904052
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, ze doen gewoon wat hen wordt gezegd, al wordt hetzo verteld dat ze denken dat ze het zelf hebben bedacht en dat het vrije wil is.
Een en al indoctrinatie en hersenspoelen. Vooral opvallend omdat 35 jaar geleden helemaal geen issue was.
pi_164904192
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij de boerkini zie je het gezicht.
Dat is voor mij niet genoeg, ik wil iemand volledig kunnen zien op het strand, dat geeft voor mij een veiliger gevoel.
  zondag 28 augustus 2016 @ 01:38:03 #66
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164904303
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:27 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat is voor mij niet genoeg, ik wil iemand volledig kunnen zien op het strand, dat geeft voor mij een veiliger gevoel.
Hoeveel bomgordels passen onder een boerkini :?
pi_164904488
quote:
5s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoeveel bomgordels passen onder een boerkini :?
Terreur is meer dan een bomgordel alleen, terreur is ook het creëren van een gevoel van angst, maar daar gaat het niet om, ik voel mij prettiger als degene die naast mij ligt net zoveel laat zien van zichzelf als ik dat doe, de vraag is dan "wat heb je te verschuilen" en eerlijk gezegd houd ik daar niet zo van.
pi_164905190
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Terreur is meer dan een bomgordel alleen, terreur is ook het creëren van een gevoel van angst, maar daar gaat het niet om, ik voel mij prettiger als degene die naast mij ligt net zoveel laat zien van zichzelf als ik dat doe, de vraag is dan "wat heb je te verschuilen" en eerlijk gezegd houd ik daar niet zo van.
Huid :o
pi_164905380
De wondere wereld van de """""vooruitstreven""""den".

De progressieven over deze man en zijn stemmers: "Hij is een haatzaaier, een angstzaaier, een volksmenner, hersenspoelt zijn kiezer die niet zelf kunnen denken, die kwetsbaar zijn voor haatzaaien, mag dit niet zeggen, mag dat niet zeggen, moet vervolgd worden om de arme hersentjes van zijn volgelingen te beschermen. (Dat, terwijl de gemiddelde PVV'er hem 1 keer in de twee maanden op tv ziet.)

De progressieven over de vrouwen van deze mannen.....

... die zo gekleed zijn en 24 uur per dag hun superieure mannen om zich heen hebben: "Het is haar vrije keuze om een boerka te dragen, het is eigenlijk een uiting van feminisme, dit wil ze zelf, schandalig om haar zonder boerka of burkini door het leven te laten gaan, het is goed voor haar levensgeluk, heeft niks met de onderdanige positie van een vrouw te maken in de islam, dit is puur haar eigen keuze zonder invloed van buitenaf."
pi_164905396
quote:
Maak jezelf niet zo belachelijk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_164905950
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Boe! :Y)

pi_164906100
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het bizarre is dat die hoofddoek afgaat wanneer de voordeur wordt dichtgegooid en men thuis de krant gaat lezen. (al zal die krant eerder een schotelantenne zijn :) ) Ik vind dat religie juist achter de voordeur moet plaatsvinden en niet binnen de openbare ruimte. (al beschouw ik de islam zelf niet als een religie, maar als een totalitaire ideologie)

Waarom mogen moslims wel bidden tijdens werktijd, maar wanneer een gelovige van een andere religie diezelfde vraag stelt fijntjes wordt gewezen op het gegeven dat hier geen ruimte voor bestaat en dat zijn religiebeoefening een privé aangelegenheid behoort te zijn? Of stel het omgekeerde voor, je hebt een team van gelovige mensen die allemaal willen bidden tijdens werktijd? Toch te zot voor woorden? Trek het dan gelijk en maak dit binnen nieuw te maken wetgeving mogelijk.

In een gelijkwaardige samenleving doen we niet aan onderscheiding en gedragen we ons conform wat van ons wordt verwacht. Het basisprincipe van een multiculturele samenleving is niet dat we mini-samenlevinkjes creëren binnen een al bestaande samenleving. Maar maak dat maar eens een verblinde multiculturele idealist duidelijk. Die gaat weer op zijn gebruikelijke manier krakelen, krijsen en verontwaardigd de racistenkaart trekken. Met een beetje lol horen we weer de alom bekende Hitlervergelijking.
pi_164906146
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 09:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het bizarre is dat die hoofddoek afgaat wanneer de voordeur wordt dichtgegooid en men thuis de krant gaat lezen. (al zal die krant eerder een schotelantenne zijn :) )
Ik snap even niet waarom dat zo bizar is.
pi_164906275
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik snap even niet waarom dat zo bizar is.
Blijkbaar gelden die zogenaamde religieuze normen en waarden ineens niet achter de voordeur. Bedekt is bedekt.

Veel moslima's worden gedwongen zo'n hoofddoek te dragen. Want hun onzekere en boze mannetjes zijn bang dat ze ten prooi kunnen vallen aan concurrenten. Of ze zijn zodanig geïndoctrineerd dat ze dit uit 'vrijwillige' basis doen maar waarbij het onderliggende principe onderscheiding en provocatie is. Vaak hebben ze het zelf niet eens door.
pi_164906335
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 09:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het bizarre is dat die hoofddoek afgaat wanneer de voordeur wordt dichtgegooid en men thuis de krant gaat lezen. (al zal die krant eerder een schotelantenne zijn :) ) Ik vind dat religie juist achter de voordeur moet plaatsvinden en niet binnen de openbare ruimte. (al beschouw ik de islam zelf niet als een religie, maar als een totalitaire ideologie)

Waarom mogen moslims wel bidden tijdens werktijd, maar wanneer een gelovige van een andere religie diezelfde vraag stelt fijntjes wordt gewezen op het gegeven dat hier geen ruimte voor bestaat en dat zijn religiebeoefening een privé aangelegenheid behoort te zijn? Of stel het omgekeerde voor, je hebt een team van gelovige mensen die allemaal willen bidden tijdens werktijd? Toch te zot voor woorden? Trek het dan gelijk en maak dit binnen nieuw te maken wetgeving mogelijk.

In een gelijkwaardige samenleving doen we niet aan onderscheiding en gedragen we ons conform wat van ons wordt verwacht. Het basisprincipe van een multiculturele samenleving is niet dat we mini-samenlevinkjes creëren binnen een al bestaande samenleving. Maar maak dat maar eens een verblinde multiculturele idealist duidelijk. Die gaat weer op zijn gebruikelijke manier krakelen, krijsen en verontwaardigd de racistenkaart trekken. Met een beetje lol horen we weer de alom bekende Hitlervergelijking.
Heel raar ja, het Gorlaeus gebouw van de Universiteit van Leiden heeft ook van die ruimtes... Idioot als je het mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')