Troicki inmiddels op weg naar een vijfde set.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:06 schreef Max23 het volgende:
Troicki 2-0 in sets achter tegen Albot![]()
Kohlschreiber geeft op tegen Mahut
Mooi, want Sportpoolsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Troicki inmiddels op weg naar een vijfde set.
En een break achter in set 3quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:16 schreef The_Undertone het volgende:
Goffin gooit eventjes de tweede set weg.
Dat was ik net aan het printscreenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:18 schreef luckass het volgende:
Die setstanden bij Kudla - Gianessi ook![]()
2 bagels en 2 breadsticks.
Zijn er heel veel die geen foto's hebben op de officiële sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:22 schreef DO2 het volgende:
Het grappigste aan dat plaatje vind ik eigenlijk dat er geen foto beschikbaar is van die Giannessi.
Ja, dan is de grap er wel weer vanaf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn er heel veel die geen foto's hebben op de officiële site
WTA in het kwadraatquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was ik net aan het printscreenen![]()
[ afbeelding ]
Er zou gewoon een soort VN organisatie moeten zijn die bij dit soort gasten al hun geld afroomt wegens het zijn van een allround slecht mens. Een soort wereldwijde tax voor mensen die de wereld lelijker maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef TheArt het volgende:
Tomic die even 'suck my balls' zegt tegen een toeschouwer op het moment dat Dzumhur wil serveren
Maar een setje later weer fit. 6-7 6-2 6-2 winstquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:36 schreef macca728 het volgende:
Cibulkova geblesseerd geraakt, van 0-2 nu naar 5-2 opeens
oei, daar was ik dicht bij uitschakeling in de XL gamequote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:21 schreef Norrage het volgende:
Johnson 6-4 6-1 5-2 40-0 achter, wint de pot nog. 7 MPs weggewerkt![]()
![]()
![]()
Blijkbaar was die supporter vervelend genoeg om hem van de tribune te verwijderen, waar de umpire het slechts nodig achtte om Tomic erop te wijzen dat hij het via hem op moest lossen ipv zelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:16 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Er zou gewoon een soort VN organisatie moeten zijn die bij dit soort gasten al hun geld afroomt wegens het zijn van een allround slecht mens. Een soort wereldwijde tax voor mensen die de wereld lelijker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |