SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 14:12:02 ]![]()
De laatste keer dat Ajax onderhandelde met een Marokkaan, was Assaidi. Ik moet alweer rillen bij de gedachte aan zijn gluiperige hoofd op een zondagmiddag omdat de deal alleen om het salaris afketste. Baaaaaaaaaaaah.![]()
Ik vergeet nog steeds niet dat we gewoon een buitenspeler nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal ontzettend blij zijn als het 1 september is en Ziyech niet is gekomen
Maar dat zal Marc wel vergeten zijn want alleen Bailey was een optie voor hem.Oh.![]()
En die shock toen hij opeens bij Liverpool gekeurd werdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax onderhandelde met een Marokkaan, was Assaidi. Ik moet alweer rillen bij de gedachte aan zijn gluiperige hoofd op een zondagmiddag omdat de deal alleen om het salaris afketste. Baaaaaaaaaaaah.
Oh.![]()
Dit jaar zijn het er wel erg veel moet ik zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden we toch moeten zonder minimaal één transfersoap per zomer bij Ajax.
Milik, Cil, Ziyech, klein beetje Bailey, Traore al sinds de winterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we Bailey niet hebben gehaald, hij is niet alleen te duur en heeft ook een vreselijk bemoeizuchtige pa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergeet nog steeds niet dat we gewoon een buitenspeler nodig hebben.
Maar dat zal Marc wel vergeten zijn want alleen Bailey was een optie voor hem.![]()
Freek Jansen heeft niks teveel gezegd toen hij aan het begin van de transferperiode zei dat er een hoop ging gebeuren bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit jaar zijn het er wel erg veel moet ik zeggen
Milik, Cil, Ziyech, klein beetje Bailey, Traore al sinds de winter
Zijn we nog die Colombiaantjes vergeten die ineens kwamen, of dat Sanchez opeens bijna bij Basel zat.Oh.![]()
Klopt, die vader lijkt me ook niks. En die probeert ook zijn andere zoontje (die er niks van kan) te dumpen bij de club waar Bailey speelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we Bailey niet hebben gehaald, hij is niet alleen te duur en heeft ook een vreselijk bemoeizuchtige pa.
Gelukkig doet Ajax niet aan dat soort praktijken
Oh.![]()
Die is vast in een nachtclub zich aan het bezatten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hangt Smoofie uit na dit nieuws?![]()
Hebben we vorig jaar gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die vader lijkt me ook niks. En die probeert ook zijn andere zoontje (die er niks van kan) te dumpen bij de club waar Bailey speelt.
Gelukkig doet Ajax niet aan dat soort praktijken![]()
Beleidgod![]()
Mja daar dacht ik inderdaad ook nog aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Freek Jansen heeft niks teveel gezegd toen hij aan het begin van de transferperiode zei dat er een hoop ging gebeuren bij Ajax.
Zijn we nog die Colombiaantjes vergeten die ineens kwamen, of dat Sanchez opeens bijna bij Basel zat.Vond ik alleen niet een enorme soap. Niks mis mee overigens, er wordt aardig doorgeselecteerd. Al zou ik toch echt nog Viergever lozen, een linksback halen en een linksbuiten maar daar zijn we het allemaal wel over eens hier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.ign.com/boards(...)-42-times.452910769/quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hangt Smoofie uit na dit nieuws?![]()
Ja maar dat zie ik niet gebeuren in dit weekend. Als Marc Ziyech haalt heeft hij ineens weer een paar jaar krediet bij het grote volk, en laat hij de andere zwakke plekken links liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja daar dacht ik inderdaad ook nog aanVond ik alleen niet een enorme soap. Niks mis mee overigens, er wordt aardig doorgeselecteerd. Al zou ik toch echt nog Viergever lozen, een linksback halen en een linksbuiten maar daar zijn we het allemaal wel over eens hier
Nja hebben we in de winter weer wat om naar uit te kijken. Al staan we dan vast al 20 punten achter en liggen we uit de Europa Liek.Oh.![]()
En Gudelj die nog volhield dat Ajax hem echt al een tijd volgde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we vorig jaar gezien![]()
Beleidgod
Wat een onzin ook om een speler te halen. En dan ook nog een speler waar je echt geen kut aan hebt.Oh.![]()
ja, hij met vrienden en jij alleen in je ruk bunkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast in een nachtclub zich aan het bezatten.Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Ik verwacht niet dat dat zo'n vaart zal lopen. De vorm van bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Rostov moet best vaker aangetikt kunnen worden en laten we hopen dat Bosz zijn spelletje er meer in gaat krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik niet gebeuren in dit weekend. Als Marc Ziyech haalt heeft hij ineens weer een paar jaar krediet bij het grote volk, en laat hij de andere zwakke plekken links liggen.
Nja hebben we in de winter weer wat om naar uit te kijken. Al staan we dan vast al 20 punten achter en liggen we uit de Europa Liek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
OK,probleem opgelost. Het was een andere mod die mij account geban't heeft omdat ik voor FC Eindhoven zou zijn geweest ofzo en in het Ajax topic gepost heb. Dus, zand eroverquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ja, hij met vrienden en jij alleen in je ruk bunker
[ Bericht 16% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 27-08-2016 01:45:24 ]Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is KingFlopland modwerk Stijn![]()
[editted]quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
EN NIET MIJN COMMMENTS WEGEDDITEN
[ Bericht 5% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 27-08-2016 01:42:32 ]Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Is hertogjan_lekkerman nóg een nieuwe troll?
Ze komen bij bosjes zegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HJ is 4 realquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef Tagliano het volgende:
Is hertogjan_lekkerman nóg een nieuwe troll?
Ze komen bij bosjes zegIk noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Spannend, hé?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
ja, hij met vrienden en jij alleen in je ruk bunker![]()
Hopelijk gaat hij nu wel logische keuzes maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dat zo'n vaart zal lopen. De vorm van bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Rostov moet best vaker aangetikt kunnen worden en laten we hopen dat Bosz zijn spelletje er meer in gaat krijgen
Ik heb liever dat Riedewald gewoon op 6 wordt gezet dan dat Ziyech gehaald wordt en op 10 gepleurd. Vanmiddag poste ik nog een analyse van Rostov-Ajax waarin je ziet hoe het middenveld totaal niet uit de verf komt. Met die kut punt naar voren
Oh.![]()
quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 27-08-2016 01:42:03 ]Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Je had het bij die ene opmerking moeten laten, nu wordt het een beetje zielig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:27 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want als het spanned wordt edit je mijn berichten of ban je meOh.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had het bij die ene opmerking moeten laten, nu wordt het een beetje zielig.
[ Bericht 2% gewijzigd door hertogjan_lekkerman op 27-08-2016 01:42:11 ]Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Midden in een clubtopic wat niet echt een gedeelte is om op de man te spelen, succes ermee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:27 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want als het spanned wordt edit je mijn berichten of ban je me. Wees dan een vent en spreek het een keer met me ipv continu alles ontwijken.![]()
Blendle schiet eens op met die nieuwe Telegraaf erin pleuren
Nu zie ik nog steeds die krant van gisteren met dat neukertje van Onno Hoes op de voorpaginaOh.![]()
Krul
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Klaassen - Sinkgod
Ghazi - Traore - Younes
En niet rommelen met formaties![]()
Dit is mijn opstelling ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krul
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Klaassen - Sinkgod
Ghazi - Traore - Younes
En niet rommelen met formaties
Al zou ik aankopen halen voor de posities van Dijks en Ghazi.Oh.![]()
Jups, dan moet Marc zich niet bezighouden met Ziyech en eens luisteren naar zijn scouting. Ben benieuwd wanneer Henk Veldmate zegt dat Ajax echt kut isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is mijn opstelling ook.
Al zou ik aankopen halen voor de posities van Dijks en Ghazi.![]()
Hij gaf zelf vorige week toe dat het middenveld te overvol was en de flanken dun bezet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, dan moet Marc zich niet bezighouden met Ziyech en eens luisteren naar zijn scouting. Ben benieuwd wanneer Henk Veldmate zegt dat Ajax echt kut is
Waar gaat Marcie een week later voor: een middenvelderAjaxgod
Oh.![]()
Als je dat op dat niveau wil blijven hangen niet nee, maar dat wil niemand hier lijkt me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:35 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is geen vereiste voor een ajax verdediger bleek laatstOh.![]()
Heb je idd gelijk in, toch vind ik Dijks laatste tijd (tot zijn blessure) een betere verdediger dan Veltman. Veltman blijft echt nog een jongetje en legt 0,00 risico in z'n spel, echt lachwekkend hoe hij dan maar de bal naar voren rost na 8x breed leggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat op dat niveau wil blijven hangen niet nee, maar dat wil niemand hier lijkt me.![]()
![]()
Nog even het Blendle artikel in de spoiler. Ziyech moet dus 12 miljoen kosten inclusief bonussen etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog even het Blendle artikel in de spoiler. Ziyech moet dus 12 miljoen kosten inclusief bonussen etc.Hoe voel jij je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+ pupillenfouten . Logisch dat iedereen interesse heeft in Ajaxvolk (zelf opgeleid talent ) en dat niemand Veltman op de korrel heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Heb je idd gelijk in, toch vind ik Dijks laatste tijd (tot zijn blessure) een betere verdediger dan Veltman. Veltman blijft echt nog een jongetje en legt 0,00 risico in z'n spel, echt lachwekkend hoe hij dan maar de bal naar voren rost na 8x breed leggenRED ONS HENNIEGOD![]()
Mochten ze een paar middenvelders loodsen ben ik er wel content mee hoor. Vind Ziyech gewoon een goede speler, maar als ze nu gewoon iedereen houden vind ik het toch wat raar. Had zelf dan het vertrouwen gegeven aan Sinkgraven en Nouri.quote:Oh.![]()
Ik zie Veltman het liefst ook wel vervangen worden eigenlijk. Sympathieke jongen, kan soms leuk opbouwen maar groeit ook niet door terwijl hij al wat jaren basisspeler is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
+ pupillenfouten . Logisch dat iedereen interesse heeft in Ajaxvolk (zelf opgeleid talent ) en dat niemand Veltman op de korrel heeftOh.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog even het Blendle artikel in de spoiler. Ziyech moet dus 12 miljoen kosten inclusief bonussen etc.12 miljoentjes is acceptabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij FC Twente is men zelfs van mening dat op dit moment rechtsbuiten zijn beste positie is.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Duitse interesse voor Bazoer trouwens? Dortmund? Bayern heeft al teveel spelers denk ik en weet niet of een Schalke ofzo financieel sterk genoeg is. Misschien Wolfsburg nog.Oh.![]()
En als Younes dan geblesseerd is met Sinkgraven op linksbuiten spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
12 miljoentjes is acceptabel
Bij FC Twente is men zelfs van mening dat op dit moment rechtsbuiten zijn beste positie is.
Middenvelders genot.Oh.![]()
Hmm, binnenkort maar eens kijken hoeveel ruiten er gesneuveld zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw broertje zal wel balen trouwens dat Schöne misschien weg gaat hèMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik snap jou en je argumenten om hem niet te halen. Jij hebt ook vast meer voetbalverstand dan ik, maar ik ben gewoon blij dat ze beseffen dat er iets moet gebeuren. Ik hoop dat ze Ziyech kunnen halen en dat er eens een echt versterking wordt gekocht. Dat is best een doorbraak. Als we Bazoer kunnen verkopen lijkt me dat ook prima, want die bakt er niets meer van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mochten ze een paar middenvelders loodsen ben ik er wel content mee hoor. Vind Ziyech gewoon een goede speler, maar als ze nu gewoon iedereen houden vind ik het toch wat raar. Had zelf dan het vertrouwen gegeven aan Sinkgraven en Nouri.
Het is natuurlijk wel erg genant dat ze nu weer wel interesse hebben, zeker na dat interview van Overmars met Ajaxtv. Wanbeleid is het.![]()
Ja ik heb liever dat dat besef er al was voor de vCL en dat ze gericht keken welke posities niet goed bezet zijn. Want ook als Ziyech gehaald is hebben we nog steeds maar één linksback en één linksbuiten. Daarnaast vier rechtshalven (Gudelj, Klaassen, Bazoer, van de Beek) en een 6 die in de verdediging nodig is omdat daarachter alleen maar gehandicapten zitten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:56 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik snap jou en je argumenten om hem niet te halen. Jij hebt ook vast meer voetbalverstand dan ik, maar ik ben gewoon blij dat ze beseffen dat er iets moet gebeuren. Ik hoop dat ze Ziyech kunnen halen en dat er eens een echt versterking wordt gekocht. Dat is best een doorbraak. Als we Bazoer kunnen verkopen lijkt me dat ook prima, want die bakt er niets meer van.
Het is natuurlijk wel erg genant dat ze nu weer wel interesse hebben, zeker na dat interview van Overmars met Ajaxtv. Wanbeleid is het.
Dus het komt wat goedkoop over om de menigte te sussen, niettemin ben ik blij als het huidige middenveld wat creativiteit krijgt. Maar dat had naar mijn mening ook al gekund binnen de huidige selectie.Oh.![]()
Daar heb ik niks op aan te vullenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat dat besef er al was voor de vCL en dat ze gericht keken welke posities niet goed bezet zijn. Want ook als Ziyech gehaald is hebben we nog steeds maar één linksback en één linksbuiten. Daarnaast vier rechtshalven (Gudelj, Klaassen, Bazoer, van de Beek) en een 6 die in de verdediging nodig is omdat daarachter alleen maar gehandicapten zitten.
Dus het komt wat goedkoop over om de menigte te sussen, niettemin ben ik blij als het huidige middenveld wat creativiteit krijgt. Maar dat had naar mijn mening ook al gekund binnen de huidige selectie.
Ik hou nog wel rekening met het scenario dat Mike hier fungeert als spindoctor. Dat het uiteindelijk allemaal helaas niet lukt en dat we het maar gaan doen met deze groep. En dan zonder Bazoer ofzo.![]()
![]()
Ja daar dacht ik net ook al aan. Dat Mike dit alleen zegt om de menigte in bedwang te houden dat Ajax het echt wel geprobeerd heeft! Maar als Fenerbahce al rond is met Ziyech en nu weten dat Ajax het ook gaat proberen zullen ze die transfersom wel op tafel leggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:10 schreef j95 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks op aan te vullen
Ik hou nog wel rekening met het scenario dat Mike hier fungeert als spindoctor. Dat het uiteindelijk allemaal helaas niet lukt en dat we het maar gaan doen met deze groep. En dan zonder Bazoer ofzo.
En als ik Ziyech was zou ik Ajax ook een dikke middelvinger geven, nadat ze vorige week nog zeiden dat Ajax niet voor hem ging.Oh.![]()
Precies. En wat jij zegt over Ziyech zelf zie ik idd ook wel gebeuren, nadat hij Feyenoord eerder ook al de middelvinger gaf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik net ook al aan. Dat Mike dit alleen zegt om de menigte in bedwang te houden dat Ajax het echt wel geprobeerd heeft! Maar als Fenerbahce al rond is met Ziyech en nu weten dat Ajax het ook gaat proberen zullen ze die transfersom wel op tafel leggen.
En als ik Ziyech was zou ik Ajax ook een dikke middelvinger geven, nadat ze vorige week nog zeiden dat Ajax niet voor hem ging.![]()
En dan huren we op 31 augustus nog een middenvelder van Barca C.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Precies. En wat jij zegt over Ziyech zelf zie ik idd ook wel gebeuren, nadat hij Feyenoord eerder ook al de middelvinger gaf.Oh.![]()
Als zowel Bazoer als Schone en/of Sinkgraven weggaat zou dit hout snijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Bazoer weg wil/gaat vind ik het niet zo vreemd
Maar we missen godsamme nog steeds een linksback en een flankspeler.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben ik ook een beetje. Had 'm er graag bij gehad.quote:
Maar ik ben aan de andere kant ook wel een beetje serieus. Ik zie jullie niet ineens beter voetballen met een Ziyech.![]()
Wij ook niet, het is niet opeens het antwoord op alle middelmaat die rondloopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje. Had 'm er graag bij gehad.
Maar ik ben aan de andere kant ook wel een beetje serieus. Ik zie jullie niet ineens beter voetballen met een Ziyech.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
met of zonder hem wordt het sowieso wel beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje. Had 'm er graag bij gehad.
Maar ik ben aan de andere kant ook wel een beetje serieus. Ik zie jullie niet ineens beter voetballen met een Ziyech.![]()
Ach het kan de missende schakel zijn op het middenveld (wat ik hoop), waardoor de voorhoede ook wat beter gaat / kan voetballen, of hij gaat mee in het niveau en we eindigen dit seizoen 10e.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
twitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 08:40:19.@nrc @nrcslimleven Busjekomtzozaterdag! https://t.co/0ZJx0czy6g reageer retweet
![]()
Die Ziyech hebben we helemaal niet nodig, we hebben een paar mouwen opstropers nodig die hun taken uitvoeren en die andere kleuters verrot schelden.Even a broken clock is right twice a day.![]()
We hebbben niemand nodig die eens de spits alleen voor de goal zet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef danos het volgende:
Die Ziyech hebben we helemaal niet nodig, we hebben een paar mouwen opstropers nodig die hun taken uitvoeren en die andere kleuters verrot schelden.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haal eerst eens een buitenspeler en een fatsoenlijke linksback.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wolfsburg heeft geen geld, Schalke heeft net Bentaleb en Stambouli aangetrokken, houden we denk ik alleen Bayern en Dortmund over want de rest kan hem denk ik niet betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitse interesse voor Bazoer trouwens? Dortmund? Bayern heeft al teveel spelers denk ik en weet niet of een Schalke ofzo financieel sterk genoeg is. Misschien Wolfsburg nog.![]()
Als een vis in het waterquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 02:15 schreef Smoofie het volgende:
Ff snel gehandicapte wc gepakt om te fappen![]()
Ben allang blij dat er nu wordt doorgepakt met een speler die zich meermaals bewezen heeft én een meerwaarde is voor deze ploeg. Dat dit al een maand geleden had moeten gebeuren en nu als een soort noodverband overkomt laat ik maar even voor wat het is
[P]otverdorie![]()
hij was wel een beetje pissig dat hij er uit werd gehaald al was dat niet onterecht, zou jammer zijn als hij hierdoor een snelle verkeerde keuze maaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wolfsburg heeft geen geld, Schalke heeft net Bentaleb en Stambouli aangetrokken, houden we denk ik alleen Bayern en Dortmund over want de rest kan hem denk ik niet betalen.![]()
Mensen die anderen verrot schelden zijn de niet zo stille kracht achter elk succesvol teamquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef danos het volgende:
Die Ziyech hebben we helemaal niet nodig, we hebben een paar mouwen opstropers nodig die hun taken uitvoeren en die andere kleuters verrot schelden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
daarom, ik zie dit ook nog gewoon niet doorgaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:11 schreef Heeinz het volgende:
Maar omdat ze weer zo laat zijn sluit ik niet uit dat het niet eens gaat lukken![]()
Dat schelden doe ik wel voor zequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef danos het volgende:
Die Ziyech hebben we helemaal niet nodig, we hebben een paar mouwen opstropers nodig die hun taken uitvoeren en die andere kleuters verrot schelden.![]()
12 mln is niet zo gek voor hem. Ben alleen bang dat hij niet fit genoeg is voor drie wedstrijden in de weekHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Miralem Sulejmaniquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:09 schreef NatteBever het volgende:
Ben allang blij dat er nu wordt doorgepakt met een speler die zich meermaals bewezen heeft én een meerwaarde is voor deze ploeg. Dat dit al een maand geleden had moeten gebeuren en nu als een soort noodverband overkomt laat ik maar even voor wat het is![]()
Toch voor Ziyech?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar hebben we er genoeg van als het team enigzins draait.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebbben niemand nodig die eens de spits alleen voor de goal zet?Even a broken clock is right twice a day.![]()
dat laatste daar gaat het een beetje om al blijft het natuurlijk de vraag of hij de missende link isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef danos het volgende:
[..]
Daar hebben we er genoeg van als het team enigzins draait.![]()
Serieus, je maakt echt die vergelijking?quote:
Ik mag toch hopen dat iedereen hier ziet dat Ziyech meer talent heeft in zijn kleine teen dan Sulejmani in zijn hele lijf? Daarbij heeft Ziyech veel meer karakter. Toegegeven, dat karakter en zijn principes zitten hem ook wel eens in de weg, maar dat heeft altijd nog meer dan zo'n weekdier als Sulejmani.
Bovendien laat Ziyech het al meerdere jaren zien in de Eredivisie, waar Sulejmani voor de hoofdprijs werd binnengehaald omdat hij een half jaartje redelijk speelde in een elftal wat goed draaide en bovendien een totaal ander spelletje speelde dan Ajax.
Echt totaal onvergelijkbaar. Dat gezegd hebbende zou ik Ziyech niet willen zien bij PSV. Ik vind zijn uitlatingen in de media veelzeggend voor zijn karakter, en zijn keuze voor Marokko is ook om meerdere redenen geen slimme zet van hem. Zeker ook omdat die keuze ingegeven lijkt uit wrok. Zoals gezegd, zijn uitgesproken karakter zit hem ook wel eens in de weg.....![]()
het blijft een eigenzinnig mannetje al bleef hij wel overeind in het zooitje van Twente, laten we eerst maar zien of hij echt komt want als ik het goed begrijp heeft hij al een mondeling akkoord elders (al weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb)quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Serieus, je maakt echt die vergelijking?
Ik mag toch hopen dat iedereen hier ziet dat Ziyech meer talent heeft in zijn kleine teen dan Sulejmani in zijn hele lijf? Daarbij heeft Ziyech veel meer karakter. Toegegeven, dat karakter en zijn principes zitten hem ook wel eens in de weg, maar dat heeft altijd nog meer dan zo'n weekdier als Sulejmani.
Bovendien laat Ziyech het al meerdere jaren zien in de Eredivisie, waar Sulejmani voor de hoofdprijs werd binnengehaald omdat hij een half jaartje redelijk speelde in een elftal wat goed draaide en bovendien een totaal ander spelletje speelde dan Ajax.
Echt totaal onvergelijkbaar. Dat gezegd hebbende zou ik Ziyech niet willen zien bij PSV. Ik vind zijn uitlatingen in de media veelzeggend voor zijn karakter, en zijn keuze voor Marokko is ook om meerdere redenen geen slimme zet van hem. Zeker ook omdat die keuze ingegeven lijkt uit wrok. Zoals gezegd, zijn uitgesproken karakter zit hem ook wel eens in de weg.....![]()
Wie danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:23 schreef danos het volgende:
[..]
Daar hebben we er genoeg van als het team enigzins draait.![]()
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:33 schreef Sunri5e het volgende:
Er was toch geen plaats voor Ziyech? Nu opeens wel? Beetje laat nu je uit de CL bent gekegeld.![]()
Als hij naar Turkije gaat dan snap ik hem echt niet meer. Dat zou dan de zoveelste domme carrière-keuze zijn. Terwijl ik ooit juist het gevoel had dat hij dat aspect goed op een rijtje had. Je gaat bijna denken dat hij een hekel heeft aan 'het westen'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft een eigenzinnig mannetje al bleef hij wel overeind in het zooitje van Twente, laten we eerst maar zien of hij echt komt want als ik het goed begrijp heeft hij al een mondeling akkoord elders (al weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb)
Ik snap ook niet waarom de Engelse of Italiaanse subtop niet voor hem komt.![]()
Je hebt gelijk hoor daar niet van, maar zeggen dat Ziyech per definitie gaat slagen omdat hij zich al meerdere jaren heeft bewezen is een beetje een non-argumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Serieus, je maakt echt die vergelijking?
Overmars: 'Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen'
Vrijdag, 19 augustus 2016 om 17:41
Watte![]()
Hij voerde als reden aan dat Ajax al 8-9 middenvelders had. Nu blijkt er interesse te zijn in meerdere middenvelders van Ajax, en blijkbaar wil hij daarop anticiperen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:00 schreef tompsv18 het volgende:
Overmars: 'Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen'
Vrijdag, 19 augustus 2016 om 17:41
Watte![]()
Haha ja, die Bazoer en Sinkgraven zullen de clubs wel uit te kiezen hebben na maanden dramatisch spel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij voerde als reden aan dat Ajax al 8-9 middenvelders had. Nu blijkt er interesse te zijn in meerdere middenvelders van Ajax, en blijkbaar wil hij daarop anticiperen.![]()
Dan moeten ze er wel 2 verkopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij voerde als reden aan dat Ajax al 8-9 middenvelders had. Nu blijkt er interesse te zijn in meerdere middenvelders van Ajax, en blijkbaar wil hij daarop anticiperen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Had jij verwacht dat Barca Cillssen zou kopen voor dat geld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha ja, die Bazoer en Sinkgraven zullen de clubs wel uit te kiezen hebben na maanden dramatisch spel.![]()
Ik denk dat überhaupt niemand had verwacht dat Jasper naar Barca zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Barca Cillssen zou kopen voor dat geld?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daarom, maar staks speelt Bazoer gewoon achter Robben en Sinkgraven naast Pogba.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk dat überhaupt niemand had verwacht dat Jasper naar Barca zou kunnen.
gr gr![]()
Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daarom, maar staks speelt Bazoer gewoon achter Robben en Sinkgraven naast Pogba.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ziyech zal puur genot zijn, wordt het middenveld Gudelj, Bazoer, Klaassen tenminste uit elkaar gerukt![]()
Fijn dat hij na Rostov wordt gehaald. Dat was ook helemaal geen belangrijke wedstrijd ofzo. Lachwekkend beleid.![]()
Lachwekkend dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:43 schreef Tyron het volgende:
Fijn dat hij na Rostov wordt gehaald. Dat was ook helemaal geen belangrijke wedstrijd ofzo. Lachwekkend beleid.![]()
ze hadden gedacht met dit elftal redden we het wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:43 schreef Tyron het volgende:
Fijn dat hij na Rostov wordt gehaald. Dat was ook helemaal geen belangrijke wedstrijd ofzo. Lachwekkend beleid.
ze hadden toch ook ervaring van uit het verleden.![]()
Die zou zich in ieder geval achter Bosz scharen. Misschien dat die groep amoebes die zichzelf supporters noemen dan wat meer kalmeren. Alhoewel die ook niet persé voorstander van Cruijjff zijn maar dikwijls gewoon lekker met alle winden meewaaien zolang ze maar lekker kunnen kankeren en een hekel kunnen hebben aan alles wat niet uit de regio amsterdam komt.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die gedachte snap ik wel. We doen het namelijk al jaren geweldig in Europa, dus geen reden voor zorgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:46 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ze hadden gedacht met dit elftal redden we het wel.
ze hadden toch ook ervaring van uit het verleden.![]()
Voor alles meer dan 20+ weg, Netto heeft al bol broekje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef TheJanitor het volgende:
Vorige bod op Bazoer was iets van 50 miljoen, toch? Nou dan ben ik benieuwd wat we nu krijgen.![]()
Ik denk 67+ 15 miljoen aan bonussenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef TheJanitor het volgende:
Vorige bod op Bazoer was iets van 50 miljoen, toch? Nou dan ben ik benieuwd wat we nu krijgen.![]()
Bosz is gewoon een kuttrainer, accepteer het nou maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zou zich in ieder geval achter Bosz scharen. Misschien dat die groep amoebes die zichzelf supporters noemen dan wat meer kalmeren. Alhoewel die ook niet persé voorstander van Cruijjff zijn maar dikwijls gewoon lekker met alle winden meewaaien zolang ze maar lekker kunnen kankeren en een hekel kunnen hebben aan alles wat niet uit de regio amsterdam komt.![]()
Ik begin dit langzaam te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bosz is gewoon een kuttrainer, accepteer het nou maar.wooblabalurg![]()
En jij bent een kuttrainee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bosz is gewoon een kuttrainer, accepteer het nou maar.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
minstensquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk 67+ 15 miljoen aan bonussen![]()
ik herhaal mijzelf. net tongquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:10 schreef Adames het volgende:
Stel dat Ziyech komt he, dan staat Stijn echt voor lul
ha, dat zou wat zijn![]()
Om Stijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Waar lachen we om?![]()
Gister verlorenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
zelfs Jong Ajax doet het beter dan Ajax op dit moment![]()
Ik mis even het stuk waar ik zou beweren dat Ziyech per definitie zou slagen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor daar niet van, maar zeggen dat Ziyech per definitie gaat slagen omdat hij zich al meerdere jaren heeft bewezen is een beetje een non-argument![]()
Of omdat Ajax gewoon te laat is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel afketsen op salaris of zo, knotsgekOh.![]()
Of omdat Overmars zijn naam fout spelt in het SMS-je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of omdat Ajax gewoon te laat is.![]()
Ik vraag me altijd af hoe die sms'jes eruit zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of omdat Overmars zijn naam fout spelt in het SMS-je.
"Hoi Hakim, wil je naar Ajax? Gr gr Marc"Oh.![]()
VI meldt helemaal niets over interesse in Bazoer/Schone/Sinkgravenquote:Ajax is opeens wel geïnteresseerd in Hakim Ziyech. De Amsterdammers willen de 23-jarige Marokkaanse middenvelder van FC Twente overnemen, maar hebben concurrentie van vier buitenlandse clubs.
Hoewel intern bij Ajax de naam Ziyech al maanden geleden werd aangedragen, wilde de clubleiding niets weten van de komst van de technicus. Het technisch hart was allerminst overtuigd van de toegevoegde waarde van de uitblinker van FC Twente, die volgens Marc Overmars ook de ontwikkeling van talent in de weg zou staan.
'We hebben genoeg middenvelders, waarbij jongens als Nouri, Sinkgraven en De Jong over creativiteit beschikken', aldus Overmars vorige week nog tegen Ajax TV. 'Als je een jongen als Ziyech haalt, leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je een of twee jongens kunt afschrijven. We kiezen voor beleid. Ziyech is een fantastische speler, maar wij zullen hem niet halen.'
Door de smadelijke nederlagen tegen Willem ll en FK Rostov is de druk op de clubleiding tot ongekende hoogte gestegen, met een crisisberaad en rigoureuze koerswijziging tot gevolg. Ziyech moet alsnog voor de broodnodige creativiteit bij Ajax zorgen, waarbij de Amsterdammers de nodige concurrentie hebben. De middenvelder staat eveneens in de belangstelling van meerdere buitenlandse clubs.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Telegraaf > VIquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VI meldt helemaal niets over interesse in Bazoer/Schone/Sinkgraven![]()
Als Marc:
Bazoer verkoopt voor 50 miljoen
Schone, Serero weet te lozen
Linksback koopt die wat toevoegt
Buitenspeler koopt die wat toevoegt
Dan kroon ik hem persoonlijk tot Marc Overgod.
Hij krijg ook nog bonuspunten voor het lozen van Klaassen, El Ghazi en Gudelj.![]()
VI is tegenwoordig niks meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VI meldt helemaal niets over interesse in Bazoer/Schone/Sinkgraven![]()
Meestal wel, maar toch apart. Zou best kunnen dat de Telegraaf gelijk heeft hoor, maar die liepen ook weer een beetje campagne te voerenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Meer:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die sms'jes eruit zien.
"Hoi Hakim, wil je naar Ajax? Gr gr Marc"
"Hoi Kareem, als je naar ons grote Ajax wil, moet je jouw mensen even mijn mensen laten bellen"
Gr gr, Marc.![]()
Serero gaat vast niet meer weg, niks meer over gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:49 schreef TheJanitor het volgende:
Als Marc:
Bazoer verkoopt voor 50 miljoen
Schone, Serero weet te lozen
Linksback koopt die wat toevoegt
Buitenspeler koopt die wat toevoegt
Dan kroon ik hem persoonlijk tot Marc Overgod.
Hij krijg ook nog bonuspunten voor het lozen van Klaassen, El Ghazi en Gudelj.Oh.![]()
Alleen voor de kritische stukken als tegenhanger van de propaganda van Verweij.quote:
Freek Jansen laat zich niet misbruiken door Overmars om zijn spreekbuis te worden in ruil voor wat nieuwtjes.Oh.![]()
Hij kan dan nog steeds tot Overgod gekroond worden als hij een van die andere 3 die ik graag zie gaan weet te lozen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero gaat vast niet meer weg, niks meer over gehoord.![]()
Twente wil 12 miljoen. Gewoon aftikken wil je Fener voorblijven.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ziyech wil in ieder geval het liefst in Nederland blijven en heeft de voorkeur voor Ajax. Heeft volgens zijn broer niets te zoeken in Turkije. Denk dat Ajax inderdaad gewoon nu moet doorpakken.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:54 schreef Simmertje het volgende:
Ziyech wil in ieder geval het liefst in Nederland blijven en heeft de voorkeur voor Ajax. Heeft volgens zijn broer niets te zoeken in Turkije. Denk dat Ajax inderdaad gewoon nu moet doorpakken.![]()
Zelfde bron als paar topics terug toen niemand mij geloofde dat ik gehoord had toen Ajax weer met hem bezig was. Heb toen ook al gezegd neem het met een korreltje zout, maar tot nu toe klopt het.quote:![]()
Na de transferperiode de leugens dat we er alles aan gedaan hebben. Liegen zijn ze goed in.Net als met dat verhaal over Bailey.
![]()
Zijn broer speelt bij een van de lokale voetbalclubs hier. Zal ook eens even via via vragen. Neem het met een korreltje zout.![]()
Marc staat wel weer voor lul met dat interview dan. Wij gaan Ziyech niet halen want het middenveld is overvol en hij staat talent in de weg. Dat talent staat hij nog steeds in de weg als hij gaat komen. Mij maakt dat minder uit, maar lul niet zo stom. Drogredenen bijten je in je aars.![]()
Haha dude ik zeg ook alleen maar wat ik heb gehoord van een maat van mij. Geloofde er eergister ook helemaal niets van, maar 2 dagen later dus kennelijk toch gelijk. We moeten gewoon maar afwachten, ik acht de kans zeer groot dat hij komt.![]()
Wow nu ben ik overtuigd. Dit soort zinloze one-liners doe je maar naar je debiele nichtje sturen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bosz is gewoon een kuttrainer, accepteer het nou maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Doe Schöne maar weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij kan dan nog steeds tot Overgod gekroond worden als hij een van die andere 3 die ik graag zie gaan weet te lozen.
Misschien naar Kobenhavn omdat ze CL spelen?Oh.![]()
Klinkt wel logisch. We zullen zien. Volgens mij was er ook altijd interesse vanuit Italië.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe Schöne maar weg.
Misschien naar Kobenhavn omdat ze CL spelen?![]()
Mochten er idd 2 middenvelders vertrekken dan is het meer dan logisch dat Ziyech komt maar ik vrees dat Overmars en cs. de interesse in Bazoer en Sinkgraven vooral als excuus gebruiken om niet voor lul te staan.
Mochten ze Bazoer nog kunnen verpatsen voor 20 miljoen en Sinkgraven voor pakweg 3 a 4 miljoen dan doet Ajax goede zaken (al geloof ik daar niet in).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima kan hij daar ergens bij een laagvlieger op 10 spelen en af en toe een vrije trap erin schieten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch. We zullen zien. Volgens mij was er ook altijd interesse vanuit Italië.
Bij Ajax kan echt niet meer.Oh.![]()
Er is ook interesse vanuit Nederland, dat zal dan wel voor Schone ga ik vanuit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kapitaalsvernietiging van Sinkgraven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Mochten er idd 2 middenvelders vertrekken dan is het meer dan logisch dat Ziyech komt maar ik vrees dat Overmars en cs. de interesse in Bazoer en Sinkgraven vooral als excuus gebruiken om niet voor lul te staan.
Mochten ze Bazoer nog kunnen verpatsen voor 20 miljoen en Sinkgraven voor pakweg 3 a 4 miljoen dan doet Ajax goede zaken (al geloof ik daar niet in).
Snap dat ook niet zo, komt hij er net lekker in dit seizoen en speelt hij goed en dan maar meteen verkopen voor minder als waar hij voor is aangekocht. Dat klinkt niet echt als beleid.Oh.![]()
Bazoer gaat sowieso op de bank terechtkomen moch Ziyech komen, die kan je dus maar beter zo snel mogelijk lozen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of gewoon Gudelj laten banken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:11 schreef Pedroso het volgende:
Bazoer gaat sowieso op de bank terechtkomen moch Ziyech komen, die kan je dus maar beter zo snel mogelijk lozen.Oh.![]()
Ik zou Sinkgraven ook nog niet afschrijven. Kan je meer dan 20M vangen voor Bazoer dan begrijp ik dat je dit doet. Dat je Schöne een transfer gunt ook nog. Maar een speler van 6,5/12,5M (afhankelijk van welke bron je kiestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapitaalsvernietiging van Sinkgraven.
Snap dat ook niet zo, komt hij er net lekker in dit seizoen en speelt hij goed en dan maar meteen verkopen voor minder als waar hij voor is aangekocht. Dat klinkt niet echt als beleid.) met een contract dat jaren doorloopt en opzich nog flink kan groeien voor een paar miljoen verpatsen is echt geld weggooien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Soms moet je je verlies nemen, was sowieso al een veel te overhaaste transfer. Als back-up kun je 'm prima gebruiken maar daar kan je uiteindelijk beter een De Jong of Nouri voor gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapitaalsvernietiging van Sinkgraven.
Snap dat ook niet zo, komt hij er net lekker in dit seizoen en speelt hij goed en dan maar meteen verkopen voor minder als waar hij voor is aangekocht. Dat klinkt niet echt als beleid.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazoer gaat echt niet meer hoor. Je kan kankeren op Gudelj wat je wil maar die brengt veel meer dan vedette Bazoer die als een oud paard over het veld hobbelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Gudelj laten banken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, die zitten dan over een jaar of 2 weer op het zelfde niveau als Sinkgraven nu, erg handig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Soms moet je je verlies nemen, was sowieso al een veel te overhaaste transfer. Als back-up kun je 'm prima gebruiken maar daar kan je uiteindelijk beter een De Jong of Nouri voor gebruiken.![]()
ik geloof jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfde bron als paar topics terug toen niemand mij geloofde dat ik gehoord had toen Ajax weer met hem bezig was. Heb toen ook al gezegd neem het met een korreltje zout, maar tot nu toe klopt het.![]()
Ja, eens. Slaat nergens op, ook omdat hij juist beter ging spelen de laatste weken. Geef die jongen eens het vertrouwen als de grote aankoop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou Sinkgraven ook nog niet afschrijven. Kan je meer dan 20M vangen voor Bazoer dan begrijp ik dat je dit doet. Dat je Schöne een transfer gunt ook nog. Maar een speler van 6,5/12,5M (afhankelijk van welke bron je kiest) met een contract dat jaren doorloopt en opzich nog flink kan groeien voor een paar miljoen verpatsen is echt geld weggooien.
Je verlies nemen is in deze situatie nergens voor nodig. Maar het lijkt weer op puur paniekbeleid om de massa tevreden te stemmen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Soms moet je je verlies nemen, was sowieso al een veel te overhaaste transfer. Als back-up kun je 'm prima gebruiken maar daar kan je uiteindelijk beter een De Jong of Nouri voor gebruiken.Oh.![]()
Dat zou ik dan wel voor Riedewald laten doen dus dat maakt voor Bazoer verder weinig uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Gudelj laten banken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat mag ik hopen van niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die zitten dan over een jaar of 2 weer op het zelfde niveau als Sinkgraven nu, erg handig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bazoer zit nu gewoon in de talentendip die IEDEREEN krijgt. Vorig kalenderjaar speelde hij uitstekend, dit jaar wat minder. Komt hij wel uit en dan kan hij zich ontwikkelen tot dragende speler. Hij heeft die potentie, dat konden we vorig jaar allemaal zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Bazoer gaat echt niet meer hoor. Je kan kankeren op Gudelj wat je wil maar die brengt veel meer dan vedette Bazoer die als een oud paard over het veld hobbelt.
Gudelj kan gewoon totaal niet voetballen, dus dat is trekken aan een dood paard. En hij is ook nog gewoon vreselijk irritant met zijn geforceerd stoere gedoe en het uitstralen alsof hij de vedette is. Dat hebben ze allebei dus een beetje.Oh.![]()
Ja eens. Riedewald op 6 zetten (en sowieso met een 6 spelen) zou naar mijn mening al meer oplossen voor dit Ajax dan maar Ziyech kopen en op 10 pleuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel voor Riedewald laten doen dus dat maakt voor Bazoer verder weinig uit.Oh.![]()
Heeft Gudelj aan je zusje gezeten oid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer zit nu gewoon in de talentendip die IEDEREEN krijgt. Vorig kalenderjaar speelde hij uitstekend, dit jaar wat minder. Komt hij wel uit en dan kan hij zich ontwikkelen tot dragende speler. Hij heeft die potentie, dat konden we vorig jaar allemaal zien.
Gudelj kan gewoon totaal niet voetballen, dus dat is trekken aan een dood paard. En hij is ook nog gewoon vreselijk irritant met zijn geforceerd stoere gedoe en het uitstralen alsof hij de vedette is. Dat hebben ze allebei dus een beetje.![]()
De Jong of Nouri als back-up gaat het ook echt niet worden. Dit seizoen de eerste minuten maken, ja. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Soms moet je je verlies nemen, was sowieso al een veel te overhaaste transfer. Als back-up kun je 'm prima gebruiken maar daar kan je uiteindelijk beter een De Jong of Nouri voor gebruiken.
Als volwaardige back-up zien is daarentegen weer volstrekt kansloos. Ik zie je het Philips Stadion alweer betreden met Nouri, De Jong en Klaassen. Er blijft helemaal niets meer van je over."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, ik zie hem gewoon twee keer in de week bij Ajax in de basis staan en niks toevoegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft Gudelj aan je zusje gezeten oid?Oh.![]()
Sla je ook 2 vliegen in 1 klap. Riedewald is geen centrale verdediger (zoals ook tegen Rostov pijnlijk duidelijk werd) en de 6 is de perfecte plek voor 'm. Ook op de plek van Dijks kan ie goed uit de voeten overigens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eens. Riedewald op 6 zetten (en sowieso met een 6 spelen) zou naar mijn mening al meer oplossen voor dit Ajax dan maar Ziyech kopen en op 10 pleuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb helemaal geen behoefte om jou te overtuigen, Bosz levert de argumenten wekelijks aan dus ga ik geen tijd aan verspillen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow nu ben ik overtuigd. Dit soort zinloze one-liners doe je maar naar je debiele nichtje sturen.![]()
Lekker belangrijk in wat voor dip hij zit. Al had hij hem in je zusje gedipt (ik geloof typisch graag). Punt is dat hij momenteel en al in feite sinds halverwege vorig seizoen voetballend gezien zelfs de veters van Gudelj niet mag strikken. Die kerel raakt echt geen pepernoot meer en mag langdurig banken om aan z'n herstel te werken. Omdat hij zich daar ongetwijfeld te goed voor acht zal het dus wel vertrekken uit de achterdeur worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer zit nu gewoon in de talentendip die IEDEREEN krijgt. Vorig kalenderjaar speelde hij uitstekend, dit jaar wat minder. Komt hij wel uit en dan kan hij zich ontwikkelen tot dragende speler. Hij heeft die potentie, dat konden we vorig jaar allemaal zien.
Gudelj kan gewoon totaal niet voetballen, dus dat is trekken aan een dood paard. En hij is ook nog gewoon vreselijk irritant met zijn geforceerd stoere gedoe en het uitstralen alsof hij de vedette is. Dat hebben ze allebei dus een beetje.
Maar goed, jong, geen AZ-aankoop en geen mooiboy. Dat verblindt gemakkelijker he."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daarom zou ik gewoon graag nog een goede centrale verdediger in de leeftijdscategorie 25-32 zien, die je dan in het centrum kan hebben staan naast Sanchez. Blijft zonde dat ze Westermann gehaald hebben ipv gewoon goed gescout, maarja Ajax en beleidquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sla je ook 2 vliegen in 1 klap. Riedewald is geen centrale verdediger (zoals ook tegen Rostov pijnlijk duidelijk werd) en de 6 is de perfecte plek voor 'm. Ook op de plek van Dijks kan ie goed uit de voeten overigens.
Oh.![]()
Ben je toch al een aantal posts mee bezig. Dappere postjes plaatsen oke maar volg je eigen lijn dan gewoon joh, tijdverspillende flapdrol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:21 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte om jou te overtuigen, Bosz levert de argumenten wekelijks aan dus ga ik geen tijd aan verspillen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar ben jij toch allergisch voor? Is wel erg oud hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zou ik gewoon graag nog een goede centrale verdediger in de leeftijdscategorie 25-32 zien, die je dan in het centrum kan hebben staan naast Sanchez. Blijft zonde dat ze Westermann gehaald hebben ipv gewoon goed gescout, maarja Ajax en beleid
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 12:24:29 ]![]()
We missen een type VD Hoorn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ontken niet dat Bazoer nu vreselijk speelt, maar ik word wel een beetje moe dat elke speler hier die in een dip zit meteen weg moet. Dat gaat toch nergens over. Dan hebben we al die talenten, maar hebben we er feitelijk niks aan. Dan kunnen we nooit genieten van het jaar dat ze hier de echt bepalende man zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker belangrijk in wat voor dip hij zit. Al had hij hem in je zusje gedipt (ik geloof typisch graag). Punt is dat hij momenteel en al in feite sinds halverwege vorig seizoen voetballend gezien zelfs de veters van Gudelj niet mag strikken. Die kerel raakt echt geen pepernoot meer en mag langdurig banken om aan z'n herstel te werken. Omdat hij zich daar ongetwijfeld te goed voor acht zal het dus wel vertrekken uit de achterdeur worden.
Maar goed, jong, geen AZ-aankoop en geen mooiboy. Dat verblindt gemakkelijker he.
Moet allemaal maar snel verkocht zijn en dan de volgende jeugdspeler erin, die we over een jaar afzeiken omdat hij in een dip zit.Oh.![]()
Krul
Tete, Sanchez, Veldman, Dijks
Riedewald, Klaassen, Ziyech,
El Ghazi, Traore, Younes
Best een leuk team al zit je nog steeds met het probleem dat het veel van hetzelfde is.
Een goede ervaren CV (type Vlaar) en een back-up voor El Ghazi / Younes en je bent al een stuk verder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee? Ik ben allergisch voor aankopen als Westermann van 33+ die helemaal uitgeblust zijn en totaal niet passen in het voetbal wat Ajax wil spelen (met veel ruimte in de rug dus).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ben jij toch allergisch voor? Is wel erg oud hoor.
Maar ik vind wel dat Ajax een paar spelers in de as moet hebben van die leeftijdscategorie. Maar hier is kwaliteit leidend en niet de ervaring. Die leeftijdscategorie wil ik omdat ze dan vaak gewoon constant zijn.Oh.![]()
Van mij hoeft Bazoer niet weg hoor maar de basis daar heeft hij net als El Ghazi al een half jaar echt helemaal niets meer te zoeken. Viergever op rechtsbuiten heb je nog meer aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat Bazoer nu vreselijk speelt, maar ik word wel een beetje moe dat elke speler hier die in een dip zit meteen weg moet. Dat gaat toch nergens over. Dan hebben we al die talenten, maar hebben we er feitelijk niks aan. Dan kunnen we nooit genieten van het jaar dat ze hier de echt bepalende man zijn.
Moet allemaal maar snel verkocht zijn en dan de volgende jeugdspeler erin, die we over een jaar afzeiken omdat hij in een dip zit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
El Ghazi moet gewoon beseffen dat hij weer vaker gewoon diep moet gaan, daar lag zijn kracht in het eerste seizoen. Ik vind hem een redelijke voorzet hebben, maar niet echt een actie. Met een middenvelder met een goede steekpass kan hij wel profiteren denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Van mij hoeft Bazoer niet weg hoor maar de basis daar heeft hij net als El Ghazi al een half jaar echt helemaal niets meer te zoeken. Viergever op rechtsbuiten heb je nog meer aan.Oh.![]()
El Ghazi moet gewoon eens doen waar hij goed in is en niet wat hij graag wil. Maar daar gaat het nogal eens mis. Zolang hij dat zelf niet inziet heb je er drie keer niets aan en sta je met max. 10 man op het veld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi moet gewoon beseffen dat hij weer vaker gewoon diep moet gaan, daar lag zijn kracht in het eerste seizoen. Ik vind hem een redelijke voorzet hebben, maar niet echt een actie. Met een middenvelder met een goede steekpass kan hij wel profiteren denk ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blijkbaar niet, want je moet het toch wel met mij eens zijn dat Gudelj niet degene is op het middenveld die nu kwalitatief het minst brengt. Dat is Bazoer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee? Ik ben allergisch voor aankopen als Westermann van 33+ die helemaal uitgeblust zijn en totaal niet passen in het voetbal wat Ajax wil spelen (met veel ruimte in de rug dus).
Maar ik vind wel dat Ajax een paar spelers in de as moet hebben van die leeftijdscategorie. Maar hier is kwaliteit leidend en niet de ervaring. Die leeftijdscategorie wil ik omdat ze dan vaak gewoon constant zijn.![]()
Bazoer heb je helemaal niets aan op dit moment. Dat hij bij oranje zit is dan ook volkomen belachelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je moet het toch wel met mij eens zijn dat Gudelj niet degene is op het middenveld die nu kwalitatief het minst brengt. Dat is Bazoer.Charlie: How's it going in there?
Vorige keer stond hij er ook gewoon twee keer in geloof ik terwijl hij bij jullie op de bank zat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer heb je helemaal niets aan op dit moment. Dat hij bij oranje zit is dan ook volkomen belachelijk.Echt lachwekkend.
![]()
Alle middenvelders voegen nu even weinig toe, ook Klaassen. Voetballend gezien dan, want Klaassen maakt nog wel eens een goaltje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je moet het toch wel met mij eens zijn dat Gudelj niet degene is op het middenveld die nu kwalitatief het minst brengt. Dat is Bazoer.
Maar dat het middenveld van geen kant klopt bij Ajax ziet iedereen, behalve Bosz (en Frank vorig jaar) blijkbaar.Oh.![]()
Het is ook wel pure armoede dat we maar drie spelers hebben voor de vleugels die allerminst een zekerheidje zijn. En dat laat Overmars weer verslonzen om Ziyech te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
El Ghazi moet gewoon eens doen waar hij goed in is en niet wat hij graag wil. Maar daar gaat het nogal eens mis. Zolang hij dat zelf niet inziet heb je er drie keer niets aan en sta je met max. 10 man op het veld.Oh.![]()
Jonge spelers moeten groeien aan de hand van spelers die al het e.e.a. hebben meegemaakt en moeten enigszins in de luwte gebracht worden.
Daar gaat het al jaren fout bij Ajax, alleen maar investeren in jeugd werk niet. De druk op spelers die net komen kijken werkt ook verlammend, die zijn er nog niet aan toe om de kar te trekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghaziquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Krul
El Ghazi, Traore, Younes
Best een leuk team al zit je nog steeds met het probleem dat het veel van hetzelfde is.
Een goede ervaren CV (type Vlaar) en een back-up voor El Ghazi / Younes en je bent al een stuk verder.
Op basis van wat precies verdient die jongen nog een basisplaats?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Geen goed alternatief momenteel, Cerny is er schijnbaar nog niet aan toe. Daarom is daar een aankoop 1e prioriteitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
El Ghazi
Op basis van wat precies verdient die jongen nog een basisplaats?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax moet blij zijn met Krul nu kunnen spelers van Ajax eindelijk eens een tekkel plaatsen bij de goal.
Krul houd ze wel tegen bij een strafschop.![]()
Neem aan dat hij dit keer geen minuut maakt. Hendrix is natuurlijk veel verder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige keer stond hij er ook gewoon twee keer in geloof ik terwijl hij bij jullie op de bank zat.Echt lachwekkend.
Charlie: How's it going in there?
De beste vleugelspeler staat in de spitsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook wel pure armoede dat we maar drie spelers hebben voor de vleugels die allerminst een zekerheidje zijn. En dat laat Overmars weer verslonzen om Ziyech te halen.Charlie: How's it going in there?
Waarom zouden ze daar een hond neerzetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:50 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet blij zijn met Krul nu kunnen spelers van Ajax eindelijk eens een tekkel plaatsen bij de goal.
Krul houd ze wel tegen bij een strafschop.wooblabalurg![]()
grap van de dagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar een hond neerzetten?![]()
![]()
dat deze vrouwen bestaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:10 schreef TheArt het volgende:
Is het filmpje van de überdomme (ex)-vriendin van Zivkovic hier al geplaatst? Zo nee, dan nu wel:![]()
Wat is er dom aan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:10 schreef TheArt het volgende:
Is het filmpje van de überdomme (ex)-vriendin van Zivkovic hier al geplaatst? Zo nee, dan nu wel:wooblabalurg![]()
Dat wijf heeft gewoon de inhoud van een leeg aquarium. Niet dat dat verrassend is als je de vriendin bent van een profvoetballer, maar toch. Blijft verbazingwekkend hoe dom mensen kunnen zijn.quote:![]()
Sommige mensen geven geen ene neuk. Gelukkig is ze niet lelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wijf heeft gewoon de inhoud van een leeg aquarium. Niet dat dat verrassend is als je de vriendin bent van een profvoetballer, maar toch. Blijft verbazingwekkend hoe dom mensen kunnen zijn.wooblabalurg![]()
Niet gekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:10 schreef TheArt het volgende:
Is het filmpje van de überdomme (ex)-vriendin van Zivkovic hier al geplaatst? Zo nee, dan nu wel:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze mag blij zijn dat ze dat gat heeft gekregen. Meer heb je er ook niet aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wijf heeft gewoon de inhoud van een leeg aquarium. Niet dat dat verrassend is als je de vriendin bent van een profvoetballer, maar toch. Blijft verbazingwekkend hoe dom mensen kunnen zijn.Charlie: How's it going in there?
Het zou toch wel genieten zijn indien Ziyech alsnog naar het buitenland verkast, en Ajax geen tijd meer heeft voor een ander![]()
![]()
Feyenoorder gespotquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Het zou toch wel genieten zijn indien Ziyech alsnog naar het buitenland verkast, en Ajax geen tijd meer heeft voor een anderwooblabalurg![]()
Nee dat zou juist prima zijn, laat Nouri en De Jong het maar eens zien danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Het zou toch wel genieten zijn indien Ziyech alsnog naar het buitenland verkast, en Ajax geen tijd meer heeft voor een ander![]()
Ouders leegplukken, te bedonderd om te werken, bekend vriendje aan de haak slaan om niet te hoeven werken, je vriendje afzeiken omdat het ff wat minder gaat, moet ik nog doorgaan?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Willen jullie wel een PSV aanhanger in jullie selectie?
http://www.offside.nl/nie(...)pioenschap-psv-.html![]()
Het is nog treuriger dat ze niet met andere posities bezig zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Het zou toch wel genieten zijn indien Ziyech alsnog naar het buitenland verkast, en Ajax geen tijd meer heeft voor een anderAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wel aardig van Ajax dat ze de transfersom even spekken zodat Fener wat hoger inzet, centjes kunnen we goed gebruiken![]()
En dat na crisis beraad. Ik heb niet zoveel vertrouwen in onze directie, maar die van jullie lijkt echt van een andere planeet te komen. En dat noemen ze dan beleid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat ze niet met andere posities bezig zijn![]()
Er zit ook een Ajax aanhanger bij PSV.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:31 schreef Ties02 het volgende:
http://www.offside.nl/nie(...)pioenschap-psv-.htmlWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
nou, ik krijg er rillingen van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:31 schreef Ties02 het volgende:
http://www.offside.nl/nie(...)pioenschap-psv-.html![]()
IS DIE ZIYECH NOU AL BINNEN OF WAT ?!Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax heeft anders wel genoeg euro's op de bank staan om dat nagenoeg failliete clubje van jou te kopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat na crisis beraad. Ik heb niet zoveel vertrouwen in onze directie, maar die van jullie lijkt echt van een andere planeet te komen. En dat noemen ze dan beleid.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Mwah, zelfs met geld toe heeft dat toch helemaal geen zin johquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ajax heeft anders wel genoeg euro's op de bank staan omdat nagenoeg failliete clubje van jou te kopen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maken we er een satellietclub van, breken we die Kuip af en zetten we er een lelijke Arena-kloon neer, genot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ajax heeft anders wel genoeg euro's op de bank staan omdat nagenoeg failliete clubje van jou te kopen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zo'n beetje elke speler die niet steeds kansloos de bal terug speelt of verliest is een beter alternatief....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen goed alternatief momenteel, Cerny is er schijnbaar nog niet aan toe. Daarom is daar een aankoop 1e prioriteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Met Overmars als directeur en Peter Bosz hoofdtrainerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maken we er een satellietclub van, breken we die Kuip af en zetten we er een lelijke Arena-kloon neer, genot.
Cerny moet toch gewoon spelen ipv die falende El Ghazi? Wat is dat toch met trainers die bij Ajax ineens allemaal gekke beslissingen nemen?![]()
El Ghazi hoopt op een transfer naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:05 schreef j95 het volgende:
Cerny moet toch gewoon spelen ipv die falende El Ghazi? Wat is dat toch met trainers die bij Ajax ineens allemaal gekke beslissingen nemen?
"Als Cillessen het kan met falen, dan kan ik het ook!"What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Watquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ajax heeft anders wel genoeg euro's op de bank staan om dat nagenoeg failliete clubje van jou te kopen.. We zitten al jaren in categorie 3
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 16:15:31 ]![]()
Krap 2 jaar al jaren noemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat. We zitten al jaren in categorie 3
.
Sinds april 2014.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Krap 2 jaar al jaren noemen
Probeer morgen eerst maar eens van Go Ahead te winnen met dat stelletje gehandicapten van jullie.![]()
Jij noemt een gezonde club met geld op de bank nagenoeg faillietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Krap 2 jaar al jaren noemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 16:38:33 ]![]()
Gewoon Van Ginkel halen in de winterstop joh, om Europees voetbal alsnog te kunnen veilig stellen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 16:39:01 ]![]()
Jarenlang falen en niets leren. Dat zo iemand mag blijven zitten en bonussen krijgt. Vind ik bizar. En ook weer niet, want Ajax.quote:![]()
Ook weer niet ja want zo gaan die dingen daar .quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jarenlang falen en niets leren. Dat zo iemand mag blijven zitten en bonussen krijgt. Vind ik bizar. En ook weer niet, want Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat kan inderdaad wel eens een probleem wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sinds april 2014.
Probeer morgen eerst maar eens van Go Ahead te winnen met dat stelletje gehandicapten van jullie.![]()
Hehe precies. Zie het best gelijkspelletje worden, aangezien Ajax momenteel niet in staat is kansen te creeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sinds april 2014.
De nieuwe Frenk Rijkaard niet eens meer in basis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Krul
El Ghazi, Traore, Younes
Een goede ervaren CV (type Vlaar) en een back-up voor El Ghazi / Younes en je bent al een stuk verder.![]()
?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
De nieuwe Frenk Rijkaard niet eens meer in basis?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer geen Nouri/De Jong/Cerny bij de selectie
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Bestuur tegen de muurquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Weer geen Nouri/De Jong/Cerny bij de selectieOh.![]()
Ik las Jurgen Colinquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Weer geen Nouri/De Jong/Cerny bij de selectieRED ONS HENNIEGOD![]()
Riedewald was toch de nieuwe Rijkaard?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Bazoer. Oh en mocht je niet weten wie Frank Rijkaard is: klikCharlie: How's it going in there?
Probeer je grappig te zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Riedewald was toch de nieuwe Rijkaard?![]()
Weer die kut Ghaziquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:26 schreef Pedroso het volgende:
Krul
El Ghazi, Traore, Younes
Een goede ervaren CV (type Vlaar) en een back-up voor El Ghazi / Younes en je bent al een stuk verder.![]()
![]()
Toch eeuwige zonde hè. Heb je straks met Krul en Ziyech twee toppers erbij, speel je geen CL.![]()
Ik vind dat Marc het wat betreft transfers deze zomer wel goed heeft gedaan. Het is alleen beter als ie gewoon z'n mond houdt, want het komt allemaal niet zo slim over.
- 'Milik blijft absoluut bij Ajax';
- 'Ziyech gaat niet komen'.![]()
Die had je toch allebei al voor Rostov binnen moeten hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:54 schreef Rnnz het volgende:
Toch eeuwige zonde hè. Heb je straks met Krul en Ziyech twee toppers erbij, speel je geen CL.![]()
Ik vind dat Marc het wat betreft transfers deze zomer wel goed heeft gedaan. Het is alleen beter als ie gewoon z'n mond houdt, want het komt allemaal niet zo slim over.
![]()
Volgens mij hebben we Ziyech nog niet binnen hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:54 schreef Rnnz het volgende:
Sneijder blijft bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:54 schreef Rnnz het volgende:
- 'Ziyech gaat niet komen'.
Same story all over again.![]()
In de CL hebben we toch niks te zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:54 schreef Rnnz het volgende:
- 'Ziyech gaat niet komen'.
Ik hoop gewoon dat we het eens goed gaan doen in de EL. Mochten we het daar wat jaartjes weer goed doen mogen we weer kijken naar de CLOh.![]()
Klopt, maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had je toch allebei al voor Rostov binnen moeten hebben?Vind het persoonlijk ook niet kunnen dat je selectie nog niet rond is voor de competitiestart. Dat er nog wat wisselspelers wegvallen is begrijpelijk, maar je vaste elftal had er al weken moeten staan.
![]()
Kwestie van tijd in mijn ogen. Als de vraagprijs inderdaad 12 miljoen is gaat Ajax dat gewoon neerleggen, er is veel druk op dit moment. Denk ook dat Ziyech zelf liever naar Ajax gaat dan Turkije.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we Ziyech nog niet binnen hoor.![]()
Is zeker ook een weekendje weg, dus plakt hij de maandag eraan vast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weekends werkt Marc niet, dus dat wordt wachten tot maandagOh.![]()
En dan daggie bijkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is zeker ook een weekendje weg, dus plakt hij de maandag eraan vast.
Woensdag persbericht; vanwege tijdnood lukt het ons niet om transfers af te handelen
We gaan het met deze selectie doen
gr gr Marc![]()
En wat als beide spelers toen nog geen beslissing wilden maken? Is altijd makkelijk gezegd; Je had ze eerder moeten hebben, maar misschien waren de spelers ook met andere in gesprek etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had je toch allebei al voor Rostov binnen moeten hebben?![]()
Frisse duik nemen in het geldpakhuis daarna, dat heeft Marcie wel verdient.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan daggie bijkomen
Woensdag persbericht; vanwege tijdnood lukt het ons niet om transfers af te handelen
We gaan het met deze selectie doen
gr gr MarcOh.![]()
Ja. Wat vind jij daarvan?quote:Charlie: How's it going in there?
Een dappere poging.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja. Wat vind jij daarvan?![]()
Nettogodtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:29:12Eerste bod #Ajax bij @fctwente op #Ziyech 8 miljoen euro @ErikvHaren https://t.co/xQbuJ3m4lG reageer retweet
![]()
8 Miljoen + serero + huur Sinkgravenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:32 schreef Anoonumos het volgende:
Nettogodtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:29:12Eerste bod #Ajax bij @fctwente op #Ziyech 8 miljoen euro @ErikvHaren https://t.co/xQbuJ3m4lG reageer retweet
![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:21:14'FC Twente neemt bod Ajax niet serieus' https://t.co/pgKlGvQrqI #foxsports reageer retweet
![]()
Dit is toch grap? Bied dan niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:32 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oké, neem m'n woorden terug. Dacht dat Ajax wel meer zou gaan bieden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:32 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
![]()
Onderhandelen genotquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:32 schreef Anoonumos het volgende:
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:32 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: