Dan heb ik weer liever Jackie Wilson en Chuck Berry.quote:
WHO IN THE HELL OF KOAN IS THIS !!!!???/quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[KLB SC IN ONZ] Optimus Prime for president
en dan in de OP dit plaatje
[ afbeelding ]
hm best gevarieerd. paar van mijn favorieten zijn talking heads, miles davis, claude debussy. en wat hedendaagse shit, van dit jaar spint crab days van cate le bon wel heavy rotationquote:
mij beide niet echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elvis is niet zo m'n ding.
Roy Orbison though.
Chuck Berry sowieso, ouwe baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb ik weer liever Jackie Wilson en Chuck Berry.
Ben niet zo'n Presley-fan eigenlijk. Ik vind niks met de muziek hoor, prima, maar ik vind hem ook weer niet zo dat ik zeg, oh oh, die steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WHO IN THE HELL OF KOAN IS THIS !!!!???/
Chuck berry!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Chuck Berry sowieso, ouwe baas
Je bedoelt dus dat ik doe alsof ik er fan van ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter stop je iig met die transformer bs
Praat erover met Fylax, daar weet hij alles van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te gaan
ik draag altijd lange broekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Praat erover met Fylax, daar weet hij alles van.
Altijd lange broeken dragen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die heb ik nog live gezien samen met Jerry Lee Lewis_O_
mwah mijne was beter maar ik apprecieer de inspanningquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja
Maar had wel geniale TT:
[KLB SC IN ONZ] Optimus Prime for president
en dan in de OP dit plaatje
[ afbeelding ]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef Drug het volgende:
[..]
hm best gevarieerd. paar van mijn favorieten zijn talking heads, miles davis, claude debussy. en wat hedendaagse shit, van dit jaar spint crab days van cate le bon wel heavy rotation
On the Corner!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
miles davis , bitches brew is een van mijn top 20 platen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |