Dat blijft zo'n geweldig nummer hequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Dit mogen ze op mijn begrafenis draaien. VOLLEDIG. En beter is iedereen stil of ik kom ze klappen.
je kunt ook proberen met best of , weetje wat het is , staan wel goede nrs op maar ja er moet ook geld evrdient wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:16 schreef Drug het volgende:
[..]
nja ik hoef niet per se popie. zal hot rats wel eens proberen
Goede top 5.quote:01. 700 deadprez
02. 477 LittleBrownie
03. 312 Drug
04. 309 Ajacied422
05. 252 Amarantha
Matige Sympathy versie trouwens. Rozevla, je bent fan neem ik aan? Dan ken je baas der bazen versie vast al:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:16 schreef Rozevla het volgende:
Altamont Free Concert, hells angels in huren als beveiliging en dan janken als er dooie vallen![]()
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een maatje van mij luistert hier naar:
Dat is toch geen muziek
quote:
true truequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kunt ook proberen met best of , weetje wat het is , staan wel goede nrs op maar ja er moet ook geld evrdient worden
Dit ja, te schreeuwerig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijk
Vind het eigenlijk op beide vlakken niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
vind het muzikaal best vet maar vocals ergerlijk
quote:
We hebben vakantie. Misschien ergens in de loop van volgende week een keertje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
En Horkvrouw ook want die is ook tof.
Hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen: Waar is LB gebleven
als je het leuk vind , dm me , ik stuur je aantal nrs doorquote:
Hork heeft volgens mij 90% al gemeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |