Laat ik het niet merken, ik wil geen overlap met Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:31 schreef Fylax het volgende:
Zou Pauw niet om 22;30 gaan beginnen om te concureren met rtl?
50/60 plussers denk ik... Mensen die zijn blijven hangen in het Ook Dat Nog tijdperk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Waar is dat hele Kanniewaarzijn nou eigenlijk op gericht?
Alleen n dr zomer hoor ik netquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken, ik wil geen overlap met Nieuwsuur.
Hmm, dat zal het wel zijn ja. Dan nog snap ik ook totaal niet waarom je iets toch vrij serieus als een consumentenprogramma in een of andere mislukte cabaretshow wil presenterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
50/60 plussers denk ik... Mensen die zijn blijven hangen in het Ook Dat Nog tijdperk.
Op Henk en Ingrid die zich hebben laten naaien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Dan duurt Nieuwsuur maar tot half elf, dus geen overlap.quote:
Henk en Ingrid kijken geen VARA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Op Henk en Ingrid die zich hebben laten naaien.
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.quote:
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.
Zo doe ik dat iig wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die zappen gewoon totdat ze iets tegenkomen dat ze wel begrijpen.
Nu onderschat je Frits Barendquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.
Het is wel heel erg slecht ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de humor van deze show voor welke levensvorm dan ook te begrijpen is.
op Ook dat nog! kijkersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het idee dat jij de uitdrukking kaal haar wel vaker gebruiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |